Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
quote:spring je je een weg door 8 werelden met 80 levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan gewoon hoor, bestellen bij Game is vaak nog trager ook dan gewoon naar de winkel. Maar ik heb pas in december een Wii en de versie die ik besteld heb is een Limited Edition.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooh! Zin an!!!!
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Heb jij ook geen vrienden?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ookAl is het dan alleen maar voor de singleplayer!
Inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook geen vrienden?
Vaag, ik kan me met alle Mario's prima uren vermaken hoor. Van Super Mario Bros op de NES tot Mario 64 tot Mario Galaxy. De gameplay raakt nooit gedateerd, en eerlijk gezegd ken ik niemand die het niet leuk vind om een Mario-game te spelen en jij hebt zelfs een hele vriendengroep die het niet leuk vind? Prijs je maar uniek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen die mario games helemaal geweldig vinden...
Ik bedoel wat is er nou zo leuk aan?![]()
Ik heb zelf ooit wat mario games gespeeld met vrienden maar ik vond het zo niet leuk
Geen idee, ik doe alleen nooit aan pre-orderen. Tot nu toe altijd wel een winkel gevonden waar ze van een game nog wel een exemplaar hadden.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Dat filmpjequote:
Punt 1: Die werkt maar 3 minuten ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Deezertje het volgende:
Hij cirkelt al rond op het wereld wijde web, en de anti piratenrij patch is er ook al weer af... 11 dagen voor de Europese release, waar gaat het heen met de wereld?
Hier nog iemand.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Karina het volgende:
Dit is toch wel een spel waar ik een Wii voor zou willen kopen.
De nieuwste versie werkt gewoon zoals elk spel, de APP is namelijk verwijderd/gekraaktquote:Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Punt 1: Die werkt maar 3 minuten ofzo
Punt 2: Er zijn net een aantal posts over dit onderwerp gedelete dus deze gaan vast ook weer verdwijnen..
Nee, ze versturen niet snel meerquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef speknek het volgende:
oe, ik geloof dat game.co.uk wel redelijk snel verstuurd heh? Toch maar bestellen dan denk ik.
NSMBW (vervelende afkorting btw) gaat ook meer verkopen dan MW2!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef speknek het volgende:
moet. hebben. jwtz.
CODMW2 is wel tof enzo, maar het gaat niet zo tof zijn als NSMBW
Nou, dat betwijfel ik eigenlijk... Volgend jaar om deze tijd is MW2 vaker over de toonbank gegaan gok ik...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NSMBW (vervelende afkorting btw) gaat ook meer verkopen dan MW2!
MW2 is de grootste game voor de PS3 én 360 dit jaar. Ja, groter dan Uncharted 2 en Halo:ODST.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef koei het volgende:
ja, voor individuele consoles wel, maar dat komt doordat de Wii gewoon een gigantische userbase heeft die groter is dan die van de PS3 en 360. En Mario Galaxy en NSMB zijn must haves voor de wii en MW2 niet voor de ps3/360, zeker momenteel niet gezien de enorme waslijst aan toptitels de afgelopen tijd.
Als je ziet dat Mario Kart het al beter doet dan ALLE CoD4 versies bij elkaar kun je er ook wel vanuit gaan dat New Mario de vloer aanveegt met MW2. Het is Mario zoals iedereen hem kent, in 2D. Er zijn maar weinig mensen die kunnen bevatten wat dat betekent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef speknek het volgende:
totaalverkopen wel waarschijnlijk. Maar voor individuele consoles, als je de resultaten van Mario Galaxy vergelijkt met COD4, zou Reggie best wel eens gelijk hebben dat nsmbw het beter gaat doen.
Roy, zit je me nou uit te dagen voor een weddenschap? Je weet hoe dat soort dingen aflopen he, dan zit je daarna weer te huilen...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MW2 is de grootste game voor de PS3 én 360 dit jaar. Ja, groter dan Uncharted 2 en Halo:ODST.
[..]
Als je ziet dat Mario Kart het al beter doet dan ALLE CoD4 versies bij elkaar kun je er ook wel vanuit gaan dat New Mario de vloer aanveegt met MW2. Het is Mario zoals iedereen hem kent, in 2D. Er zijn maar weinig mensen die kunnen bevatten wat dat betekent!
quote:Top ten Nintendo DS games.
* Nintendogs All versions (22.27 million)[69]
* New Super Mario Bros. (19.94 million)[68]
* Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day! (17.41 million)[69]
* Pokémon Diamond and Pearl (16.81 million)[70]
* Mario Kart DS (16.09 million)[68]
* Brain Age 2: More Training in Minutes a Day! (13.71 million)[69]
* Animal Crossing: Wild World (10.79 million)[70]
* Super Mario 64 DS (7.5 million)[70]
* Pokémon Platinum (6.39 million)[68]
* Mario Party DS (5.85 million)[69]
Worldwide baby. Worldwide.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef koei het volgende:
ja, daar ging ik eigenlijk wel vanuit... Maar is dit worldwide of alleen Europa? Dat maakt veel verschil natuurlijk!
Ik durf het ernstig te betwijfelen, zeker omdat op de Wii de echte toppers ook maandenlang in de top 10 blijven hangen. Over een paar weken ligt Assasins Creed 2 alweer in de winkels en zal de verkoop van Modern Warfare 2 weer teruglopen, terwijl men op de Wii tot aan zomer volgend jaar niet veel beters zal vinden dan NSMBW.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef koei het volgende:
En Mario Kart is beter gepromoot dan NSMB. Mario Kart spreekt ook 'echte' gamers aan die deels ook NSMB links zullen laten liggen omdat het geen 3D is met schieten enzo. Mario Kart is op de DS ook een groter succes dan NSMB (dit zuig ik overigens uit mn duim, maar volgens mij klopt het wel). NSMB zal zeker goed gaan verkopen, maar niet Modern Warfare 2 goed.
Spel is gemaakt voor de Wiimotequote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje fatsoenlij te spelen met de Wii mote of word ik verplicht om een 'echte' controller ( x 4) aan te schaffen ?
En hoe staat het met je PM-inbox? Zoiets op een gameforum zeggen is volgens mij gelijk aan een jong meisje die in een boerendisco hardop zegt dat ze verlegen zit om seks.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Maisnon het volgende:
Er is hier zo ongeveer niemand op dit moment die dit met mij multiplayer zou willen spelen
Dus 't wordt em nog niet, voor mij
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje fatsoenlij te spelen met de Wii mote of word ik verplicht om een 'echte' controller ( x 4) aan te schaffen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymanNL op 12-11-2009 14:34:47 (SPOILERTAGS) ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.Dat jij een illegale versie speelt is tot daar aan toe, maar zet de rest dan wel ff in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik denk dat het gehalte schieten en helikopters toch te laag is.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:39 schreef speknek het volgende:
[..]
En hoe staat het met je PM-inbox? Zoiets op een gameforum zeggen is volgens mij gelijk aan een jong meisje die in een boerendisco hardop zegt dat ze verlegen zit om seks.
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is hartstikke prima te spelen met de Wii-mote.Tis niet de bedoeling dat jij hier over een game loopt te praten die nog uit moet komen, niet leuk voor de users die wel netjes wachten tot de release en de game tenminste KOPEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Oh, want die mensen hebben nog niet naar gameplay materiaal e.d. gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat jij hier over een game loopt te praten die nog uit moet komen, niet leuk voor de users die wel netjes wachten tot de release en de game tenminste KOPEN.
ZET DAT EENS IN EEN SPOILER, ZO KAN IK ZIEN WAT ER IN HET SPEL GEBEURT!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Level 1-3, misschien spoiler-ish:
Damn![]()
Wat een game mensen!
Doe eens normaal joh..quote:Op donderdag 12 november 2009 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ZET DAT EENS IN EEN SPOILER, ZO KAN IK ZIEN WAT ER IN HET SPEL GEBEURT!!!!
quote:Closing Comments
I really, really like New Super Mario Bros. Wii. I have no qualms with saying this is a far better game than the Nintendo DS version, and it could easily be the finest Super Mario Bros. 2D platformer Nintendo's ever created. You should absolutely get a copy, no question.
But, and it's a big "but," Nintendo did not use this opportunity wisely. For as big a project as this could have been, this game's impact is weakened by many factors. It plays it safe with established gameplay with very little in the way of new innovation. It also lacks online multiplayer in a generation where such a feature is expected.
I had a great time plowing through all eight worlds (and then some), but the nagging feeling of it seeming like a step backwards kept creeping in. As a gamer I love New Super Mario Bros. Wii, but as a critic I just couldn't let the issues slide.
7.5 Presentation
Nintendo gives us the status quo here, not going above and beyond in features.
7.5 Graphics
Very modest visuals: 3D characters, 2D backgrounds, with the occasional lighting effect.
8.0 Sound
The Mario soundtrack has some great old favorites and some fun new ditties.
9.5 Gameplay
Brilliant 2D platforming and challenges makes this the best of the 2D Mario best.
9.0 Lasting Appeal
The multiplayer aspect makes this a game you'll come back to again and again.
\8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:See, the funny thing about Mario World is that, despite my callow dismissal of the game back in the day, I played it. I beat the game, and then I completed the Star Road, and then I unlocked all 96 exits, and then I beat it again in the remixed mode. As the years go by, I appreciate more and more just how great a game Mario World truly was... and NSMB Wii improves on it in every way. For every developer or publisher who's ever dreamed of pushing beyond the demographic limitations of "hardcore" or "casual" gamers, here is how you do it. And were that universal appeal NSMB Wii's sole achievement, it would be one of the most important games in recent memory. But, no: It's also ridiculously fun.
A+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Huh?quote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo adverteert gewoon TIJDENS televisieprogramma's voor New Super Mario Bros Wii. Zaten we net lekker TV te kijken, komt ineens Mario, Toad en de rest van het team oplopen onder in beeldOp RTL 4 nog wel
Lachen tochquote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo adverteert gewoon TIJDENS televisieprogramma's voor New Super Mario Bros Wii. Zaten we net lekker TV te kijken, komt ineens Mario, Toad en de rest van het team oplopen onder in beeldOp RTL 4 nog wel
Het was tijdens GTSTquote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?Ik zit ook Bones te kijken, maar dat heb ik dan gemist!
Ga er maar niet vanuit dat je die deze week nog speelt... Woensdag volgende week pas.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef speknek het volgende:
Bah, waarom heeft game.co.uk hem niet alvast verstuurd.
Kan. Je zult daarna wel naar het buitenland moeten vluchten en al je sporen wissen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
Of is er de kans dat ik morgen kan spelen?
Dat gaat het wel waard zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan. Je zult daarna wel naar het buitenland moeten vluchten en al je sporen wissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |