Poem, wat een mooie verhalen schrijf jijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Poem het volgende:
Dat breekt de week een beetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik hou het niet meer uit en ik kom klaar. Ik blaf haar helemaal vol.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Mijn naam is Frank. Ik ben ook striptekenaar.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik geen verhalen ga bedenken. Dan komen we in de wereld van sex slaven en bdsm terecht
ge wel digquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
Mijn naam is Frank. Ik ben tekenaar. Ik teken eigenlijk alles. Van Disney tot anime. Het schijnt in Japan mogelijk te zijn om met een karikatuurtje te trouwen. Bizar eigenlijk, hè? Volgens mij zijn de mensen (veelal mannen) die dat doen gewoon zielige rukkertjes die stiekem comics onder kwakken op het toilet.
Maar laten we wel eerlijk zijn: alle vrouwelijke karikatuurtjes zouden in real life verrekte lekker zijn. Het zou me niet verbazen als striptekenaars ook een beetje obsceen zijn en hun vrouwelijke hoofdrolspeelsters ontwerpen naar hun eigen ideaalbeeld. Denk maar aan Rubine, Natasja, Olga, ja, zelfs Franka. Stuk voor stuk bloedje sexy vrouwen met een volle bos haar, blond of rood, rode lippen, grote borsten, wespentaille, strakke kont en dampende dijen. Ze kunnen er wat van, die striptekenaars!
Mijn potlood krast over het papier. Ter illustratie van mijn eigen gedachten, tover ik de ronde contouren van Jessica tevoorschijn. Dat is pas een wijf. Laten we eerlijk zijn: Roger heeft dat goed bekeken. Wij zijn allemaal stinkend jaloers op Roger.
Inmiddels kijkt Jessica me verleidelijk aan vanuit mijn schets. Ik pak mijn gum en ontdoe haar van haar glitterende - normaal gezien roze - avondjurk. Een kanten setje komt ervoor in de plaats. Ik krijg het warm en bijt op m'n lip.
Dan krijg ik een knipoog van Jessica. What the...? Dan, langzaam, brengt ze haar hand naar haar mond en blaast ze me een kushandje toe, zonder wat voor geluid dan ook te maken. Het kusje komt vanaf het papier naar me toe gewapperd en kletst hard op m'n wang. Een grijze veeg blijft achter.
Stomverbaasd staar ik naar het papier. Jessica steekt haar hand naar me uit. Hij komt uit het papier. In 3D. Ik pak haar hand vast om haar te helpen. Gelukkig heb ik haar op een A2'tje getekend, want anders kwam ze niet verder dan haar hoofd en schouders.
Voor ik het weet, zit ze op mijn tekentafel. Grijze vegen, zwarte, ronde lijnen. Ik voel mijn opwinding stijgen en staar haar aan. Dan pakt ze mijn potlood en tekent op het papier. "Hello," staat er in een spreekballon.
"Hello," zegt ze, met haar welbekende knetterend sexy stem. Als ik niet reageer, pakt ze mijn gum en begint het linker schouderbandje van haar bh uit te gummen. Steeds verder naar beneden. Als ze bij de cup aankomt, is het andere bandje aan de beurt. Ze geeft mij de gum en draait zich om. Zachtjes en met trillende handen gum ik de bandjes op haar rug uit. Dan de sluiting van de bh en de bh zelf. Dit is het meest erotische wat ik ooit heb meegemaakt. Langzaam werk ik naar haar zij. Ze draait zich weer naar me om en ik gum haar borsten vrij. Ik pak mijn potlood en voorzie haar borsten van tepels. Ik zie dat ze direct hard worden.
Mijn hand glijdt naar beneden en ik begin haar broekje uit te gummen. Ergens wel zonde, ik had juist zo m'n best gedaan op het kant. Maar ik moet nu niet zeiken. Ik begin bij het bovenste randje en glij met de gum via haar lovehandels naar haar onderrug. Gelukkig is het een halve string, dus ben ik er zo klaar mee.
Aan de voorkant heeft ze nu een plek met niets. Ik til haar op en laat haar weer op mijn tekentafel zitten. Ze weegt helemaal niets. Dan ga ik tussen haar benen staan en terwijl ik met mijn potlood wijs naar de plek die haar vagina moet worden, vraag ik haar wat ze zelf het liefste heeft.
"Small, tight and waxed," zei ze geil en ik tekende haar doosje. Haar kanten kousen en killer heels liet ik voor wat ze waren. Blijkbaar was het tekenen van die ene spreekballon genoeg om haar te kunnen laten spreken.
Haar papieren hand glijdt over mijn overhemd. Eén voor één maakt ze de knoopjes los. Dan hou ik het niet meer. Zo snel ik kan, trek ik mijn overhemd uit, haak ik mijn riem los en laat ik mijn broek zakken. Ik spuug wat speeksel op mijn hand en smeer dat op mijn eikel. Op het moment dat ik bij haar naar binnen wil, houdt Jessica me tegen. En dan realiseer ik me dat ze van papier is. Ik ren cq. strompel naar de badkamer en haal een vrouwencondoom tevoorschijn.
Mijn ex-vriendin was namelijk zeer feministisch en vond het vrouwencondoom hét symbool van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Vandaar dat ik zo'n ding nog had liggen.
Al zaklopend met mijn broek op mijn enkels stuiter ik terug naar mijn tekentafel en geef Jessica het ding. Ik zie hoe ze het bij zich inbrengt. Ik sta inmiddels echt op springen en ga weer tussen haar strakke dijen staan. Ik dring het vrouwencondoom binnen en voel dat ik haar wel érg strak heb getekend.
Ik begin te stoten. Grijp haar bij haar billen. Bij iedere stoot ontsnapt er een kreun uit haar mond. Ik laat mijn duim over haar lippen glijden. Ze neemt hem in haar mond. Ook daar voel ik papier. Maar wel een tong. Ik stoot door. Sneller en sneller.
Dan duwt ze me van zich af en gaat voorovergebogen over de tekentafel staan. Die heupen! Haar borsten liggen op het vel waaruit ik haar geschapen heb. Ik spring naar voren en neem haar. Ze klinkt nu hetzelfde als toen ze handjeklap speelde met Marvin. En ik vind het geil, zó geil, godverdomme! Ik kan het niet laten om haar een klest op haar perfectgevormde kont te geven.
Ik hou het niet meer uit en ik kom klaar. Ik blaf haar helemaal vol.
Ik open mijn ogen en kijk naar beneden. Jessica is weg. Mijn lul ligt in een vrouwencondoom op het vel papier. Mijn zaad druipt van het tafelblad. Het glijmiddel van het condoom heeft mijn schets vervaagd.
Damn wat een lekker verhaal!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Poem het volgende:
Mijn eerste. Wil graag horen wat jullie er van vinden.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar ligt hij dan, in het halfdonker in z'n eigen krakende bed. Over hem heen gebogen zit een meisje dat hij enkele weken eerder had leren kennen in het café. Ze was een vrolijk, eerlijk en oprecht meisje, mooi en dirty minded, maar geen sletje; liefde en seks neemt ze zeer serieus. Ze loopt altijd te stralen. Een tomboy; ze gaat het meest met jongens om en als één van hen een seksueel getinte opmerking maakte, deed zij er altijd een schepje bovenop. Ze dronk altijd gewoon mee als de fles Jack Daniel's voorbij kwam en droeg het liefst een ruimzittende spijkerbroek. De jongens accepteren haar in hun groep omdat ze een goede bijdrage levert aan de sfeer en niet zo loopt te zeuren zoals andere meisjes dat kunnen doen.
Het meisje zoent hem, hij voelt hoe haar donkere krullen op z'n gezicht vallen en vrijwel direct erna strijkt ze ze weer naar achteren. Ze bijt hem zachtjes in z'n lip, in z'n oor, likt zachtjes over z'n adamsappel. De kippenvel trekt over z'n lijf. Ze streelt zachtjes met haar wang langs de zijne. Zijn stoppels maken een zacht schurend geluid.
Ondertussen is één van haar handen onder z'n T-shirt gegleden. Hard genoeg om het te voelen, maar zachtjes genoeg om hem geen pijn te doen, kraste ze met haar nagels over z'n zij.
Nog meer kippenvel.
Hij weet dat ze geniet van zijn onmacht, de samentrekking van zijn buikspieren als ze er met haar nagels rode strepen achterlaat, zijn toenemende opwinding, zijn haast niet in toom te houden geilheid.
Haar hand glijdt weer omhoog, zachtjes knijpt ze in zijn linkertepel. Dan, rustig maar toch dwingend, trekt ze hem zijn shirt uit. Hij laat het met zich doen, hij weet ook wel dat het zinloos is om het tegen te houden, hij zag ook geen reden om het tegen te houden, want hoeveel meisjes zijn er net zo speels als zij? Hoe vaak daagde ze hem uit? Eigenlijk altijd als ze samen zijn. Als ze met hun vrienden in het café zitten, voelt hij al een erectie opkomen als ze hem die ene bepaalde blik toewerpt.
Hij ziet hoe ze rechtop gaat zitten en tergend langzaam, knoopje voor knoopje, haar bloesje openmaakt. Onder het bloesje draagt ze nog een hemdje, maar het kanten randje van haar bh steekt erbovenuit. Dat zwarte randje boven dat paarse hemdje, haar ronde vormen, haar zachtheid, haar warmte, het werd hem bijna teveel. Hij reikt naar haar borsten, maar op een dwingende manier duwt ze zijn handen terug op het kussen. Afblijven.
Ze trekt het bloesje uit en houdt het tussen duim en wijsvinger boven de grond naast het bed. Ze werpt een uitdagende blik naar hem. Ze weet precies waar ze mee bezig is en wat er in hem omgaat. Dan pas laat ze het kledingstuk vallen. Vrijwel direct erna trekt ze ook haar hemdje uit. Ook dat laat ze op de grond vallen.
En daar zit ze dan: stoer, vrouwelijk en kwetsbaar tegelijk. Terwijl ze hem blijft aankijken, maakt ze zijn riem los en knoopt ze zijn broek open, eveneens verschrikkelijk langzaam.
De opwinding deed alle omgevingsgeluiden verstommen. Opeens was het alleen zij twee, het bed, in die kamer. Verder niets.
Ze ging naast het bed staan en ze trok aan zijn broekspijpen, net zo lang totdat ze zijn spijkerbroek ook op de grond kon laten vallen. Vervolgens maakt ze haar eigen riem los en knoopt ze ook haar broek open. Deze glijdt over haar heupen naar beneden.
Ze blijft even staan, enkele seconden maar, zodat hij haar kan bewonderen. Dan komt ze weer op het bed zitten, op haar knieën tussen zijn benen. Ze zoent hem weer.
Ze bijt hem in z’n hals, ze zoent hem op z’n borst, bijt hem in z’n zij en geeft direct erna een verzachtend kusje op de pijnlijke plek. Een kusje op z’n buik, een likje in z’n navel.
Maar daar blijft het niet bij. Ze zakt nog verder af. Korte, zachte, vluchtige likjes in zijn linker lies.
Plotseling bijt ze hem nog een keer in zijn zij, harder dan de eerste keer. De pijn is een venijnige onderbreking, maar ze gaat gewoon verder met het liefkozen van zijn lichaam. Met haar vinger tekent ze vloeiende lijnen op zijn lijf. Ze speelt met het elastiek van zijn boxershort.
Terwijl de stekende pijn van haar beet langzaam wegebt, voelt hij hoe ze haar hand op zijn penis legt. Ze wrijft over het katoen van de boxer.
Dan haakt ze haar vinger weer achter het elastiek, rekt het uit en laat ’t terugschieten. Weer zo’n plagerijtje, weer zo’n speelse glimlach.
Ze trekt de boxer omlaag en pakt zijn geslacht beet op een vastberaden manier. Ze buigt zich voorover en met haar mond nadert ze haar hand en dat wat ze vastheeft.
Het is zo ver! Bij de gedachte aan wat er komen gaat, raakt hij nog opgewondener. Maar ze neemt enkel even haar duim in haar mond, bevochtigt deze en glijdt er vervolgens mee over het toompje. Toch een beetje een anticlimax. Het trage tempo waarmee ze hem bespeelt maakt hem helemaal gek.
Maar dat maakt ze meteen weer goed. Terwijl ze met haar duim heen en weer blijft glijden, streelt ze met de vingertoppen van haar linkerhand over zijn liezen, zijn scrotum, zijn zak.
En weer weet ze de spanning op te voeren.
Ze buigt nogmaals voorover, geeft een kusje vlak onder z’n navel, likt nog een paar keer in z’n lies.
Ze draait haar hoofd iets. Het puntje van haar tong raakt z’n penis. Hij kon zich bijna niet meer inhouden, hij heeft zin om op te springen, haar ondergoed van haar lijf te scheuren en ‘woest erotisch’ de liefde met haar te bedrijven. Maar hij weet dat hij moet wachten. Zijn reactie zou het moment verpesten als een zeepbel die kapot geprikt wordt.
Langzame en zachte likjes over zijn gehele penis.
Ja, hier zou hij wel aan kunnen wennen. Dan ineens bijt ze weer. Zachtjes deze keer, maar het blijft schrikken. Ze zal nooit ophouden met haar streken. Maar vrijwel direct erna laat ze haar mond over zijn penis glijden, voorzichtig, delicaat, warm en glad, op en neer. Tussendoor geeft ze nog een paar likjes en streelt ze met haar lippen langs zijn eikel. Ze gaat weer verder met pijpen. Ze voert de druk op door er voorzichtig op te zuigen, steeds iets harder.
Nu geen onderbrekingen meer. Ze gaat door. Hij voelt hoe de energie steeds sneller door zijn lichaam stroomt. Meer opbouw, steeds meer opbouw. En zij gaat maar door, harder, vlugger, hár-der, vastberaden.
Dan spannen al zijn spieren zich aan en beleeft hij zijn hoogtepunt. Zij gaat nog even door, langzamer nu, ze probeert zijn orgasme op een zachte wijze zo lang mogelijk te laten duren. Hij voelt hoe ze slikt. Dan staat ze op en loopt naar de badkamer. Terwijl hij ligt bij te komen, hoort hij hoe ze een glaasje water drinkt en haar tanden poetst.
Ze komt terug uit de badkamer, kruipt tegen hem aan, geeft hem nog een kusje in z’n nek en zonder iets te zeggen valt ze in slaap...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Poem het volgende:
Hier nog een bijdrage van mij. Graag feedback.
Jodelen
[knip] Wederom een erg lekker en goed verhaal! [/knip]
Dit belooft een topseizoen te worden.
Gaaf geschreven! Ook nog eens uit t oogpunt van een man terwijl je vrouw bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Poem het volgende:
Droogneuken
[knip] Geniaal gevonden verhaal! [/knip]
Het is nog altijd "gelukkiger dan ik". Maar dit terzijde. Verder zie overige reacties op je post.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef Duran-96 het volgende:
Niemand hier is gelukkiger dan mij, ik ben gepijpt door de zus van Yolanthe.
Ik lieg niet het was de hemel..
Leuk!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef SecretLove het volgende:
En nog maar een probeerseltje:
Collega
Ehm een vent ontmoet een meid bij de manege krijgt r 06 na een gezellige tijd aan de bar daar en dan.....quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Pandora73 het volgende:
Toch maar weer eens wat Verhalen Proberen te verzinnen...
Mensen, ik zoek inspiratie... Wie heeft er een idee wat hij/zij uitgewerkt wil zien?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Poem het volgende:
Schopje omhoog!
Serveerster
Lichtblauw jurkje en een wit schortje. Een kan oude koffie in m'n rechterhand, een mottige poetslap in de linker. Ik ben serveerster in een gemiddelde Amerikaanse trailercafetaria in één of ander gehucht temidden van een troosteloos landschap. Dit was niet wat ik in mijn hoofd had toen ik vertrok naar The States.
The American Dream, my ass.
Ik weet ook wel dat je de dingen zelf leuk moet maken. Het liefst met kleine dingetjes. Ik vind het bijvoorbeeld ge-wel-dig om tafeltjes schoon te maken.
Ja... Hmmm... Tafeltjes schoonmaken...
Ik zie dan voor me hoe ik mijn koffiepot op het tafeltje neerzet en over het blad leun om bij het verste eind te kunnen beginnen met poetsen. In mijn gedachten voel ik een grove hand op mijn onderrug, hoe ik ruw op het tafeltje geduwd word en daar op mijn plaats gehouden word. De koffiepot valt kapot op de grond. Ik voel hoe met een andere hand mijn jurkje vlug omhoog gepropt en met één haal mijn slipje kapotgescheurd wordt. Ik hoor dan hoe een broek haastig opengeritst wordt en hoe mijn onbekende belager op zijn vingers spuugt en zijn grote geslacht ermee insmeert. Dan voel ik hoe hij mijn lichaam binnendringt en meteen hard begint te stoten.
Ik ken hem niet en kan hem niet zien, maar ik wil dat hij weet dat ik ervan geniet. Ik pak het tafelblad bij de randen beet en slaak hoge, kreunende kreetjes bij iedere stoot. Hij duwt nu niet meer op mijn onderrug, maar pakt me bij mijn heupen. Ik voel het topje van zijn rechterduim in mijn kontje glijden.
Ik laat het tafelblad los en wil de rits van mijn jurkje op mijn rug voor hem openen. Hij stopt even met stoten en in één grote haal scheurt hij mijn jurkje in tweeën. En terwijl hij het stoten weer hervat, glijden zijn handen over mijn heupen, mijn lovehandles, mijn zij, naar mijn borsten. Hij knijpt in mijn tepels en ik gil nog ietsje hoger. Dan zoekt zijn duim weer hetzelfde plekje op als daarnet.
Ik hoor aan zijn ademhaling dat hij zijn hoogtepunt nadert. Hij slaat me op mijn bil. En ik? Ik voel hoe ik mijn orgasme tegemoetstorm. Ik ben er bijna en zet me schrap. Terwijl ik het uitkrijt, kom ik half overeind. Hij pakt mijn borsten stevig vast. Het gevoel dat hij in me klaarkomt, maakt mijn hoogtepunt heviger.
Dan ineens is hij verdwenen en sta ik naar een leeg tafeltje te staren met een koffiepot in mijn rechterhand en een mottige poetslap in mijn linker. Ik voel een druppeltje langs mijn been naar beneden lopen.
Ik heb in totaal 12 tafeltjes te poetsen.
quote:Ik had al een tijdje een oogje op Ell, maar helaas had zij al een vriend. Ze was donker en had lekkere grote, ronde borsten. Ze deed al geruime tijd modellenwerk. Haar kontje in haar strakke jeans mocht er ook wezen. Nu in de zomer zat haar (te) strakke topje strak om haar lekkere borstjes heen. Op sommige dagen had ze zelfs een kort rokje aan en als ik dan op het juiste moment keek, kon ik recht in haar kruis kijken. Daar zag ik haar heerlijke slipje, waar ik al maanden smachtend op wachtte. Soms bij de gymles had zij een strak broekje aan, vaak te strak, waardoor ik precies kon LIPlezen. Diep in mij koesterde ik het verlangen om deze zachte lipjes in mijn mond te nemen en helemaal af te likken. Ik wilde haar lekkere clitje van voor tot achteren beffen. Ik wist alleen niet of zij ook iets voor mij voelde. Op een dag zij ze dat ze problemen had met Scheikunde. Dus bood ik natuurlijk aan haar te helpen. Ze zou later die dag naar mijn huis komen. Gelukkig kon ik nog net op tijd mijn moeder en vader de deur uitwerken. Ze had een strak topje aan en een kort rokje. Ik hielp haar met haar scheikunde en ze begreep het helemaal. Als beloning gaf ze mij een kus op mijn wang. Ik werd helemaal rood. Ik zei dat ik even naar de WC ging. Toen ik terug kwam kon ik mijn ogen niet geloven. Ze stond in mijn kamer voor de spiegel, zichzelf naakt te bekijken. Haar borsten waren nog groter, lekkerder en ronder dan ik al had gehoopt. Haar lipjes waren lekker, en haar kutje was lekker behaard. Ik zei: "Zo, ben je al vast me tbiologie begonnen." In haar naakte onzekerheid schrok ze een beetje en zo leek ze een onschuldig lekker wijf. Ze zei: "Zeg, lekkerd, wat zou je ervan zeggen als we eens practicum deden?" Voordat ik iets had gezegd, duwde ze me hard op bed neer en ging boven op me zitten. Ze deed de harde, maar toch zachte tepel van haar linker borst in mijn mond en ik begon gulzig te sabbelen. Ik pakte ook haar andere borst erbij en deed beide tepels in mijn mond. Ze was duidelijk aan het genieten. Op eens ging ze liggen en ik kwam boven haar. Ik trok mijn t-shirt uit en zij begon mijn tepels te strelen. Ze likte mijn hele buik af, en ging steeds verder met haar hand, tot onderaan haar broek. Ze begon mijn penis te masseren, die toen al, doordat ik botergeil was, zeer stijf in mijn broekje zat. Ze trok mijn broek uit en deed ook mijn onderbroek uit. Mijn 25 cm stond als een paal boven water. Ik vond dat het tijd was om haar poesje een beetje te verwennen. Ik stopte mijn hand in mijn mond en stopte hem toen in haar poesje. Steeds dieper en dieper. Toen stopte ik er nog een paar vingers bij. Ze genoot er erg van. Ze kreunde en vroeg me om haar clitje te doen. Omdat mijn handen al flink nat waren geworden, vond ze het plezierig toen in mijn mijn natte hand over haar clitje wreef. Ik begon er zachtjes aan te likken, en zij kreunde maar door. Toen bracht ik de hele clit in mijn mond en begon zachtjes te sabbelen. Ik deed mijn boven lip bovenaan en mijn tong eronder en begon steeds harder te sabbelen totdat zij haar liefdes sappen recht in mijn gezicht spoot, en klaarkwam terwijl ze 4 keer hard mijn naam riep. Mijn lul was ondertussen nog steeds stijf en die bracht ik in in haar natte poesje. Ze vond het heerlijk hoe ik keer op keer doorstootte. Ze kwam nogmaals klaar en ik pakte haar in haar natte anus. Heerlijk vond ze het hoe ik haar strakke billen uit elkaar duwde en haar een flink pakte. Ze kreunde diep en zei dat ik moest gaan liggen. Dus deed ik dat!! Ze pakte mijn lul stevig beet, en begon er zachtjes overheen te wrijven met haar handen. Toen ging ze er voorzichtig aan likken. Toen nam ze mijn hele eikel in haar mond en begon stevig te zuigen. Met haar lippen likte ze mijn hele eikel af, en toen nam ze mijn hele lul helemaal tussen haar dikke, ronde, rode lippen. Heerlijk. Schokkend kwam ik klaar in haar mond en over haar lichaam. Ik kuste haar en proefde mijn eigen sperma. Heerlijk was dat. Ik begon haar daarna nog stevig te vingeren en tegelijk begon ik aan haar clitje te zuigen. Ze had het gevoel dat ze zweefde zei ze me, en wilde dat ik nooit meer stopte. Nogmaals kwam ze klaar. Ditmaal nam ik haar vocht in mijn mond en likte daarmee haar borsten af. We wilden nog een keer klaarkomen beiden, toen we mijn ouders hoorden. We kleedden ons snel aan beloofden niets tegen haar vriendje te zeggen, en bovendien om nog snel eens samen biologie te gaan maken. Vlug zei ze me gedag, en ging de deur uit. De volgende dag ging ik samen met haar douchen, maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Geschreven vanuit het perspectief van Kitty, maar eigenlijk ben ik de auteur meer aanwezig in het personage van Docent Tom, Martine was een oud klasgenootje van mij met enorme borsten (die overigens voor goed verloren zijn voor het mannelijk geslacht omdat ze later lesbisch bleek) en Kitty is een soort geile droommeid die het beste van andere meiden in zich verenigt.quote:Kitty, Martine en hun docent Tom
Op een middag was ik samen met mijn leraar Duits in het lokaal. Het was kwart over vier en mijn leraar, een knaap van 28 jaar, zag er bezweet en sexy uit in de brandende hitte. Ik had al een tijdje een oogje op hem, maar docenten vallen niet vaak op leerlingen. Bovendien was ik bi-seksueel en er waren dus ook veel anderen waar ik een oogje op had. De school was inmiddels verlaten, maar ik moest nog een proefwerk inhalen. Door de verschrikkelijke sexy blik van meneer Geels, of Tom zoals ik hem mocht noemen, werd ik ontzettend geil. De straaltjes zweet stroomden door mijn kutje en ik had moeite om niet met masturberen te beginnen. Tom zette mij aan een tafeltje en ik kon beginnen met het proefwerk. Hij moest even iets kopiëren voor de volgende dag en zou binnen 40 minuten weer terug zijn. Ik had helemaal niks geleerd voor het proefwerk, zo gaat dat in de derde, en had al geen moed meer om aan het moeilijke proefwerk te beginnen.
Ik dacht aan Tom en ik vond het fijn dat hij even weg was, want nu kon ik tenminste met mijzelf bezig gaan. Ik kleedde mij uit en ik ging achterover gezakt op de stoel zitten en begon stevig over mijn klit te wrijven. Door de hete, hitsige geluidjes, die ik daarbij maakte werd ik zo geil, dat ik al bijn klaar kwam. Maar ik stopte en kleedde mij helemaal uit. Mijn tepels waren keihard en ik ging naakt op de grond liggen. Ik stopte mijn warme vinger in mijn natte, soppige doosje en begon mijzelf te vingeren. Ik was bijna klaar gekomen, toen plotseling de deur met een ruk openging. Ik mijn verstandsverbijstering, die daarop volgde dacht ik dat het Tom wel moest zijn. Met die gedachte kwam ik met een ijzige schreeuw klaar. Mijn kutsappen stroomden uit mijn doosje over de vloer. Maar het was Tom niet. In de deuropening stond Martine. Martine had de grootste, lekkerste tieten die ik ooit had gezien. Ze was een ontzettend lekker wijf, en ik was al vaak klaar gekomen bij de gedachte mijn glibberige tong in haar natte poesje, tussen haar schaamlippen te drukken.
Ik zag Martine tepels opzwellen in haar cup C en ze begon zich snel uit te kleden. We zoenden en tijdens het uitkleden begon zij mij te vingeren. Haar lange nagels sopten in mijn geile doos. Ik begon aan Martine's tepels te sabbelen en ze werden keihard. Mijn speeksel droop over haar mega-tieten en ze werd supergeil. Martine had staan wachten, zodat ze mij antwoorden van het proefwerk voor kon zeggen. Nu beleefde ze toch iets veel leukers. Ik trok haar kleverige schaamlippen uit elkaar en begon met mijn tong diep in haar neukgrotje te graven. Ze kreunde het uit en riep heel hard "Oooh, Kitty, ga door, ja, ja, ooh" en ze kwam voor de eerste keer klaar. Ze begon met haar natte hand(van het vingeren)mijn bumpers te bewerken. Ze begon ook met haar natte, geile, beftong mijn klit en schaamlippen af te likken. Tegerlijkertijd stak ze met haar lange vingers zijn in mijn soppige neukholletje achter aan, en ze likte haar vinger af.
Ze proefde de smaak van mijn darmen. Ik begon met mijn vingers ook haar aar en klitje te bewerken. We kreunden het uit van genot, en kwamen met een ongelooflijke schreeuw tegelijk heel erg lekker klaar. Ons kutgeil stroomde over onze warme verstrengelde lichamen, terwijl wij het lekkerste orgasme ooit beleefden. Martine had pijn in haar vingers en begon mijn tieten af te likken, terwijl ik mijzelf neukte met een stoelpoot. Terwijl ik haar befte, en wij beiden hard hijgden, ging de deur open. De 13 jaar oudere Tom stond in de opening. Hij was terug van het kopiëren en ik zag de bobbel in zijn broek groeien. Hij wist meteen wat er aan de gang was toen hij de natte plek op de grond zag en mijn tong in Martine's befhol. Het kwijl kwam uit zijn mond, en hij had zijn hemd al uit. Ik twijfelde, maar rende naar hem toe en deed zijn schoenen en broek uit. Ik deed mijn druipende hand in zijn bobbelonderbroek en hij zuchtte diep. Ik trok zijn broek naar beneden en zijn leuter begroette mij met opgeheven hoofd.
Ik begon zijn weke voorhuid over zijn eikelrand te trekken. Hij gaf me een tongzoen en stak toen zijn vinger in mijn soppige poesje. Er volgde nog een vinger en nog één, totdat zijn hele hand erin zat. Ik kreunde het uit van genot en Martine had Tom onder handen genomen. Terwijl Tom met zijn adere hand de bumpers van Martine kneedde, begon Martine met haar zachte tong zijn eikel te strelen. Ze stopte zijn 20 centimeter lange leuter helemaal in haar mond en zijn staaf zat onder het geile speeksel en mijn kutsappen. Hij trok zijn natte pik uit Martine's pijpmondje en nam zijn leuter in zijn hand. Terwijl ik hem begon af te trekken, gaf Martine mij nog eens een goede beurt. Ik werd helemaal afgelikt en ze stopte vinger in mijn aars en in Tom's aars. Tom en ik kwamen beide op het zelfde moment met een ijzige gil klaar. We hadden allemaal nog niet genoeg en Tom pakte mij met zijn onuitputbare leuter, eens flink in mijn achterste neukholletje. Ik voelde zijn sperma in mijn darmen stromen, terwijl Martine mij aflikte. Ik zat ook nog met mijn vinger in haar natte, geile, vingergat te soppen. Terwijl Martine en ik een enorm lang orgasme kregen, pakt Tom Martine in haar poesje met zijn volle hand.
Hij deed haar schaamlippen van elkaar met een ferme ruk. Hij wreef over haar klitje en begon haar flink van voren te neuken. Tom befte ook mij nog en we kwamen alle drie nog eens tegelijk klaar. Tot onze spijt zagen we op de klok, dat het al laat was en we kleedden ons aan. Martine's voeten waren helemaal nat van het sperma van Tom en ons kutgeil. Geil waren we niet meer, maar we waren zo bevredigd als nooit tevoren. Uit mijn aars lekte ook nog een straaltje sperma. We kleedden ons aan en spraken af dat ik morgen nog een proefwerk in moest halen... Maar dat voor de volgende keer...
En toch... het zijn juist dit soort details dat een verhaal nog fijner te lezen makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vrouw in haar verhaal wel ja!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Pandora73 het volgende:
Het idee is goed snaaps, het bouwt zeker iets op zo. Maar er kan taal- en stijlkundig nog wel een en ander aan verbeteren...
Dan is er natuurlijk de vraag: was dit autobiografisch of een fantasie... Waarop je je vervolgens weer kan afvragen: als het een fantasie was, hoe lang kan ik die boeiend houden (no pun intended) voor de lezer, en als het autobiografisch was, in hoeverre wil ik dat delen én in hoeverre zit men daar hier op te wachten... 't Is hier geen BDSM-sitequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef henkieh het volgende:
@Pandora
je schreef in een sm-verhaal: Dit zal ik zeker nog eendoen!!! doe dat dan ook!!! schrijf daar verhaal over![]()
Bedankt.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:00 schreef Dorstlessend het volgende:
Poem, KUT, wat kan jij schrijven. Doe je daar nog iets serieus mee eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |