quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:41 schreef Black-Cat1 het volgende:
lol tong, lees hier al een tijdje mee, en merk steeds dat jullie nieuwe namen verdacht vinden
nou ben geen jaap hoor ben een vrouw.
zo die is echt mooi!!!!! Je mag er trots op zijn hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Dit is mijn hondje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, of ze laten hem vrij en pikken Claire op wegens valse aangifte
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve schat, met huiselijk geweld volgen ze een iets andere procedure
He huuberdquote:
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de vivaquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de viva
Psies, maar dan nog blijft het vreemd...quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen districtquote:
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!quote:
En die lekken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen district
Dappere uitspraak, maar lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen. Hoe weet hij dat nou ?, ervan uitgaande dat hij niet direct bij het onderzoek is betrokken. ... Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Dat dan weer niet, maar ze hebben wel een duidelijke procedure en die benoem ik hier steeds. Als ze inzicht zouden hebben dan zou je weten of er wel of niet consequenties zouden zijn. Op basis van de procedure stel ik dat het OM niet zonder meer een onderzoek in gaat stellen. Dus roeien met de info riemen die ik hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.quote:
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:54 schreef Jian het volgende:
Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.
Als jij morgen naar het politieburo stapt ev vraagt hoe het in zijn werking gaat als jij aangifte zou doen van huiselijk geweld krijg je gewoon netjes te horen hoe men te werk gaat.
Hoi gekkie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |