SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Aan het eind word je gevraagd of je het level zelf nog wel spelen nu je weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef WasQ het volgende:
Oh, dus toch niet alleen voordoen? Jammer eigenlijk.
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelfs te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het nu precies met dat demo-play?
Dat speelt echt voor je of wordt het alleen voorgedaan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelf te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).
Hier een voorbeeld:
http://www.destructoid.co(...)through-154865.phtml
Je hoeft het level niet zelf te doen als je super guide hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De game speelt voor jou, behalve als je tijdens de Super Guide inbreekt door op pauze te drukken, je kan dan voor Luigi invallen. Simpel gezegd is het dus mogelijk om de game te laten spelen, en op het moment dat de flagpole in zicht is kan je inbreken om het level zelfs te voltooien (anders moet je alsnog zelf het level doen).
Hier een voorbeeld:
http://www.destructoid.co(...)through-154865.phtml
Daar ga ik ze aan houdenquote:I am delighted to let you know that your Preorder for New Super Mario Bros Wii Limited Tin Edition is now being processed subject to successful payment being taken from your credit card when it is dispatched. The order will be despatched by your chosen delivery method in time to reach you for the day of release.
NASCAR-auto bij een race dit weekend van ik denk Danny Hamlin:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Aether het volgende:
Nintendo sponsort KinkFM?!
[ link | afbeelding ]
mijn godquote:
Ach dat was toch in elke Mario al?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Maartel het volgende:
En uhm, dat 1ups scoren gaat wel erg makkelijk daar
Waarom is de MM zo goedkoop daarquote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef gamefreek het volgende:
NSMBWii binnen, 40 euro bij MM Ehv
Straks lekker spelen
En dan te bedenken dat volgens Nintendo de Super Skills Video's écht gespeeld zijn door iemand..quote:
Omdat Ehv een coole manager heeft over laten komen vanuit Heerlen die de Gamesafdeling regeltquote:
- Edit RaymanNL: of je gaat gewoon naar de winkel en koopt hem daar -quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef SnuggLe het volgende:
-
Hoop dat mijn bestelde versie van BOL.com gewoon snel binnenkomt (en ze niet rap door de voorraad zijn).
Ik vond de MM juist altijd relatief duur over het gehele assortiment, weinig aanbiedingen enzo.. en dan heb ik het over de MM in.. juist ja, Heerlen. Loop er denk ik morgen eens langs of ze hem daar ook al verkopen dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Omdat Ehv een coole manager heeft over laten komen vanuit Heerlen die de Gamesafdeling regeltVoorheen was Heerlen zo goedkoop.
AC 2 White edition kostte bijvoorbeeld ook maar 55 euro, en de meeste nieuwe DS games kosten 35 euro. Had voor de release van Punch Out die game daar meegenomen voor 33 euro
Moet wel kunnen denk ik hoor. Als ik denk hoe ik in de hoogtijdagen door World heen sjeezde... En SMB3...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat volgens Nintendo de Super Skills Video's écht gespeeld zijn door iemand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |