Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
quote:spring je je een weg door 8 werelden met 80 levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan gewoon hoor, bestellen bij Game is vaak nog trager ook dan gewoon naar de winkel. Maar ik heb pas in december een Wii en de versie die ik besteld heb is een Limited Edition.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooh! Zin an!!!!
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Heb jij ook geen vrienden?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ookAl is het dan alleen maar voor de singleplayer!
Inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook geen vrienden?
Vaag, ik kan me met alle Mario's prima uren vermaken hoor. Van Super Mario Bros op de NES tot Mario 64 tot Mario Galaxy. De gameplay raakt nooit gedateerd, en eerlijk gezegd ken ik niemand die het niet leuk vind om een Mario-game te spelen en jij hebt zelfs een hele vriendengroep die het niet leuk vind? Prijs je maar uniek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen die mario games helemaal geweldig vinden...
Ik bedoel wat is er nou zo leuk aan?![]()
Ik heb zelf ooit wat mario games gespeeld met vrienden maar ik vond het zo niet leuk
Geen idee, ik doe alleen nooit aan pre-orderen. Tot nu toe altijd wel een winkel gevonden waar ze van een game nog wel een exemplaar hadden.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Dat filmpjequote:
Punt 1: Die werkt maar 3 minuten ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Deezertje het volgende:
Hij cirkelt al rond op het wereld wijde web, en de anti piratenrij patch is er ook al weer af... 11 dagen voor de Europese release, waar gaat het heen met de wereld?
Hier nog iemand.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Karina het volgende:
Dit is toch wel een spel waar ik een Wii voor zou willen kopen.
De nieuwste versie werkt gewoon zoals elk spel, de APP is namelijk verwijderd/gekraaktquote:Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Punt 1: Die werkt maar 3 minuten ofzo
Punt 2: Er zijn net een aantal posts over dit onderwerp gedelete dus deze gaan vast ook weer verdwijnen..
Nee, ze versturen niet snel meerquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef speknek het volgende:
oe, ik geloof dat game.co.uk wel redelijk snel verstuurd heh? Toch maar bestellen dan denk ik.
NSMBW (vervelende afkorting btw) gaat ook meer verkopen dan MW2!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef speknek het volgende:
moet. hebben. jwtz.
CODMW2 is wel tof enzo, maar het gaat niet zo tof zijn als NSMBW
Nou, dat betwijfel ik eigenlijk... Volgend jaar om deze tijd is MW2 vaker over de toonbank gegaan gok ik...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NSMBW (vervelende afkorting btw) gaat ook meer verkopen dan MW2!
MW2 is de grootste game voor de PS3 én 360 dit jaar. Ja, groter dan Uncharted 2 en Halo:ODST.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef koei het volgende:
ja, voor individuele consoles wel, maar dat komt doordat de Wii gewoon een gigantische userbase heeft die groter is dan die van de PS3 en 360. En Mario Galaxy en NSMB zijn must haves voor de wii en MW2 niet voor de ps3/360, zeker momenteel niet gezien de enorme waslijst aan toptitels de afgelopen tijd.
Als je ziet dat Mario Kart het al beter doet dan ALLE CoD4 versies bij elkaar kun je er ook wel vanuit gaan dat New Mario de vloer aanveegt met MW2. Het is Mario zoals iedereen hem kent, in 2D. Er zijn maar weinig mensen die kunnen bevatten wat dat betekent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef speknek het volgende:
totaalverkopen wel waarschijnlijk. Maar voor individuele consoles, als je de resultaten van Mario Galaxy vergelijkt met COD4, zou Reggie best wel eens gelijk hebben dat nsmbw het beter gaat doen.
Roy, zit je me nou uit te dagen voor een weddenschap? Je weet hoe dat soort dingen aflopen he, dan zit je daarna weer te huilen...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MW2 is de grootste game voor de PS3 én 360 dit jaar. Ja, groter dan Uncharted 2 en Halo:ODST.
[..]
Als je ziet dat Mario Kart het al beter doet dan ALLE CoD4 versies bij elkaar kun je er ook wel vanuit gaan dat New Mario de vloer aanveegt met MW2. Het is Mario zoals iedereen hem kent, in 2D. Er zijn maar weinig mensen die kunnen bevatten wat dat betekent!
quote:Top ten Nintendo DS games.
* Nintendogs All versions (22.27 million)[69]
* New Super Mario Bros. (19.94 million)[68]
* Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day! (17.41 million)[69]
* Pokémon Diamond and Pearl (16.81 million)[70]
* Mario Kart DS (16.09 million)[68]
* Brain Age 2: More Training in Minutes a Day! (13.71 million)[69]
* Animal Crossing: Wild World (10.79 million)[70]
* Super Mario 64 DS (7.5 million)[70]
* Pokémon Platinum (6.39 million)[68]
* Mario Party DS (5.85 million)[69]
Worldwide baby. Worldwide.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef koei het volgende:
ja, daar ging ik eigenlijk wel vanuit... Maar is dit worldwide of alleen Europa? Dat maakt veel verschil natuurlijk!
Ik durf het ernstig te betwijfelen, zeker omdat op de Wii de echte toppers ook maandenlang in de top 10 blijven hangen. Over een paar weken ligt Assasins Creed 2 alweer in de winkels en zal de verkoop van Modern Warfare 2 weer teruglopen, terwijl men op de Wii tot aan zomer volgend jaar niet veel beters zal vinden dan NSMBW.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef koei het volgende:
En Mario Kart is beter gepromoot dan NSMB. Mario Kart spreekt ook 'echte' gamers aan die deels ook NSMB links zullen laten liggen omdat het geen 3D is met schieten enzo. Mario Kart is op de DS ook een groter succes dan NSMB (dit zuig ik overigens uit mn duim, maar volgens mij klopt het wel). NSMB zal zeker goed gaan verkopen, maar niet Modern Warfare 2 goed.
Spel is gemaakt voor de Wiimotequote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje fatsoenlij te spelen met de Wii mote of word ik verplicht om een 'echte' controller ( x 4) aan te schaffen ?
En hoe staat het met je PM-inbox? Zoiets op een gameforum zeggen is volgens mij gelijk aan een jong meisje die in een boerendisco hardop zegt dat ze verlegen zit om seks.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Maisnon het volgende:
Er is hier zo ongeveer niemand op dit moment die dit met mij multiplayer zou willen spelen
Dus 't wordt em nog niet, voor mij
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje fatsoenlij te spelen met de Wii mote of word ik verplicht om een 'echte' controller ( x 4) aan te schaffen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymanNL op 12-11-2009 14:34:47 (SPOILERTAGS) ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.Dat jij een illegale versie speelt is tot daar aan toe, maar zet de rest dan wel ff in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik denk dat het gehalte schieten en helikopters toch te laag is.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:39 schreef speknek het volgende:
[..]
En hoe staat het met je PM-inbox? Zoiets op een gameforum zeggen is volgens mij gelijk aan een jong meisje die in een boerendisco hardop zegt dat ze verlegen zit om seks.
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.Tis niet de bedoeling dat jij hier over een game loopt te praten die nog uit moet komen, niet leuk voor de users die wel netjes wachten tot de release en de game tenminste KOPEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Oh, want die mensen hebben nog niet naar gameplay materiaal e.d. gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat jij hier over een game loopt te praten die nog uit moet komen, niet leuk voor de users die wel netjes wachten tot de release en de game tenminste KOPEN.
ZET DAT EENS IN EEN SPOILER, ZO KAN IK ZIEN WAT ER IN HET SPEL GEBEURT!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Level 1-3, misschien spoiler-ish:
Damn![]()
Wat een game mensen!
Doe eens normaal joh..quote:Op donderdag 12 november 2009 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ZET DAT EENS IN EEN SPOILER, ZO KAN IK ZIEN WAT ER IN HET SPEL GEBEURT!!!!
quote:Closing Comments
I really, really like New Super Mario Bros. Wii. I have no qualms with saying this is a far better game than the Nintendo DS version, and it could easily be the finest Super Mario Bros. 2D platformer Nintendo's ever created. You should absolutely get a copy, no question.
But, and it's a big "but," Nintendo did not use this opportunity wisely. For as big a project as this could have been, this game's impact is weakened by many factors. It plays it safe with established gameplay with very little in the way of new innovation. It also lacks online multiplayer in a generation where such a feature is expected.
I had a great time plowing through all eight worlds (and then some), but the nagging feeling of it seeming like a step backwards kept creeping in. As a gamer I love New Super Mario Bros. Wii, but as a critic I just couldn't let the issues slide.
7.5 Presentation
Nintendo gives us the status quo here, not going above and beyond in features.
7.5 Graphics
Very modest visuals: 3D characters, 2D backgrounds, with the occasional lighting effect.
8.0 Sound
The Mario soundtrack has some great old favorites and some fun new ditties.
9.5 Gameplay
Brilliant 2D platforming and challenges makes this the best of the 2D Mario best.
9.0 Lasting Appeal
The multiplayer aspect makes this a game you'll come back to again and again.
\8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:See, the funny thing about Mario World is that, despite my callow dismissal of the game back in the day, I played it. I beat the game, and then I completed the Star Road, and then I unlocked all 96 exits, and then I beat it again in the remixed mode. As the years go by, I appreciate more and more just how great a game Mario World truly was... and NSMB Wii improves on it in every way. For every developer or publisher who's ever dreamed of pushing beyond the demographic limitations of "hardcore" or "casual" gamers, here is how you do it. And were that universal appeal NSMB Wii's sole achievement, it would be one of the most important games in recent memory. But, no: It's also ridiculously fun.
A+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Huh?quote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo adverteert gewoon TIJDENS televisieprogramma's voor New Super Mario Bros Wii. Zaten we net lekker TV te kijken, komt ineens Mario, Toad en de rest van het team oplopen onder in beeldOp RTL 4 nog wel
Lachen tochquote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo adverteert gewoon TIJDENS televisieprogramma's voor New Super Mario Bros Wii. Zaten we net lekker TV te kijken, komt ineens Mario, Toad en de rest van het team oplopen onder in beeldOp RTL 4 nog wel
Het was tijdens GTSTquote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?Ik zit ook Bones te kijken, maar dat heb ik dan gemist!
Ga er maar niet vanuit dat je die deze week nog speelt... Woensdag volgende week pas.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef speknek het volgende:
Bah, waarom heeft game.co.uk hem niet alvast verstuurd.
Kan. Je zult daarna wel naar het buitenland moeten vluchten en al je sporen wissen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
Of is er de kans dat ik morgen kan spelen?
Dat gaat het wel waard zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan. Je zult daarna wel naar het buitenland moeten vluchten en al je sporen wissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Aan het eind word je gevraagd of je het level zelf nog wel spelen nu je weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef WasQ het volgende:
Oh, dus toch niet alleen voordoen? Jammer eigenlijk.
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelfs te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het nu precies met dat demo-play?
Dat speelt echt voor je of wordt het alleen voorgedaan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelf te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).
Hier een voorbeeld:
http://www.destructoid.co(...)through-154865.phtml
Je hoeft het level niet zelf te doen als je super guide hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelfs te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).
Hier een voorbeeld:
http://www.destructoid.co(...)through-154865.phtml
Daar ga ik ze aan houdenquote:I am delighted to let you know that your Preorder for New Super Mario Bros Wii Limited Tin Edition is now being processed subject to successful payment being taken from your credit card when it is dispatched. The order will be despatched by your chosen delivery method in time to reach you for the day of release.
NASCAR-auto bij een race dit weekend van ik denk Danny Hamlin:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Aether het volgende:
Nintendo sponsort KinkFM?!
[ link | afbeelding ]
mijn godquote:
Ach dat was toch in elke Mario al?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Maartel het volgende:
En uhm, dat 1ups scoren gaat wel erg makkelijk daar
Waarom is de MM zo goedkoop daarquote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef gamefreek het volgende:
NSMBWii binnen, 40 euro bij MM Ehv
Straks lekker spelen
En dan te bedenken dat volgens Nintendo de Super Skills Video's écht gespeeld zijn door iemand..quote:
Omdat Ehv een coole manager heeft over laten komen vanuit Heerlen die de Gamesafdeling regeltquote:
- Edit RaymanNL: of je gaat gewoon naar de winkel en koopt hem daar -quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef SnuggLe het volgende:
-
Hoop dat mijn bestelde versie van BOL.com gewoon snel binnenkomt (en ze niet rap door de voorraad zijn).
Ik vond de MM juist altijd relatief duur over het gehele assortiment, weinig aanbiedingen enzo.. en dan heb ik het over de MM in.. juist ja, Heerlen. Loop er denk ik morgen eens langs of ze hem daar ook al verkopen dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Omdat Ehv een coole manager heeft over laten komen vanuit Heerlen die de Gamesafdeling regeltVoorheen was Heerlen zo goedkoop.
AC 2 White edition kostte bijvoorbeeld ook maar 55 euro, en de meeste nieuwe DS games kosten 35 euro. Had voor de release van Punch Out die game daar meegenomen voor 33 euro
Moet wel kunnen denk ik hoor. Als ik denk hoe ik in de hoogtijdagen door World heen sjeezde... En SMB3...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat volgens Nintendo de Super Skills Video's écht gespeeld zijn door iemand..
Met andere producten zijn ze soms duurder dan concurrenten, maar qua games is de MM in Eindhoven echt de goedkoopste. Eerst was Heerlen dat (daar heb ik mijn Wii nog gehaald destijds met een flinke stapel games) en die gast is nu in Ehv waar de prijzen voor games dus echt goed naar beneden gegaan zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Ik vond de MM juist altijd relatief duur over het gehele assortiment, weinig aanbiedingen enzo.. en dan heb ik het over de MM in.. juist ja, Heerlen. Loop er denk ik morgen eens langs of ze hem daar ook al verkopen dan.
Bedoel natuurlijk ook uitgeversquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ontwikkelaars ook niet zoveel kunnen inbrengen tussen zulke massaverkopers.
Pak zo'n oud doosje van de Wii points, zet de hoes en inhoud over en klaar, een wit doosje voor je gamequote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
elfzesendertig, Snuggle, Tis niet de bedoeling dat jullie in dit topic over iso's van de game zitten te lullen.
Maargoed, ik denk dat ik de game vanavond of anders morgen ga proberen (heb de Wii beneden staan dus moet wachten tot de TV vrij is)
Ik vind trouwens het rode hoesje niet zo mooi staan tussen al die witte
Ik had mijn wii-points in een papieren cover zitten..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Pak zo'n oud doosje van de Wii points, zet de hoes en inhoud over en klaar, een wit doosje voor je game
Ah gutquote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
elfzesendertig, Snuggle, Tis niet de bedoeling dat jullie in dit topic over iso's van de game zitten te lullen.
Maargoed, ik denk dat ik de game vanavond of anders morgen ga proberen (heb de Wii beneden staan dus moet wachten tot de TV vrij is)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: 77462474XX
--------------------------------------------------------------------------------
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
New Super Mario Bros -
Nintendo
1 ¤ 44,99 ¤ 44,99 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Dat maakt zijn uitspraak natuurlijk niet minder geldig hèquote:
GAM FAQ en Feedback Topic .quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ah gutHet gaat toch om het spel? Of je het nu gedownload hebt of niet. Stel je niet aan. We zitten toch zeker niet op het Tweakers forum?
Vroegâh (nu klink ik weer oudquote:Op woensdag 18 november 2009 19:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Ik had mijn wii-points in een papieren cover zitten..
Heb daarentegen wel stuk of 50 lege witte dvd-doosjes dus die optie heb ik ook nog altijd.. al denk ik dat ik hem juist wél in de rooie laat zitten
Foto? Ik snap je namelijk niet, Wii spellen zitten allemaal in een witte hoes toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al m'n Gamecube / Wii spellen op kleur gerangschikt
rood oranje geel is over vertegenwoordigd... groen en blauw maar weinig
Hij bedoeld die regiokleurtjes aan de zijkant van de het hoesjequote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Foto? Ik snap je namelijk niet, Wii spellen zitten allemaal in een witte hoes toch?
Die zijn bij mij juist vrijwel allemaal blauwquote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij bedoeld die regiokleurtjes aan de zijkant van de het hoesjeDat hoekje zeg maar, onderin
Ah zo, ik snap. Ikzelf kan dat niet, dan staan Guitar Hero 2 en Guitar Hero 3 niet meer naast elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Nee ik bedoel de complete zijkant van de doosjes... als een regenboog naast elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelende dimplus, het is 19 november!quote:Leverbaar vanaf
19 november 2009
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Nog 1 afsluiter van de hoesjesin een spoiler zodat het het topic niet verpest.
Psst, je hebt ze op hun kop staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game heeft 'm nog niet eens verzondenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vervelende dimplus, het is 19 november!
En Spekkie maar denken dat 'ie al onderweg isquote:Order status log
18/11/2009 Your order is currently being picked and packed.
18/11/2009 Your credit/ debit card has been authorised and your order is now being released for packing.
Funds will not be debited until your order is shipped.
18/11/2009 Your order is held for credit checking.
18/11/2009 Your order is waiting for authorisation and release for packing.
21/10/2009 Your order is currently held as a Preorder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Nog 1 afsluiter van de hoesjesin een spoiler zodat het het topic niet verpest.
En ik maar denken dat Roy een vreemde tick had met het persé op alfabetische volgorde zetten van zijn hoesjes, blijkt dat het nog erger kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens vind ik het wel leuk staan zo! Het is dat al mijn spellen in lades liggen, anders had ik het ook gedaan!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Is dat zo vreemd dan? Ik heb alles chronologisch staan.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:29 schreef koei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Roy een vreemde tick had met het persé op alfabetische volgorde zetten van zijn hoesjes, blijkt dat het nog erger kan
OMG, Epic!quote:
18/11/2009 Your order has been dispatched.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Spekkie maar denken dat 'ie al onderweg is
Dat staat er nu bij mij ook, maar dat mailtje dat je c/p was enkel pre shippingquote:Op donderdag 19 november 2009 09:32 schreef speknek het volgende:
[..]
18/11/2009 Your order has been dispatched..
*cancelt pre-orderquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
WTF! Wat hebben ze gedaan! Sinds wanneer ga je bij schade van Fire Mario terug naar Super Mario
Je hoort dan gewoon weer Mario te worden.
Verder wel een toffe game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Is ook zo in de GBA versies van 3 en world IIRC.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
WTF! Wat hebben ze gedaan! Sinds wanneer ga je bij schade van Fire Mario terug naar Super Mario
Je hoort dan gewoon weer Mario te worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*cancelt pre-order
....Ja! En op de helft van een level krijg je bij de vlag ook nog een mushroom, om alsnog weer Super Mario te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden hoor, straks stoppen ze er nog een modus in waardoor de game zichzelf speelt!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Zeker weten dat dat in Super Mario World ook al was hoor. Het van Fire Mario terug naar Super Mario-principe is volgens mij al sinds Super Mario Bros. 3!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! En op de helft van een level krijg je bij de vlag ook nog een mushroom, om alsnog weer Super Mario te wordenHet moet niet gekker worden hoor, straks stoppen ze er nog een modus in waardoor de game zichzelf speelt!
Die japanners zijn leuker dan de rest van dat filmpje!quote:
Ja, het maakt wel emoties los. Ik heb het 2 dagen geleden ook nog even met meerdere personen gedaan. Allemaal mensen die met Mario op de NES opgroeide. Best frustrerend als de andere dood gaat.quote:
Iddquote:Op donderdag 19 november 2009 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
Hoofd van die dude als hij dood gaat
Weet je hoe leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
God, dat is niks voor ons thuis, lopen elkaar waarschijnlijk alleen maar te etteren.
Geweldig filmpjequote:
Hier ook! Ik vond wereld 1 al heerlijk om te spelen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
Hij is binnen, vanavond lekker spelen!
Die heb ik net uitgespeeld en alle coins gevondenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hier ook! Ik vond wereld 1 al heerlijk om te spelen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Aether het volgende:
New Super Mario Bros. Wii - the 99 lives trick still works (video)Nice, maar het koste mij toch wel eerst een paar pogingen voor ik het voor elkaar kreeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Geluid van jouw TV uitzetten werkt ook wel schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Maartel het volgende:
Ik mis een functie om muziek uit te zetten(speel altijd liever met mijn eigen muziek, maar geluidseffecten zijn dan wel weer oké)
Ja, maar zoals ik al zei, geluidseffecten vind ik dan wel weer oke.. maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Geluid van jouw TV uitzetten werkt ook wel schat ik zo in.
Heb hetzelfde ervarenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oef, ik stop maar even voor vandaag. Het begint ff'in moeilijk te worden vanaf wereld 3/4, je gaat ongeduldig worden, daardoor knullige fouten maken en uiteindelijk je nagels opknabbelen, omdat je elke keer bij hetzelfde stekelvisje weer dood gaat..
Morgenavond maar weer een keer..
Besturing is helemaal niks mis mee, lekker simpel en effectief zoals we van Mario gewend zijn. Als je lekker onderuit zit is alleen het schudden met de controller af en toe niet handig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Chinless het volgende:
Is de besturing wel beetje te doen of niet? ik vond dat bij de eerdere mario wel leuk, maar soms best onhandig
Nog geen negatieve gezien!quote:
Zo, nagedacht. Net een bestelling geplaatst bij Dixons, morgen heb ik em binnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil hem ook, nog even nadenken of ik hem zelf koop of voor kerst vraag
Vond ik juist zo cool aan Mario World vroeger, al die geheime uitgangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar tegenwoordig zie ik mezelf niet meer uuuuuuuuuuuuuren ronddolen in een level op zoek naar een alternatieve uitgang ofzo. Leuk opgelost!
Uhu, maar dan zat ik rustig in het weekend heeeeeleeee dagen er achter. Weekend na weeeekeend. Nu heb ik daar gewoon echt de tijd niet meer voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vond ik juist zo cool aan Mario World vroeger, al die geheime uitgangen.
Ik heb de eerste gevonden ja, maar ik wil eerst alle stermunten nog vinden in wereld 1 t/m 4 voordat ik wereld 5 ga spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben nu bij wereld 5. Heeft iemand de warpzones al gebruikt?
Voortaan met een Marioshirt naar buitenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario is wel een echte babe-magnet zie ik wel
Waarom zou je die vraag nog stellen? Probeer eens 8x het level door te komen, dan komt het antwoord vanzelf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef Maartel het volgende:
Ik zit echt helemaal vast in het spooklevel van wereld 4.. hoe krijg ik die blokken bij die deur weg?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Waarom zou je die vraag nog stellen? Probeer eens 8x het level door te komen, dan komt het antwoord vanzelf.
Als je lang genoeg vastzit en je tijd is op ga je toch ook doodquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oja.. dat was wel ff vermoeiend in een level waar ik helemaal niet dood ging maar alleen maar vastzat
Ik wel eens hardcore geflirt met iemand met een marioshirt! Ik was toen al bezet, maar anders was het KLABAM geweest!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voortaan met een Marioshirt naar buiten
Dat vind ik ook een beetje jammer ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
Idd.quote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En zelfs in nsmb haat ik zwemlevels
Speel je met of tegen ze?quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef xxiessiexx het volgende:
Spel gister binnen gekregen, zoals de Dixons beloofde, en meteen verslaafdOok mijn broertje en zusje vinden het te gek. Heb daardoor nog geen moment in m'n eentje gespeeld
Geweldig spel
Ik wil wel mét ze spelen, maar zij keren zich tegen mequote:
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levelsquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Jesse_ het volgende:
zwemlevels![]()
en dan de bossfight van wereld 4
Ik heb het echt exact andersomquote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levels
Dat heb ik ook, het enige wat je moet doen is op hun hoofd springen, veel variatie zit er niet in.quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levels
quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef elfzesendertig het volgende:
Heb hem gisteren uitgespeeld trouwensZijn flink wat scheldwoorden aan te pas gekomen.
Dat is snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef CengizMan het volgende:
Irritante zusjes die je in een ravijn gooien en zo
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]Ohohhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel waar, maar ik koop er dan ook niet zoveel. De Wii stond eigenlijk te verstoffen toen ik zag dat er een nieuw Mario spel uitkwam. En ik had hem voor 40 euro, dus op zich nog wel redelijk..quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb er geen geld meer voor tegenwoordig. Die spellen zijn super duur.
Vind het wel meevallen. De Wii heeft al de goedkoopste spellen, en zelf heb ik het spel gehaald voor een cadeaubon die ik nog had liggen, dus eigenlijk zo goed als gratis.quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen duur, maar jaquote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
40 euro is nog redelijk ja, maar ik kan me dat gewoon niet veroorlovenquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar ik koop er dan ook niet zoveel. De Wii stond eigenlijk te verstoffen toen ik zag dat er een nieuw Mario spel uitkwam. En ik had hem voor 40 euro, dus op zich nog wel redelijk..
Pauperquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
40 euro is nog redelijk ja, maar ik kan me dat gewoon niet veroorloven
Ben pas bij 1-4 maar ben nu al super gefrustreerd door het zwemmenquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Jesse_ het volgende:
zwemlevels![]()
en dan de bossfight van wereld 4
Maw, je wilt het gewoon niet.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
40 euro is nog redelijk ja, maar ik kan me dat gewoon niet veroorloven
Nee, klopt niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef koei het volgende:
[..]Mario Kart is op de DS ook een groter succes dan NSMB (dit zuig ik overigens uit mn duim, maar volgens mij klopt het wel).
Galaxy kon je saven na elke ster in een level inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Maartel het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan herspelen van levels die ik al voltooid heb omdat ik bij een ander level de mist in ging![]()
Dat was bij Galaxy niet zo geloof ik?
Je kan een quicksave doen, je komt dan alleen wel in het welkomsscherm terecht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Galaxy kon je saven na elke ster in een level inderdaad.
Maar nsmb kun je enkel om de paar levels saven, na een kasteel. Was op de DS ook al zo. Als je de laatste wereld hebt uitgespeeld, kon je wel altijd saven op de DS. Is bij deze wii-versie dus wellicht ook zo
Staat allemaal netjes in de handleiding.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Hoe moet ik als ik een toadie heb bevrijd deze bij me houden?
Ik gooi hem de hele tijd weg, dat moet denk ik ook niet de bedoeling zijn
Dát vind ik wel irritant. Die 1 ingedrukt houden en dan naar t einde van het level. En de 'beloning" ... ik weet niet of ik dat steeds ga doen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon draaien met 1 ingedrukt en dan ophouden met draaien. Dan naar het einde van het level dragen.
Pssst, druk is op de +quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Galaxy kon je saven na elke ster in een level inderdaad.
Maar nsmb kun je enkel om de paar levels saven, na een kasteel. Was op de DS ook al zo. Als je de laatste wereld hebt uitgespeeld, kon je wel altijd saven op de DS. Is bij deze wii-versie dus wellicht ook zo
ja ok, maar dat is geen echte save he.quote:
Hoe verspeel je al je levens? Voor ieder leven dat ik verlies vind ik er drie in het level voor terug.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja ok, maar dat is geen echte save he.
als je daarmee verder gaat en al je levens gaan op, dan val je terug naar de laatste echte save en moet je dus ook een aantal levels overdoen in de meeste gevallen
quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand de tweede starcoin in 2-2 gevonden? Ik zit nu in het kasteel van 8, maar ben weer even teruggegaan naar de levels die nog niet af zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof spel hoor. Leveldesign is top. En luister maar niet naar Nebo, hoor. Elk wereldje brengt weer een nieuwe mechanic en nieuwe vijanden met zich mee!
Dit is weer een geslaagde post van mij :7
▲
▲ ▲
quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef CengizMan het volgende:
[..]Het gaat me ook meer om de lay-out van de wereld, die is zo statisch als de pest en heel geforceerd dynamisch gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof spel hoor. Leveldesign is top. En luister maar niet naar Nebo, hoor. Elk wereldje brengt weer een nieuwe mechanic en nieuwe vijanden met zich mee!![]()
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Natuurlijk wil ik het niet als ik het ook gratis kan krijgen. Maar ik kan het ook gewoon niet meer. Ik heb ongeveer 5 spellen origineel. De rest download ik omdat ik anders geen geld overhoud aan het eind van de maand.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maw, je wilt het gewoon niet.
Wees een vent en geef dat gewoon toe met je
Valt op zich toch ook wel mee? De lay-out is imho niets mis mee. Zo was het ook in Super Mario Bros. 3 en Super Mario World en daar was het allemaal (ook) super. Niet gek dat het in deze versie ook zo isquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om de lay-out van de wereld, die is zo statisch als de pest en heel geforceerd dynamisch gemaakt
Je kan die dingen ook verkopen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik het niet als ik het ook gratis kan krijgen. Maar ik kan het ook gewoon niet meer. Ik heb ongeveer 5 spellen origineel. De rest download ik omdat ik anders geen geld overhoud aan het eind van de maand.
Als het gratis is is het een heel goede reden om te downloaden. Dat het niet tot je doordringt begrijp ik niet.quote:Op zondag 22 november 2009 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan die dingen ook verkopen?
Ruilen?
Omdat het gratis is is een bullshit reden om dan maar te downloaden.
Downloaden omdat je krap zit aan het end van de maand is ook een bullshit reden.
Uitgavepatroon wijzigen dan maar.
En nee, dat zeg ik niet omdat ik heilig ben, maar ik dat ik dat ook heb moeten doen.
Ooh! Hoe durft 'ie?!quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als het gratis is is het een heel goede reden om te downloaden. Dat het niet tot je doordringt begrijp ik niet.
GRATIS = GEEN GELD UITGEVEN AAN ONBELANGRIJK SPEL = GELD AAN BELANGRIJKERE ZAKEN KUNNEN BESTEDEN
Het is zooo simpel, maar ik vergeef het je wel hoor.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef CengizMan het volgende:
[..]Jupz! Die plant heb ik idd gemist! Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof spel hoor. Leveldesign is top. En luister maar niet naar Nebo, hoor. Elk wereldje brengt weer een nieuwe mechanic en nieuwe vijanden met zich mee!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Onbelangrijk in de zin van 'lage prioriteit in mijn leven'.
Leer er mee leven dat ik mijn spellen gratis heb en er niet om kan janken dat anderen vinden dat ik ervoor moet betalen. Ga me niet vertellen dat je zelf nooit iets download (hoeft geen spel te zijn). Ik weiger het te geloven.quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef CengizMan het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
Het blijven nog steeds slappe smoesjes. Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiëren, toch?
Zet je oogkleppen dan eens af.quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Leer er mee leven dat ik mijn spellen gratis heb en er niet om kan janken dat anderen vinden dat ik ervoor moet betalen. Ga me niet vertellen dat je zelf nooit iets download (hoeft geen spel te zijn). Ik weiger het te geloven.
En gelukkig is niet iedereen zoals jij, opdringerige zeurkous. Ga maar in een hoekje verzuren.quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen dan eens af.![]()
Niet iedereen is zoals jij.
Doe ik ook niet. Daarnaast heb ik genoeg spellen gedownload, hoor. Het grappige is het feit dat het alleen maar spellen zijn die ik echt nooit zou hebben gekocht en dus weer een minuut later van mijn harde schijf verdwenen warenquote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Leer er mee leven dat ik mijn spellen gratis heb en er niet om kan janken dat anderen vinden dat ik ervoor moet betalen. Ga me niet vertellen dat je zelf nooit iets download (hoeft geen spel te zijn). Ik weiger het te geloven.
Nou nou...quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga maar in een hoekje verzuren.
Heb ik ooit gezegd dat ik hem geweldig vind? Op zijn hoogst leuk. Bovendien bepaal ik zelf wel wanneer ik het recht heb om te zeggen of ik een spel leuk vind of niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind dat iedereen lekker moet kunnen downloaden, maar men moet dan niet op het internet gaan lopen vertellen hoe geweldig hij/zij de film of game in kwestie dan vindt. Dat is een hetzelfde als een brood stelen en dan tegen iedereen vertellen hoe geweldig het heeft gesmaakt. Heeft de bakker niet veel aan dan he.
Dus je hebt de onbelangrijke spellen gedownload terwijl je hiervoor nog het volgende beweerde:quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef CengizMan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Daarnaast heb ik genoeg spellen gedownload, hoor. Het grappige is het feit dat het alleen maar spellen zijn die ik echt nooit zou hebben gekocht en dus weer een minuut later van mijn harde schijf verdwenen warenMaar ja, dat was ook maar een fase. Ik doe het al een jaar niet meer
[..]
Nou nou...
Tuurlijk heb je dat recht, het is een vrij land, maar dan moet je niet raak opkijken als je op een forum 20 man over je heen krijgt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik hem geweldig vind? Op zijn hoogst leuk. Bovendien bepaal ik zelf wel wanneer ik het recht heb om te zeggen of ik een spel leuk vind of niet.
Ooit wel eens tegen iemand gezegd dat je een liedje echt leuk vond, terwijl je hem had gedownload?quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat recht, het is een vrij land, maar dan moet je niet raak opkijken als je op een forum 20 man over je heen krijgt.
Yup. Ik ben door die fase heen en ben volledig afgekicked!quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus je hebt de onbelangrijke spellen gedownload terwijl je hiervoor nog het volgende beweerde:
"Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiëren, toch?"
Als je die condoom eromheen houdt, heb je nergens last vanquote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de Wii-Mote tegen je hand drukt bij het spelen?
Nee, ik hou controllers altijd heel losjes vast.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de nunchuck tegen je hand drukt bij het spelen?
Nee, niet echt eigenlijk. Volgens mij hou ik hem ook best losjes vast en drukt dat gaatje niet tegen mijn hand.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de nunchuck tegen je hand drukt bij het spelen?
Ik had het liever gezien zoals in Super Mario World voor de SNES. Een grote wereld waar in principe wel onderscheid was tussen verschillende werelden, maar toch voelden als een geheel. Hier loop ik over een grid wat een wereld is en als ik naar andere werelden wil dan moet ik daar via een menu naartoe reizen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:36 schreef CengizMan het volgende:
[..]
Valt op zich toch ook wel mee? De lay-out is imho niets mis mee. Zo was het ook in Super Mario Bros. 3 en Super Mario World en daar was het allemaal (ook) super. Niet gek dat het in deze versie ook zo isSommige levels, vooral in wereld 1, zijn inderdaad te dynamisch gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |