quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:25 schreef kwastje1 het volgende:
Ik heb gisteren mijn eiken vloer in de keuken voor het eerst geolied.
Ik heb de olie opgebracht, ingevreven en overtollige olie verwijderd. Daarna in de uithardingsfase zvan 6 uur af en toe de vloer opgevreven. Alles prima totdat er gisteren een aantal keren overheen is gelopen! gevolg: zolenprint in mijn vloer. Weet iemand nu wat te doen? Helemaal opnieuw schuren of nog een tweede olie behandeling eroverheen, wat zowiezo nog moet gebeuren.
Volgens mij is ontbijten een onovergankelijk werkwoord.quote:
Wat moet het dan zijn? Geontbijt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is ontbijten een onovergankelijk werkwoord.
Waarmee/met wat heb jij ontbeten? Of : Wat heb jij voor je ontbijt gegeten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn? Geontbijt?
Nee, continue heeft inderdaad een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:55 schreef Vanyel het volgende:
In dat webhostingverhaal en verder ook op veel plaatsen wordt het woord continu verlengd met een e. Ligt het nou aan mij dat ik continue lees als kontienuje, dus ook met andere betekenis dan continu zonder e?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Natuurlijk kost leidingisolatie bij de gamma niet zo verschrikkelijk duur, maar de besparing zal ook niet zoveel verschrikkelijk veel zijn.
4 woorden van 2 letters achter elkaar...:')quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Meki het volgende:
Hoe kan men geen medicijnen hebben voor kanker en andere ziektes die al jarenlang de wereld teisteren. Er is geen medicijn voor anderen ziektes zoals kanker etc.
Nu komt er een grote raadselachtige ziekte het mexicaanse griep en de er is gelijk een vaccinatie ?
Kortom. Mexicaanse griep is zelf gemaakt ( het probleem ) daarbij is er gelijk een oplossing gemaakt ( zogenaamde vaccinatie) Om meer greep te krijgen op de wereldbevolking door de elite van de wereld.
Het kan nooit, en nooit een vaccinatie op zo'n grotere schaal beschikbaar zijn na een grote epidemie.
Geruchten gaan er om de wereldbevolking te gaan manipuleren met een griepprik die uiteindelijk uitwerkingen heeft om je hersens minder te laat werken.
Aan de schrijfstijl te zien, kán het liedje niet oud zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:55 schreef ltnbyx het volgende:
ik zoek en hiphop liedje dat in het in het refrein persies gefloten word het gaat ongeveer zo titititi teriettititlol mja kmeen het seruis het lijkt en oud nummer ma zo oud is het nog niet denk ik
mogen afkortingen ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef wendytje het volgende:
Ik heb mijn beide zonen geen BMR gegeven (wel allebei autitisch... ) en ik ben blij dat ze de afgelopen paar dagen allebei de (mexicaanse) griep hebben gehad. Ik hoef nu niet meer te kiezen w.b.t. de inenting.
Mijn jongste was wel erg ziek ervan... die is een half uur weggeweest. Zo erg dat ze zouden sturen wat het snelst ging, dokter of ambulance. Toen de dokter er was, kwam hij net weer een beetje bij.
Toch rottig zeg, dat een autochtone Nederlandse agent geen Nederlandse burger kan zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Een agent is anders een Nederlandse burger, mits het een allochtoon was maar dan zouden ze ook die nonsense niet schrijven.
Logisch! Als je met meerdere personen bent..........quote:Op maandag 9 november 2009 09:37 schreef tennisracket het volgende:
Een kameraad van mij beweert nu al een jaar lang dat het spookt op de kamer waar hij slaapt. Hij woont op zichzelf en heeft een huisgenoot die schijnbaar voor korte periode ook lastig is gevallen. Maar bij hem ging het in verloop van tijd weg. Op de kamer van die vriend van mij schijnt het alleen maar erger te worden.
Ik als echte fokker geloofde het dus niet en ben de uitdaging maar aan gegaan. Ben in mijn ééntje vannacht daar wezen slapen.
En om eerlijk te zijn, het was me een nacht wel. Ik ging om 12 uur naar bed, en viel gewoon in slaap. Rond een uur of 2 voelde ik mij ineens heel vreemd, het leek net of ik werd weggetrokken uit mijn hoofd. Ik schrok wakker. Niks aan de hand dacht ik, heb mijn ogen weer gesloten.
zodra ik mijn ogen sloot, gebeurde het weer. Totdat ik weer mijn ogen open deed, toen was het weer weg. Dit is ongeveer tot 4 uur door gegaan. Ik kreeg toen nog het gevoel alsof ik werd weggetrokken, maar minder. Dus ben uiteindelijk in slaap gevallen. Om half 6 schrok ik wakker, ik hoorde iets en voelde een hand op mijn schouder. Als sceptici heb ik mezelf maar aangepraat dat het tussen mijn oren zit en sloot mijn ogen weer. Waarop ik vervolgens weer werd weggetrokken. ongeveer een uur lang hetzelfde verhaal. Toen viel ik eindelijk in slaap. rond 7 uur schrok ik weer wakker, en had het gevoel dat er iets tegen mijn hals aan het drukken was. Ik had ook moeite met ademen. Toen ben ik er maar uit gegaan.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef guapo het volgende:
Moe wordt ik ervan om iedere keer die betweters aan moeten horen die het weer beter weten als een ander![]()
Als ik bijvoor beeld iets post zoals:
Dumpass ...
Ik wordt dan van verschillend kanten aangevallen met als van he dombo je spelt het niet goed of ander geneuzel...
(..)
Als ik vind dat ik het woordt dumpass is dan is dat toch dumpass? Als ik vind dat een appel een appel is dan is het een appel, ook al is het in werkelijkheid een manderijn.
Waarom moet iedereen het toch altijd beter weten tegen beter weten in?![]()
De klacht is dus dat er niet meer zo op anderen afgegeven moeten worden als diegene iets verkeerds schrijft in hun ogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |