Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
Koop dan ook een kaart van een echt merk en niet eentje die ge maakt is door de kokosnotenplukker in Boengoland
Foutief spatie gebruikquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?
(tevens tvp)
Zelfgemaakt, of voorbedrukt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef Sloggi het volgende:
'Wij zijn verhuist'
Een verhuiskaart die bij mijn vriendin thuis op de mat viel.
Ik krijg het bijna niet getypt.
Ach bij Vistaprint kun je ze best redelijk professioneel laten drukken, maar die controleren niet op spelling/grammatica. Daarvoor moet je dus bij een echte drukker zijn. Hoewel ik het me dan nog afvraag of ze dat verplicht zijn te controleren?quote:
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eh, rechtsstaat is goed? Die 's' is geloof ik een overblijfsel van de derde naamval.
Zelfde als rechtszaak vs. rechtzaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn edit.
Maar ik dacht altijd dat het met 1 s was, dus rechtstaat... de fout ligt hier dus duidelijk bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |