vrees van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook de vriend met de pet van Bommie.
Gdver was mis ik de good old schandpaal, het vierendelen en de ijzeren maagdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
vrees van wel![]()
Volgens mij maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit. Ik bedoel of ie nou wel of geen 40 uur taakstraf krijgt, dit hele verhaal ligt op straat en daar zal Huub meer last van hebben/krijgen als van die hele 40 uur papiertjes prikken.
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetjuh zegt toch dat er geen zaak is. Dat vind ik geen algemene uitspraak of ben ik nu gek?
Referentiekader!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg, en laten we het laatste maar gewoon doen, pieterbaan centrum bellen en afvoeren die handel
Ik ben het helemaal met jou eens .quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten. Dat is aan sommige posten ook wel heel goed te zien. Te triest voor woorden
Volgens mij blijf jij te lang hangen in eerdere posten van users.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer liever een ander referentiekader dan dat wat JEEtjuh zegt....
Standaard op woensdag in de winkels.quote:
oew, okee, nog een dagje geduld dus !quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Standaard op woensdag in de winkels.
Ow, wij zijn weer niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't weer over de tortelduifjes hebben ipv over elkaar. Thanx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |