Zo, nagedacht. Net een bestelling geplaatst bij Dixons, morgen heb ik em binnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil hem ook, nog even nadenken of ik hem zelf koop of voor kerst vraag
Vond ik juist zo cool aan Mario World vroeger, al die geheime uitgangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar tegenwoordig zie ik mezelf niet meer uuuuuuuuuuuuuren ronddolen in een level op zoek naar een alternatieve uitgang ofzo. Leuk opgelost!
Uhu, maar dan zat ik rustig in het weekend heeeeeleeee dagen er achter. Weekend na weeeekeend. Nu heb ik daar gewoon echt de tijd niet meer voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vond ik juist zo cool aan Mario World vroeger, al die geheime uitgangen.
Ik heb de eerste gevonden ja, maar ik wil eerst alle stermunten nog vinden in wereld 1 t/m 4 voordat ik wereld 5 ga spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben nu bij wereld 5. Heeft iemand de warpzones al gebruikt?
Voortaan met een Marioshirt naar buitenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario is wel een echte babe-magnet zie ik wel
Waarom zou je die vraag nog stellen? Probeer eens 8x het level door te komen, dan komt het antwoord vanzelf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef Maartel het volgende:
Ik zit echt helemaal vast in het spooklevel van wereld 4.. hoe krijg ik die blokken bij die deur weg?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Waarom zou je die vraag nog stellen? Probeer eens 8x het level door te komen, dan komt het antwoord vanzelf.
Als je lang genoeg vastzit en je tijd is op ga je toch ook doodquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oja.. dat was wel ff vermoeiend in een level waar ik helemaal niet dood ging maar alleen maar vastzat
Ik wel eens hardcore geflirt met iemand met een marioshirt! Ik was toen al bezet, maar anders was het KLABAM geweest!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voortaan met een Marioshirt naar buiten
Dat vind ik ook een beetje jammer ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind trouwens het rode hoesje niet zo mooi staan tussen al die witte
Idd.quote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En zelfs in nsmb haat ik zwemlevels
Speel je met of tegen ze?quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef xxiessiexx het volgende:
Spel gister binnen gekregen, zoals de Dixons beloofde, en meteen verslaafdOok mijn broertje en zusje vinden het te gek. Heb daardoor nog geen moment in m'n eentje gespeeld
Geweldig spel
Ik wil wel mét ze spelen, maar zij keren zich tegen mequote:
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levelsquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Jesse_ het volgende:
zwemlevels![]()
en dan de bossfight van wereld 4
Ik heb het echt exact andersomquote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levels
Dat heb ik ook, het enige wat je moet doen is op hun hoofd springen, veel variatie zit er niet in.quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vond de bossfights eigenlijk nog relatief makkelijk in vergelijking met de gewone levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef elfzesendertig het volgende:
Heb hem gisteren uitgespeeld trouwensZijn flink wat scheldwoorden aan te pas gekomen.
Dat is snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef CengizMan het volgende:
Irritante zusjes die je in een ravijn gooien en zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]Ohohhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel waar, maar ik koop er dan ook niet zoveel. De Wii stond eigenlijk te verstoffen toen ik zag dat er een nieuw Mario spel uitkwam. En ik had hem voor 40 euro, dus op zich nog wel redelijk..quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb er geen geld meer voor tegenwoordig. Die spellen zijn super duur.
Vind het wel meevallen. De Wii heeft al de goedkoopste spellen, en zelf heb ik het spel gehaald voor een cadeaubon die ik nog had liggen, dus eigenlijk zo goed als gratis.quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen duur, maar jaquote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
40 euro is nog redelijk ja, maar ik kan me dat gewoon niet veroorlovenquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar ik koop er dan ook niet zoveel. De Wii stond eigenlijk te verstoffen toen ik zag dat er een nieuw Mario spel uitkwam. En ik had hem voor 40 euro, dus op zich nog wel redelijk..
Pauperquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
40 euro is nog redelijk ja, maar ik kan me dat gewoon niet veroorloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |