Wel een nieuw topic openen dan!quote:
Kom ik nog op terugquote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Pandora73 het volgende:
Toch maar weer eens wat Verhalen Proberen te verzinnen...
Mensen, ik zoek inspiratie... Wie heeft er een idee wat hij/zij uitgewerkt wil zien?
Dat is een fijn verhaaltjequote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef Adolecens het volgende:
Dit is de plek om zelfgeschreven geile, spannende of opwindende verhalen en ervaringen te delen met anderen! Het is niet de bedoeling om te copy/pasten, gewoon zelf schrijven en delen!![]()
Hieronder een spannend verhaal van Schrijfkloon, om alvast in de mood te komen en een voorbeeld voor anderen te hebben![]()
________________________________________________________________________________________
[...]
________________________________________________________________________________________
Deel 1 | 2
Dank je!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef ffstoken het volgende:
Poem ook![]()
thumbs up goed leesbaar en een lekker verhaal.
Nee, het is geen KPD. Bedoeling is erotiek, spanning en een tot de verbeelding sprekend verhaal. Ook heeft KPD een minder groot publiek en zullen de reacties wat meer "KPD achtig" zijn en dat willen we hier niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:58 schreef kevinoz het volgende:
Volgens mij kan dit topic beter richting kpd geplaatst worden, denk dat er daar miss meer animo voor is, of zie ik dit verkeerd?
tja, ik vind er gewoon niet veel aan, sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef friemelaar het volgende:
Overweldigende reacties ............. Danku
mooi verhaalquote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Peeweeutrecht het volgende:
Overdonderd
.....En dan opeens neem jij het heft in handen....je pakt mijn handen en bind ze aan elkaar door middel van de handboeien die je onlangs voor deze hete ontmoeting gekocht heb, je blinddoekt me en verlaat de kamer. Stilte…. Doodse stilte… het lijkt uren te duren …..
Dan hoor ik de deur open gaan.. even was het stil en toen getik, getik van hakken heel licht dus het konden geen zware hakken zijn, waarschijnlijk stiletto’s. Zeker weten deed ik het natuurlijk niet en misschien was het wel de wens der gedachte …
Je zei niets maar handelde. Je had een schaar bij je want in mijn geboeide toestand was het ontdoen van mijn kleding onmogelijk geworden, doelbewust en toch voorzichtig knipte je alles van mijn lijf, op mijn boxer na.
Je duwt me op een kleed, dat je van de achterbank van de auto heb gehaald, op de grond en laat me wederom een aantal minuten liggen, het blijkt wel dat jij vanavond alle macht heb, en je bent ook hard op weg om die macht te gebruiken, je zet een speciaal achtergrond muziekje op welke je zorgvuldig uit gekozen heb.
De hele atmosfeer riekt naar sex. De geur van wierrook, de geur van je lichte parfum, de donkere wereld achter mijn blinddoek.
Met verschillende materialen betast je mijn lichaam, ik voel zijde, latex, leer, zelfs wat stoffen die ik niet thuis kan brengen maar die wel heerlijk aanvoelen,dan opeens …. AUW, hitte die meteen overgaat in een tinteling. Dat moet kaarsvet zijn, ik heb het eerder gevoeld en je daar al eens over verteld, wat bij jouw ook interesse met zich meebracht, maar waar het nog nooit van gekomen is om het samen te gebruiken, dit is dus de eerste keer. Je laat het je wel gevallen om mij zo vast geketend te zien kronkelen onder deze plaatselijke hitte.
Maar dan..
Je neemt mijn harde paal heel gulzig in je mond en begint me te pijpen...Ik denk dat ik tegen het plafond schiet, zo lekker pijp je mij..Tegelijkertijd masseer je mijn ballen en gaat er zo nu en dan met je tong overheen... Ik wordt gek. Nog nooit eerder heb je me met zoveel overgave gepijpt, je neemt hem steeds geheel in je mond, diep, dieper, diepst, ik voel mijn eikel achter in je keel tegen je huig aan kloppen en blijkbaar geniet je ervan want een gekreun is het enigste geluid wat je voortbreng.
Je zuigt, likt, geniet en speelt met al dat lekkers wat jij ziet , ik niet, mijn ogen zijn afgeschermd, maar ik niet geniet net zo hard mee.
Even hurk je boven mijn hoofd en ruik ik het geil wat zich in je kutje bevind, je zakt nog verder maar omdat ik niets kan zien ben ik te laat met mijn tong uit te steken om het ook te kunnen proeven. Je geniet van dit spelletje en verandert ook weer snel van positie en uit het bereik van mijn tong.
Dan hoor ik wederom iets, ik kan het wederom niet thuis brengen. Ik voel kou op mijn buik, een spoor ontstaat als de kou naar boven verdwijnt en daarna met een bocht weer naar beneden gaat naar mijn kruis, waar mijn lul nog steeds hard overeind staat.. ook daar kou en een zachte vloeistof die daar op blijft liggen. Ik weet ondertussen dat het slagroom is want je tong volgt het hele spoor om wederom bij mijn lul uit te komen, elk druppeltje lik je op alsof het het laatste is wat je ooit tot je zal nemen, zoveel overgave stop je erin. Lijkt wel of dat je de hele bus heb leeggespoten in mijn kruis zolang blijf je daar likken. Erg…..?
Helemaal niet … ik geniet en zo te horen geniet jij ook.
Dan treed je even terug en gaat zitten in de stoel die in de kamer staat. Net boven mijn hoofd Je bent geil…UBERGEIL na de hele tijd met mij bezig te zijn geweest. Nu is het tijd voor jezelf.
Ik mag niets, moet blijven liggen, mag niets zien, alleen maar horen wat je aan het doen ben. Je pakt je geribbelde vriendje erbij en zet hem aan. Je vibo.. hij verdwijnt in je kut, je bent nat want ik hoor meteen sop geluiden, zachtjes breng je hem verder in maar lang duurt het niet want ik hoor dat je meteen tempo op begint te voeren. Je bent zo geil dat je na een minuut al tegen een spetterend orgasme zit. Een orgasme war je ook alweer de nodige plannen mee heb. Je gaat verzitten zodat je kut precies boven mijn hoofd hangt en je stoot maar door met je vriendje, en dan kom je…… spetterend als alleen jij spetteren kan en je spuit mijn hele gezicht onder, het zachtjes kreunen is inmiddels over gegaan in luid geschreeuw, je laat je helemaal gaan en stoot meteen door voor een 2e nog veel heftiger orgasme, het geil dat uit je kut komt klettert op mijn hele bovenlichaam en gezicht, het lijkt wel een douche, dit is zo’n geweldig lekker gevoel, de smaak, de geur alsjeblieft maak me los en ik zal je neuken zoals we nog nooit geneukt hebben.
Dan na misschien wel 2 uur gebonden en geblinddoekt te zijn geweest mag alles af , de boeien en de oog bedekking. Het is time 2 play together !!
Het neemt enige tijd in beslag om mijn ogen aan het licht te laten wennen, maar wat ik dan zie is heerlijk om te zien, eindelijk heb je dan de laarzen aan waar we beide al tijden over praten, dat aangevuld met een heerlijke geile zwarte latex top met bijpassend kort rokje, en sliploos natuurlijk.
We vertellen elkaar hoe heftig en spannend het was..en hoe aan het begin van de avond
was.......Maar langzaam beginnen we weer...je begint met te zoenen in mijn nek, mijn borst en gaat langzaam naar beneden totdat je bij mijn lul
aankomt die inmiddels groot is geworden.....je begint me een beetje te pesten...maar neemt hem uiteindelijk geheel in je mond en terwijl je dit doet kijk je mij heel geil aan.....’Wat een voltreffer ben jij’
dacht ik in mezelf........Je pijp me weer heerlijk uit jezelf kom je met je geschoren poes op mijn gezicht zitten. Dit is zo geweldig..En vrouw die het initiatief neemt en die ook af en toe de touwtjes in
handen neemt ook wat sex aangaat... Ik neuk me met mijn tong. Mijn tong zit in je kutje en ik kan zien dat je er met volle teugen van geniet.... Wat is dit lekker zeg.... Vervolgens ga je op zijn hondjes liggen...je wilt dat ik je nu al ga neuken maar dat doe ik niet. Met deze houding kom ik achter je knielen en ga zo verder met likken....Ook je kontje sla ik niet over omdat ik weet dat je dit lekker vond......Met vingers in je kut en kontje en zie en hoor dat je er van geniet.....Ik leg je nu op je rug en neem nu het heft over, ik haal de handboeien te voorschijn.....Ik bind je vast en de spanning stijgt weer voelbaar.....nu krijg jij de blinddoek voor.
Nu jij vastgebonden bent ga ik weer verder met dat gene wat ik deed. Nog gulziger lik ik je poesje, en je kut voelt nog natter en nog lekkerder aan......je beweegt roekeloos over het kleed, maar met een paar ferme tikken tegen je billen begrijp je precies wat ik wil…. Tenminste dat denk je….. je top heb ik omhoog geschoven om lekker aan je tepels te kunnen likken, kei hard worden ze en staan fier naar de hemel te reiken. Maar dan laat ik je even alleen
Je begint na enkele minuten te vragen waar ik ben, maar heb niet gemerkt dat ik de kamer heb verlaten om in de keuken de ijsklontjes op te gaan halen.
Na enkele minuten ben ik weer terug je en begin weer aan je te likken alleen heb ik nu de touwtjes in handen en is het mijn beurt om je het gevoel van heet kaarsvet te laten voelen.
Vanaf veilige hoogte laat ik het kaarsvet op je lichaam druipen, eerst op navel niveau en later ga ik naar boven richting je keiharde tepels, om wat te spelen met de temperatuur van het kaarsvet varieer ik de hoogte een beetje, rode vlekjes van de hitte van het kaarsvet verschijnen op je lichaam je schreeuwt het uit van gevoeligheid en geilheid. Tijd om de ijsklontjes het verkoelende werk te laten doen…de uitwerking laat niet lang op zich wachten….helemaal knetter geil ben je en ik maak ik je nu weer los...en manoeuvreer je weer op zijn hondjes....En nu toch ga ik je neuken omdat je daarom smeekt....Terwijl ik je op zijn hondjes neuk doe ik ook een vinger in je kontje.....Je wilt nu dat ik je in je kontje neuk.....En dat doe ik want dit is zo geil...Heel langzaam schuift mijn eikel in je kontje...
Heel langzaam en beetje bij beetje ga ik verder naar
binnen....Totdat ik voel dat je geheel ontspant.......Dan gaat het tempo iets omhoog maar het blijft een laag tempo....Dit voelt zo lekker aan omdat het nog strakker is dan je smakelijke poes.....Ik haal mijn paal uitje kontje en leg je op je rug en neuk je in de ‘schaar’ houding. De houding waarbij we beide kunnen zien hoe je door mij geneukt wordt... even later leg ik je op je buik en kom op je liggen...Zo laat ik mijn paal in je drijfnatte kut schuiven en neuk je ook op deze manier... Kennelijk wind dit je ook enorm op.........Ik voel dat je klaar gaat komen en bij mij zal het ook niet lang duren......Op zij hondjes beveel ik je om je kontje is omhoog te doen zodat je met je gezicht op je kussen ligt. In deze geile houding voer ik het tempo op en neuk je harder en harder, datgene waar je om vraagt...... En ik voel dat het uit mijn tenen komt...We kreunen allebei heel geil en hard.....En schreeuwen het uit!!!! Ooooh wat was dat heerlijk klaar komen zeg.........
We liggen weer op onze rug op het kleed en babbelen en knuffelen wat na waarna we samen ineengestrengeld in een diepe en rustige slaap vallen.
een beetje vreemd, maar het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik hou het niet meer uit en ik kom klaar. Ik blaf haar helemaal vol.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Mijn naam is Frank. Ik ben ook striptekenaar.
mooi verhaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Ja, lees de OP maar eens goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Blush007 het volgende:
Heeft er iemand de linkjes naar de vorige delen? Ik kan ze niet vinden
Waarom onder een ander account? Wat een heerlijk verhaal!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef SecretLove het volgende:
Oke, stiekem onder een ander account, mijn eerste verhaaltje:
Poem, wat een mooie verhalen schrijf jijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Poem het volgende:
Dat breekt de week een beetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht
ge wel digquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Damn wat een lekker verhaal!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Poem het volgende:
Mijn eerste. Wil graag horen wat jullie er van vinden.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar ligt hij dan, in het halfdonker in z'n eigen krakende bed. Over hem heen gebogen zit een meisje dat hij enkele weken eerder had leren kennen in het café. Ze was een vrolijk, eerlijk en oprecht meisje, mooi en dirty minded, maar geen sletje; liefde en seks neemt ze zeer serieus. Ze loopt altijd te stralen. Een tomboy; ze gaat het meest met jongens om en als één van hen een seksueel getinte opmerking maakte, deed zij er altijd een schepje bovenop. Ze dronk altijd gewoon mee als de fles Jack Daniel's voorbij kwam en droeg het liefst een ruimzittende spijkerbroek. De jongens accepteren haar in hun groep omdat ze een goede bijdrage levert aan de sfeer en niet zo loopt te zeuren zoals andere meisjes dat kunnen doen.
Het meisje zoent hem, hij voelt hoe haar donkere krullen op z'n gezicht vallen en vrijwel direct erna strijkt ze ze weer naar achteren. Ze bijt hem zachtjes in z'n lip, in z'n oor, likt zachtjes over z'n adamsappel. De kippenvel trekt over z'n lijf. Ze streelt zachtjes met haar wang langs de zijne. Zijn stoppels maken een zacht schurend geluid.
Ondertussen is één van haar handen onder z'n T-shirt gegleden. Hard genoeg om het te voelen, maar zachtjes genoeg om hem geen pijn te doen, kraste ze met haar nagels over z'n zij.
Nog meer kippenvel.
Hij weet dat ze geniet van zijn onmacht, de samentrekking van zijn buikspieren als ze er met haar nagels rode strepen achterlaat, zijn toenemende opwinding, zijn haast niet in toom te houden geilheid.
Haar hand glijdt weer omhoog, zachtjes knijpt ze in zijn linkertepel. Dan, rustig maar toch dwingend, trekt ze hem zijn shirt uit. Hij laat het met zich doen, hij weet ook wel dat het zinloos is om het tegen te houden, hij zag ook geen reden om het tegen te houden, want hoeveel meisjes zijn er net zo speels als zij? Hoe vaak daagde ze hem uit? Eigenlijk altijd als ze samen zijn. Als ze met hun vrienden in het café zitten, voelt hij al een erectie opkomen als ze hem die ene bepaalde blik toewerpt.
Hij ziet hoe ze rechtop gaat zitten en tergend langzaam, knoopje voor knoopje, haar bloesje openmaakt. Onder het bloesje draagt ze nog een hemdje, maar het kanten randje van haar bh steekt erbovenuit. Dat zwarte randje boven dat paarse hemdje, haar ronde vormen, haar zachtheid, haar warmte, het werd hem bijna teveel. Hij reikt naar haar borsten, maar op een dwingende manier duwt ze zijn handen terug op het kussen. Afblijven.
Ze trekt het bloesje uit en houdt het tussen duim en wijsvinger boven de grond naast het bed. Ze werpt een uitdagende blik naar hem. Ze weet precies waar ze mee bezig is en wat er in hem omgaat. Dan pas laat ze het kledingstuk vallen. Vrijwel direct erna trekt ze ook haar hemdje uit. Ook dat laat ze op de grond vallen.
En daar zit ze dan: stoer, vrouwelijk en kwetsbaar tegelijk. Terwijl ze hem blijft aankijken, maakt ze zijn riem los en knoopt ze zijn broek open, eveneens verschrikkelijk langzaam.
De opwinding deed alle omgevingsgeluiden verstommen. Opeens was het alleen zij twee, het bed, in die kamer. Verder niets.
Ze ging naast het bed staan en ze trok aan zijn broekspijpen, net zo lang totdat ze zijn spijkerbroek ook op de grond kon laten vallen. Vervolgens maakt ze haar eigen riem los en knoopt ze ook haar broek open. Deze glijdt over haar heupen naar beneden.
Ze blijft even staan, enkele seconden maar, zodat hij haar kan bewonderen. Dan komt ze weer op het bed zitten, op haar knieën tussen zijn benen. Ze zoent hem weer.
Ze bijt hem in z’n hals, ze zoent hem op z’n borst, bijt hem in z’n zij en geeft direct erna een verzachtend kusje op de pijnlijke plek. Een kusje op z’n buik, een likje in z’n navel.
Maar daar blijft het niet bij. Ze zakt nog verder af. Korte, zachte, vluchtige likjes in zijn linker lies.
Plotseling bijt ze hem nog een keer in zijn zij, harder dan de eerste keer. De pijn is een venijnige onderbreking, maar ze gaat gewoon verder met het liefkozen van zijn lichaam. Met haar vinger tekent ze vloeiende lijnen op zijn lijf. Ze speelt met het elastiek van zijn boxershort.
Terwijl de stekende pijn van haar beet langzaam wegebt, voelt hij hoe ze haar hand op zijn penis legt. Ze wrijft over het katoen van de boxer.
Dan haakt ze haar vinger weer achter het elastiek, rekt het uit en laat ’t terugschieten. Weer zo’n plagerijtje, weer zo’n speelse glimlach.
Ze trekt de boxer omlaag en pakt zijn geslacht beet op een vastberaden manier. Ze buigt zich voorover en met haar mond nadert ze haar hand en dat wat ze vastheeft.
Het is zo ver! Bij de gedachte aan wat er komen gaat, raakt hij nog opgewondener. Maar ze neemt enkel even haar duim in haar mond, bevochtigt deze en glijdt er vervolgens mee over het toompje. Toch een beetje een anticlimax. Het trage tempo waarmee ze hem bespeelt maakt hem helemaal gek.
Maar dat maakt ze meteen weer goed. Terwijl ze met haar duim heen en weer blijft glijden, streelt ze met de vingertoppen van haar linkerhand over zijn liezen, zijn scrotum, zijn zak.
En weer weet ze de spanning op te voeren.
Ze buigt nogmaals voorover, geeft een kusje vlak onder z’n navel, likt nog een paar keer in z’n lies.
Ze draait haar hoofd iets. Het puntje van haar tong raakt z’n penis. Hij kon zich bijna niet meer inhouden, hij heeft zin om op te springen, haar ondergoed van haar lijf te scheuren en ‘woest erotisch’ de liefde met haar te bedrijven. Maar hij weet dat hij moet wachten. Zijn reactie zou het moment verpesten als een zeepbel die kapot geprikt wordt.
Langzame en zachte likjes over zijn gehele penis.
Ja, hier zou hij wel aan kunnen wennen. Dan ineens bijt ze weer. Zachtjes deze keer, maar het blijft schrikken. Ze zal nooit ophouden met haar streken. Maar vrijwel direct erna laat ze haar mond over zijn penis glijden, voorzichtig, delicaat, warm en glad, op en neer. Tussendoor geeft ze nog een paar likjes en streelt ze met haar lippen langs zijn eikel. Ze gaat weer verder met pijpen. Ze voert de druk op door er voorzichtig op te zuigen, steeds iets harder.
Nu geen onderbrekingen meer. Ze gaat door. Hij voelt hoe de energie steeds sneller door zijn lichaam stroomt. Meer opbouw, steeds meer opbouw. En zij gaat maar door, harder, vlugger, hár-der, vastberaden.
Dan spannen al zijn spieren zich aan en beleeft hij zijn hoogtepunt. Zij gaat nog even door, langzamer nu, ze probeert zijn orgasme op een zachte wijze zo lang mogelijk te laten duren. Hij voelt hoe ze slikt. Dan staat ze op en loopt naar de badkamer. Terwijl hij ligt bij te komen, hoort hij hoe ze een glaasje water drinkt en haar tanden poetst.
Ze komt terug uit de badkamer, kruipt tegen hem aan, geeft hem nog een kusje in z’n nek en zonder iets te zeggen valt ze in slaap...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Poem het volgende:
Hier nog een bijdrage van mij. Graag feedback.
Jodelen
[knip] Wederom een erg lekker en goed verhaal! [/knip]
Dit belooft een topseizoen te worden.
Gaaf geschreven! Ook nog eens uit t oogpunt van een man terwijl je vrouw bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
[knip] Geniaal gevonden verhaal! [/knip]
Het is nog altijd "gelukkiger dan ik". Maar dit terzijde. Verder zie overige reacties op je post.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef Duran-96 het volgende:
Niemand hier is gelukkiger dan mij, ik ben gepijpt door de zus van Yolanthe.
Ik lieg niet het was de hemel..
Leuk!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef SecretLove het volgende:
En nog maar een probeerseltje:
Collega
Ehm een vent ontmoet een meid bij de manege krijgt r 06 na een gezellige tijd aan de bar daar en dan.....quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Pandora73 het volgende:
Toch maar weer eens wat Verhalen Proberen te verzinnen...
Mensen, ik zoek inspiratie... Wie heeft er een idee wat hij/zij uitgewerkt wil zien?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Poem het volgende:
Schopje omhoog!
Serveerster
Lichtblauw jurkje en een wit schortje. Een kan oude koffie in m'n rechterhand, een mottige poetslap in de linker. Ik ben serveerster in een gemiddelde Amerikaanse trailercafetaria in één of ander gehucht temidden van een troosteloos landschap. Dit was niet wat ik in mijn hoofd had toen ik vertrok naar The States.
The American Dream, my ass.
Ik weet ook wel dat je de dingen zelf leuk moet maken. Het liefst met kleine dingetjes. Ik vind het bijvoorbeeld ge-wel-dig om tafeltjes schoon te maken.
Ja... Hmmm... Tafeltjes schoonmaken...
Ik zie dan voor me hoe ik mijn koffiepot op het tafeltje neerzet en over het blad leun om bij het verste eind te kunnen beginnen met poetsen. In mijn gedachten voel ik een grove hand op mijn onderrug, hoe ik ruw op het tafeltje geduwd word en daar op mijn plaats gehouden word. De koffiepot valt kapot op de grond. Ik voel hoe met een andere hand mijn jurkje vlug omhoog gepropt en met één haal mijn slipje kapotgescheurd wordt. Ik hoor dan hoe een broek haastig opengeritst wordt en hoe mijn onbekende belager op zijn vingers spuugt en zijn grote geslacht ermee insmeert. Dan voel ik hoe hij mijn lichaam binnendringt en meteen hard begint te stoten.
Ik ken hem niet en kan hem niet zien, maar ik wil dat hij weet dat ik ervan geniet. Ik pak het tafelblad bij de randen beet en slaak hoge, kreunende kreetjes bij iedere stoot. Hij duwt nu niet meer op mijn onderrug, maar pakt me bij mijn heupen. Ik voel het topje van zijn rechterduim in mijn kontje glijden.
Ik laat het tafelblad los en wil de rits van mijn jurkje op mijn rug voor hem openen. Hij stopt even met stoten en in één grote haal scheurt hij mijn jurkje in tweeën. En terwijl hij het stoten weer hervat, glijden zijn handen over mijn heupen, mijn lovehandles, mijn zij, naar mijn borsten. Hij knijpt in mijn tepels en ik gil nog ietsje hoger. Dan zoekt zijn duim weer hetzelfde plekje op als daarnet.
Ik hoor aan zijn ademhaling dat hij zijn hoogtepunt nadert. Hij slaat me op mijn bil. En ik? Ik voel hoe ik mijn orgasme tegemoetstorm. Ik ben er bijna en zet me schrap. Terwijl ik het uitkrijt, kom ik half overeind. Hij pakt mijn borsten stevig vast. Het gevoel dat hij in me klaarkomt, maakt mijn hoogtepunt heviger.
Dan ineens is hij verdwenen en sta ik naar een leeg tafeltje te staren met een koffiepot in mijn rechterhand en een mottige poetslap in mijn linker. Ik voel een druppeltje langs mijn been naar beneden lopen.
Ik heb in totaal 12 tafeltjes te poetsen.
quote:Ik had al een tijdje een oogje op Ell, maar helaas had zij al een vriend. Ze was donker en had lekkere grote, ronde borsten. Ze deed al geruime tijd modellenwerk. Haar kontje in haar strakke jeans mocht er ook wezen. Nu in de zomer zat haar (te) strakke topje strak om haar lekkere borstjes heen. Op sommige dagen had ze zelfs een kort rokje aan en als ik dan op het juiste moment keek, kon ik recht in haar kruis kijken. Daar zag ik haar heerlijke slipje, waar ik al maanden smachtend op wachtte. Soms bij de gymles had zij een strak broekje aan, vaak te strak, waardoor ik precies kon LIPlezen. Diep in mij koesterde ik het verlangen om deze zachte lipjes in mijn mond te nemen en helemaal af te likken. Ik wilde haar lekkere clitje van voor tot achteren beffen. Ik wist alleen niet of zij ook iets voor mij voelde. Op een dag zij ze dat ze problemen had met Scheikunde. Dus bood ik natuurlijk aan haar te helpen. Ze zou later die dag naar mijn huis komen. Gelukkig kon ik nog net op tijd mijn moeder en vader de deur uitwerken. Ze had een strak topje aan en een kort rokje. Ik hielp haar met haar scheikunde en ze begreep het helemaal. Als beloning gaf ze mij een kus op mijn wang. Ik werd helemaal rood. Ik zei dat ik even naar de WC ging. Toen ik terug kwam kon ik mijn ogen niet geloven. Ze stond in mijn kamer voor de spiegel, zichzelf naakt te bekijken. Haar borsten waren nog groter, lekkerder en ronder dan ik al had gehoopt. Haar lipjes waren lekker, en haar kutje was lekker behaard. Ik zei: "Zo, ben je al vast me tbiologie begonnen." In haar naakte onzekerheid schrok ze een beetje en zo leek ze een onschuldig lekker wijf. Ze zei: "Zeg, lekkerd, wat zou je ervan zeggen als we eens practicum deden?" Voordat ik iets had gezegd, duwde ze me hard op bed neer en ging boven op me zitten. Ze deed de harde, maar toch zachte tepel van haar linker borst in mijn mond en ik begon gulzig te sabbelen. Ik pakte ook haar andere borst erbij en deed beide tepels in mijn mond. Ze was duidelijk aan het genieten. Op eens ging ze liggen en ik kwam boven haar. Ik trok mijn t-shirt uit en zij begon mijn tepels te strelen. Ze likte mijn hele buik af, en ging steeds verder met haar hand, tot onderaan haar broek. Ze begon mijn penis te masseren, die toen al, doordat ik botergeil was, zeer stijf in mijn broekje zat. Ze trok mijn broek uit en deed ook mijn onderbroek uit. Mijn 25 cm stond als een paal boven water. Ik vond dat het tijd was om haar poesje een beetje te verwennen. Ik stopte mijn hand in mijn mond en stopte hem toen in haar poesje. Steeds dieper en dieper. Toen stopte ik er nog een paar vingers bij. Ze genoot er erg van. Ze kreunde en vroeg me om haar clitje te doen. Omdat mijn handen al flink nat waren geworden, vond ze het plezierig toen in mijn mijn natte hand over haar clitje wreef. Ik begon er zachtjes aan te likken, en zij kreunde maar door. Toen bracht ik de hele clit in mijn mond en begon zachtjes te sabbelen. Ik deed mijn boven lip bovenaan en mijn tong eronder en begon steeds harder te sabbelen totdat zij haar liefdes sappen recht in mijn gezicht spoot, en klaarkwam terwijl ze 4 keer hard mijn naam riep. Mijn lul was ondertussen nog steeds stijf en die bracht ik in in haar natte poesje. Ze vond het heerlijk hoe ik keer op keer doorstootte. Ze kwam nogmaals klaar en ik pakte haar in haar natte anus. Heerlijk vond ze het hoe ik haar strakke billen uit elkaar duwde en haar een flink pakte. Ze kreunde diep en zei dat ik moest gaan liggen. Dus deed ik dat!! Ze pakte mijn lul stevig beet, en begon er zachtjes overheen te wrijven met haar handen. Toen ging ze er voorzichtig aan likken. Toen nam ze mijn hele eikel in haar mond en begon stevig te zuigen. Met haar lippen likte ze mijn hele eikel af, en toen nam ze mijn hele lul helemaal tussen haar dikke, ronde, rode lippen. Heerlijk. Schokkend kwam ik klaar in haar mond en over haar lichaam. Ik kuste haar en proefde mijn eigen sperma. Heerlijk was dat. Ik begon haar daarna nog stevig te vingeren en tegelijk begon ik aan haar clitje te zuigen. Ze had het gevoel dat ze zweefde zei ze me, en wilde dat ik nooit meer stopte. Nogmaals kwam ze klaar. Ditmaal nam ik haar vocht in mijn mond en likte daarmee haar borsten af. We wilden nog een keer klaarkomen beiden, toen we mijn ouders hoorden. We kleedden ons snel aan beloofden niets tegen haar vriendje te zeggen, en bovendien om nog snel eens samen biologie te gaan maken. Vlug zei ze me gedag, en ging de deur uit. De volgende dag ging ik samen met haar douchen, maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Geschreven vanuit het perspectief van Kitty, maar eigenlijk ben ik de auteur meer aanwezig in het personage van Docent Tom, Martine was een oud klasgenootje van mij met enorme borsten (die overigens voor goed verloren zijn voor het mannelijk geslacht omdat ze later lesbisch bleek) en Kitty is een soort geile droommeid die het beste van andere meiden in zich verenigt.quote:Kitty, Martine en hun docent Tom
Op een middag was ik samen met mijn leraar Duits in het lokaal. Het was kwart over vier en mijn leraar, een knaap van 28 jaar, zag er bezweet en sexy uit in de brandende hitte. Ik had al een tijdje een oogje op hem, maar docenten vallen niet vaak op leerlingen. Bovendien was ik bi-seksueel en er waren dus ook veel anderen waar ik een oogje op had. De school was inmiddels verlaten, maar ik moest nog een proefwerk inhalen. Door de verschrikkelijke sexy blik van meneer Geels, of Tom zoals ik hem mocht noemen, werd ik ontzettend geil. De straaltjes zweet stroomden door mijn kutje en ik had moeite om niet met masturberen te beginnen. Tom zette mij aan een tafeltje en ik kon beginnen met het proefwerk. Hij moest even iets kopiëren voor de volgende dag en zou binnen 40 minuten weer terug zijn. Ik had helemaal niks geleerd voor het proefwerk, zo gaat dat in de derde, en had al geen moed meer om aan het moeilijke proefwerk te beginnen.
Ik dacht aan Tom en ik vond het fijn dat hij even weg was, want nu kon ik tenminste met mijzelf bezig gaan. Ik kleedde mij uit en ik ging achterover gezakt op de stoel zitten en begon stevig over mijn klit te wrijven. Door de hete, hitsige geluidjes, die ik daarbij maakte werd ik zo geil, dat ik al bijn klaar kwam. Maar ik stopte en kleedde mij helemaal uit. Mijn tepels waren keihard en ik ging naakt op de grond liggen. Ik stopte mijn warme vinger in mijn natte, soppige doosje en begon mijzelf te vingeren. Ik was bijna klaar gekomen, toen plotseling de deur met een ruk openging. Ik mijn verstandsverbijstering, die daarop volgde dacht ik dat het Tom wel moest zijn. Met die gedachte kwam ik met een ijzige schreeuw klaar. Mijn kutsappen stroomden uit mijn doosje over de vloer. Maar het was Tom niet. In de deuropening stond Martine. Martine had de grootste, lekkerste tieten die ik ooit had gezien. Ze was een ontzettend lekker wijf, en ik was al vaak klaar gekomen bij de gedachte mijn glibberige tong in haar natte poesje, tussen haar schaamlippen te drukken.
Ik zag Martine tepels opzwellen in haar cup C en ze begon zich snel uit te kleden. We zoenden en tijdens het uitkleden begon zij mij te vingeren. Haar lange nagels sopten in mijn geile doos. Ik begon aan Martine's tepels te sabbelen en ze werden keihard. Mijn speeksel droop over haar mega-tieten en ze werd supergeil. Martine had staan wachten, zodat ze mij antwoorden van het proefwerk voor kon zeggen. Nu beleefde ze toch iets veel leukers. Ik trok haar kleverige schaamlippen uit elkaar en begon met mijn tong diep in haar neukgrotje te graven. Ze kreunde het uit en riep heel hard "Oooh, Kitty, ga door, ja, ja, ooh" en ze kwam voor de eerste keer klaar. Ze begon met haar natte hand(van het vingeren)mijn bumpers te bewerken. Ze begon ook met haar natte, geile, beftong mijn klit en schaamlippen af te likken. Tegerlijkertijd stak ze met haar lange vingers zijn in mijn soppige neukholletje achter aan, en ze likte haar vinger af.
Ze proefde de smaak van mijn darmen. Ik begon met mijn vingers ook haar aar en klitje te bewerken. We kreunden het uit van genot, en kwamen met een ongelooflijke schreeuw tegelijk heel erg lekker klaar. Ons kutgeil stroomde over onze warme verstrengelde lichamen, terwijl wij het lekkerste orgasme ooit beleefden. Martine had pijn in haar vingers en begon mijn tieten af te likken, terwijl ik mijzelf neukte met een stoelpoot. Terwijl ik haar befte, en wij beiden hard hijgden, ging de deur open. De 13 jaar oudere Tom stond in de opening. Hij was terug van het kopiëren en ik zag de bobbel in zijn broek groeien. Hij wist meteen wat er aan de gang was toen hij de natte plek op de grond zag en mijn tong in Martine's befhol. Het kwijl kwam uit zijn mond, en hij had zijn hemd al uit. Ik twijfelde, maar rende naar hem toe en deed zijn schoenen en broek uit. Ik deed mijn druipende hand in zijn bobbelonderbroek en hij zuchtte diep. Ik trok zijn broek naar beneden en zijn leuter begroette mij met opgeheven hoofd.
Ik begon zijn weke voorhuid over zijn eikelrand te trekken. Hij gaf me een tongzoen en stak toen zijn vinger in mijn soppige poesje. Er volgde nog een vinger en nog één, totdat zijn hele hand erin zat. Ik kreunde het uit van genot en Martine had Tom onder handen genomen. Terwijl Tom met zijn adere hand de bumpers van Martine kneedde, begon Martine met haar zachte tong zijn eikel te strelen. Ze stopte zijn 20 centimeter lange leuter helemaal in haar mond en zijn staaf zat onder het geile speeksel en mijn kutsappen. Hij trok zijn natte pik uit Martine's pijpmondje en nam zijn leuter in zijn hand. Terwijl ik hem begon af te trekken, gaf Martine mij nog eens een goede beurt. Ik werd helemaal afgelikt en ze stopte vinger in mijn aars en in Tom's aars. Tom en ik kwamen beide op het zelfde moment met een ijzige gil klaar. We hadden allemaal nog niet genoeg en Tom pakte mij met zijn onuitputbare leuter, eens flink in mijn achterste neukholletje. Ik voelde zijn sperma in mijn darmen stromen, terwijl Martine mij aflikte. Ik zat ook nog met mijn vinger in haar natte, geile, vingergat te soppen. Terwijl Martine en ik een enorm lang orgasme kregen, pakt Tom Martine in haar poesje met zijn volle hand.
Hij deed haar schaamlippen van elkaar met een ferme ruk. Hij wreef over haar klitje en begon haar flink van voren te neuken. Tom befte ook mij nog en we kwamen alle drie nog eens tegelijk klaar. Tot onze spijt zagen we op de klok, dat het al laat was en we kleedden ons aan. Martine's voeten waren helemaal nat van het sperma van Tom en ons kutgeil. Geil waren we niet meer, maar we waren zo bevredigd als nooit tevoren. Uit mijn aars lekte ook nog een straaltje sperma. We kleedden ons aan en spraken af dat ik morgen nog een proefwerk in moest halen... Maar dat voor de volgende keer...
En toch... het zijn juist dit soort details dat een verhaal nog fijner te lezen makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vrouw in haar verhaal wel ja!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Pandora73 het volgende:
Het idee is goed snaaps, het bouwt zeker iets op zo. Maar er kan taal- en stijlkundig nog wel een en ander aan verbeteren...
Dan is er natuurlijk de vraag: was dit autobiografisch of een fantasie... Waarop je je vervolgens weer kan afvragen: als het een fantasie was, hoe lang kan ik die boeiend houden (no pun intended) voor de lezer, en als het autobiografisch was, in hoeverre wil ik dat delen én in hoeverre zit men daar hier op te wachten... 't Is hier geen BDSM-sitequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef henkieh het volgende:
@Pandora
je schreef in een sm-verhaal: Dit zal ik zeker nog eendoen!!! doe dat dan ook!!! schrijf daar verhaal over![]()
Bedankt.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:00 schreef Dorstlessend het volgende:
Poem, KUT, wat kan jij schrijven. Doe je daar nog iets serieus mee eigenlijk?
Toppertje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef Poem het volgende:
Alstublieft!
[knip] Erg lekker verhaal wederom! [/knip]
Mijn favoriete erotische verhalenschrijfsterquote:
quote:Inderdaad prachtigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Poem het volgende:
Nou Brinky, dat smaakt naar meer!
Get your kicks on Route 66
Ik ben de trotse bezitter van een Harley Davidson Chopper. Chroom, zwart leer, dreunende moter, op een zonnige voorjaarsdag parkeren op de boulevard en alle aandacht naar je toe trekken. Jaloerse blikken van mannen, verontwaardiging bij de oudevandagen, enthousiasme bij kinderen, maar vooral de stijdende oestrogenenspiegels bij de dames op het terras.
En toch miste Nederland altijd iets. Nu ik over de Route 66 mij richting Los Angeles begeef, weet ik wat het was: blik op oneindig en de absolute vrijheid. Illinois, Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico en Arizona heb ik nu doorkruist. Het is niet ver meer naar LA, maar tijdens een rit van ruim 3000km moet er ook wel eens wat onderhoud gepleegd worden.
Gelukkig naderde ik het plaatsje Peach Springs, een dorpje dat haar hoogtij vierde in de tijd voordat Route 93 was aangelegd en dat nu maar liefst een kleine 700 inwoners telt. De garage uit die tijd is bewaard gebleven en nog open ook.
Ik parkeer mijn Chopper op de oprit die evenbreed is als het pand. De grote deuren zijn allebei opengerold, maar ik zie niemand. Het is 12.30u, misschien zijn ze aan het lunchen? Ik stap af, hang mijn Amerikaanse pothelm aan het stuur en loop naar binnen. Doordat buiten de zon zo fel is, moeten mijn ogen even wennen aan de schemer in de garage. Een met olie besmeurde gettoblaster vult de ruimte met Metallica's Enter Sandman. Overal staan onderdelen, kasten gereedschap, gallons olie en koelvloeistof, smerige poetslappen, banden, er is ook een ouderwetse smeerput aanwezig. Een geur die je alleen in garages tegenkomt, waar vaag het aroma van verse koffie in te ontdekken is.
Ineens wordt er een steeksleutel teruggegooid in een gereedschapskist en schrik me een ongeluk. Er was dus toch al iemand aanwezig. Het enige wat ik zie, zijn een paar kisten en een been van een vuile blauwe overall. Op het moment dat ik me bedenk dat het schoeisel aan de kleine kant is, komt de rest van het individu vanonder de moterkap tevoorschijn. Het blijkt een vrouw, nee, een meisje, nog geen twintig jaar oud.
Haar asblonde haren in een slordig, wild en kort kapsel, zwarte vegen op haar wang, hals en armen, een smoezelig hemdje dat ooit wit moet zijn geweest, haar huid bedekt met een glanzend laagje zweet, de mouwen van de overall om haar heupen geknoopt, een zware sleutel in het zakje bij haar knie. Ze doet me denken aan Madonna in de clip van Papa Don't Preach; hetzelfde haar, dezelfde blik in haar ogen, alleen hier en daar wat smeer toegevoegd.
"Ja?" vraagt ze. "Kan ik je helpen?"
"Kan ik bij jou ook een blikje motorolie krijgen?"
"Natuurlijk," zegt ze en ze laat de auto - een Pontiac Firebird '68, zie ik nu - voor wat hij is en loopt met stoere passen naar een metalen kast. Ze maakt hem open, pakt een blik en gooit het me toe. "Voor die chopper van je." En als antwoord op mijn vragende blik: "Ik hoorde je van mijlenver aankomen."
Aha. Vandaar. "Wat is de schade?" vraag ik haar.
"De moter moet helemaal gereviseerd worden, dat schatje is slecht onderhouden," begint ze.
"Nee," lach ik, "ik bedoel wat die olie kost."
"Oh, heb je het daar over! Twaalf dollar," antwoordt ze met een lichte blos.
Ik geef haar er vijftien en zeg dat ze het wisselgeld mag houden. Ze pakt het geld aan, vouwt het op en stopt het tussen haar borsten in haar beha.
Zonder iets te zeggen, loop ik naar buiten en stop het blikje in mijn leren zijtas. Dat vulde ik later wel bij. Ik liep terug naar binnen en ging bij de Firebird vlak achter haar staan. Ze kwam overeind vanonder de moterkap en sloot deze langzaam. Zonder te weten hoe ze zou reageren, gaf ik haar een zoen in haar nek. Haar zweet smaakte wat zoutig. Lekker. Ze draaide zich naar me om, keek me aan met een blik die ik niet meteen kon plaatsen en drukte haar zachte lippen op de mijne. Ik likte mijn weg bij haar naar binnen, zij liet het gretig toe. Mijn handen pakten haar om haar middel. Ik tilde haar iets op en zette haar neer op de gevlamde moterkap.
Vrijwel meteen sloeg ze haar benen om mijn heupen. Haar handen begroef ze in mijn haar, ze liet mijn stoppelbaard langs haar wang schuren. Ondertussen trok ik haar hemdje uit de overall en trok het bij haar uit. Ze droeg een sportbeha met de sluiting tussen haar borsten. Is dat even praktisch! Ik haalde eerst de twee biljetten er vantussen en propte deze tijdens het zoenen in de broekzak van haar overall. De sluiting van haar beha maakte ze zelf open. Ze pakte mijn handen en legde ze op haar zachte borsten. Kleine, harde tepeltjes.
Ik hoorde hoe haar kisten op de grond vallen - blijkbaar droeg ze ze zonder de veters te strikken. Ik voel hoe ze mijn riem loshaakt en mijn leren broek openknoopt. Ik trek gehaast mijn T-shirt uit. Ze krast met haar nagels over mijn borst en rug. Langzaam laat ze zich achterover zakken en gaat ze op de motorkap liggen. Ik help haar gehaast uit die gore overall en aanschouw een slank lichaam met platte buik en prachtige heupen op een van de mooiste auto's ooit. Ik bevrijd mijn erectie uit mijn boxershort, zij tilt haar benen langs me heen op en trekt haar stringetje uit.
Ze is prachtig, enkele seconden blijf ik naar haar staren, van mijn stuk gebracht, mijn handen over haar hele lichaam glijdend. "Snel," fluistert ze, "snel!"
Ik laat mijn middelvinger bij haar naar binnen glijden, plaag haar G-spot een beetje, streel met mijn duim haar clitje en meteen ligt ze te kronkelen op de Pontiac. "Please! Please!" smeekt ze me. Beheerst treedt mijn penis haar vulva binnen en ik kom bijna onmiddellijk. Ik wacht even, sta onbeweeglijk stil, ik voel hoe haar bekkenbodemspieren zich ongecontroleerd, happend bijna, aanspannen. Voor haar zal het ook niet lang duren. Damn, waar vind je ze nog zo geil, tegenwoordig?
Ik besluit dat het haar waarschijnlijk ook niet veel kan schelen hoe lang het duurt en begin te stoten. Mijn handen glijden over haar lichaam, pakken haar heupen stevig beet. Zij gilt het uit. Het kan me geen reet schelen dat heel Peach Springs haar zou kunnen horen, ik wil in haar exploderen, ik wil voelen dat ze komt!
En dan komt ze half overeind, haar borsten pront omhoog, haar hoofd in haar nek, voor een seconde bevroren, om vervolgens schreeuwend en hevig trillend klaar te komen, met haar benen om mijn middel trekt ze me nog dieper bij zich naar binnen.
Dan is het mijn beurt. Ik beleef mij orgasme dermate intens, dat ik steun moet zoeken bij de auto. Hijgend en doodmoe zak ik door mijn benen en lig ik op de grond van de garage bij te komen.
Ik hoor haar even uithijgen. Ze komt overeind en maakt van de gelegenheid gebruik om in amazone op me te komen zitten. Mijn erectie was even verdwenen, maar wordt met iedere hartslag weer leven ingeblazen. Steunend op mijn borst berijdt ze me. Haar ogen dicht, haar mond kreunend, hijgend een stukje open. Om weer een schuddend orgasme te beleven.
Terwijl ze weer bij zit te komen, rozig en vermoeid, constateer ik daar nu haar hele lijf glimt van het zweet en overal vegen olie en smeer vertoont.
Prachtig!
quote:Die van jou mag er ook wezen.
quote:Poem wat zijn je verhalen toch heerlijk!!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Poem het volgende:
[knip] Wederom een erg lekker verhaal! [/knip]
Prachtig!
Een toerist en een non in een biechtstoel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef KantNochWal het volgende:
Misschien iemand die een verzoekje heeft?
Even een paar kernpunten (plaats, personen e.d.) geven en ik wil wel kijken of ik er iets van kan maken.
Zal de gedachten zo snel mogelijk verwoorden op het scherm.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef Poem het volgende:
[..]
Een toerist en een non in een biechtstoel!
Als je het schrijven zo gemakkelijk vindt, post dan eens een bijdrage.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:58 schreef zapsquad het volgende:
Niets is makkelijker dan Erotische verhalen verzinnen.
Niets is echter moeilijker dan al die fantasieen ook uitvoeren.
Wat een heerlijk verhaal wederom Poem!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef Poem het volgende:
Singin' in the rain
Hij midden veertig, zij begin twintig, klasgenoten in het volwassenenonderwijs. Na jarenlang een goedbetaalde baan als accountant te hebben gehad, wilde hij zich omscholen naar de welzijnszorg. Voor haar was dit haar vervolgopleiding.
Vanaf dag één bestond er een klik tussen hen. Tussen de lessen door wisselden ze veel ervaringen uit die ze opdeden tijdens hun werk. Hij werkte in de verslavingszorg, zij in een TBS-kliniek.
Er was iets aan hem wat haar aantrok. Misschien zijn onvermoeibare beheersing. Misschien zijn verzorgde handen met lange, rechte vingers; ze wist dat hij piano speelde. Ondanks zijn dikke trui kon je zien dat hij een slanke, een tikkeltje gespierde bouw had. En omdat hij twee keer zo oud was als zij, bezat hij een wijsheid die haar boeide.
Iedere keer als hij haar zag, liepen de rillingen over zijn rug. Zij was lang, ietwat aan de tengere kant, had een prachtige bos blonde krullen, zeegroene ogen en subtiel gewelfde lippen. Plat gezegd zouden die lippen door het leven gaan als een 'pijpmondje' en hij kon niet omschrijven hoe graag hij ervan zou willen proeven.
Belachelijk natuurlijk, hij had al met menig vrouw het bed gedeeld, had altijd gedacht dat hij het meest van rijpere vrouwen hield, zij was in zijn ogen nog een meisje, maar oh, wat had hij een zwak voor haar.
Aan het einde van een lesdag zag hij haar staan bij de bushalte in de stromende regen. Zonder paraplu. Hij kwam altijd met de auto naar school, dus hij stopte bij de halte, draaide zijn raampje open en bood haar een lift aan. Vlug stapte ze in en hij reed weg. Haar bus was niet gekomen en ze had echt niet nog langer in de regen willen staan. "Lief van je dat je me een lift geeft," glimlachte ze en kon niet zien dat onder zijn jas het kippenvel over zijn armen trok.
Terwijl zij voor GPS speelde, praatten ze over koetjes en kalfjes. Althans, dat was de bedoeling. Beide voelden ze dat de sfeer toch anders was dan op school; nu ze alleen waren in zo'n kleine ruimte, was de spanning om te snijden. De lucht trilde van de chemie.
Toen hij voor haar deur stopte, bedankte ze nogmaals voor de rit. Er viel een stilte. Afwachtend keken ze elkaar aan. Waar hij op hoopte, gebeurde: ze vroeg hem mee naar binnen. Hij parkeerde zijn auto op een piepklein plekje aan de drukke gracht, gooide al zijn kleingeld in de meter en rende achter haar aan naar het huis.
Ze moesten een paar treden op om bij de voordeur te komen. Omdat zij de sleutel had, ging ze hem voor en hij had perfect zicht op een paar ronde billen.
Eenmaal in de hal, trokken ze hun jas en schoenen uit. Hij knielde om zijn broekspijpen op te rollen en toen hij weer opkeek, zag hij haar zonder broek de lange smalle gang in lopen. Haar gebloemde slipje spande om haar kont. Even was hij sprakeloos. "Ik zal een handdoek voor je pakken," zei ze zonder om te kijken.
Vlug voordat ze terugkwam trok hij zijn trui en T-shirt uit. Uit zijn haar vielen koude druppels op zijn schouders en liepen via zijn rug naar beneden. Hij liep verder de gang in. Zwart-wit geblokte oeroude tegeltjes op de vloer en groene lambrisering. Zij kwam de gang weer op. Nu had ze alleen haar ondergoed nog aan met een kletsnat wit hemdje eroverheen. En één rode sok. Haar mascara was een beetje uitgelopen en ze zag er nog onschuldiger uit dan normaal.
Ze zag hoe hij naar haar keek, glimlachte om de blos die op zijn wangen verscheen. Zij op haar beurt kreeg het warm bij de aanblik van zijn blote bovenlijf. In haar lichaam voelde ze een passionele opwinding oplaaien. Ze wilde deze man!
Ze keek hem recht in de ogen, meende daar een blik van afwachting in te bespeuren. Dat was haar startsein. Ze deed een stap naar voren en langzaam drukte ze haar lippen op de zijne. Nu kon hij zich écht niet meer inhouden! Hij tilde haar op, zij sloeg haar benen om zijn heupen en hij droeg haar de badkamer binnen, regelrecht de douche in. Hij draaide de douche open en zij slaakte een hoog kreetje door het eerst koude water wat op hen neerviel.
Al gauw werd het water heter en nadat hij haar weer had neergezet, trok ze snel haar hemdje en ondergoed uit. Ronde borsten, kleine tepels, hier en daar een moedervlek, een keurig streepje op haar venusheuvel. Al zoenend knoopte ze zijn broek open en sjorde deze met boxer en al ongeduldig naar beneden.
Ze draaide zich om en leunde een beetje voorover. Hij liet zijn handen op haar heupen rusten en gleed soepel bij haar naar binnen. Het viel hem op dat ze twee van die kuiltjes in haar onderrug had.
Hij begon te stoten. Zij bevochtigde haar middelvinger in haar mond en begon haar clitoris te stimuleren. Aan haar kreten te horen, zat ze al snel tegen haar hoogtepunt aan. Hij stootte wat harder en sneller en voor een seconde was ze als bevroren, om erna in een heftig schuddend orgamse uit te barsten.
Hij liet haar even bijkomen en draaide haar toen zachtjes om. Hij knielde voor haar neer, legde één been over zijn schouder en verwende haar oraal. Hij wilde haar vocht tot de laatste druppel. Het duurde niet lang of zij bevond zich weer in totale extase. Hij liet twee vingers bij haar naar binnen glijden en masseerde haar G-spot. Het duurde niet lang voordat zij het uitgilde van genot.
Hij kwam overeind en drukte haar tegen zich aan. Zijn vingers verdwenen in haar nek, onder haar natte krullen. Ze hijgde en hij voelde haar hartslag bonken.
Met gesloten ogen stond ze tegen hem aan. Ze had haar armen om zijn middel geslagen. Ze was vermoeid, maar had nog geen genoeg. Ze tilte één been op en sloeg die om zijn heupen. Hij begreep de hint en tilde haar op. Ze kwam iets omhoog en liet zijn erectie in haar verdwijnen.
Samen deinden ze in een beheerst maar krachtig ritme. Ze keek hem recht in zijn ogen. Hij voelde dat haar bekkenbodemspieren in kleine schokjes samentrokken; voor haar zat er weer een orgasme aan te komen. Hij zag aan haar blik dat zij het zijne wilde ervaren. Zijn handen knepen wat in haar billen en het ritme versnelde.
Hij voelde dat de schokjes steeds sneller kwamen; ze wachtte op hem. En dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Hij pakte haar billen nog steviger beet, voelde haar orgasme opwellen en kwam zelf ook klaar.
De douche regende ongestoord verder. In de badkamer had zich een wolk van waterdamp ontwikkeld, je zag geen hand voor ogen. Elkaar innig omhelzend probeerden ze bij te komen, beide er van overtuigd dat dit niet de laatste keer zou zijn.
Poem steekt er imo met borsten ehhhquote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef richardrahl het volgende:
oei, verhaaltje van poem, favoriet van mij en vele anderen hier
Heftig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Lon3 het volgende:
Bij deze een iets afwijkend verhaal. Have fun
De sollicitatie
Tnx, jah spelling is niet mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Poem het volgende:
[..]
Heftig!
Let alleen wel op met de d's en de t's...
Denk dat mijn verhalen niet zo heel erg mainstream zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Veronensis het volgende:
is er nog iemand met een verhaal
(ik heb even geen inspiratie namelijk)
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Lon3 het volgende:
Bij deze een iets afwijkend verhaal. Have fun
De sollicitatie
sinds wanneer is dit dan het mainstream erotische verhalentopic geworden?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Denk dat mijn verhalen niet zo heel erg mainstream zijn
Leuk en erg lekker stukje zeg!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[knip] Erg lekker verhaal [/knip]
Ze zijn van mezelf.. maar heb ze idd ook nog ergens anders staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je verhalen gaat kopieren. Dan gaan ze wel naar seksverhalen.nl ofzo.
Hier schrijf je ze zelf of kom je met je eigen ervaring.
Sprakeloos?quote:
* CountingCrow heeft ineens een idee...quote:
Cool. Ik zal dan nog wel een andere posten...quote:
Same here, dat moet wel een goed verhaal worden met input van beide sexes. Ik ben benieuwd of (de hier aanwezige) vrouwen hier ook zo over denken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CountingCrow het volgende:
Als er een vrouwelijke schrijfster een polemiek zou willen schrijven met een mannelijke schrijver, dan wil ik best als sparringspartner fungeren...
* CountingCrow valt door de mand...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Zijn hier al eens verhalen gemaakt door schrijfkoppels (niet Nicci French, maar wel zoiets?) Dat zou wel eens leuk materiaal kunnen opleveren denk ik?
Ik heb het wel eens per PM gedaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Zijn hier al eens verhalen gemaakt door schrijfkoppels (niet Nicci French, maar wel zoiets?) Dat zou wel eens leuk materiaal kunnen opleveren denk ik?
Ik heb toch niet met jou gemaild?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb er wel ervaring mee.. maar via de mail...
Best leuk om te doenen er kunnen echt fantastische verhalen uit komen
Dat lijkt me zeer sterk.. ben er nog maar net een paar weekjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Ik heb toch niet met jou gemaild?
OK, nou ja, wie weet wat de toekomst nog brengt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer sterk.. ben er nog maar net een paar weekjes
haha we zouden altijd eens kunnen kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
OK, nou ja, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Mijn PM staat openquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha we zouden altijd eens kunnen kijken
* CountingCrow weet niet goed wat Sjorsie met gescoopt bedoelt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Tja, voor ik 'gescoopt' wordt heb ik in ieder geval een topic + voorzetje, via de PM lijkt mij de handigste schrijfwijze, of in ieder geval via PM de details uitwerken...
"Het hardloopmeisje"
Hij heeft nog nooit lang stil kunnen zitten, en is al zijn hele leven bezig met de ene sport of de andere. Nu heeft hij minder tijd door zijn studie maar kan hij er nog steeds van genieten om een paar keer per week zijn hardloopschoenen aan te trekken en een mooi stuk door de omgeving te gaan hardlopen. Al een paar keer viel het hardloopmeisje hem op, op het lange rechte stuk waar hij nu in ieder geval elke woensdag rond half 8 's avonds loopt ziet hij aan de beweging van de verder onherkenbare vorm in de verte al dat hij weer de goede timing heeft.
Dank voor de nadere toelichting.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:40 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Als je een idee/plan hebt maar een ander is je voor met het uitvoeren/publiceren daarvan ben je gescoopt.
Gezien het huidige tempo van berichten op de PM kan het een lange wacht gaan worden voor een compleet verhaal ontstaan is, dus een openlijke pennenstrijd is misschien ook nog wel interessant.
PM kan gebruikt worden om met een sparringspartner (lees vrouwpersoon) tot een publiceerbaar geheel te komen zonder alle tussenversies op deze thread te plaatsen.
Mooi verhaalquote:
Was het maar vast augustus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zwoele zomeravond
Het is een zwoele zomeravond in augustus.
Ik zelf ook niet maar het is en blijft een verhaal he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Dude... dit is bizar. Ieder wat wils, maar hier kan ik persoonlijk niets mee...
Niet jijquote:
Quote dan ook gewoon even de post die je bedoeld dan krijg je ook geen misverstanden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Niet jijstond een spam post van een website maar die is inmiddels weggehaald
Ahh, OK. Ik dacht al,... wat heb ik nu weer op mijn kerfstok.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Niet jijstond een spam post van een website maar die is inmiddels weggehaald
Moet ik even helpen met de punten en de komma's?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Veronensis het volgende:
ik kick dit topic even omhoog
graag een nieuw verhaal.
(ben er zelf ook een aan het schrijven maar die is nog niet helemaal af)
Alleen als ik het als niet als verhaal maar als verslag kan schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een heerlijk verhaalkomt er een vervolg?
heerlijk verhaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef funnyhappyviper het volgende:
Een ontmoeting na een chat sessie.
dat is 1 van mijn slechtste verhalenquote:
wtf.. fanclub ftwquote:
thxquote:
Een nieuwe schrijverquote:
Ook al zo'n heerlijk verhaalquote:
Wie weetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een nieuwe schrijveren een heerlijk verhaal
komen er nog meer?
Als ik de tijd ervoor neem zal er best nog wel meer gepost gaan worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ook al zo'n heerlijk verhaal![]()
ik hoop dat we er meer kunnen verwachten
wat een goeie nacht is dit
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ik de tijd ervoor neem zal er best nog wel meer gepost gaan worden.
je heb talentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
Met gepaste trots en enorm veel schaamte een verhaal geschreven door een onervaren tiener.
Behulpzaamheid loont
Ik post dus nooit in SEX, maar evenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
Met gepaste trots en enorm veel schaamte een verhaal geschreven door een onervaren tiener.
Behulpzaamheid loont
En je wordt bedankt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik post dus nooit in SEX, maar even
Dank je:Dquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
erg lekkere verhalen chicka
komt er nog een hoofdstuk 3?
Dit is ook maar een eerste poging tot een verhaaltje. Taal is iets waar ik slecht in ben helaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ Tijn, je taalgebruik en opbouw mag nog wel wat verfijnder... Minder ik-jij-hij-zij en probeer ook storende herhaling te vermijden. Je grammatica is ook niet vlekkeloos, om niet te zeggen wat storend.
Aangezien ik vnv toch niet veel te doen heb zal ik zo eens kijken of ik het kort kan herschrijvenen posten in een spoiler, dan snap je een beetje wat ik bedoel.
top verhaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef funnyhappyviper het volgende:
Een ontmoeting na een chat sessie.
Eindelijk is het zover. We hebben een date. Die ochtend stap ik in de auto en zet koers op Eindhoven. Met je 06 nummer in mijn telefoon om op het laatste moment je nummer door te krijgen. Na een goed half uurtje rijden stuur ik je een sms-je. Binnen een minuut krijg ik je adres door ge-sms-d. Lang leve de Tom-Tom, dus binnen een minuut weet ik dat het nog 20 minuten duurt voor ik je IRL zal ontmoeten. Ik voel de spanning door mijn hele lichaam gieren.
Vragen als, is ze zoals de foto’s doen vermoeden, is het mens achter de foto’s dezelfde als wat ik uit onze mailwisseling kan halen?? Spannend, vooral omdat ik dit voor het eerst doe!
Twintig minuten later parkeer ik mijn auto bij je voor de deur en raap al mijn moed bij elkaar om de laatste stap te zetten.
Je doet de deur open en ik word getrakteerd op een brede glimlach. ‘Nog beter dan de foto’ zijn de eerste woorden die je uitbrengt. ‘Kom binnen’. Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Een prachtige dame die je uitnodigt om binnen te komen, wat wil je nu nog meer. Jezus, wat ziet ze er goed uit. De foto’s waren al niet mals maar dit overstijgt alle verwachtingen.
Je woonkamer is smaakvol ingericht, zwoel licht geeft exact de sfeer weer die ik voel. De gordijnen dicht zodat de rest van de buurt niet meekrijgt wat hier te gebeuren staat.
“Koffie?” vraag je. “Ja, lekker. Na een uurtje rijden is dat fijn”. Je loopt heupwiegend bij me weg, ik denk dat ik gek word. Wat een heerlijke vrouw. Wat bezielt die vent van haar????
Eenmaal met een bak koffie op de bank beginnen we van elkaar te vertellen. Hoe het zover is gekomen dat twee getrouwde mensen hier op de bank zitten om datgene wat ze in hun eigen relatie missen te compenseren.
Ik schuif op een rustige manier in je richting. “En? Was het een beetje wat je verwachte toen ik de deur open deed” vraag je aan me. “Nou, het overtrof mijn stoutste dromen”. “Wil je niet liever iets met jongere vrouwen dan vrouwen van je eigen leeftijd? Volgens mij krijg je verzoeken genoeg” vraag je. “Nee, ik heb liever te doen met vrouwen die weten waarmee ze bezig zijn en dan bedoel ik niet alleen tussen de lakens. Jongere dames roepen wel dat ze niet opzoek zijn naar een relatie maar voor je het weet staan ze tussen jou en je huwelijk en dat is niet de bedoeling”.
Ik kan mijn ogen niet van je afhouden. Heerlijke borsten, mooie buik en heerlijke heupen. En dat alles nog in de verpakking. Er valt even een stilte, je ziet dat ik je van boven naar onder aan het uitkleden ben met mijn ogen. Je schuift tegen me aan en steelt een snel kusje. Voor je je hoofd weg kunt trekken pak ik je hoofd in mijn handen en beantwoord je kusje met een gepassioneerde zoen. Het hek is van de dam. We zoenen dat de vonken er vanaf spatten. Onze handen gaan op verkenning. Jou handen maken de knoopjes van mijn shirt los en wrijven over mijn borst, ik kan mijn handen niet van je borsten houden. Ik trek je shirt uit, duw je borsten uit de cups van je prachtige BH en begin je tepels te verwennen. Zachte kusjes en likjes over je borsten en tepels zorgen ervoor dat je ademhaling een verdieping in gaat. Zachtjes knabbel ik aan je tepels, zuig ze eerst voorzichtig naar binnen om na een tijdje ze hard mijn mond in te zuigen en de tepel met mijn tong te verwennen. Je kan het duidelijk waarderen.
Ondertussen zijn mijn handen over je hele lichaam aan het strelen en onderzoeken. Op een gegeven moment maak ik je broek los en trek voorzichtig je goed zittende spijkerbroek van je heerlijke kont. Een mooi bijpassende string komt onder je broek tevoorschijn. Zachtjes streel ik je dijen en de binnenkant van je bovenbenen. Mijn mond zakt via je buik naar je navel om uiteindelijk op je string te eindigen, daar waar je clitje zit. De aanraking van mijn lippen doet een trilling door je hele lichaam gaan. En diepe zucht komt uit je mond. Ik vat het op als een goedkeuring van mijn acties. Met mijn vingers ga ik langs de rand van je string en tease je zo erg dat je je kruis letterlijk aan mijn handen en mond opdringt. Ik trek je string uit en lik je eerst je schaamlippen . Ik maak steeds kleinere rondjes met mijn tong en kom uiteindelijk bij je clitje uit. Met het puntje van mijn tong maak ik je toch al warme natte clitje nog natter. Na een paar minuten zuig ik je clit hard mijn mond in en verwen het met mijn tong, ik maak een soort pijpende beweging waardoor bij jou de opwinding groter en groter wordt.
Ook jij bent actief. Je handen hadden inmiddels een weg gevonden mijn broek in en door mijn onderbroek heen ben je me harde lul aan het masseren. Als een schok stop je hiermee als ik een vinger in je kutje steek en daarmee een ‘kom hier’ beweging begin te maken. Al snel merk ik dat er voldoende ruimte is om dit met twee vingers te doen. Je ademhaling gaat sneller en dieper. Ik voer het tempo van mijn vingers op en stimuleer met mijn mond nog steeds je clitje. Best fijn een bank waar je voor kan gaan zitten zodat je er goed bij kan.
Je begint onrustig te bewegen, ik verander de ‘kom hier’ beweging in een stotende beweging die je g-spot en je clitje stimuleren. Twee vingers in je kutje en mijn duim tussen je schaamlippen door over je clit. Je zucht, kreunt en kronkelt als een slang. Ik zet nu door, je kutje trekt samen en je begint steeds harder te kreunen. Nu wil ik je zien klaarkomen, ik blijf je vingeren, voel het sap uit je grotje lopen, de vingers glijden alleen nog gemakkelijker je grotjes in en uit. Nog even een versnelling erin en je begint ongecontroleerd te schudden, trillen en gilt het uit. Op het moment dat ik zie dat je over het hoogtepunt heen bent verlaag ik het tempo maar laat de druk van mijn vingers niet afnemen.
Op het moment dat ik zie dat je volledig ontspannen en slap in de bank ligt, druk ik mijn keiharde lul in je kutje. Rustig neem ik met mijn heupen de snelheid aan van mijn vingers daarvoor. Met je ogen dicht lig je te genieten van die lul die je samengetrokken kutje steeds meer open drukt. Je komt weer bij en kijkt me diep in mijn ogen aan. “Neuk me, neuk me hard”, dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik voer het tempo op. Mijn heupen knallen heerlijk tegen je bekken. Na een paar minuutjes stop ik en draai ik je om zodat ik onze neukpartij in doggystyle voortzet.
Je heerlijke kont knalt steeds tegen mijn bekken. Ik laat wat speeksel op je sterretje vallen en masseer je sterretje met mijn vinger. Je vindt het duidelijk lekker en aangemoedigd door jou goedkeurende gegrom steek ik een vinger in je sterretje. Terwijl ik je kutje neuk, vinger ik je heerlijk in je sterretje. Dat wordt ons teveel. Jou orgasme zwelt op en dat laat mij ook niet onbetuigd. Op het moment dat jij op je top zit spuit ik mijn warme zaad in je smachtende kut. Je kutje pulst zo dat het voelt alsof er flink aan gezogen wordt. Er blijft geen druppel achter.
Even schrik je, “o jee, ik gebruik geen anticonceptie”. “Maak je niet druk lieverd, ik maak geen kindjes meer, nooit meer. En nee, wisselende contacten had ik ook niet tot vandaag”. Een glimlach en volledige ontspanning is je antwoord daarop.
We liggen samen voldaan op het hoogpolige tapijt van je huiskamer. Rustig bij te komen. Jou hoofd op mijn borst. Keuvelend genieten we van de ontspanning. Je begint mijn buik te strelen en laat je hand steeds verder naar mijn kruis afzakken. Voor ik het weet heb je me lul vast en begint hem af te trekken. Niet zomaar recht op en neer maar heel geraffineerd met een draaiende beweging stimuleer je me lul. Ik mag dan wel ruim de 40 gepasseerd zijn maar de conditie is nog steeds op orde. Dus je werk wordt beloont met een steeds harder wordende lul. Ik aai ondertussen je rug en je billen. Je gaat over me heen liggen in de befaamde 69 houding en neemt mijn harde lul tussen je zachte lippen. Je tong speelt met mijn eikel en het plasgaatje. Ik word steeds geiler en mijn lul steeds harder. Die heerlijke kut boven mijn hoofd zorgt ook al niet voor verkoeling van de gemoederen. Ik steek twee vingers in je kut en maak een neukende beweging. Met een andere vinger ga ik over je sterretje en druk deze ook naar binnen. Terwijl jij mijn schacht verwent met je mond, vinger ik je en lik je clitje. Je voert het tempo op alsof je het zaad er nu uit wilt hebben. Ik versnel en op het moment dat jij je derde orgasme krijgt loopt mijn mond vol met jou vocht gecombineerd met mijn zaad. Heerlijk! Na je hoogte punt maak je nog meer werk van mijn lul. Ik trek je om en laat je plaats nemen boven op mijn lul.
Voor ik er erg in heb heb je mijn jonge heer in je sterretje gedrukt en neem je jezelf met mijn lul gruwelijk anaal. Je gaat als een gek te keer. Op een gegeven moment ga je net boven mij hangen zodat ik het tempo kan gaan bepalen. Dat gaat als een konijn zo snel. Op een gegeven moment voel ik het zaad weer naar boven komen. Jij voelt het ook en stimuleert je clitje nog meer. Nog ruim voor ik klaar kom krijg jij alweer je volgende orgasme. Op het moment dat je daar van bijgekomen bent stap je van me af, sommeert mij te gaan staan en gaat op je knieeën voor me zitten. Je zuigt mij lul diep je mond in. Na twee keer wordt het ook mij teveel en spuit ik mijn zaad over je gezicht en in je mond.
Het wordt tijd voor verfrissing. Je neemt me mee naar je badkamer en we stappen onder de douche. De dag was nog lang niet voorbij…….
vervolg?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Zageman het volgende:
Het derde deel van het verhaal van Maya is blijkbaar sneller afgeraakt dan ik gedacht had.
-----------------------------------------
Langzaam werd de ademhaling rustiger. Ze dacht aan niets, ze concentreerde haar alleen maar op haar ademhaling; twee tellen inademen, één tel vasthouden om nadien weer in twee tellen uit te ademen. Zo ging het goed. Zo ging het beter. Ze was kalm.
Maya begon nu stilletjesaan de frisheid die er ondanks het warme weer buiten, heerste in de ruimte te voelen. Het begon bij haar borsten, want die waren het immers niet gewoon om langdurig bloot te liggen. De koude verspreidde zich zachtjes vanuit haar borsten over haar lichaam. Ze voelde hoe de koude zich, nu ze gekalmeerd was, bezit nam van haar lichaam. Het trok via haar buik naar haar schaamstreek. Daar was de koude extra goed te voelen, aangezien haar nog niet helemaal opgedroogde geil nog meer warmte onttrok aan haar lichaam. Van daaruit trok de koude verder via haar heupen, door haar benen, tot haar tenen er net zo van doordrongen waren als haar borsten.
Ze probeerde de kou te negeren. Ze wist dat ze het koud had, maar ze dwong zichzelf om niet toe te geven. Ze sprak haar uiterste wilskracht aan om niet te gaan rillen. Niet nu. Er zouden waarschijnlijk later nog talloze momenten komen waarin ze het nog koud zou hebben hoopte ze. Situaties die nog zwaarder zouden zijn. Waarin ze ook niet zou mogen toegeven. Dat wou ze niet. Een goede slavin zou niet snel om genade smeken. Maya wist niet hoelang ze uiteindelijk vastgebonden was. Na verloop van tijd was ze in een soort van trance geraakt; half slapen, half waken. Alles deed nu zeer, haar benen, naar armen, haar kaak,...
Ze schrikte op van het geluid van een dichtslaande deur. Ze hoorde een zacht, langzaam getik haar richting uitkomen. Het was het geluid van voetstappen. Degene die de stappen zette had blijkbaar geen haast; het waren geen snelle, haastige passen. Nee, het waren trage passen, maar toch kon Maya aan het geluid van die passen min of meer afleiden dat degene die ze zette totaal meester was over de ruimte. Hoe dichter deze persoon bij Maya kwam, des te dreigender kwamen de stappen over.
Toen de onbekende eenmaal bij haar was aangekomen, verwachtte dat ze ergens zou aangeraakt worden, alleen had ze er het raden naar, waar dat dan wel zou zijn. Het kon bij haar voeten zijn, maar ergens wist ze dat de onbekende zich er niet tot zou verlagen om een ordinaire, vuile slavinnenvoet te bekijken, laat staan aanraken. Ze verwachtte eerder dat het bij haar vagina, borsten of achterste zou zijn, maar er gebeurde niets. De onbekende nam duidelijk de tijd om haar te observeren en te genieten van de al reeds lang opgebouwde spanning die in haar lichaam zat en duidelijk van haar gezicht af te lezen viel, voor zover dat niet bedekt werd door de blinddoek.
Gespannen wachtte ze de aanraking af, maar nog steeds voelde ze niets. “Alstublieft!” dacht ze. Raak me aan! Streel me! Beroer me! Sla me! Sla me hard! Sla me waar u dat maar wil, maar alstublieft, doe iets met mij! Ook al kan u me niet horen, doe iets met mij! U heeft me zo hitsig gemaakt! Kijk dan toch; k sta naakt voor u, totaal vastgeboden, overgeleverd aan uw wil. Klaar om te ondergaan wat u maar wilt. Ik smeek u; laat me huiveren, laat me sidderen door uw aanrakingen! Kijk! Ik bied u mijn kut en borsten aan; ze staan ter uwer beschikking!” Maya voegde de daad bij het woord en stak haar bosten en vagina vooruit als teken van overgave.
Er verscheen een klein lachje op het gezicht van de onbekende. Nu wist hij/zij dat Maya rijp genoeg was, klaar voor de volgende stap, klaar om gevormd te worden. De onbekende liep langzaam rondom Maya. Plots voelde Maya hoe de onbekende met één vinger cirkeltjes maakte rond haar rechtertepel. Alleen haar tepel werd beroerd, niet haar borsten, niet haar vagina, juist haar tepel. Met slechts één vinger.
De onbekende had er reeds snel genoeg van om met haar tepel te spelen. Maar in plaats van aan de rechtertepel te trekken, draaide de onbekende kort, maar venijnig aan Maya’s linkertepel. Alhoewel het niet echt zeer pijnlijk te noemen was schrok Maya toch fel op van deze “verassing” en liet dan ook een gesmoorde kreet horen. Ze wist onmiddelijk dat ze hiermee over de schreef was gegaan, en verwachtte -en hoopte- dat de onbekende haar hiervoor streng, maar volkomen terecht, zou straffen.
De straf bleef echter uit. In plaats van een resem zweepslagen, of nog meer tepelmarteling kreeg ze alleen maar twee zachte klopjes op haar wang. Het waren net zulke gemoedelijke klopjes die men vroeger gaf aan een kind dat zich zoet gedragen had. In eerste instantie was Maya verbaasd door haar straf, maar toen ze er nadien kort over nadacht, kwam ze tot de conslusie dat deze straf veel meer erotiserend en vernederend was dan ze eerst had gedacht. Heden werden kinderen op een andere manier beloond voor goed gedrag, maar bij dieren -en dan vooral honden- deed men het nog. Het gaf haar het gevoel dat ze lager was, dat ze voor de onbekende niet meer dan een dier, een beest. Een beest dat slechts primitieve emoties kent zoals blijdschap, woede, pijn en lust. Dat ze zelf tot weinig in staat was. Dat ze niets anders kon doen dan wat haar meesters voor haar beslisten. Ze had geen ander nut dan te ondergaan.
De ijzeren staaf die ervoor zorgde dat haar benen gespreid waren werd door de onbekende verwijderd. Alhoewel ze blij was dat ze eindelijk haar benen wat meer zou kunnen bewegen bleef ze toch in die gespreidde houding staan; er was haar duidelijk bevolen om alleen te doen wat men haar opdroeg en ondanks ze in een zeker opzicht juist verlangde naar een grondige straf wou ze geen slechte indruk maken op haar toekomstige meesters.
Goedkeurend keek de onbekende toe hoe Maya in de gewenste houding bleef staan. De onbekende bleef eventjes genieten van het uitzicht en pakte vervolgens een stoel die daar ergens in de buurt stond. De onbekende plaatste de stoel vlak achter Maya, ging erop staan en sneed het touw door waarmee Maya’s handen aan het plafond waren vastgebonden. Dat betekende echter niet dat hiermee Maya’s handen bevrijd waren; de onbekende had immers ongeveer een halve meter boven de knoop het touw afgesneden waardoor Maya volkomen onverwacht haar twee handen -die als het ware tot één klomp gebonden waren- met en behoorlijke kracht op haar voelde neerkomen. De onbekende schoof de stoel terzijde, ging voor Maya staan en ontwarde de knoop waarmee haar handen waren vastgebonden.
Maya was nu ook opgelucht dat ze haar handen weer spoedig zou kunnen bewegen, maar die gedachte was nog niet koud, of ze voelde hoe haar handen weer van hun vrijheid beroofd waren door middel van twee ijzeren handboeien die hard werden aangedraaid. De onbekende verloor nu geen tijd meer. Aan haar achterkant voelde Maya hoe de onbekende haar haren hardhandig naar omhoog trok. Voor ze goed en wel besefte wat er juist aan de hand was voelde ze hoe de onbekende een ijzeren collar rond haar nek plaatste. Ze schrok niet zozeer van de collar op zich, maar het ijzer voelde koud aan en dat pakte op haar adem.
Op de collar waren vier -u raadt het nooit- ijzeren ringen aangebracht. De collar was door de onbekende zo geschikt dat de vier ringen mooi op Maya’s lichaam geörienteerd waren; voorkant, rechterschouder, achterkant en linkerschouder. Het slot van de collar stond aan de achterkant. De onbekende pakte een dikke, zware -wederom van ijzer gemaakte- ketting, ging voor Maya staan en trok de ketting door de voorste ring. Dit gebeurde zo secuur mogelijk, alsof de onbekende een zware vracht omhoog trok. Doordat de onbekende zo traag aan de ketting trok voelde Maya een lichte trilling in haar nek telkens een schakel de ring passeerde.
Het was een heerlijk gevoel voor Maya en ze probeerde de onbekende gunstig te stemmen door haar vagina naar voren te duwen in een poging zijn of haar lichaam te raken. Dit was voorzien door de onbekende en in plaats van een ander lichaam voelde Maya de ketting op haar vagina. De onbekende plaatste de ketting op een zodanige manier dat ze van haar vagina tot haar hals de ketting voelde. Het was een apart gevoel; ze voelde de koelte van de ketting door haar schaamstreek trekken. In die schaamstreek namen de ijzeren schakels van de ketting bovendien nog wat niet opgedroogd geil mee dat zodus in één streep over Maya’s bovenlichaam werd gesmeerd; van haar navel, tussen haar blote borsten door, tot haar hals.
Eenmaal de ketting voldoende door de eerste ring werd gehaald, legde de onbekende de ketting op Maya’s rechterschouder. De onbekende ging achter haar staan en trok de ketting vervolgens nog door de drie andere ringen, wat weer voor aangename trillingen zorgde. Tot slot haalde de onbekende de ketting nog eens door de eerste ring. Het kortste uiteinde werd aan het langste uiteinde geknoopt en op die manier kon de onbekende Maya zonder enige problemen meetrekken.
De onbekende trok een paar keer aan de ketting waardoor Maya gedwongen was om een aantal passen te zetten om haar evenwicht te blijven bewaren. De onbekende gaf Maya geen tijd om van de verbazing te bekomen en trok haar mee. De onbekende trok de ketting wat naar beneden zodat ze een beetje krom liep met haar rug en waardoor haar borsten vrijelijk naar onderen bengelden. Maya voelde hoe het spoor van kutgeil dat de ketting op haar lichaam had achtergelaten begon op te drogen. Het maakte dat ze zich heerlijk vies en smerig voelde. Dat gevoel werd nog versterkt door het feit dat ze door de onbekende aan de ketting werd meegevoerd.
Door al deze combinaties van gevoelens voelde ze zich nog meer dan daarjuist net zoals een dier. Een zeug. Nee, een koe. Een koe pastte beter. Een vuile koe die door haar eigenaar naar de veemarkt werd gebracht. Voor iedereen tentoongesteld. Te koop aangeboden. Klaar om meegenomen te worden door eender wie.
In haar gedachten stelde Maya zich voor hoe de onbekende haar zou meevoeren. Ze zou in een koude bestelwagen worden vastgebonden. Zo zou de onbekende haar transporteren naar een grote zaal. Daar zou men haar afleveren en haar leiden naar een groot gebouw. In dat gebouw zou een podium staan. Ze zou erop geleid worden. Om haar tot spoed aan te manen, of fouten te straffen zou men haar zonder pardon slaan op haar donkere reet. Met de vlakke hand, of met een stok. Wie weet zou men zelfs een soort van veeprikstok gebruiken. Op dat podium zou men haar met de rug naar het aanwezige publiek plaatsen. Ze zou rechtstaan, maar door aan haar ketting te trekken zou men haar dwingen om haar rug te buigen. Via haar collar werd ze vastgemaakt aan de muur.
Daar zou men haar blinddoek verwijderen. Ze zou alleen maar naar de grond kunnen zien. De grond was bedekt met stro. Alhoewel ze haar kop niet zou kunnen bewegen kon ze vanuit haar ooghoeken zien dat ze niet de enige was; er waren nog tientallen andere slaven en slavinnen op die manier vastgebonden. Al kon men in die context moeilijk spreken over mensen. Ze werden beschouwd en behandeld als beesten. Als vee. Vee dat men gemakkelijk kan verkopen. Ze zou het geluid in de zaal horen; mensen die vrolijk praten en lachen. Hoe ze rustig en ontspannen afeltjes zouden zitten, op hun wenken bediend door slaven en slavinnen die keurig in een passend pak waren gestoken. Hier en daar zouden de mensen hun persoonlijke slaaf of slavin meegenomen hebben. Die zouden aan de voeten van hun eigenaars zitten. Vastgebonden aan de tafel, al dan niet de voeten of het schoeisel likkend. Zouden die hier ooit ook zo gestaan hebben? Hier ook gekocht voor een appel en een ei?
Haar toekomstige eigenaar zou daar vast en zeker zijn. Hij of zij zou naar de onbekende toelopen. Belangstelling tonen voor die donkere koe. De toekomstige eigenaar zou natuurlijk eerst zijn of haar koopwaar willen inspecteren. Met een handschoen van latex zou men haar in al haar gaten inspecteren. Eerst natuurlijk haar kont en kut, want die waren het gemakkelijkst toegangelijk. Daarna zou de toekomstige eigenaar haar bek inspecteren. Doordat ze met haar hoofd naar de grond gericht was vastgebonden zou ze haar toekomstige eigenaar niet kunnen zien. De eigenaar zou haar mond aftasten. Over haar tanden strijken en aan haar tong voelen. Ze zou haar eigen geil proeven. Er zou in haar dikke uiers worden geknepen. In elk hoekje betast worden. Als laatste zou de onbekende de handschoen afvegen op haar rug. Een koe is toch vuil. Wat maakt dan wat meer vuil nog uit. De twee partijen zouden handjeklap doen. De onbekende zou een zo hoog mogelijke prijs willen voor zijn beest, maar de toekomstige eigenaar zou het liefst de koe gratis mee naar huis nemen. Ongetwijfeld zou ze weinig waard zijn. Ze zou dan door haar eigenaar worden meegenomen naar haar nieuwe thuis. Zou ze bij hem binnen mogen of zou ze in de stal moeten blijven? Zou ze alleen zijn of zouden er nog andere runderen zijn? Alleen koeien, of ook stieren? Hoe zou haar eigenaar zijn; jong, oud, man, vrouw, wreed, beheerst,... ? In elk geval zou ze maar te gehoorzamen hebben.
Het was echter maar een fantasie. Maya liet zich te ver meeslepen met haar gedachten. Ze wou zich beheersen, maar het was moeilijker dan ze dacht; al die nieuwe dingen, al die nieuwe ervaringen, emoties; het was moeilijk je niet te laten meeslepen door je gedachten. Ze schrok dan ook toen ze plots stilstond. Ze voelde hoe de blinddoek en ballgag werden verwijderd. Ze deed haar ogen open, maar zag niets. Plots werd ze geduwd. Het was geen harde duw, maar door de onverwachtsheid ervan, werd ze uit evenwicht gebracht en zette een paar passen vooruit. Ze hoorde een soort van klik en voor ze het wist filtsten twee kille, witte hallogeenlampen aan.
Maya schrok hiervan en moest even met haar ogen knipperen; het was immers een tijdje geleden dat ze nog iets kon zien. Ze nam de kamer in haar op. Het was niet veel. Het was zelfs een tikkeltje beangstigend; vier kale betonnen muren, waarin geen ramen of deuren te bespeuren waren, een kaal plafond met alleen twee witte buislampen en een koude, betonnen vloer. In de ene hoek van de ruimte stond er een toiletpot met een rol wc-papier ernaast. Een meter of twee daarvan was er een kleine ijzeren emmer met een spons ernaast. In de andere hoek lag er een matras. In het midden lag één opgevouwen laken, met daarop een enveloppe. Op die enveloppe stond Maya’s naam geschreven.
Is het een fantasie of is het praktijk? Komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef hardlopen het volgende:
Een van mijn seksuele fantasieen ziet er zo uit:
Tijdens het chatten leer ik een aantrekkelijke jongen kennen en al snel vraagt hij naar mijn foto; ik zet de webcam aan en hij schrikt van mijn uiterlijk (positieve schrik). Onze gesprekken gaan vervolgens geen 1 keer over sex. Heel spontaan vraagt hij me of hij me nu mag ophalen om samen een wandeling te maken. Ik ga akkoord.
Bij de ontmoeting merken we dat er grote aantrekkingskracht is; maar voor uren gebeurd er niets tussen ons. Behalve genieten van elkaars aanwezigheid. Maar dan uit het niets duwt hij zich tegen mij aan en begint mij overal te betasten; mijn borsten, buik, benen, kont.. ik voel me high.
Hij houdt mij bij de nek en achterhoofd vast en begint me hevig te zoenen, ik beantwoord zijn kus vol overgave.
Doe eens. Kijken hoe het afloopt.quote:Moet ik verder gaan?
Die vraag is retorisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef hardlopen het volgende:
Een van mijn seksuele fantasieen ziet er zo uit:
Tijdens het chatten leer ik een aantrekkelijke jongen kennen en al snel vraagt hij naar mijn foto; ik zet de webcam aan en hij schrikt van mijn uiterlijk (positieve schrik). Onze gesprekken gaan vervolgens geen 1 keer over sex. Heel spontaan vraagt hij me of hij me nu mag ophalen om samen een wandeling te maken. Ik ga akkoord.
Bij de ontmoeting merken we dat er grote aantrekkingskracht is; maar voor uren gebeurd er niets tussen ons. Behalve genieten van elkaars aanwezigheid. Maar dan uit het niets duwt hij zich tegen mij aan en begint mij overal te betasten; mijn borsten, buik, benen, kont.. ik voel me high.
Hij houdt mij bij de nek en achterhoofd vast en begint me hevig te zoenen, ik beantwoord zijn kus vol overgave.
Moet ik verder gaan?
Wordt aan gewerkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een persoonlijke gebeurtenis, een beetje gedramatiseerd.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Nou, ik heb nu toch uiteindelijk de moed verzameld om dit hier te postenIk heb hier geen verstand van dus kraak me a.u.b niet af
Beetje kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een persoonlijke gebeurtenis, een beetje gedramatiseerd.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal op het station zoeken mijn ogen direct naar de koningin van het duister, en ja hoor daar staat ze. Twee hartslagen later loop ik dan op haar af. Ze staat een sigaret te roken, domper. Stilletjes sta ik achter haar en fluister: "Oneindig leven met longkanker lijkt me toch minder prettig". Ze slikt de sigaret zowat in en hevig proestend draait ze zich op. Ondanks de tranen in de ogen krijgt ze het toch voor elkaar om verleidelijk te kijken. Ik wrijf meelevend op haar rug en pak haar vouwfiets op. "De trein komt er aan". Ik begeleid de hoestende vrouw naar de trein en neem haar spullen mee. "WC" krijgt ze er nog net uit en loopt snel naar de wc.
Snel zoek ik naar haar portomonee en haar ID kaart. Als ze er dan toch niet is kan ik net zo goed wel even op onderzoek uitgaan. Lilith met een lelijke achternaam. Mijn gezicht staat op. Die meid is echt een duivelsjong. Ik lach en vind het ergens wel cool. De schuifdeur schiet los en ik kijk op. Verbaasd kijkt Lilith me aan. Om vervolgens iets raars te doen. Ze slaat me recht in m'n gezicht en kust m'n wang er direct achteraan. Zoals ik al dacht had ze behoorlijk wat kracht in haar armen. Ik begin te lachen. "Oh dat vind meneer grappig", Lilith grinnikt. Ik pak haar hand terwijl ze nog staat en zeg: "Hallo Lilith, ik ben Gabriel". Mijn mouw schuift iets naar beneden terwijl ik mijn arm optil en een stukje van mijn tattoo komt te voorschijn. Ze kijkt er smerig naar. "Vind je tattoo's smerig?" vraag ik aan haar. Dat doorbreekt de wolk die er hing. Ze kijkt me verleidelijk aan en bijt heel eventjes op haar lip. Vervolgens komt ze naast me zitten en zet een hand net iets te dicht bij mijn kruis op m'n been en fluistert in mijn oor: "De mijne zitten niet zo in het zicht, dus misschien dat ik ze ooit nog eens laat zien... als je geluk hebt".
"Sla me" zeg ik tegen haar. Zonder blikken of blozen krijg ik een rechtse kledder. Fuck die was raak. Uit reflex ga ik staan maar ik krijg geen tijd meer om mijn armen omhoog te gooien.
Een hand die zich in mijn haard woelt, de ander kruipt over mijn rug. Twee borsten die tegen mijn borstkas gedrukt worden , onze dijen ontmoeten. Vrouwelijke warmte en een roosachtige geur die mijn neus streelt. "Boksertje van me"fluisterd ze. "Jij niet zeker?" zeg ik terwijl ik mijn armen om haar heen leg maar m'n ogen dichthoudt. Ze lacht zachtjes. Ik kan haar adem voelen. Ze ademt vrij snel en warm. En dan drukt ze haar warme volle lippen op de mijne, mijn lichaam schreeuw het uit als een stadion vol voetbalfans na een fantastisch doelpunt, onze tongen vinden elkaar. We zoenen alsof de wereld vergaat. Ik voel haar goddelijke kontje(je hebt kontjes en je hebt kontjes, maar deze zat daar nog ver boven) en til haar op, draai ons om, druk haar tegen de muur en zoen wild verder met haar, steeds intenser. Als ik haar op de grond neerzet trilt ze nog lichtelijk na.
We kijken elkaar geil en buiten adem aan. Ik begin haar zachtjes en liefdevol te zoenen. Als we even stoppen kreunt ze stamelend:"Ik wil je, nu en hier". Ik kijk hoeveel mensen er in de wagon zitten die ons in de tussenruimte zouden kunnen zien. "Ik denk niet dat dat nu kan" zeg ik.
We gaan weer zitten, ditmaal komt ze bij mij op schoot. Ze wrijft met haar hand over de harde bobbel in mijn broek, terwijl ze mijn oorlel likt met het puntje van haar tong. "Jij kan in ieder geval wel nu" fluisterd Lilith half kreunend.
"Vind je het gek met zo'n lekker wijf dat me zo gek loopt te maken. Godver Lilith ik heb gister de hele dag over je gefantaseerd" fluister ik terug. Ze giegelt en kust me lachend. Haar hand masseerd mijn lul door mijn broek heen, terwijl ik stiekem mijn hand onder de rand van haar broek laat glijden. Huid , en dan stoppels, en dan het randje van haar slipje. Ik kijk haar aan, Lilith heeft haar ogen dicht en bijt op haar lip. Ik glijd met mn vingertoppen over haar vulva.
"Fuck wat ben jij nat zeg" kreun ik haar zacht toe terwijl ik haar nek zachtjes kus. Ze zegt niks maar zit lekker te genieten. Hoe lager ik ga hoe sneller haar ademhaling. Klierend speel ik met haar schaamlippen door haar slipje heen. Ze smeekt me om iets te doen. Ik lach klierend en laat mn hand slap hangen. Haar hals ligt bloot, en impulsief zet ik mijn tanden in haar hals. Harde kreun van Lilith. Ze holt haar rug naar me toe, drukt mijn hand tegen haar vulva aan en begint hard tegen mijn hand aan te rijden. "Oh Gabriel, alstjeblieft speel met me!". Op het moment dat ik door de stof van haar slipje met haar clit begin te spelen horen we de conducteur om vervoersbewijzen vragen in de wagen naast ons. Snel beweeg ik mijn natte vingers onder haar slipje en speel met haar. Ze voelt goddelijk aan. Dan speel ik als een razende met haar clitje. Lilith wordt gek, ze ontploft bijna. De voetstappen komen dichterbij. Met twee vingers bespeel ik haar als een wilde gitaar solo. Ik zie een hand aan de klink van de deur. De spanning wind Lilith alleen maar meer op, ze kronkelt op mijn hand. Plotseling roept iemand de conducteur naar de andere kant van de wagen. Plotseling zet Lilith haar tanden in mijn hals als ze orgasmisch ontploft en schokkend op mijn hand klaarkomt. Ik haal mijn hand uit haar slipje en kijk door het raampje, de conducteur is fel in discussie met een passagier. Lilith zit zo te schokken dat ik haar broek dicht moet knopen. Ze kust me intens en nat. Als de bliksem fatsoeneren we ons weer een beetje en gaat ze tegenover me zitten.
De deur gaat open en de conducteur vraagt om onze vervoersbewijzen. Als Lilith haar kaartje aan de conducteur geeft kijk ik haar geil aan en lik ik haar geil van mijn vingers af. Ze spreekt geluidloos naar me: Oh , klier! Als de conducteur zijn concentratie op mij heeft gevestigd pakt zij een onzichtbare lul vast en zoog er zachtjes aan. Needless to say: het kost mij moeite om mijn pokerface recht te houden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hieronder heb ik een van mijn wildste ervaringen opgeschreven, maar de ervaring is eigenlijk nog veeeeeeeeel langer dus heb ik het in stukken opgedeeld.
Voor mijn stage moest ik elke dag drie kwartier met de trein heen en drie kwartier terug. Na een poosje ga je gezichten herkennen en je afvragen wie waar heen gaat en daar wat gaat doen. De bank mensen, de studenten, de nerds, de mokkels, de dikkerds en ga zo maar door. Maar na enkele weken kwam er daar ineens een nieuw gezicht tussen.
En dat gezicht stond mij eigenlijk niet zo aan. Zwart geverfd haar, lange zwart leren jas, plateau laarzen en een zo mogelijk nog lelijkere broek. Gothic. Nou moet ik toegeven dat ik haar tot dan niet echt goed had bekeken omdat dat niet het soort mens is waar ik het liefst mee omga. En toch.. was ik nieuwsgierig. In een gekke bui deed ik iets wat ik normaal snel zou doen. Ik liep langs haar, keek haar aan en glimlachte naar haar. Ze keek me aan en glimlachte lief terug. Donkerblauwe ogen in een fijn gezichtje keken me lief aan. Verdomme, ze was nog knap ook. Dat glimlach ritueel herhaalden we vanaf die dag elke morgen. Waarom ik het deed, ik heb geen idee. Stiekem betrapte ik mezelf er op dat ik wel eens over haar fantaseerde. Hoe zou ze er uit zien in bikini? Grinnikend bedacht ik dat ik nog nooit zulke types in het zwembad had gezien. Waarschijnlijk zwommen ze alleen met volle maan.
Ruw werd ik uit mijn bikini dagdroom geramd door iemand die vloekend en tierend met een vouwfiets kwam binnen strompelen.
Daar stond ze dan, kleddernat door de stromende regen trappend tegen het scharnier van haar fiets. Ze had hakken aan constateerde ik. Ze ging zitten,trok haar jas uit en gooide haar haar achterover. Wauw wat een verrassing was daar onder die jas verstopt. Niet te mager , maar mooi lichtelijk gespierd slank. Dat heerlijke pakketje zat in een donkere spijkerbroek die haar vormen nog beter lieten uitkomen. Voor de rest had ze een simpel zwart T-shirtje aan en een pentakel hing om haar nek. Zelfs haar borsten pasten perfect bij het plaatje. Stevig , rond , maar weer perfect passend bij haar figuur.
Ze viel even stil toen ze mijn blik vond en me herkende.
''Nou dit is niet de beste eerste indruk'' stamelde ze. Ik zei dat ik juist vond dat ze er vandaag leuk uit zag. Ze giechelde. We hadden het wat over willekeurige dingen voor de rest van de reis terwijl we af en toe elkaar net iets te lang bleven aankeken. De glimlachjes, de lachjes, de manier waarop ze aan haar nek zat en met haar oorlellen zat te spelen. Ongegeneerd flirten in de trein. De trein begon te stoppen en ik stond op. "Moet je er nu al uit", verzuchte ze.
Ik lachte en draaide me om om mijn tas van het bagage rek te pakken. Voel ik daar ineens een hand in m'n kont knijpen. "Hmmm, zo'n knapperd en dan ook nog een lekkere kont" hoor ik haar stem zeggen. Ik pak haar hand en kus die. "Het genoegen is geheel wederzijds mevrouw".
Ik knipoog en stap uit de nu stilstaande trein. Na een paar stappen hoor ik haar roepen. Ik kijk op en zie haar uit de trein hangen. Ze roept me na: "Heb je ook een naam?".
"Tot morgen" roep ik op een plagende toon terug als de trein begint te rijden.
Dan sta ik even stil en besef me wat me net is overkomen. Ik was niet zomaar verliefd, ik was bloed en bloed geil. Zoveel lust als er door mijn aderen gierde. Wat ik een paar weken onmogelijk achtte was nu werkelijkheid. Ik geilde op dat rare mens, en hoe! Onderweg heb ik haar in gedachten wel een miljoen keer uitgekleed. De hele dag kon ik maar aan een ding denken en verliep dus ook heeeeeeeeeel langzaam.
Masturbatie stuk:goed begin! kan niet wachten op deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal op het station zoeken mijn ogen direct naar de koningin van het duister, en ja hoor daar staat ze. Twee hartslagen later loop ik dan op haar af. Ze staat een sigaret te roken, domper. Stilletjes sta ik achter haar en fluister: "Oneindig leven met longkanker lijkt me toch minder prettig". Ze slikt de sigaret zowat in en hevig proestend draait ze zich op. Ondanks de tranen in de ogen krijgt ze het toch voor elkaar om verleidelijk te kijken. Ik wrijf meelevend op haar rug en pak haar vouwfiets op. "De trein komt er aan". Ik begeleid de hoestende vrouw naar de trein en neem haar spullen mee. "WC" krijgt ze er nog net uit en loopt snel naar de wc.
Snel zoek ik naar haar portomonee en haar ID kaart. Als ze er dan toch niet is kan ik net zo goed wel even op onderzoek uitgaan. Lilith met een lelijke achternaam. Mijn gezicht staat op. Die meid is echt een duivelsjong. Ik lach en vind het ergens wel cool. De schuifdeur schiet los en ik kijk op. Verbaasd kijkt Lilith me aan. Om vervolgens iets raars te doen. Ze slaat me recht in m'n gezicht en kust m'n wang er direct achteraan. Zoals ik al dacht had ze behoorlijk wat kracht in haar armen. Ik begin te lachen. "Oh dat vind meneer grappig", Lilith grinnikt. Ik pak haar hand terwijl ze nog staat en zeg: "Hallo Lilith, ik ben Gabriel". Mijn mouw schuift iets naar beneden terwijl ik mijn arm optil en een stukje van mijn tattoo komt te voorschijn. Ze kijkt er smerig naar. "Vind je tattoo's smerig?" vraag ik aan haar. Dat doorbreekt de wolk die er hing. Ze kijkt me verleidelijk aan en bijt heel eventjes op haar lip. Vervolgens komt ze naast me zitten en zet een hand net iets te dicht bij mijn kruis op m'n been en fluistert in mijn oor: "De mijne zitten niet zo in het zicht, dus misschien dat ik ze ooit nog eens laat zien... als je geluk hebt".
"Sla me" zeg ik tegen haar. Zonder blikken of blozen krijg ik een rechtse kledder. Fuck die was raak. Uit reflex ga ik staan maar ik krijg geen tijd meer om mijn armen omhoog te gooien.
Een hand die zich in mijn haard woelt, de ander kruipt over mijn rug. Twee borsten die tegen mijn borstkas gedrukt worden , onze dijen ontmoeten. Vrouwelijke warmte en een roosachtige geur die mijn neus streelt. "Boksertje van me"fluisterd ze. "Jij niet zeker?" zeg ik terwijl ik mijn armen om haar heen leg maar m'n ogen dichthoudt. Ze lacht zachtjes. Ik kan haar adem voelen. Ze ademt vrij snel en warm. En dan drukt ze haar warme volle lippen op de mijne, mijn lichaam schreeuw het uit als een stadion vol voetbalfans na een fantastisch doelpunt, onze tongen vinden elkaar. We zoenen alsof de wereld vergaat. Ik voel haar goddelijke kontje(je hebt kontjes en je hebt kontjes, maar deze zat daar nog ver boven) en til haar op, draai ons om, druk haar tegen de muur en zoen wild verder met haar, steeds intenser. Als ik haar op de grond neerzet trilt ze nog lichtelijk na.
We kijken elkaar geil en buiten adem aan. Ik begin haar zachtjes en liefdevol te zoenen. Als we even stoppen kreunt ze stamelend:"Ik wil je, nu en hier". Ik kijk hoeveel mensen er in de wagon zitten die ons in de tussenruimte zouden kunnen zien. "Ik denk niet dat dat nu kan" zeg ik.
We gaan weer zitten, ditmaal komt ze bij mij op schoot. Ze wrijft met haar hand over de harde bobbel in mijn broek, terwijl ze mijn oorlel likt met het puntje van haar tong. "Jij kan in ieder geval wel nu" fluisterd Lilith half kreunend.
"Vind je het gek met zo'n lekker wijf dat me zo gek loopt te maken. Godver Lilith ik heb gister de hele dag over je gefantaseerd" fluister ik terug. Ze giegelt en kust me lachend. Haar hand masseerd mijn lul door mijn broek heen, terwijl ik stiekem mijn hand onder de rand van haar broek laat glijden. Huid , en dan stoppels, en dan het randje van haar slipje. Ik kijk haar aan, Lilith heeft haar ogen dicht en bijt op haar lip. Ik glijd met mn vingertoppen over haar vulva.
"Fuck wat ben jij nat zeg" kreun ik haar zacht toe terwijl ik haar nek zachtjes kus. Ze zegt niks maar zit lekker te genieten. Hoe lager ik ga hoe sneller haar ademhaling. Klierend speel ik met haar schaamlippen door haar slipje heen. Ze smeekt me om iets te doen. Ik lach klierend en laat mn hand slap hangen. Haar hals ligt bloot, en impulsief zet ik mijn tanden in haar hals. Harde kreun van Lilith. Ze holt haar rug naar me toe, drukt mijn hand tegen haar vulva aan en begint hard tegen mijn hand aan te rijden. "Oh Gabriel, alstjeblieft speel met me!". Op het moment dat ik door de stof van haar slipje met haar clit begin te spelen horen we de conducteur om vervoersbewijzen vragen in de wagen naast ons. Snel beweeg ik mijn natte vingers onder haar slipje en speel met haar. Ze voelt goddelijk aan. Dan speel ik als een razende met haar clitje. Lilith wordt gek, ze ontploft bijna. De voetstappen komen dichterbij. Met twee vingers bespeel ik haar als een wilde gitaar solo. Ik zie een hand aan de klink van de deur. De spanning wind Lilith alleen maar meer op, ze kronkelt op mijn hand. Plotseling roept iemand de conducteur naar de andere kant van de wagen. Plotseling zet Lilith haar tanden in mijn hals als ze orgasmisch ontploft en schokkend op mijn hand klaarkomt. Ik haal mijn hand uit haar slipje en kijk door het raampje, de conducteur is fel in discussie met een passagier. Lilith zit zo te schokken dat ik haar broek dicht moet knopen. Ze kust me intens en nat. Als de bliksem fatsoeneren we ons weer een beetje en gaat ze tegenover me zitten.
De deur gaat open en de conducteur vraagt om onze vervoersbewijzen. Als Lilith haar kaartje aan de conducteur geeft kijk ik haar geil aan en lik ik haar geil van mijn vingers af. Ze spreekt geluidloos naar me: Oh , klier! Als de conducteur zijn concentratie op mij heeft gevestigd pakt zij een onzichtbare lul vast en zoog er zachtjes aan. Needless to say: het kost mij moeite om mijn pokerface recht te houden.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Wat er 's nachts op de oranje camping gebeurdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef Poem het volgende:
*Kick!*
Jongens, ik heb al héél lang geen inspiratie meer. Iemand een verzoekje?
Dat is misschien wel wat!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat er 's nachts op de oranje camping gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |