Dubbel erg.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur.................
Nieuwe lichtstad?quote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook gewoon een brief sturen. Dit MOET je toch doen om bezwaar aan te tekenen.
En verder klopt het wel, alkmaar licht in noord holland. Maar met DigiD je foto opvragen? nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:39 schreef nannie1985 het volgende:
hallo
ik heb een vraag ik ben nu 2 maanden overtijd en ik heb verschillende testen gedaan en bij mijn eerste test gaf hij een heel licht streepje maar nu geeft ik steeds negatief aan
ben ik nou zwanger of niet
wie heeft dit ook meegemaakt
In de war?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Ik wordt daar Onzeker van!!
dan denk ik .. Hij vind het niet lekker!!
Sjonge jonge, en dat staat zo op de FP?quote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef Stefan het volgende:
75 procent wil geen griepvaccinatie
FrontPage - door (Stefan) op 09-11-2009 @ 13:49
Maar lieft 75 procent van de FOK!kers laat zich niet inenten tegen tegen de Mexicaanse griep. Dat blijkt uit de Mexicaanse Griep-poll waar maarliefst 8000 mensen op stemden.
Op de vraag: laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep antwoordde 73,4 procent met een duidelijke 'nee'. 15,2 procent van de stemmers twijfelt nog. Slechts 11,4 procent zegt zich wel te laten inenten. Veel 'nee' stemmers hebben als motivatie dat de werking van het vaccin te vaag is, zowel op korte als op langere termijn. "In het vaccin zit een "booster" waarvan de (bij)werking/effecten nog niet helemaal bekend is. Er zitten ook andere stoffen in dan bij de normale influenza dus je kan niet zonder meer zeggen dat het vaccin "ongevaarlijk is."
Veel neestemmers zien wel of ze griep krijgen en er aan doodgaan: Pascalle27: "Ik twijfel nog, maar ik neig naar niet doen. Zoals diverse posters boven me al zeggen: Als ik eraan dood ga, ga ik eraan dood." En Yi-Long meent: "Er is een hele kleine kans dat je er WEL dood aan gaat, maar persoonlijk neem ik dat risico liever dan dat ik me laat inspuiten door een onbekend en ongetest vaccin, door een overheid die al meerdere keren heeft bewezen totaal niet te vertrouwen te zijn."
Ook Matel neemt het risico: " Liever een aantal dagen ziek dan me laten inspuiten met een vaccin wat misschien schadelijker voor me is dan de griep." En een andere user: "ff voor de duidelijkheid: er sterven alleen mensen aan de mexicaanse griep die zelf al ziek waren of een aantal andere infecties hadden zonder dat ze het wisten. geloof nu niet meteen alles wat je voorgeschoteld krijgt. En dan nog, aan de gewone griep gaan naar verhouding veel meer mensen dood, ziek of gezond." Paginabeheerder tot slot: "Ik laat me niet gek maken door al die complottheorieën en laat me gewoon inenten. Die complotdenkers zijn gewoon bang voor een naald."
Kijk ook eens op het Mexicaanse Griep-forum voor alle actuele zaken rond het virus.
Mental note: griep is (g)een verkoudheid die niet doorging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die denken dat griep een verijdelde verkoudheid is.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef Soohr het volgende:
Er werd van het weekend geopperd dat ik maar eens moest gaan trouwen,
want dan kon dit mijn vrijgezelle feest worden.
Hopenlijk blijft dit aanbod nog een paar jaar geldig
Wat is er mis metquote:Op maandag 9 november 2009 16:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sjonge jonge, en dat staat zo op de FP?
Erbarmelijk.
?quote:Op de vraag: laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep antwoordde 73,4 procent met een duidelijke 'nee'.
Dat is ofwel een diepzinnige grap over het karakter van deze schrijver ofwel een zeer originele spelfout.quote:In de sig van EchnaDarr staat het volgende:
Earnest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I believe the second part.
Fonetisch klopt het welquote:Op maandag 2 november 2009 15:29 schreef sany24 het volgende:
Het is vreselijk ik weet gewoon nu niet waar ik op moet rekenen en druf niet te hopen want ben veel bloed verloren ook ik voel me vreselijk BAAL hier gewoonweg van.
Ze hebben namelijk ook een kieste gezien en is nu bijna 3 cm groot maar het is een goed aardige en gaat vanzelf weg zeggen de Gyneacologen.
Nou morgen weer een dag ik hoop dan op zekerheid
Hou het op een tikfout. Van IMDBquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ofwel een diepzinnige grap over het karakter van deze schrijver ofwel een zeer originele spelfout.
quote:zo denk je dat je alles weer aan kan en zo lig je weer voor pampers op je bed
Dat zal me wel een brandgeur hebben gegeven…quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef voice-over het volgende:
De staatsterreur van een land als Saoedi-Arabie is op islamitische leest geschroeid
En uit hetzelfde topic:quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:53 schreef kellyxoxo het volgende:
ik persoonlijk ben nooit echt heel gelovig geweest in geesten enz enz.
maar dit verbaastte mij toch heel erg!, dat ik er aan begon te twijfelen.
Uit een ander topic in dezelfde categorie:quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:17 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik sta best open voor het paranormale maar ik denk dat dit gewoon een stofje of iets anders is dat een reflexie veroorzaakt heeft .
quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef silliegirl het volgende:
Hallo,
De situatie is al volgt: mijn vriend en zijn zusje erven, door het overlijden van hun moeder, allebei een fix bedrag, waardoor ze in een klap meer spaargeld hebben dan de 20.000 euro die je mag hebben om nog in aanmerking te komen voor huur- en zorgtoeslag.
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij is het toch echt 'een duidelijk nee'. Vraag me niet waarom, ik doe wat betreft taal vrijwel alles op gevoel.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef jack4ya het volgende:
Wegens wegwerkzaamheden is er een vrij groot kruispunt afgezet. Hierdoor moet men fors omrijden of men moet de wijken kennen. Niet echt handig allemaal, maar het is niet anders.
Echter, nu vinden vele goochemerds wel dat ze boven de weg staan, want ze rijden dwars 'door' de afzettingen heen, en slalommen langs de paaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |