Wel een nieuw topic openen dan!quote:
Kom ik nog op terugquote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Pandora73 het volgende:
Toch maar weer eens wat Verhalen Proberen te verzinnen...
Mensen, ik zoek inspiratie... Wie heeft er een idee wat hij/zij uitgewerkt wil zien?
Dat is een fijn verhaaltjequote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef Adolecens het volgende:
Dit is de plek om zelfgeschreven geile, spannende of opwindende verhalen en ervaringen te delen met anderen! Het is niet de bedoeling om te copy/pasten, gewoon zelf schrijven en delen!![]()
Hieronder een spannend verhaal van Schrijfkloon, om alvast in de mood te komen en een voorbeeld voor anderen te hebben![]()
________________________________________________________________________________________
[...]
________________________________________________________________________________________
Deel 1 | 2
Dank je!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef ffstoken het volgende:
Poem ook![]()
thumbs up goed leesbaar en een lekker verhaal.
Nee, het is geen KPD. Bedoeling is erotiek, spanning en een tot de verbeelding sprekend verhaal. Ook heeft KPD een minder groot publiek en zullen de reacties wat meer "KPD achtig" zijn en dat willen we hier niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:58 schreef kevinoz het volgende:
Volgens mij kan dit topic beter richting kpd geplaatst worden, denk dat er daar miss meer animo voor is, of zie ik dit verkeerd?
tja, ik vind er gewoon niet veel aan, sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef friemelaar het volgende:
Overweldigende reacties ............. Danku
mooi verhaalquote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Peeweeutrecht het volgende:
Overdonderd
.....En dan opeens neem jij het heft in handen....je pakt mijn handen en bind ze aan elkaar door middel van de handboeien die je onlangs voor deze hete ontmoeting gekocht heb, je blinddoekt me en verlaat de kamer. Stilte…. Doodse stilte… het lijkt uren te duren …..
Dan hoor ik de deur open gaan.. even was het stil en toen getik, getik van hakken heel licht dus het konden geen zware hakken zijn, waarschijnlijk stiletto’s. Zeker weten deed ik het natuurlijk niet en misschien was het wel de wens der gedachte …
Je zei niets maar handelde. Je had een schaar bij je want in mijn geboeide toestand was het ontdoen van mijn kleding onmogelijk geworden, doelbewust en toch voorzichtig knipte je alles van mijn lijf, op mijn boxer na.
Je duwt me op een kleed, dat je van de achterbank van de auto heb gehaald, op de grond en laat me wederom een aantal minuten liggen, het blijkt wel dat jij vanavond alle macht heb, en je bent ook hard op weg om die macht te gebruiken, je zet een speciaal achtergrond muziekje op welke je zorgvuldig uit gekozen heb.
De hele atmosfeer riekt naar sex. De geur van wierrook, de geur van je lichte parfum, de donkere wereld achter mijn blinddoek.
Met verschillende materialen betast je mijn lichaam, ik voel zijde, latex, leer, zelfs wat stoffen die ik niet thuis kan brengen maar die wel heerlijk aanvoelen,dan opeens …. AUW, hitte die meteen overgaat in een tinteling. Dat moet kaarsvet zijn, ik heb het eerder gevoeld en je daar al eens over verteld, wat bij jouw ook interesse met zich meebracht, maar waar het nog nooit van gekomen is om het samen te gebruiken, dit is dus de eerste keer. Je laat het je wel gevallen om mij zo vast geketend te zien kronkelen onder deze plaatselijke hitte.
Maar dan..
Je neemt mijn harde paal heel gulzig in je mond en begint me te pijpen...Ik denk dat ik tegen het plafond schiet, zo lekker pijp je mij..Tegelijkertijd masseer je mijn ballen en gaat er zo nu en dan met je tong overheen... Ik wordt gek. Nog nooit eerder heb je me met zoveel overgave gepijpt, je neemt hem steeds geheel in je mond, diep, dieper, diepst, ik voel mijn eikel achter in je keel tegen je huig aan kloppen en blijkbaar geniet je ervan want een gekreun is het enigste geluid wat je voortbreng.
Je zuigt, likt, geniet en speelt met al dat lekkers wat jij ziet , ik niet, mijn ogen zijn afgeschermd, maar ik niet geniet net zo hard mee.
Even hurk je boven mijn hoofd en ruik ik het geil wat zich in je kutje bevind, je zakt nog verder maar omdat ik niets kan zien ben ik te laat met mijn tong uit te steken om het ook te kunnen proeven. Je geniet van dit spelletje en verandert ook weer snel van positie en uit het bereik van mijn tong.
Dan hoor ik wederom iets, ik kan het wederom niet thuis brengen. Ik voel kou op mijn buik, een spoor ontstaat als de kou naar boven verdwijnt en daarna met een bocht weer naar beneden gaat naar mijn kruis, waar mijn lul nog steeds hard overeind staat.. ook daar kou en een zachte vloeistof die daar op blijft liggen. Ik weet ondertussen dat het slagroom is want je tong volgt het hele spoor om wederom bij mijn lul uit te komen, elk druppeltje lik je op alsof het het laatste is wat je ooit tot je zal nemen, zoveel overgave stop je erin. Lijkt wel of dat je de hele bus heb leeggespoten in mijn kruis zolang blijf je daar likken. Erg…..?
Helemaal niet … ik geniet en zo te horen geniet jij ook.
Dan treed je even terug en gaat zitten in de stoel die in de kamer staat. Net boven mijn hoofd Je bent geil…UBERGEIL na de hele tijd met mij bezig te zijn geweest. Nu is het tijd voor jezelf.
Ik mag niets, moet blijven liggen, mag niets zien, alleen maar horen wat je aan het doen ben. Je pakt je geribbelde vriendje erbij en zet hem aan. Je vibo.. hij verdwijnt in je kut, je bent nat want ik hoor meteen sop geluiden, zachtjes breng je hem verder in maar lang duurt het niet want ik hoor dat je meteen tempo op begint te voeren. Je bent zo geil dat je na een minuut al tegen een spetterend orgasme zit. Een orgasme war je ook alweer de nodige plannen mee heb. Je gaat verzitten zodat je kut precies boven mijn hoofd hangt en je stoot maar door met je vriendje, en dan kom je…… spetterend als alleen jij spetteren kan en je spuit mijn hele gezicht onder, het zachtjes kreunen is inmiddels over gegaan in luid geschreeuw, je laat je helemaal gaan en stoot meteen door voor een 2e nog veel heftiger orgasme, het geil dat uit je kut komt klettert op mijn hele bovenlichaam en gezicht, het lijkt wel een douche, dit is zo’n geweldig lekker gevoel, de smaak, de geur alsjeblieft maak me los en ik zal je neuken zoals we nog nooit geneukt hebben.
Dan na misschien wel 2 uur gebonden en geblinddoekt te zijn geweest mag alles af , de boeien en de oog bedekking. Het is time 2 play together !!
Het neemt enige tijd in beslag om mijn ogen aan het licht te laten wennen, maar wat ik dan zie is heerlijk om te zien, eindelijk heb je dan de laarzen aan waar we beide al tijden over praten, dat aangevuld met een heerlijke geile zwarte latex top met bijpassend kort rokje, en sliploos natuurlijk.
We vertellen elkaar hoe heftig en spannend het was..en hoe aan het begin van de avond
was.......Maar langzaam beginnen we weer...je begint met te zoenen in mijn nek, mijn borst en gaat langzaam naar beneden totdat je bij mijn lul
aankomt die inmiddels groot is geworden.....je begint me een beetje te pesten...maar neemt hem uiteindelijk geheel in je mond en terwijl je dit doet kijk je mij heel geil aan.....’Wat een voltreffer ben jij’
dacht ik in mezelf........Je pijp me weer heerlijk uit jezelf kom je met je geschoren poes op mijn gezicht zitten. Dit is zo geweldig..En vrouw die het initiatief neemt en die ook af en toe de touwtjes in
handen neemt ook wat sex aangaat... Ik neuk me met mijn tong. Mijn tong zit in je kutje en ik kan zien dat je er met volle teugen van geniet.... Wat is dit lekker zeg.... Vervolgens ga je op zijn hondjes liggen...je wilt dat ik je nu al ga neuken maar dat doe ik niet. Met deze houding kom ik achter je knielen en ga zo verder met likken....Ook je kontje sla ik niet over omdat ik weet dat je dit lekker vond......Met vingers in je kut en kontje en zie en hoor dat je er van geniet.....Ik leg je nu op je rug en neem nu het heft over, ik haal de handboeien te voorschijn.....Ik bind je vast en de spanning stijgt weer voelbaar.....nu krijg jij de blinddoek voor.
Nu jij vastgebonden bent ga ik weer verder met dat gene wat ik deed. Nog gulziger lik ik je poesje, en je kut voelt nog natter en nog lekkerder aan......je beweegt roekeloos over het kleed, maar met een paar ferme tikken tegen je billen begrijp je precies wat ik wil…. Tenminste dat denk je….. je top heb ik omhoog geschoven om lekker aan je tepels te kunnen likken, kei hard worden ze en staan fier naar de hemel te reiken. Maar dan laat ik je even alleen
Je begint na enkele minuten te vragen waar ik ben, maar heb niet gemerkt dat ik de kamer heb verlaten om in de keuken de ijsklontjes op te gaan halen.
Na enkele minuten ben ik weer terug je en begin weer aan je te likken alleen heb ik nu de touwtjes in handen en is het mijn beurt om je het gevoel van heet kaarsvet te laten voelen.
Vanaf veilige hoogte laat ik het kaarsvet op je lichaam druipen, eerst op navel niveau en later ga ik naar boven richting je keiharde tepels, om wat te spelen met de temperatuur van het kaarsvet varieer ik de hoogte een beetje, rode vlekjes van de hitte van het kaarsvet verschijnen op je lichaam je schreeuwt het uit van gevoeligheid en geilheid. Tijd om de ijsklontjes het verkoelende werk te laten doen…de uitwerking laat niet lang op zich wachten….helemaal knetter geil ben je en ik maak ik je nu weer los...en manoeuvreer je weer op zijn hondjes....En nu toch ga ik je neuken omdat je daarom smeekt....Terwijl ik je op zijn hondjes neuk doe ik ook een vinger in je kontje.....Je wilt nu dat ik je in je kontje neuk.....En dat doe ik want dit is zo geil...Heel langzaam schuift mijn eikel in je kontje...
Heel langzaam en beetje bij beetje ga ik verder naar
binnen....Totdat ik voel dat je geheel ontspant.......Dan gaat het tempo iets omhoog maar het blijft een laag tempo....Dit voelt zo lekker aan omdat het nog strakker is dan je smakelijke poes.....Ik haal mijn paal uitje kontje en leg je op je rug en neuk je in de ‘schaar’ houding. De houding waarbij we beide kunnen zien hoe je door mij geneukt wordt... even later leg ik je op je buik en kom op je liggen...Zo laat ik mijn paal in je drijfnatte kut schuiven en neuk je ook op deze manier... Kennelijk wind dit je ook enorm op.........Ik voel dat je klaar gaat komen en bij mij zal het ook niet lang duren......Op zij hondjes beveel ik je om je kontje is omhoog te doen zodat je met je gezicht op je kussen ligt. In deze geile houding voer ik het tempo op en neuk je harder en harder, datgene waar je om vraagt...... En ik voel dat het uit mijn tenen komt...We kreunen allebei heel geil en hard.....En schreeuwen het uit!!!! Ooooh wat was dat heerlijk klaar komen zeg.........
We liggen weer op onze rug op het kleed en babbelen en knuffelen wat na waarna we samen ineengestrengeld in een diepe en rustige slaap vallen.
een beetje vreemd, maar het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik hou het niet meer uit en ik kom klaar. Ik blaf haar helemaal vol.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Mijn naam is Frank. Ik ben ook striptekenaar.
mooi verhaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Ja, lees de OP maar eens goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Blush007 het volgende:
Heeft er iemand de linkjes naar de vorige delen? Ik kan ze niet vinden
Waarom onder een ander account? Wat een heerlijk verhaal!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef SecretLove het volgende:
Oke, stiekem onder een ander account, mijn eerste verhaaltje:
Poem, wat een mooie verhalen schrijf jijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Poem het volgende:
Dat breekt de week een beetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht
ge wel digquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Damn wat een lekker verhaal!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Poem het volgende:
Mijn eerste. Wil graag horen wat jullie er van vinden.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar ligt hij dan, in het halfdonker in z'n eigen krakende bed. Over hem heen gebogen zit een meisje dat hij enkele weken eerder had leren kennen in het café. Ze was een vrolijk, eerlijk en oprecht meisje, mooi en dirty minded, maar geen sletje; liefde en seks neemt ze zeer serieus. Ze loopt altijd te stralen. Een tomboy; ze gaat het meest met jongens om en als één van hen een seksueel getinte opmerking maakte, deed zij er altijd een schepje bovenop. Ze dronk altijd gewoon mee als de fles Jack Daniel's voorbij kwam en droeg het liefst een ruimzittende spijkerbroek. De jongens accepteren haar in hun groep omdat ze een goede bijdrage levert aan de sfeer en niet zo loopt te zeuren zoals andere meisjes dat kunnen doen.
Het meisje zoent hem, hij voelt hoe haar donkere krullen op z'n gezicht vallen en vrijwel direct erna strijkt ze ze weer naar achteren. Ze bijt hem zachtjes in z'n lip, in z'n oor, likt zachtjes over z'n adamsappel. De kippenvel trekt over z'n lijf. Ze streelt zachtjes met haar wang langs de zijne. Zijn stoppels maken een zacht schurend geluid.
Ondertussen is één van haar handen onder z'n T-shirt gegleden. Hard genoeg om het te voelen, maar zachtjes genoeg om hem geen pijn te doen, kraste ze met haar nagels over z'n zij.
Nog meer kippenvel.
Hij weet dat ze geniet van zijn onmacht, de samentrekking van zijn buikspieren als ze er met haar nagels rode strepen achterlaat, zijn toenemende opwinding, zijn haast niet in toom te houden geilheid.
Haar hand glijdt weer omhoog, zachtjes knijpt ze in zijn linkertepel. Dan, rustig maar toch dwingend, trekt ze hem zijn shirt uit. Hij laat het met zich doen, hij weet ook wel dat het zinloos is om het tegen te houden, hij zag ook geen reden om het tegen te houden, want hoeveel meisjes zijn er net zo speels als zij? Hoe vaak daagde ze hem uit? Eigenlijk altijd als ze samen zijn. Als ze met hun vrienden in het café zitten, voelt hij al een erectie opkomen als ze hem die ene bepaalde blik toewerpt.
Hij ziet hoe ze rechtop gaat zitten en tergend langzaam, knoopje voor knoopje, haar bloesje openmaakt. Onder het bloesje draagt ze nog een hemdje, maar het kanten randje van haar bh steekt erbovenuit. Dat zwarte randje boven dat paarse hemdje, haar ronde vormen, haar zachtheid, haar warmte, het werd hem bijna teveel. Hij reikt naar haar borsten, maar op een dwingende manier duwt ze zijn handen terug op het kussen. Afblijven.
Ze trekt het bloesje uit en houdt het tussen duim en wijsvinger boven de grond naast het bed. Ze werpt een uitdagende blik naar hem. Ze weet precies waar ze mee bezig is en wat er in hem omgaat. Dan pas laat ze het kledingstuk vallen. Vrijwel direct erna trekt ze ook haar hemdje uit. Ook dat laat ze op de grond vallen.
En daar zit ze dan: stoer, vrouwelijk en kwetsbaar tegelijk. Terwijl ze hem blijft aankijken, maakt ze zijn riem los en knoopt ze zijn broek open, eveneens verschrikkelijk langzaam.
De opwinding deed alle omgevingsgeluiden verstommen. Opeens was het alleen zij twee, het bed, in die kamer. Verder niets.
Ze ging naast het bed staan en ze trok aan zijn broekspijpen, net zo lang totdat ze zijn spijkerbroek ook op de grond kon laten vallen. Vervolgens maakt ze haar eigen riem los en knoopt ze ook haar broek open. Deze glijdt over haar heupen naar beneden.
Ze blijft even staan, enkele seconden maar, zodat hij haar kan bewonderen. Dan komt ze weer op het bed zitten, op haar knieën tussen zijn benen. Ze zoent hem weer.
Ze bijt hem in z’n hals, ze zoent hem op z’n borst, bijt hem in z’n zij en geeft direct erna een verzachtend kusje op de pijnlijke plek. Een kusje op z’n buik, een likje in z’n navel.
Maar daar blijft het niet bij. Ze zakt nog verder af. Korte, zachte, vluchtige likjes in zijn linker lies.
Plotseling bijt ze hem nog een keer in zijn zij, harder dan de eerste keer. De pijn is een venijnige onderbreking, maar ze gaat gewoon verder met het liefkozen van zijn lichaam. Met haar vinger tekent ze vloeiende lijnen op zijn lijf. Ze speelt met het elastiek van zijn boxershort.
Terwijl de stekende pijn van haar beet langzaam wegebt, voelt hij hoe ze haar hand op zijn penis legt. Ze wrijft over het katoen van de boxer.
Dan haakt ze haar vinger weer achter het elastiek, rekt het uit en laat ’t terugschieten. Weer zo’n plagerijtje, weer zo’n speelse glimlach.
Ze trekt de boxer omlaag en pakt zijn geslacht beet op een vastberaden manier. Ze buigt zich voorover en met haar mond nadert ze haar hand en dat wat ze vastheeft.
Het is zo ver! Bij de gedachte aan wat er komen gaat, raakt hij nog opgewondener. Maar ze neemt enkel even haar duim in haar mond, bevochtigt deze en glijdt er vervolgens mee over het toompje. Toch een beetje een anticlimax. Het trage tempo waarmee ze hem bespeelt maakt hem helemaal gek.
Maar dat maakt ze meteen weer goed. Terwijl ze met haar duim heen en weer blijft glijden, streelt ze met de vingertoppen van haar linkerhand over zijn liezen, zijn scrotum, zijn zak.
En weer weet ze de spanning op te voeren.
Ze buigt nogmaals voorover, geeft een kusje vlak onder z’n navel, likt nog een paar keer in z’n lies.
Ze draait haar hoofd iets. Het puntje van haar tong raakt z’n penis. Hij kon zich bijna niet meer inhouden, hij heeft zin om op te springen, haar ondergoed van haar lijf te scheuren en ‘woest erotisch’ de liefde met haar te bedrijven. Maar hij weet dat hij moet wachten. Zijn reactie zou het moment verpesten als een zeepbel die kapot geprikt wordt.
Langzame en zachte likjes over zijn gehele penis.
Ja, hier zou hij wel aan kunnen wennen. Dan ineens bijt ze weer. Zachtjes deze keer, maar het blijft schrikken. Ze zal nooit ophouden met haar streken. Maar vrijwel direct erna laat ze haar mond over zijn penis glijden, voorzichtig, delicaat, warm en glad, op en neer. Tussendoor geeft ze nog een paar likjes en streelt ze met haar lippen langs zijn eikel. Ze gaat weer verder met pijpen. Ze voert de druk op door er voorzichtig op te zuigen, steeds iets harder.
Nu geen onderbrekingen meer. Ze gaat door. Hij voelt hoe de energie steeds sneller door zijn lichaam stroomt. Meer opbouw, steeds meer opbouw. En zij gaat maar door, harder, vlugger, hár-der, vastberaden.
Dan spannen al zijn spieren zich aan en beleeft hij zijn hoogtepunt. Zij gaat nog even door, langzamer nu, ze probeert zijn orgasme op een zachte wijze zo lang mogelijk te laten duren. Hij voelt hoe ze slikt. Dan staat ze op en loopt naar de badkamer. Terwijl hij ligt bij te komen, hoort hij hoe ze een glaasje water drinkt en haar tanden poetst.
Ze komt terug uit de badkamer, kruipt tegen hem aan, geeft hem nog een kusje in z’n nek en zonder iets te zeggen valt ze in slaap...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Poem het volgende:
Hier nog een bijdrage van mij. Graag feedback.
Jodelen
[knip] Wederom een erg lekker en goed verhaal! [/knip]
Dit belooft een topseizoen te worden.
Gaaf geschreven! Ook nog eens uit t oogpunt van een man terwijl je vrouw bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
[knip] Geniaal gevonden verhaal! [/knip]
Het is nog altijd "gelukkiger dan ik". Maar dit terzijde. Verder zie overige reacties op je post.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef Duran-96 het volgende:
Niemand hier is gelukkiger dan mij, ik ben gepijpt door de zus van Yolanthe.
Ik lieg niet het was de hemel..
Leuk!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef SecretLove het volgende:
En nog maar een probeerseltje:
Collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |