Geen idee man! De wereld is gek geworden! STAPELGEK zeg ik je!quote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Ik had geeneens een OP! Denk dat er grotere krachten in het spel zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel flauw, ik had een hele mooie OP voorbereid.
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.quote:
Nope, nu zul jij met het feit moeten leren leven dat je in een DGK-topic hebt gepost. Ga DAT maar eens aan je vrienden uitleggen!quote:
Ze zal het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.
Haha, Meddo post in een DGK topique!quote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..quote:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepostquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepost![]()
Toch Pietje?
Zo'n beest had interessanter geweest inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..
Oh!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.
Ik vind ook dat we hem moeten stalken naar zijn natuurlijke habitat groepen en daar bekend maken waar en wat hij post!quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepost![]()
Toch Pietje?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we hem moeten stalken naar zijn natuurlijke habitat groepen en daar bekend maken waar en wat hij post!
http://forum.fok.nl/user/history/178526
\quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor dat we hem ere-poster maken en hem een [DGK prinsje] tag geven.
Remlof, Yvonne? Make it happen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
\
En een nieuwe Ava: I'm a real life soppie and proud of it!
quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
\
En een nieuwe Ava: I'm a real life soppie and proud of it!
quote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.
en dat is vast en zeker jouw hondjequote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..
Mijn idolen.jpg ...quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef margje49 het volgende:
heb haar gevonden hoor: de vriendin van huub
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en dat is vast en zeker jouw hondje
Dan kan Huub weer verder afgebrand worden op grond van nieuwe "feiten'quote:
YESSSSS!!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kan Huub weer verder afgebrand worden op grond van nieuwe "feiten'
Ze kijkt een btje zuur, herkenning?quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn idolen.jpg ...Jammer Triest figuur om een foto te plaatsen. Dat ben je zelf he ?
Zo'n kwijlend varkenquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Dit is mijn hondje![]()
[ afbeelding ]
Borrie is geen varken!!!quote:
Valt heel erg mee hoor..quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hij kwijlt wel bij voortduring....en fucking veel
Het is een reu hè..quote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmmz, ik dacht dattie een mooi baasje had, maar dan toch niet zo mooi dat ie gaat kwijlen
quote:
ah ! je heb er al een Klaasje van gemaaktquote:
geen idee hoe zoiets allemaal werkt ....quote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
maar even concreet, de aangifte werd serieus genomen right? dus er is nu een soort van vooronderzoek.. proces verbaal, strafzaak etc
kan iemand mij uitleggen wat er precies gaat gebeuren en hoe lang dit gaat duren, en 1 van jullie moet daarheen om verslag uit te brengen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie vooralsnog niets gebeuren. Dit lijkt me een storm in een glas water.
Huubie wiequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Aandacht eff afgeleid van Huubbie ,pima.
De tijd gaat gewoon langzamer nuquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
4 op een rij !! gudver de gudver .... is Fok dood ofzo ????
Haha... het komt inderdaad wel ns voor dat mensen met een boogje om je heen lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
voor zon geval loopt toch elke kip gillend weg!!![]()
neem dan zon Reus !!
[ afbeelding ]
much more animo ...echt !!!
heel Fok zit nu gewoon stiekum te chatten bij vlemmix wat ik je BomBromquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tijd gaat gewoon langzamer nu.
okey.. het zal dan wel een dullige bullebak zijn ... en ook misschien heel lief ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha... het komt inderdaad wel ns voor dat mensen met een boogje om je heen lopen.
En de glaszetter bij de buren blijkt ook heel hard te kunnen rennen.![]()
Hahaha.. ech nie!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
okey.. het zal dan wel een dullige bullebak zijn ... en ook misschien heel lief ...
maar daar trek je geen chiks mee![]()
leen es een schiwafwaf van iemand en ga er mee in het park zitten ...
pearl .. ze komen als stroop op je af ...ghegheghe....
Tsja de recherche zal de aanklacht onderzoeken door te zoeken naar bewijs, huub kan worden aangehouden en 6 uur vastgezet worden voor verhoor.quote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
maar even concreet, de aangifte werd serieus genomen right? dus er is nu een soort van vooronderzoek.. proces verbaal, strafzaak etc
kan iemand mij uitleggen wat er precies gaat gebeuren en hoe lang dit gaat duren, en 1 van jullie moet daarheen om verslag uit te brengen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tijd gaat gewoon langzamer nu.
leuk he! doggies ... geen katten voor jou dus ..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ech nie!!!![]()
Nu gaat het van: wauwwww!! / Hoe heet ie? / Wat is het er voor één? / kan ik 'm aaien? / mag ie een koekje?![]()
En de Marokkaanse hanggroepjongeren op de boulevard zijn ook altijd rustig en voorzichtig als je langsloopt.Het leukste is trouwens om even net te doen of je 'm niet meer kan houden. De effecten zijn priceless
Steno kennis vereistquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
leuk he! doggies ... geen katten voor jou dus ..
ik ken geen hanggroepen hiero .... vandaar dat ik het nog af kan met een chiwafwaf...
dost je ook zonder hem langs de boulevard te gaan ?
het laatste wat we van huub gehoord hebben is dat hij niks njada heeft vernomen ... maar ja dat is inmiddels ook alweer weken oud ....quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja de recherche zal de aanklacht onderzoeken door te zoeken naar bewijs, huub kan worden aangehouden en 6 uur vastgezet worden voor verhoor.
Na het onderzoek zal de OvJ beslissen of er genoeg bewijs is om het voor te laten komen.
Mocht er nader onderzoek nodig zijn besloten worden een gerechtelijk vooronderzoek te starten en kan claire opnieuw gehoord worden of ze kunnen huub psychiatrisch laten onderzoeken.
Als het tot een veroordeling komt kan hij een voorwaardelijke straf of geldboete krijgen, of bij zware gevallen max 2 jaar voor bedreiging, max 3 jaar voor 'eenvoudige mishandeling', max 8 jaar voor 'zware mishandeling' (max straffen voor huiselijk geweld kunnen nog eens met 1/3 verhoogd worden).
Ook kunnen er nog maatregelen worden opgelegt zoals contact/straatverbod/schadevergoeding of in zware gevallen behandeling/opname psychiatrische inrichting of TBS.
Ja, of ze laten hem vrij en pikken Claire op wegens valse aangiftequote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja de recherche zal de aanklacht onderzoeken door te zoeken naar bewijs, huub kan worden aangehouden en 6 uur vastgezet worden voor verhoor.
Na het onderzoek zal de OvJ beslissen of er genoeg bewijs is om het voor te laten komen.
Mocht er nader onderzoek nodig zijn besloten worden een gerechtelijk vooronderzoek te starten en kan claire opnieuw gehoord worden of ze kunnen huub psychiatrisch laten onderzoeken.
Als het tot een veroordeling komt kan hij een voorwaardelijke straf of geldboete krijgen, of bij zware gevallen max 2 jaar voor bedreiging, max 3 jaar voor 'eenvoudige mishandeling', max 8 jaar voor 'zware mishandeling' (max straffen voor huiselijk geweld kunnen nog eens met 1/3 verhoogd worden).
Ook kunnen er nog maatregelen worden opgelegt zoals contact/straatverbod/schadevergoeding of in zware gevallen behandeling/opname psychiatrische inrichting of TBS.
smaad heet zoiets toch ??quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, of ze laten hem vrij en pikken Claire op wegens valse aangifte
Ben je wel lekker?quote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
Bron? Link? Postduif?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je wel lekker?
En er is alleen maar dit: vooronderzoek..
proces verbaal, strafzaak etc zijn, hoe jammer velen dat hier ook vinden, nog totaal niet aan de orde
M'n dikke duim, ik heb er net zo een als alle postenden hier die Huub al in het cachot hebben zittenquote:
Nouquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n dikke duim, ik heb er net zo een als alle postenden hier die Huub al in het cachot hebben zitten
Nee lieve schat, met huiselijk geweld volgen ze een iets andere procedurequote:Op dinsdag 3 november 2009 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je wel lekker?
En er is alleen maar dit: vooronderzoek..
proces verbaal, strafzaak etc zijn, hoe jammer velen dat hier ook vinden, nog totaal niet aan de orde
Ik herhaal wat die dwaas zegt honneponnetje van mequote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve schat, met huiselijk geweld volgen ze een iets andere procedure
Ohw dat miste ik dan ws...quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal wat die dwaas zegt honneponnetje van me![]()
Heb je m'n lieve berichtje gelezen wat ik voor je achtergelaten heb op Twitter?![]()
Ik jou ook, *giechel*
JA! Zodra ik weet hoe dat werkt!quote:
Daar heb je een punt, als ze de 6 uur verhoor niet genoeg vinden kunnen ze hem langer vasthouden, maar omdat hij hier kennelijk nog wel eens meeleest ga ik even niet mee met die insinuatie van je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
het laatste wat we van huub gehoord hebben is dat hij niks njada heeft vernomen ... maar ja dat is inmiddels ook alweer weken oud ....
Mannen zijn nog altijd sterker dan vrouwen en vooral in zwangere toestand of met een klein kind ben je in een nog kwetsbaardere positie dus jij wil hier gewoon even zijn mannelijkheid gaan ontkennen?quote:ik blijf erbij ! Claire zuigt nekkt en jammerd ...als Huubie mijn manneke was geweest en hij had 1vinger aan mij gelegd .....had ik hem alle hoeken van de kamer laten zien .... zoneen leg je toch gelijk om ?? !!!!
BOEH!!! ...plat....
Case Gate closedquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
gewoon, je tikt een paar willekeurige woorden in zo'n vakje. desnoods kies je ze uit een tijdschrift. en je drukt op enter. dan krijg je zomaar keiveel followers. zonder dat je iets zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Zodra ik weet hoe dat werkt!
Ik ben juist langer bezig followers te blocken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon, je tikt een paar willekeurige woorden in zo'n vakje. desnoods kies je ze uit een tijdschrift. en je drukt op enter. dan krijg je zomaar keiveel followers. zonder dat je iets zegt.
Voor jou zijn we nergens veilig toch?quote:
IK vind het wel grappig, een stalker!quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jou zijn we nergens veilig toch?
Dreig ik ergens dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jou zijn we nergens veilig toch?
Die verkapte doodsbedreigingen hou je maar lekker bij jequote:
ah gelukkig jij zag hem ook !quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die verkapte doodsbedreigingen hou je maar lekker bij je
Nope, maar godzijdank is de yvonnen rechtvaardig! En niet rechtvaardig zoals tijdens jouw ban, dat was zooooooo onterecht vriend Eend!quote:
bedankt voor de uitleg, en laten we het laatste maar gewoon doen, pieterbaan centrum bellen en afvoeren die handelquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
'quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:29 schreef Black-Cat1 het volgende:
goedenacht allen, ff een testje ben hier nieuw namelijk
Ja hoor, we hebben ook twee katten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
leuk he! doggies ... geen katten voor jou dus ..
ik ken geen hanggroepen hiero .... vandaar dat ik het nog af kan met een chiwafwaf...
dost je ook zonder hem langs de boulevard te gaan ?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:41 schreef Black-Cat1 het volgende:
lol tong, lees hier al een tijdje mee, en merk steeds dat jullie nieuwe namen verdacht vinden
nou ben geen jaap hoor ben een vrouw.
zo die is echt mooi!!!!! Je mag er trots op zijn hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Dit is mijn hondje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve schat, met huiselijk geweld volgen ze een iets andere procedure
He huuberdquote:
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de vivaquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de viva
Psies, maar dan nog blijft het vreemd...quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen districtquote:
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!quote:
En die lekken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen district
Dappere uitspraak, maar lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen. Hoe weet hij dat nou ?, ervan uitgaande dat hij niet direct bij het onderzoek is betrokken. ... Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Dat dan weer niet, maar ze hebben wel een duidelijke procedure en die benoem ik hier steeds. Als ze inzicht zouden hebben dan zou je weten of er wel of niet consequenties zouden zijn. Op basis van de procedure stel ik dat het OM niet zonder meer een onderzoek in gaat stellen. Dus roeien met de info riemen die ik hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.quote:
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:54 schreef Jian het volgende:
Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.
Als jij morgen naar het politieburo stapt ev vraagt hoe het in zijn werking gaat als jij aangifte zou doen van huiselijk geweld krijg je gewoon netjes te horen hoe men te werk gaat.
Hoi gekkie!quote:
vrees van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.
Gdver was mis ik de good old schandpaal, het vierendelen en de ijzeren maagdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
vrees van wel![]()
Volgens mij maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit. Ik bedoel of ie nou wel of geen 40 uur taakstraf krijgt, dit hele verhaal ligt op straat en daar zal Huub meer last van hebben/krijgen als van die hele 40 uur papiertjes prikken.
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?
Referentiekader!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg, en laten we het laatste maar gewoon doen, pieterbaan centrum bellen en afvoeren die handel
Ik ben het helemaal met jou eens .quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woorden
Volgens mij blijf jij te lang hangen in eerdere posten van users.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Standaard op woensdag in de winkels.quote:
oew, okee, nog een dagje geduld dus !quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Standaard op woensdag in de winkels.
Ow, wij zijn weer niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't weer over de tortelduifjes hebben ipv over elkaar. Thanx.
Deze kan ook wel weg Pietjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden bij zijn geboorte beter zijn handjes af kunnen binden ipv het navelstrengetjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
Strakke moderatie! Werd Huub maar zo strak gehouden in zijn leven, wie weet kwam dan zijn aangeboren in en in slechte kant wat minder naar boven!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Conclusie: huub en claire zijn erstig zieke dramaduiven met een mediacomplexquote:Duiven zijn monogaam. Dat wil zeggen dat de duiver altijd samen blijft met zijn duivin. Ze vormen een koppel voor het leven en dus komt de duif steeds terug naar zijn nest gevlogen.
Edit je die zeikopmerking van Jeetjuh dan ook even?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij hoort deze post in de FB thuis!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze kan ook wel weg Pietje![]()
![]()
[gate] Claire vs Huub deel #8
Je weet wat een TVP inhoudt?quote:
Tsja, ik heb al eerder gezegd dat Talpa niet blij zou zijn met dit soort publiciteit. Ze zullen zijn contract wel beëindigd hebben en geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Zie dat Huub al zijn Talpa gerelateerde blogs verwijderd van zijn Hyves. Kom maar op met nieuwe speculaasjes. Het is toch bijna Sinterklaas.
Het is dat het tegen mijn principes ingaat, anders zou ik bijna om zijn om toch nog een Hyvesaccount te nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Zie dat Huub al zijn Talpa gerelateerde blogs verwijderd van zijn Hyves. Kom maar op met nieuwe speculaasjes. Het is toch bijna Sinterklaas.
waren toch oude blogs........quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?quote:
misschien is hij nu meteen nieuwprogramma bezig en komen er nieuwe inschrijvingen voor programmna's......quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pickquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?
Of het betekent gewoon helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pick
Zeer onwaarschijnlijk, maar alles kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het betekent gewoon helemaal niets.
Kan allemaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het betekent gewoon helemaal niets.
Ja jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Kan allemaal.![]()
Ben het met je eens, Maz. Ik heb ook altijd zoiets van: pas als alles achter de rug is, weten we wat er aan de hand is geweest. En dan nog weten we waarschijnlijk nog niet de helft en wat waarheid of leugen is.
Ben net als jij ook niet zo van de speculaties. Vond het wel grappig om er zelf een neer te zetten, waarover dan misschien weer pagina's vol gespeculeerd gaat worden.
Zo, de rest kan huub zo langzamerhand zelf gaan schrappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Elisa1958 het volgende:
Dit staat er nog wel op zijn hyve's
Over mij: ik ben dus Huub, heb in de Gouden Kooi gezeten en probeer nu in de tv land te blijven. De rest van mijn tijd vul ik met optredens, vrienden, feestjes, familie en vooral mijn grootste hobby. Mijn allerbeste vriendin ter wereld. Mijn lieve vrouw Claire
Of misschien wil Talpa dat het merk exclusief blijft ...*proest*quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pick
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of misschien wil Talpa dat het merk exclusief blijft ...*proest*
Ik hoop met je mee, eigenlijk is het allemaal best ergquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Ben benieuwd of Huub nu zichzelf als slachtoffer ziet, denk het eigenlijk niet het is geen Brian.. dus ik hoop voor hem dat ie nu echt wat gaat doen aan zn alcohol verslaving en zn agressie
zo hier een milde post van mij over Huub, doe er wat mee jongen, je kan het, mooi
Tja.... waarom zou ik dat doen?quote:
Och, daar kan ik wel tegen hoor. Gun iedereen zijn/haar mening. Nee dus. Verkeerd speculaasje. De volgende....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes wil blijven met Bommie zodat ie jou niet een keer op de korrel neemt
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes wil blijven met Bommie zodat ie jou niet een keer op de korrel neemt
Ghèghèghè .....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Och, daar kan ik wel tegen hoor. Gun iedereen zijn/haar mening. Nee dus. Verkeerd speculaasje. De volgende....
"Dat is m'n vader niet, dat is z'n gestoorde tweelingbroer, het zwarte schaap van de familie"quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!![]()
ontopic mensen!
Hoe zou Sophie beschermd kunnen worden tegen de altijd maar weer opdoemende beelden? Dat ze naar school gaat en klasgenootjes beelden laten zien van haar stomdronken agressieve kaboutervader ?
Maar serieus, hier mogen we toch best wel aandacht aan geven hoor, 't zal niet makkelijk worden voor dat kindquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!![]()
ontopic mensen!
Hoe zou Sophie beschermd kunnen worden tegen de altijd maar weer opdoemende beelden? Dat ze naar school gaat en klasgenootjes beelden laten zien van haar stomdronken agressieve kaboutervader ?
Mwah dat zal klote gaan, de telegraaf bijvoorbeeld ( prive) heeft een redelijk goed archief.. ff googlen en diverse media komen met resultaat!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dat is m'n vader niet, dat is z'n gestoorde tweelingbroer, het zwarte schaap van de familie"
Met vrienden als Huub heb je geen vijanden nodig, dus als hij Claire nu als een vriendin ziet moet hij wel heel erg de pest aan haar hebben..quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Elisa1958 het volgende:
Dit staat er nog wel op zijn hyve's
Over mij: ik ben dus Huub, heb in de Gouden Kooi gezeten en probeer nu in de tv land te blijven. De rest van mijn tijd vul ik met optredens, vrienden, feestjes, familie en vooral mijn grootste hobby. Mijn allerbeste vriendin ter wereld. Mijn lieve vrouw Claire
Wat had jij gedaan als baas ? Ik bedoel ik heb gehoord dat ie een hell of an Irish Coffee maakt en een geweldige Kiss of Fire, ma ja je personeel continue lam van de koffie is ook niet alles en daarnaast is het nu ook weer niet zo dat je nergens een andere koffieboy kan krijgenquote:
Dat weten we niet. Pure speculatie. Alle Talpa gerelateerde blogs zijn wel van zijn hyves af, dus da's wel apart.quote:
De tekst boven dat van claire als zijn vriendin, is mundus vult decipi ergo decipiatur of te wel, de wereld wil bedrogen worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met vrienden als Huub heb je geen vijanden nodig, dus als hij Claire nu als een vriendin ziet moet hij wel heel erg de pest aan haar hebben..
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Pure speculatie. Alle Talpa gerelateerde blogs zijn wel van zijn hyves af, dus da's wel apart.
Kan. Lijkt mij ook een optie te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.
Wel toevallig dat dat nu, na de vermeende mishandeling, verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nuquote:
Toeval bestaat niet, hij heeft de zak gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dat nu, na de vermeende mishandeling, verwijderd wordt.
Spot er maar mee, zo ongeloofwaardig is dat allemaal niet in het geval van Huubquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nu![]()
Stop de persen! Morgen staat het in de Story![]()
HUUB ONTSLAGEN BIJ TALPA! JOHN DE MOL HEEFT HEM PERSOONLIJK ONTSLAGEN
Uw uiterst betrouwbare verslaggever van Story, weet u exclusief te vertellen dat Huub ontslagen is bij Talpa.
John de Mol is door den dolle. Linda de Mol is namelijk ernstig mishandeld door de heer Huub van B.
Linda de Mol en Huub van B. waren na een party, naar het huis van haar broer gegaan. Waarna het volledig uit de hand is gelopen.
Huub van B. heeft Linda 6 keer geslagen. Na de 6e klap zei Linda dat het niet leuk meer was.
Huub van B. stopte daarop met de mishandeling en ging naast haar in bed liggen.
Linda had de hik terwijl Huub van B. haar verkrachtte.
Het is juist net andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Toverheks het volgende:
is toch zielig voor Huub, vrouw kwijt, huisje kwijt, kindje kwijt en straks ook zijn baantje kwijt, hoezo raak je dan aan de drank
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeksquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Toverheks het volgende:
is toch zielig voor Huub, vrouw kwijt, huisje kwijt, kindje kwijt en straks ook zijn baantje kwijt, hoezo raak je dan aan de drank
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nu![]()
Stop de persen! Morgen staat het in de Story![]()
HUUB ONTSLAGEN BIJ TALPA! JOHN DE MOL HEEFT HEM PERSOONLIJK ONTSLAGEN
Uw uiterst betrouwbare verslaggever van Story, weet u exclusief te vertellen dat Huub ontslagen is bij Talpa.
John de Mol is door den dolle. Linda de Mol is namelijk ernstig mishandeld door de heer Huub van B.
Linda de Mol en Huub van B. waren na een party, naar het huis van haar broer gegaan. Waarna het volledig uit de hand is gelopen.
Huub van B. heeft Linda 6 keer geslagen. Na de 6e klap zei Linda dat het niet leuk meer was.
Huub van B. stopte daarop met de mishandeling en ging naast haar in bed liggen.
Linda had de hik terwijl Huub van B. haar verkrachtte.
Ik ben te betrouwbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
![]()
Kan jij niet bij de Story gaan werken?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeks!
Oh Pietje, heb jij weer, moet je de bejaardenbrigade moddenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeks!
http://www.loketgezondleven.nl/i-database/interventies/v/8021/quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Wijnneus het volgende:
Nou, echt nieuws dan, Claire gaat morgen op cursus en Sophie ligt heerlijk te slapen.
Vraag niet welke cursus, dat staat er niet bij
Visagie voor gevorderden, of zelfverdediging??quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
http://www.loketgezondleven.nl/i-database/interventies/v/8021/
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gok toch dat ze raar staan te kijken als ze een aanmelding krijgen van een 98-jarige.....quote:Doelgroep van de interventie
Leeftijd 1 - 99
Geslacht Vrouw
Sociaal maatschappelijke groep •mishandelde vrouwen
http://www.lichaamstaal.com/lichaamstaal.html?manager/liegen.htmlquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PC eend het volgende:
http://www.schuttersclub-skw.be/index.php?opleidingen
misschien omdat het maandag is, dan is er geen reet te beleven in de stad??? zijn veel kroegen dicht hier op maandag.quote:
Hier is het dinsdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien omdat het maandag is, dan is er geen reet te beleven in de stad??? zijn veel kroegen dicht hier op maandag.
hahaha oh ja is dinsdag neem me niet kwalijk hahaha , maar is voorgoed gesloten, dat zou ik zielig voor Palma vinden,. ja misschien liep het niet echt sneu dan voor haar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier is het dinsdag![]()
Het is voorgoed gesloten.
Heb het gelezen, Thanks, ja schrok al, al zal ik er niet raar van op kijken hoor met de kredietcrisis, maar ben blij voor Palma dat het niet zo is, en gun haar echt het allerbeste. en natuurlijk een druk lopende kroeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer een grapje?
http://palma01.hyves.nl/b(...)luit_haar_deur/SNT_/
En ineens staat er een ander stukquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier is het dinsdag![]()
Het is voorgoed gesloten.
Geen grapjequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer een grapje?
http://palma01.hyves.nl/b(...)luit_haar_deur/SNT_/
Dat is een blog van 18 April.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb het gelezen, Thanks, ja schrok al, al zal ik er niet raar van op kijken hoor met de kredietcrisis, maar ben blij voor Palma dat het niet zo is, en gun haar echt het allerbeste. en natuurlijk een druk lopende kroeg.
Vechten tegen de bierkaai?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen grapjehttp://palma01.hyves.nl/b(...)oekje_Gesloten/4uWU/
Wtf Brian weer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Wijnneus het volgende:
quote stukje van Palma Hyves:
Momenteel ben ik te moe om boos te zijn.
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Daar kwam ik achter nu een mnd. of 5 geleden.
Ik heb me tegen deze persoon verzet en er hard voor gevochten maar mijn batterij is leeg plus dat ik financieel hier niet meer tegen op kan.
quote:
Oke Gert, weer verder met de Claire&Huubshow.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Voor nieuwtjes zoals dat van Palma is er dit topic:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
Ik zal zo de tekst van Palma's café-zwanenzang daar even in plakken.
Dit topic is bedoeld voor het gedoe rond Huub&Claire.
Morgen komen De Bladen weer uit, met een beetje mazzel staat daar weer van alles in om verder over te speculeren.
Denk ook dat ze dat bedoeld met "vechten tegen de bierkaai"quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Toverheks het volgende:
Goh, heb het gelezen, echt sneu voor Palma, en zoals ik heb begrepen uit haar *persbericht* is ze dus flink door iemand genaaid, ach lieve Palma is een moordwijf en echt aardig, die gun je toch de hele wereld. echt jammer.
Sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Voor nieuwtjes zoals dat van Palma is er dit topic:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
Ik zal zo de tekst van Palma's café-zwanenzang daar even in plakken.
Dit topic is bedoeld voor het gedoe rond Huub&Claire.
Morgen komen De Bladen weer uit, met een beetje mazzel staat daar weer van alles in om verder over te speculeren.
Geeft niks, dat andere topic is nog niet zo bekend.quote:
Tsja, dat krijg je als die dranklaaf niet meer langs komt, scheelt je zo tig procent in je omzetquote:
Nee, Linda de Mol. En hij heeft haar verkracht terwijl ze de hik had, in de villa van John.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft Huub John de Mol geslagen (en bedreigd)?
Ik wacht nog steeds op een linkje waarin dat ontslag bevestigd wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef margje49 het volgende:
Huub ontslag? verbaasd me niks. En palma haar kroeg dicht? Dan kan het bijna niet anders dat ze huub al opgepakt hebben, die hield die kroeg in zijn 1tje overend
Het is te erg voor woorden allemaal, dat arme kind ook maar pluspuntje in al deze ellende voor Sophie is dat huub haar het praten in ieder geval niet zal leren
Er is nog helemaal geen sprake van een ontslag, alleen van wat verwijderde talpa-zaken op zijn hyves...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een linkje waarin dat ontslag bevestigd wordt.
Huub iig niet!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:08 schreef sunny16947 het volgende:
En Claire heeft een baan. Wie zal er op gaan passen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dan 1 speculaasje van mij.
zal wel weer commentaar op komen
Het zou me niets verbazen als Huub zelf ontslag zou nemen/hebben genomen om dichter mij die kleine te zijn.En dichter bij Tilburg werk en huisvesting te zoeken.Alles ken zei de hen.
edit: zonder rijbewijs is het haast onmogelijk om z'n dochter op te halen enz.Lijkt mij..
Kweet het, daarom wil ik wel eens een link zien met het ontslag van de 'koffielaaf'. Want helaas gelooft een deel van de mensen hier gewoon alle speculaasjes, hele brokken gaan er in. Zelfs de koffielaaf gaat er in als gesneden hmm banketletter.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen sprake van een ontslag, alleen van wat verwijderde talpa-zaken op zijn hyves...
Dit gaat werkelijk nergens over, het is niets meer dan een speculaasje, en speculaasjes zijn prima maar als er vervolgens mensen om de bijbehorende Chocomel gaan vragen, dan worden ze echter dan ze zijn.
Ik speculeer niets iig, wat ik wel zeker weet is dat ik hem had ontsagen bij een media bedrijf!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweet het, daarom wil ik wel eens een link zien met het ontslag van de 'koffielaaf'. Want helaas gelooft een deel van de mensen hier gewoon alle speculaasjes, hele brokken gaan er in. Zelfs de koffielaaf gaat er in als gesneden hmm banketletter.
Oooh speculaasbrokken van de Hema!
Hij is helemaal niet ontslagenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de vader van Esmé best iets met het ontslag van Huub kan hebben. Die Quote-500 jongens die kennen elkaar natuurlijk allemaal. Mirko zal wel niet zo blij zijn met z'n schoonzoon en denkt; als-ie geen geld meer heeft zoekt m'n dochter vast wel een ander.
Maar jij hebt dan ook beduidend meer principes dan John de Molquote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik speculeer niets iig, wat ik wel zeker weet is dat ik hem had ontsagen bij een media bedrijf!
In het geval van FOK wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef Leandra het volgende:
In jouw voorbeeld zou het dan na 50 personen meer zijn dat Henk op staande voet ontslagen is omdat hij er met de kas vandoor is
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef Diamonds het volgende:
Dat is nou precies de reden dat ik hier neerpleurde, dat de Talpa gerelateerde blogs door Huub van zijn hyves zijjn gehaald. Ik wist toen al, dat deze speculaasjes op tafel zouden komen. Zo gemakkelijk gaat dat.
En zo gemakkelijk gaat het dus met elke speculatie. Je kent dat spelletje toch wel. Er staan 50 mensen op een rij, de eerste krijgt bv. te horen "Henk moet om 10.00 uur bij de baas zijn" en moet dit aan de volgende vertellen. Zo gaat het van persoon op persoon. Die 50e persoon komt dan met een heel ander verhaal aan zetten. Zoiets van "Sht, alweer te laat...geen streams meer?".
Precies. Het enige wat een concreet feit is in dit verhaal, is dat de blogs weg zijn. Verder niets.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..
Doe dat 2000 jaar lang met 2 miljard mensen, en iemand kon toen zómaar over water lopen en halfdooie genezen...
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..
Doe dat 2000 jaar lang met 2 miljard mensen, en iemand kon toen zómaar over water lopen en halfdooie genezen...
de reacties zijn niet fel genoeg, dus roept die persoon nog een keer ''iets'' en doet er nog effequote:
dan nog even wat voer voor speculaties erachteraan....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub ontslagen, de kroeg van Palma gesloten .... Houdt het dan nooit op?
en walla we hebben straks een heel topic dat gaat over ''het ontslag van Huub''quote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de vader van Esmé best iets met het ontslag van Huub kan hebben. Die Quote-500 jongens die kennen elkaar natuurlijk allemaal. Mirko zal wel niet zo blij zijn met z'n schoonzoon en denkt; als-ie geen geld meer heeft zoekt m'n dochter vast wel een ander.
je mag hier niet steuken...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie steken gewoon liever jullie kop in het zand dan dat jullie het onder ogen wil zien.
Ja en dat betekent ???quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huub van Ballegooy
Redacteur at Talpa
Amsterdam Area, Netherlands
Recommended 1 person has recommended Huub Connections
130 connections IndustryMedia Production
--------------------------------------------------------------------------------
Huub van Ballegooy’s Summary
Redacteur RTL4 1e serie "Ik Kom Bij Je Eten" mei/sep 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Lekker Slim" jan/april 2009
Research diverse formats en pilots dec 2008/jan 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Can't Buy Me Love" juli/dec 2008
Deelnemer Talpa/Tien/RTL5
1e serie Gouden Kooi 2006/2007/2008
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie sinds september niets meer gedaan heeft.
Niks. Dat jullie weer genoeg stof hebben om vannacht op voort te borduren. Borduren is een nobele bezigheid tijdens theekransjes.quote:
Da's logisch, een zelfverklaarde diva als Palma gaat niet gewoon failliet die is KAPOTgemaakt. Dat soort dingen gaan in haar scene gepaard met rellen, dreigementen, veel stront en moddergooien. Best voorspelbaar eigenlijk. Net zo voorspelbaar om te lezen dat het eigenlijk een geweldig succes was al die 10 maandenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Palma is gewoon falliet en mekkert nou ineens de Media weer vol?
Jaja, gewéldig, fantátsties. tópsucces, schitterend druk gezellliiii moord cafeetje.... failliet dus!!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's logisch, een zelfverklaarde diva als Palma gaat niet gewoon failliet die is KAPOTgemaakt. Dat soort dingen gaan in haar scene gepaard met rellen, dreigementen, veel stront en moddergooien. Best voorspelbaar eigenlijk. Net zo voorspelbaar om te lezen dat het eigenlijk een geweldig succes was al die 10 maanden
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, gewéldig, fantátsties. tópsucces, schitterend druk gezellliiii moord cafeetje.... failliet dus!!
+1quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.
Ja dat wel, maar het gaat om nu achteraf, bijvoorbeeld: "ze is supertrots op wat ze heeft weten neer te zetten de afgelopen 10 maanden" Wat dan een failliete tent ? Da's niet zo moeilijk toch ?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.
Een waarheid als een koe... maar het heeft blijbaar geen flikker geholpen, het succes tot nu toe kwam dus alleen van d'r Grote Gouwekooi-bek blijbaar....quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dan nog is het niet verstandig om je eigen tent af te breken, ook niet achteraf. Mocht je ooit nog iets zakelijk op willen zetten, zou dat het ongeloofwaardig maken. Haar zakelijk imago loopt hier al een flinke deuk mee op, laat staan als ze ook nu zou roepen, dat het concept kut was.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het gaat om nu achteraf, bijvoorbeeld: "ze is supertrots op wat ze heeft weten neer te zetten de afgelopen 10 maanden" Wat dan een failliete tent ? Da's niet zo moeilijk toch ?
Dat is aan te nemen. Maar ik als kroegtijger kijk niet naar wie de kroeg runt, maar meer naar of de kroeg de gezelligheid heeft die ik zoek. Uiteraard zijn er wellicht velen geweest, die alleen vanwege haar Goude Kooi verleden in haar kroeg zijn geweest. Meer uit nieuwsgierigheid of weet ik veel wat..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe... maar het heeft blijbaar geen flikker geholpen, het succes tot nu toe kwam dus alleen van d'r Grote Gouwekooi-bek blijbaar....
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 01:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dat is aan te nemen. Maar ik als kroegtijger kijk niet naar wie de kroeg runt, maar meer naar of de kroeg de gezelligheid heeft die ik zoek. Uiteraard zijn er wellicht velen geweest, die alleen vanwege haar Goude Kooi verleden in haar kroeg zijn geweest. Meer uit nieuwsgierigheid of weet ik veel wat..
Da's weer het andere uiterste, jij gaat ervan uit dat hij zijn baan nog heeft! Speculaasjes!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet ontslagen![]()
Breng de minder begaafden nou niet zo in de war!
Ja en als Huub ontslagen zou zijn dan zou hij dat dus op zijn LinkedIn gaan vermeldenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huub van Ballegooy
Redacteur at Talpa
Amsterdam Area, Netherlands
Recommended 1 person has recommended Huub Connections
130 connections IndustryMedia Production
--------------------------------------------------------------------------------
Huub van Ballegooy’s Summary
Redacteur RTL4 1e serie "Ik Kom Bij Je Eten" mei/sep 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Lekker Slim" jan/april 2009
Research diverse formats en pilots dec 2008/jan 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Can't Buy Me Love" juli/dec 2008
Deelnemer Talpa/Tien/RTL5
1e serie Gouden Kooi 2006/2007/2008
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Palma is gewoon falliet en mekkert nou ineens de Media weer vol?
Als ik het woord smeerpijp hoor moet ik altijd weer even aan Palma denkenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..
Kan me sowieso niet voorstellen dat iemand hem nog zou aannemen. Is toch slechte reklame voor een bedrijf/werkgever als je Huub in dienst hebt? Wat mij betreft mag hij fijn ww gaan aanvragen, nog beter: de bijstand in.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en als Huub ontslagen zou zijn dan zou hij dat dus op zijn LinkedIn gaan vermelden![]()
![]()
Ja dat gaat goede contacten opleveren: "Op staande voet ontslagen want ik sloeg m'n wijf"
Waarschijnlijk staan er nog wat bonnetjes van Huub open..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Wijnneus het volgende:
quote stukje van Palma Hyves:
Momenteel ben ik te moe om boos te zijn.
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Daar kwam ik achter nu een mnd. of 5 geleden.
Ik heb me tegen deze persoon verzet en er hard voor gevochten maar mijn batterij is leeg plus dat ik financieel hier niet meer tegen op kan.
Je mag in Nederland niet zelf de plaats uitkiezen waar je je taakstraf vervult, dus dit lijkt me niet van toepassing...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dan 1 speculaasje van mij.
zal wel weer commentaar op komen
Het zou me niets verbazen als Huub zelf ontslag zou nemen/hebben genomen om dichter mij die kleine te zijn.En dichter bij Tilburg om ander werk en huisvesting te zoeken.Alles ken zei de hen.
edit: zonder rijbewijs is het haast onmogelijk om z'n dochter op te halen enz.Lijkt mij..
+1quote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..
Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toequote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha jij blij dat het weer woensdag is
hahahha hoe zou dat nou komen he???quote:Op woensdag 4 november 2009 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toe
Zegt Ollie. Nee maar als Ollie dat vindt, stuur er dan maar een doodseskader heen dan en gum Huub én Claire maar uit. Ollie! Wat een man, wat een held.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef peeet1 het volgende:
Preventief ruimen van Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire begonnen
Laten we geen vrede wensen. Jan Smit mag best beter worden. Geert Wilders, Jan Peter Balkenende en de handenweigerende zitsmurf Faizel Ali Enait zullen we vanaf nu als geloofwaardige wezens bestempelen. Maar alsjeblieft, please en bitte kan iemand deze twee Muppets even uitgummen?
[ afbeelding ]
Huub en Claire
bron http://bagagedragers.word(...)i-bewoners-begonnen/
De bron. Lijkt op een ex van me maar is een soort collega van jou. De cirkel is rond.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
Eerst die muts af. Zit er dadelijk zo'n halve hippie met lang haar onder. Dat is zo midden 80ies.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Best een smakelijk hapje zo te zien.
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Gaat héén, wat ouderwetsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Ja, dat hoorde ik ook. Heb ik zo weggelachen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Gert het volgende:
Of staat er gewoon helemaal NIETS over H&C in, deze week?
Nu al!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat ligt die shit in de winkel dan?
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.
Met al die speculaasjes. (krijg het woord amper mijn toetsenbord uit, kweenie wat het is)
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.
Flauwe woordspelingen zijn één ding, maar mensen die dat dan wekenlang blijven doen, die moeten eigenlijk gewoon dood. Met hun telkens-weer-even-binnenpretje, als ze het zeggen of opschrijven. Goeiemoggel.
Goed, wie doet de Bruna? Hoor ik daar een enthousiaste vrijwilliger? Of moeten we een corvee-rooster gaan maken?
Jij zette er meteen al vraagtekens bij, in plaats van zelfvoldaan te wezen over je swingende gebruik van dit populaire woordgrapje.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.
Ik cover de Bruna wel.Dat komt me logistiek beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |