quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:41 schreef Black-Cat1 het volgende:
lol tong, lees hier al een tijdje mee, en merk steeds dat jullie nieuwe namen verdacht vinden
nou ben geen jaap hoor ben een vrouw.
zo die is echt mooi!!!!! Je mag er trots op zijn hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Dit is mijn hondje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, of ze laten hem vrij en pikken Claire op wegens valse aangifte
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve schat, met huiselijk geweld volgen ze een iets andere procedure
He huuberdquote:
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de vivaquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vreemd dat politiemensen zo langs elkaar heendenken, ik haal mijn info namelijk ook niet uit de viva
Psies, maar dan nog blijft het vreemd...quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tja de toekomst zal uitwijzen wie er gelijk had .
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen districtquote:
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!quote:
En die lekken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeden en huiselijk geweld, speciaal samenlopende afdeling in een niet nader te noemen district
Dappere uitspraak, maar lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen. Hoe weet hij dat nou ?, ervan uitgaande dat hij niet direct bij het onderzoek is betrokken. ... Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bommie ik heb het gevraagde aan een bevriende kennis die rechercheur bij politie is , maar dit wordt geen zaak zegt hij .
Dat dan weer niet, maar ze hebben wel een duidelijke procedure en die benoem ik hier steeds. Als ze inzicht zouden hebben dan zou je weten of er wel of niet consequenties zouden zijn. Op basis van de procedure stel ik dat het OM niet zonder meer een onderzoek in gaat stellen. Dus roeien met de info riemen die ik hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oom agenten die volledig inzicht hebben in de Huub-case!
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.quote:
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:54 schreef Jian het volgende:
Gokje op grond van bestaande percentages vermoed ik, ja dat kan iedereen ..
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die procedures gewoon opvraagbaar hoor, weinig lek aan.
Als jij morgen naar het politieburo stapt ev vraagt hoe het in zijn werking gaat als jij aangifte zou doen van huiselijk geweld krijg je gewoon netjes te horen hoe men te werk gaat.
Hoi gekkie!quote:
vrees van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.
Gdver was mis ik de good old schandpaal, het vierendelen en de ijzeren maagdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
vrees van wel![]()
Volgens mij maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit. Ik bedoel of ie nou wel of geen 40 uur taakstraf krijgt, dit hele verhaal ligt op straat en daar zal Huub meer last van hebben/krijgen als van die hele 40 uur papiertjes prikken.
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?
Referentiekader!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg, en laten we het laatste maar gewoon doen, pieterbaan centrum bellen en afvoeren die handel
Ik ben het helemaal met jou eens .quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woorden
Volgens mij blijf jij te lang hangen in eerdere posten van users.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Standaard op woensdag in de winkels.quote:
oew, okee, nog een dagje geduld dus !quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Standaard op woensdag in de winkels.
Ow, wij zijn weer niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't weer over de tortelduifjes hebben ipv over elkaar. Thanx.
Deze kan ook wel weg Pietjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden bij zijn geboorte beter zijn handjes af kunnen binden ipv het navelstrengetjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
Strakke moderatie! Werd Huub maar zo strak gehouden in zijn leven, wie weet kwam dan zijn aangeboren in en in slechte kant wat minder naar boven!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Conclusie: huub en claire zijn erstig zieke dramaduiven met een mediacomplexquote:Duiven zijn monogaam. Dat wil zeggen dat de duiver altijd samen blijft met zijn duivin. Ze vormen een koppel voor het leven en dus komt de duif steeds terug naar zijn nest gevlogen.
Edit je die zeikopmerking van Jeetjuh dan ook even?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij hoort deze post in de FB thuis!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze kan ook wel weg Pietje![]()
![]()
[gate] Claire vs Huub deel #8
Je weet wat een TVP inhoudt?quote:
Tsja, ik heb al eerder gezegd dat Talpa niet blij zou zijn met dit soort publiciteit. Ze zullen zijn contract wel beëindigd hebben en geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Zie dat Huub al zijn Talpa gerelateerde blogs verwijderd van zijn Hyves. Kom maar op met nieuwe speculaasjes. Het is toch bijna Sinterklaas.
Het is dat het tegen mijn principes ingaat, anders zou ik bijna om zijn om toch nog een Hyvesaccount te nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Zie dat Huub al zijn Talpa gerelateerde blogs verwijderd van zijn Hyves. Kom maar op met nieuwe speculaasjes. Het is toch bijna Sinterklaas.
waren toch oude blogs........quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef Diamonds het volgende:
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?quote:
misschien is hij nu meteen nieuwprogramma bezig en komen er nieuwe inschrijvingen voor programmna's......quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pickquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Staan wel oudere blogs, waarom die niet verwijderen dan? Nou, nou....?
Of het betekent gewoon helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pick
Zeer onwaarschijnlijk, maar alles kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het betekent gewoon helemaal niets.
Kan allemaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het betekent gewoon helemaal niets.
Ja jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Kan allemaal.![]()
Ben het met je eens, Maz. Ik heb ook altijd zoiets van: pas als alles achter de rug is, weten we wat er aan de hand is geweest. En dan nog weten we waarschijnlijk nog niet de helft en wat waarheid of leugen is.
Ben net als jij ook niet zo van de speculaties. Vond het wel grappig om er zelf een neer te zetten, waarover dan misschien weer pagina's vol gespeculeerd gaat worden.
Zo, de rest kan huub zo langzamerhand zelf gaan schrappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Elisa1958 het volgende:
Dit staat er nog wel op zijn hyve's
Over mij: ik ben dus Huub, heb in de Gouden Kooi gezeten en probeer nu in de tv land te blijven. De rest van mijn tijd vul ik met optredens, vrienden, feestjes, familie en vooral mijn grootste hobby. Mijn allerbeste vriendin ter wereld. Mijn lieve vrouw Claire
Of misschien wil Talpa dat het merk exclusief blijft ...*proest*quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een inkoppertje; Talpa wil de associatie met Huub niet meer ? Huub is boos op Talpa omdat ze zijn contract hebben beëidigd ? Take your pick
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of misschien wil Talpa dat het merk exclusief blijft ...*proest*
Ik hoop met je mee, eigenlijk is het allemaal best ergquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Ben benieuwd of Huub nu zichzelf als slachtoffer ziet, denk het eigenlijk niet het is geen Brian.. dus ik hoop voor hem dat ie nu echt wat gaat doen aan zn alcohol verslaving en zn agressie
zo hier een milde post van mij over Huub, doe er wat mee jongen, je kan het, mooi
Tja.... waarom zou ik dat doen?quote:
Och, daar kan ik wel tegen hoor. Gun iedereen zijn/haar mening. Nee dus. Verkeerd speculaasje. De volgende....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes wil blijven met Bommie zodat ie jou niet een keer op de korrel neemt
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes wil blijven met Bommie zodat ie jou niet een keer op de korrel neemt
Ghèghèghè .....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Och, daar kan ik wel tegen hoor. Gun iedereen zijn/haar mening. Nee dus. Verkeerd speculaasje. De volgende....
"Dat is m'n vader niet, dat is z'n gestoorde tweelingbroer, het zwarte schaap van de familie"quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!![]()
ontopic mensen!
Hoe zou Sophie beschermd kunnen worden tegen de altijd maar weer opdoemende beelden? Dat ze naar school gaat en klasgenootjes beelden laten zien van haar stomdronken agressieve kaboutervader ?
Maar serieus, hier mogen we toch best wel aandacht aan geven hoor, 't zal niet makkelijk worden voor dat kindquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem nooit mensen op de korrel, ben een uiterst serieus in het leven staande usert!![]()
ontopic mensen!
Hoe zou Sophie beschermd kunnen worden tegen de altijd maar weer opdoemende beelden? Dat ze naar school gaat en klasgenootjes beelden laten zien van haar stomdronken agressieve kaboutervader ?
Mwah dat zal klote gaan, de telegraaf bijvoorbeeld ( prive) heeft een redelijk goed archief.. ff googlen en diverse media komen met resultaat!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dat is m'n vader niet, dat is z'n gestoorde tweelingbroer, het zwarte schaap van de familie"
Met vrienden als Huub heb je geen vijanden nodig, dus als hij Claire nu als een vriendin ziet moet hij wel heel erg de pest aan haar hebben..quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Elisa1958 het volgende:
Dit staat er nog wel op zijn hyve's
Over mij: ik ben dus Huub, heb in de Gouden Kooi gezeten en probeer nu in de tv land te blijven. De rest van mijn tijd vul ik met optredens, vrienden, feestjes, familie en vooral mijn grootste hobby. Mijn allerbeste vriendin ter wereld. Mijn lieve vrouw Claire
Wat had jij gedaan als baas ? Ik bedoel ik heb gehoord dat ie een hell of an Irish Coffee maakt en een geweldige Kiss of Fire, ma ja je personeel continue lam van de koffie is ook niet alles en daarnaast is het nu ook weer niet zo dat je nergens een andere koffieboy kan krijgenquote:
Dat weten we niet. Pure speculatie. Alle Talpa gerelateerde blogs zijn wel van zijn hyves af, dus da's wel apart.quote:
De tekst boven dat van claire als zijn vriendin, is mundus vult decipi ergo decipiatur of te wel, de wereld wil bedrogen worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met vrienden als Huub heb je geen vijanden nodig, dus als hij Claire nu als een vriendin ziet moet hij wel heel erg de pest aan haar hebben..
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Pure speculatie. Alle Talpa gerelateerde blogs zijn wel van zijn hyves af, dus da's wel apart.
Kan. Lijkt mij ook een optie te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.
Wel toevallig dat dat nu, na de vermeende mishandeling, verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gevraagd door talpa om zijn prive en talpa los te koppelen. Ik zet ook geen dingen van mijn werk op openbare site's dus zo raar zou dat niet zijn.
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nuquote:
Toeval bestaat niet, hij heeft de zak gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dat nu, na de vermeende mishandeling, verwijderd wordt.
Spot er maar mee, zo ongeloofwaardig is dat allemaal niet in het geval van Huubquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nu![]()
Stop de persen! Morgen staat het in de Story![]()
HUUB ONTSLAGEN BIJ TALPA! JOHN DE MOL HEEFT HEM PERSOONLIJK ONTSLAGEN
Uw uiterst betrouwbare verslaggever van Story, weet u exclusief te vertellen dat Huub ontslagen is bij Talpa.
John de Mol is door den dolle. Linda de Mol is namelijk ernstig mishandeld door de heer Huub van B.
Linda de Mol en Huub van B. waren na een party, naar het huis van haar broer gegaan. Waarna het volledig uit de hand is gelopen.
Huub van B. heeft Linda 6 keer geslagen. Na de 6e klap zei Linda dat het niet leuk meer was.
Huub van B. stopte daarop met de mishandeling en ging naast haar in bed liggen.
Linda had de hik terwijl Huub van B. haar verkrachtte.
Het is juist net andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Toverheks het volgende:
is toch zielig voor Huub, vrouw kwijt, huisje kwijt, kindje kwijt en straks ook zijn baantje kwijt, hoezo raak je dan aan de drank
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeksquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Toverheks het volgende:
is toch zielig voor Huub, vrouw kwijt, huisje kwijt, kindje kwijt en straks ook zijn baantje kwijt, hoezo raak je dan aan de drank
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen. Dat staat bij het volgende topic als feit vermeld nu![]()
Stop de persen! Morgen staat het in de Story![]()
HUUB ONTSLAGEN BIJ TALPA! JOHN DE MOL HEEFT HEM PERSOONLIJK ONTSLAGEN
Uw uiterst betrouwbare verslaggever van Story, weet u exclusief te vertellen dat Huub ontslagen is bij Talpa.
John de Mol is door den dolle. Linda de Mol is namelijk ernstig mishandeld door de heer Huub van B.
Linda de Mol en Huub van B. waren na een party, naar het huis van haar broer gegaan. Waarna het volledig uit de hand is gelopen.
Huub van B. heeft Linda 6 keer geslagen. Na de 6e klap zei Linda dat het niet leuk meer was.
Huub van B. stopte daarop met de mishandeling en ging naast haar in bed liggen.
Linda had de hik terwijl Huub van B. haar verkrachtte.
Ik ben te betrouwbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
![]()
Kan jij niet bij de Story gaan werken?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeks!
Oh Pietje, heb jij weer, moet je de bejaardenbrigade moddenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ooohhh dan zitten we in 2028 nog steeds in deze reeks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |