Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toequote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha jij blij dat het weer woensdag is
hahahha hoe zou dat nou komen he???quote:Op woensdag 4 november 2009 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toe
Zegt Ollie. Nee maar als Ollie dat vindt, stuur er dan maar een doodseskader heen dan en gum Huub én Claire maar uit. Ollie! Wat een man, wat een held.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef peeet1 het volgende:
Preventief ruimen van Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire begonnen
Laten we geen vrede wensen. Jan Smit mag best beter worden. Geert Wilders, Jan Peter Balkenende en de handenweigerende zitsmurf Faizel Ali Enait zullen we vanaf nu als geloofwaardige wezens bestempelen. Maar alsjeblieft, please en bitte kan iemand deze twee Muppets even uitgummen?
[ afbeelding ]
Huub en Claire
bron http://bagagedragers.word(...)i-bewoners-begonnen/
De bron. Lijkt op een ex van me maar is een soort collega van jou. De cirkel is rond.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
Eerst die muts af. Zit er dadelijk zo'n halve hippie met lang haar onder. Dat is zo midden 80ies.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Best een smakelijk hapje zo te zien.
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Gaat héén, wat ouderwetsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Ja, dat hoorde ik ook. Heb ik zo weggelachen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Gert het volgende:
Of staat er gewoon helemaal NIETS over H&C in, deze week?
Nu al!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat ligt die shit in de winkel dan?
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.
Met al die speculaasjes. (krijg het woord amper mijn toetsenbord uit, kweenie wat het is)
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.
Flauwe woordspelingen zijn één ding, maar mensen die dat dan wekenlang blijven doen, die moeten eigenlijk gewoon dood. Met hun telkens-weer-even-binnenpretje, als ze het zeggen of opschrijven. Goeiemoggel.
Goed, wie doet de Bruna? Hoor ik daar een enthousiaste vrijwilliger? Of moeten we een corvee-rooster gaan maken?
Jij zette er meteen al vraagtekens bij, in plaats van zelfvoldaan te wezen over je swingende gebruik van dit populaire woordgrapje.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.
Ik cover de Bruna wel.Dat komt me logistiek beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |