Kweet het, daarom wil ik wel eens een link zien met het ontslag van de 'koffielaaf'. Want helaas gelooft een deel van de mensen hier gewoon alle speculaasjes, hele brokken gaan er in. Zelfs de koffielaaf gaat er in als gesneden hmm banketletter.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen sprake van een ontslag, alleen van wat verwijderde talpa-zaken op zijn hyves...
Dit gaat werkelijk nergens over, het is niets meer dan een speculaasje, en speculaasjes zijn prima maar als er vervolgens mensen om de bijbehorende Chocomel gaan vragen, dan worden ze echter dan ze zijn.
Ik speculeer niets iig, wat ik wel zeker weet is dat ik hem had ontsagen bij een media bedrijf!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweet het, daarom wil ik wel eens een link zien met het ontslag van de 'koffielaaf'. Want helaas gelooft een deel van de mensen hier gewoon alle speculaasjes, hele brokken gaan er in. Zelfs de koffielaaf gaat er in als gesneden hmm banketletter.
Oooh speculaasbrokken van de Hema!
Hij is helemaal niet ontslagenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de vader van Esmé best iets met het ontslag van Huub kan hebben. Die Quote-500 jongens die kennen elkaar natuurlijk allemaal. Mirko zal wel niet zo blij zijn met z'n schoonzoon en denkt; als-ie geen geld meer heeft zoekt m'n dochter vast wel een ander.
Maar jij hebt dan ook beduidend meer principes dan John de Molquote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik speculeer niets iig, wat ik wel zeker weet is dat ik hem had ontsagen bij een media bedrijf!
In het geval van FOK wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef Leandra het volgende:
In jouw voorbeeld zou het dan na 50 personen meer zijn dat Henk op staande voet ontslagen is omdat hij er met de kas vandoor is
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef Diamonds het volgende:
Dat is nou precies de reden dat ik hier neerpleurde, dat de Talpa gerelateerde blogs door Huub van zijn hyves zijjn gehaald. Ik wist toen al, dat deze speculaasjes op tafel zouden komen. Zo gemakkelijk gaat dat.
En zo gemakkelijk gaat het dus met elke speculatie. Je kent dat spelletje toch wel. Er staan 50 mensen op een rij, de eerste krijgt bv. te horen "Henk moet om 10.00 uur bij de baas zijn" en moet dit aan de volgende vertellen. Zo gaat het van persoon op persoon. Die 50e persoon komt dan met een heel ander verhaal aan zetten. Zoiets van "Sht, alweer te laat...geen streams meer?".
Precies. Het enige wat een concreet feit is in dit verhaal, is dat de blogs weg zijn. Verder niets.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..
Doe dat 2000 jaar lang met 2 miljard mensen, en iemand kon toen zómaar over water lopen en halfdooie genezen...
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..
Doe dat 2000 jaar lang met 2 miljard mensen, en iemand kon toen zómaar over water lopen en halfdooie genezen...
de reacties zijn niet fel genoeg, dus roept die persoon nog een keer ''iets'' en doet er nog effequote:
dan nog even wat voer voor speculaties erachteraan....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub ontslagen, de kroeg van Palma gesloten .... Houdt het dan nooit op?
en walla we hebben straks een heel topic dat gaat over ''het ontslag van Huub''quote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de vader van Esmé best iets met het ontslag van Huub kan hebben. Die Quote-500 jongens die kennen elkaar natuurlijk allemaal. Mirko zal wel niet zo blij zijn met z'n schoonzoon en denkt; als-ie geen geld meer heeft zoekt m'n dochter vast wel een ander.
je mag hier niet steuken...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie steken gewoon liever jullie kop in het zand dan dat jullie het onder ogen wil zien.
Ja en dat betekent ???quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huub van Ballegooy
Redacteur at Talpa
Amsterdam Area, Netherlands
Recommended 1 person has recommended Huub Connections
130 connections IndustryMedia Production
--------------------------------------------------------------------------------
Huub van Ballegooy’s Summary
Redacteur RTL4 1e serie "Ik Kom Bij Je Eten" mei/sep 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Lekker Slim" jan/april 2009
Research diverse formats en pilots dec 2008/jan 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Can't Buy Me Love" juli/dec 2008
Deelnemer Talpa/Tien/RTL5
1e serie Gouden Kooi 2006/2007/2008
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie sinds september niets meer gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |