Hier ook! Ik vond wereld 1 al heerlijk om te spelen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
Hij is binnen, vanavond lekker spelen!
Die heb ik net uitgespeeld en alle coins gevondenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hier ook! Ik vond wereld 1 al heerlijk om te spelen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Aether het volgende:
New Super Mario Bros. Wii - the 99 lives trick still works (video)Nice, maar het koste mij toch wel eerst een paar pogingen voor ik het voor elkaar kreeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Geluid van jouw TV uitzetten werkt ook wel schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Maartel het volgende:
Ik mis een functie om muziek uit te zetten(speel altijd liever met mijn eigen muziek, maar geluidseffecten zijn dan wel weer oké)
Ja, maar zoals ik al zei, geluidseffecten vind ik dan wel weer oke.. maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Geluid van jouw TV uitzetten werkt ook wel schat ik zo in.
Heb hetzelfde ervarenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oef, ik stop maar even voor vandaag. Het begint ff'in moeilijk te worden vanaf wereld 3/4, je gaat ongeduldig worden, daardoor knullige fouten maken en uiteindelijk je nagels opknabbelen, omdat je elke keer bij hetzelfde stekelvisje weer dood gaat..
Morgenavond maar weer een keer..
Besturing is helemaal niks mis mee, lekker simpel en effectief zoals we van Mario gewend zijn. Als je lekker onderuit zit is alleen het schudden met de controller af en toe niet handig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Chinless het volgende:
Is de besturing wel beetje te doen of niet? ik vond dat bij de eerdere mario wel leuk, maar soms best onhandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |