Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?
Referentiekader!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg, en laten we het laatste maar gewoon doen, pieterbaan centrum bellen en afvoeren die handel
Ik ben het helemaal met jou eens .quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woorden
Volgens mij blijf jij te lang hangen in eerdere posten van users.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Standaard op woensdag in de winkels.quote:
oew, okee, nog een dagje geduld dus !quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Standaard op woensdag in de winkels.
Ow, wij zijn weer niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't weer over de tortelduifjes hebben ipv over elkaar. Thanx.
Deze kan ook wel weg Pietjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden bij zijn geboorte beter zijn handjes af kunnen binden ipv het navelstrengetjequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
Strakke moderatie! Werd Huub maar zo strak gehouden in zijn leven, wie weet kwam dan zijn aangeboren in en in slechte kant wat minder naar boven!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Conclusie: huub en claire zijn erstig zieke dramaduiven met een mediacomplexquote:Duiven zijn monogaam. Dat wil zeggen dat de duiver altijd samen blijft met zijn duivin. Ze vormen een koppel voor het leven en dus komt de duif steeds terug naar zijn nest gevlogen.
Edit je die zeikopmerking van Jeetjuh dan ook even?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij hoort deze post in de FB thuis!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze kan ook wel weg Pietje![]()
![]()
[gate] Claire vs Huub deel #8
Je weet wat een TVP inhoudt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |