Oh echt? Da's ook irritant bij instanties en zo... nemen ze je wel altijd serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee idd!! En lief is my middle name![]()
![]()
Er is geen testamentquote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wat lief van je oma dat je in dr testament staat
We hadden het doorquote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Morretje het volgende:
Ik had heul niet gezien dat ik de laatste had!
Fijn, misschien kun je ook iets krijgen dat je aan haar herinnert?quote:
och t arme ding...beterschap voor hemquote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Nok:
Baloe was al een tijdje niet zichzelf, mopperig, hangerig en stonk enorrrrm uit z'n bek.
Vorige week begon ie met blazen als je aan z'n koppie zat en even later vonden we hem kwijlend onder de tafel.
Dus DA, daar bleek dat er een enorm ontstoken gat in z'n kaakje zat. Wrs. het gevolg van bijten op iets scherps.
Dus injectie AB en pijnstiller gehad + 10 dagen doorgaan met orale AB.
En 's avonds knapte hij alweer op....maar de laatste dagen gaat het weer minder, dus wrs. dat de kies ook aangetast is en dan zou ie er uit moeten.
Dat hoor ik vanmiddag wel gok ik
Ja nou...quote:
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein mennekequote:Op maandag 2 november 2009 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fijn, misschien kun je ook iets krijgen dat je aan haar herinnert?
Niemand neemt mij ooit serieusquote:Op maandag 2 november 2009 13:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh echt? Da's ook irritant bij instanties en zo... nemen ze je wel altijd serieus?
Oh ja, Ing, ik schreef nog in het vorige topic dat het misschien maar goed is als de kies er uit moet, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Nok:
Baloe was al een tijdje niet zichzelf, mopperig, hangerig en stonk enorrrrm uit z'n bek.
Vorige week begon ie met blazen als je aan z'n koppie zat en even later vonden we hem kwijlend onder de tafel.
Dus DA, daar bleek dat er een enorm ontstoken gat in z'n kaakje zat. Wrs. het gevolg van bijten op iets scherps.
Dus injectie AB en pijnstiller gehad + 10 dagen doorgaan met orale AB.
En 's avonds knapte hij alweer op....maar de laatste dagen gaat het weer minder, dus wrs. dat de kies ook aangetast is en dan zou ie er uit moeten.
Dat hoor ik vanmiddag wel gok ik
Ik heb de snoepjestrommel.. Zo fijn, elke keer wordt ik aan haar en leuke herinneringen herinnert..quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein menneke, maar die kreeg ik sowieso wel... de rest hoefde ik niets van spullen, maar nu blijkt er ook een financieel leuk plaatje aan te zitten
Het kan zijn dat ik het gemist heb, want heb niet alles teruggelezen, maar hoe is het afgelopen tussen jou en je zusje met betrekking tot jullie vader?quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja nou...![]()
Ik ben verdeurie weer misselijk![]()
Gisteren bij zusje geweest, verjaardag zwager, en aan het eind van de dag werd ze toch ziek! Nu nog steeds, ik hoop niet dat ze me aangestoken heeft. Ik heb haar en zwager toevallig niet begroet met zoenen, misschien valt de besmetting dan mee??
Ja tuurlijk...als het daardoor over gaat.quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh ja, Ing, ik schreef nog in het vorige topic dat het misschien maar goed is als de kies er uit moet, toch?
quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein menneke, maar die kreeg ik sowieso wel... de rest hoefde ik niets van spullen, maar nu blijkt er ook een financieel leuk plaatje aan te zitten
De dag erna hebben we op hetzelfde moment contact gezocht met elkaar. Zij was er van overtuigd dat ik haar niet snapte, en heeft het nogmaals geprobeerd uit te leggen maar nu via mail. Einde van haar verhaal was dat ze alsnog vroeg of ik mijn keuze wilde heroverwegen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het gemist heb, want heb niet alles teruggelezen, maar hoe is het afgelopen tussen jou en je zusje met betrekking tot jullie vader?
En hoop niet dat ze je aangestoken heeft idd!!
Hoe bedoel je "vastgezet" ?quote:Op maandag 2 november 2009 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
Net maar even de DA gebeld, Whoopie hoest dan wel en dan weer een tijd niet en met verbouwen enzo valt er geen peil op te trekken.
Dus heb haar harttabletten en 1 plaspil tot we verhuizen vastgezet en dan daarna eens goed kijken wat ze nu doet.
Ik hoop ook dat dat het is, al is het alleen maar voor mijn eigen geruststelling. Net vanmorgen een naar verhaal in OUD gelezen, over iemand die bij 11 wk, 4 dgn er achter kwam dat de vruchtjes al 4 weken overleden waren.. Dat soort dingen moet ik ook gewoon niet lezen..quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...als het daardoor over gaat.
Hij ligt nu ook weer voor pampus op de bank...hij kletst niet eens meer met me![]()
Bb![]()
Mor, da's mooi balen.
Zal qua besmetting wel meevallen gok ik, maar die zwangerschapsmisselijkheid wil nog wel es terug komen.
Alles is aan het groeien en uitzetten daarbinnen
Dat ik daar een recept voor krijgquote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "vastgezet" ?
Enige naam trouwens; Whoopie
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat dat het is, al is het alleen maar voor mijn eigen geruststelling. Net vanmorgen een naar verhaal in OUD gelezen, over iemand die bij 11 wk, 4 dgn er achter kwam dat de vruchtjes al 4 weken overleden waren.. Dat soort dingen moet ik ook gewoon niet lezen..
Oke, hopelijk dat het nu geen belemmering is tussen jullie beiden!quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
De dag erna hebben we op hetzelfde moment contact gezocht met elkaar. Zij was er van overtuigd dat ik haar niet snapte, en heeft het nogmaals geprobeerd uit te leggen maar nu via mail. Einde van haar verhaal was dat ze alsnog vroeg of ik mijn keuze wilde heroverwegen.
Ik heb haar vervolgens maar gebeld met de boodschap dat ik denk dat iemand anders het maar moet vertellen, omdat het voor ons beide te moeilijk was.
En toen was duidelijk de druk eraf, want nu is alles weer ok eigenlijk..
quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Bweheheh een zeker crewlid zat in mn PM en een topic te drammen om m'n MSN, tot hij erachter kwam dat ik geen vrouw was![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Leuk MrSubtle van de centjes van oma! Koop er maar iets leuks blijvends voor
Mijn nickname schijnt nogal 'vrouwelijk' te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die moet een bril en voelsprieten erbij?
Je ava anders niet, maar ben wel benieuwd wat diegene met je msn wilde zijn rl beetje opfleuren?quote:Op maandag 2 november 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn nickname schijnt nogal 'vrouwelijk' te zijn
MBquote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Hey Ing en greys, thanks! Gaat vast wel lukken vanavond![]()
En beterschap voor Baloe! Arm ding..
*proest*quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Bweheheh een zeker crewlid zat in mn PM en een topic te drammen om m'n MSN, tot hij erachter kwam dat ik geen vrouw was![]()
![]()
Nou....quote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Leuk MrSubtle van de centjes van oma! Koop er maar iets leuks blijvends voor
.... dat dusquote:
Zal ik die leuke foto van DTH ff sturen?quote:Op maandag 2 november 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn nickname schijnt nogal 'vrouwelijk' te zijn
Ik ben jaloers. Ik wil ook naar Musequote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Hey Ing en greys, thanks! Gaat vast wel lukken vanavond![]()
En beterschap voor Baloe! Arm ding..
Welkequote:Op maandag 2 november 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik die leuke foto van DTH ff sturen?
Ach gut arm beestje.quote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Ze zijn idd naar het Sportpaleis in Antwerpen om Muse te aanschouwen![]()
Baloe had ook alweer overgegeven zag ik net. Die pijnstillers vallen onder de NSAID's en geven dus maagklachten. Bleegh, ik hoop dat er vanmiddag een einde komt aan dit gedoe (nee, niet aan Baloetje zelf)
Die met dat korte rokje en die lange laarzen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke![]()
Zijn er 'vrouwelijke' foto's van mij gemaakt tijdens DTH dan![]()
Die was alleen voor jouquote:Op maandag 2 november 2009 14:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die met dat korte rokje en die lange laarzen.
Oh...nou ja...dan stuur ik die maar nietquote:
Goh wat jammer nouquote:Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...nou ja...dan stuur ik die maar niet
Het ging om die kat die langs de bipsebaps van MB schurktequote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wie was dat trouwens ook alweer die daar toen random vrouwenkonten op de foto aan het zetten was bij DTH...
Vertel dat anders eens Ingetje
Succes!quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal Loetje de mand in proppen en dan off we gooooo
Sterkte!quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes voor Linke Loetjequote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes!!!quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
succes met loejequote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het....quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Crohn is wel kut ja. En niet echt te genezen toch? Maar wel controleerbaar?
Rot voor Loetje Ing, maar dan issie er maar vanaf hopelijk na morgen?
damn, das mooi kut voor loequote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus toch Crohn?
Hopen dat het snel onder controle te krijgen is Q![]()
Loet is back; DA was ontevreden en Loet ook toen ze met een pincet aan de kies ging purken![]()
Morgen 9 uur moet ie komen en dan gaat Loet onder het mes
Wat en voor hoeveel verkoop je door?quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
damn, das mooi kut voor loeNou ja, als het daarmee maar verholpen is.
Overigens heb ik echt een shitload aan medicatie
Lekker he, je hebt meteen een apotheek aan huis als chronisch zieke..Herken hetquote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hope so jaquote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crohn is idd niet te genezen. Sommige patiënten hebben er meer last van dan anderen. Ik mag 23 nov naar de gynaecoloog om te bespreken welk anticonceptie middel we gaan gebruiken. Aangezien de pil niet meer helemaal veilig kan zijn omdat alles niet goed opgenomen wordt in de darmen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Crohn is wel kut ja. En niet echt te genezen toch? Maar wel controleerbaar?
zie fotoquote:Op maandag 2 november 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hope so ja![]()
Wat hebbie allemaal gekregen dan?
Mama (die belde al weer tig x ) die zei ook dat prednisolon troep wasquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Aww arme Baloeloe, hopenlijk knapt ie dan wel echt snel op na morgenochtend![]()
En Q, wat klote zeg.
Prednison is een ramp, ik kan dat helemaal niet verdragen ieg![]()
k heb net in de pauze een Cleopatra plantje gekocht voor maar 2 euro![]()
Dr stonden dr nog een paar, ik denk dat ik dr morgen nog wat haal, helaas hadden ze geen happertjes daar.
Beeeh wat een ellende zeg, ook met die anticonceptie enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crohn is idd niet te genezen. Sommige patiënten hebben er meer last van dan anderen. Ik mag 23 nov naar de gynaecoloog om te bespreken welk anticonceptie middel we gaan gebruiken. Aangezien de pil niet meer helemaal veilig kan zijn omdat alles niet goed opgenomen wordt in de darmen.
Ik heb een ontsteking aan mn kont, en aan mn dunne en dikke darmenen vaak ook in mn mond (aften)
Anyweej ;
[ afbeelding ]
shitload aan stuff.
Nou staat er niet op de prednisolon of ik die nou 1 of 2x daags moet nemen. Alleen volgens schema staat erop. En op mijn schema staat enkel dat ik 2 weken 30 mg moet, dan 2 weken 25, dan 2 weken 20, ect.
Apotheker zo maar eens bellen dan
Ja. Alleen spiraaltje was de internist geen fan van.quote:Op maandag 2 november 2009 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beeeh wat een ellende zeg, ook met die anticonceptie enzo.
Maar je hebt toch ook allerlei andere troep, spiraaltjes, prikpillen en weet ik wat voor zooi.
Oh weet ik veelquote:Op maandag 2 november 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen spiraaltje was de internist geen fan van.Maar daarom ben ik door gestuurd naar de gyn, om te kijken wat en welke we nou gaan doen. Je hebt bv ook implanon en zulks.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh weet ik veel![]()
als er maar geen babies van komen, hoe dat is dan voor ons mannen een 'ene oor in, andere weer uit'
Gaat dat niet roesten danquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Bamba het volgende:
Heeft de internist ook verteld waarom hij geen fan van het spiraal is? Ik heb zelf een spiraal en het inbrengen deed ff zeer, maar heb 'm nu al bijna 2 jaar en ben er zeer tevreden over! Maar je hebt ook plenty andere anticoncepti middelen tuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat dat niet roesten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
Geen fan van het spiraaltje?quote:Op maandag 2 november 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen spiraaltje was de internist geen fan van.Maar daarom ben ik door gestuurd naar de gyn, om te kijken wat en welke we nou gaan doen. Je hebt bv ook implanon en zulks.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat dat niet roesten dan
Pas op jij héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
nee, niet verteld. Maar een collega van mn zus heeft dr spiraaltje terug in dr buik gevondenquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Bamba het volgende:
Heeft de internist ook verteld waarom hij geen fan van het spiraal is? Ik heb zelf een spiraal en het inbrengen deed ff zeer, maar heb 'm nu al bijna 2 jaar en ben er zeer tevreden over! Maar je hebt ook plenty andere anticoncepti middelen tuurlijk!
Dat hij geen fan van een spiraaltje is zegt natuurlijk niks. Love is geen fan van Acerquote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen fan van het spiraaltje?
Jammer werkt prima.
Ow sorry ik zat al even mee te lezen en vergeet helemaal te zeggen dat ik het enorm rot voor je vind en dat ik het knap vind dat je zo rustig blijft.
Nee hoor, je voelt 'm nooit..Ik niet in ieder geval. Ik word zelf niet meer ongesteld, maar dat kan ook een beetje aan m'n suikerziekte liggen. Meestal word je menstruatie lichter en korter of blijft zelfs helemaal weg!. Ik heb zelf de Mirena spiraal, die moet na 5 jaar vervangen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, niet verteld. Maar een collega van mn zus heeft dr spiraaltje terug in dr buik gevonden
Voel je dat ding niet tijdens de sex dan? En hoe zit het dan met ongesteld worden? En wanneer moet zo'n ding weer vervangen worden ?
Ik vind het altijd zo eng om niet ongesteld te worden. hoe weet je dan dat je toch niet zwanger bent?quote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee hoor, je voelt 'm nooit..Ik niet in ieder geval. Ik word zelf niet meer ongesteld, maar dat kan ook een beetje aan m'n suikerziekte liggen. Meestal word je menstruatie lichter en korter of blijft zelfs helemaal weg!. Ik heb zelf de Mirena spiraal, die moet na 5 jaar vervangen worden.
quote:
www.clearblue.nlquote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo eng om niet ongesteld te worden. hoe weet je dan dat je toch niet zwanger bent?
Ja, dat kost mooi een shitload als je dat elke maand moet doenquote:
Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo eng om niet ongesteld te worden. hoe weet je dan dat je toch niet zwanger bent?
Hihi nee geen klachten gehoord hier, en ik ben niet meer ongesteldquote:Op maandag 2 november 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, niet verteld. Maar een collega van mn zus heeft dr spiraaltje terug in dr buik gevonden
Voel je dat ding niet tijdens de sex dan? En hoe zit het dan met ongesteld worden? En wanneer moet zo'n ding weer vervangen worden ?
Je kan als je wilt het spiraaltje voelen zitten en anders laat je zo nu en dan door de gyn checken?quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.
Hmmm oke.quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.
Ik voel 'm niet zitten eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan als je wilt het spiraaltje voelen zitten en anders laat je zo nu en dan door de gyn checken?
Die testen zijn ook een idee.
Goed plan!quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben wegde zon schijnt nu dus kan ik droog over naa m'n auto
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de armquote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmm oke.
Ik zat namelijk zelf te denken aan implanon. Ken je dat?
In de week dat je ongesteld had moeten worden kan je hem voelen zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik voel 'm niet zitten eerlijk gezegd. Spiraal is gezet door huisarts en die hoeft van mij ook niet te checken
. Toevallig 2 weken geleden een echo gehad en daar zagen ze dat hij nog goed zat!
Daar heb ik idd van gehoord, dat is zo'n staafje wat in je arm gezet wordt toch? Ik zie net dat zo'n ding maar 3 jaar kan blijven zitten, ik denk dat ik daarom een spiraal wilde. Ik vind het ook niet zo prettig om met een staafje in m'n arm te lopen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmm oke.
Ik zat namelijk zelf te denken aan implanon. Ken je dat?
Ja klopt, zulke shit lees ik ook wel eens. Netzoals met spiraaltjes die in buiken komenquote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de arm
Klopt. Das een staafje wat gedoseerd hormonen afgeeft idd. En die moet om de 3 jaar vervangen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik idd van gehoord, dat is zo'n staafje wat in je arm gezet wordt toch? Ik zie net dat zo'n ding maar 3 jaar kan blijven zitten, ik denk dat ik daarom een spiraal wilde. Ik vind het ook niet zo prettig om met een staafje in m'n arm te lopen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
En een vriendin van mij die doodleuk met een implanon zwanger wordt....... En nee dat ding zat er niet net in maar al een jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja klopt, zulke shit lees ik ook wel eens. Netzoals met spiraaltjes die in buiken komen
nexium 53 euro per doosjequote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
En een vriendin van mij die doodleuk met een implanon zwanger wordt....... En nee dat ding zat er niet net in maar al een jaar.
Crohn: niet leuk maar je weet nu wel wat er aan de hand is. Heey Nexium da's goed spul zeg. Doe maar duur dokter.
Ja ik weet het ik wou hem ook graag i.p.v. omeprazol maar ja de dokter doet niet aan duur maar aan goedkoop en aangezien bij mij dat spul niet vergoed wordt.......quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nexium 53 euro per doosje60stks per doosje
Mijn dokter (internist) heeft het gewoon voorgeschreven. Ik krijg gelukkig vrijwel alles vergoed.quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik wou hem ook graag i.p.v. omeprazol maar ja de dokter doet niet aan duur maar aan goedkoop en aangezien bij mij dat spul niet vergoed wordt.......
je moet ook controlleren of hij erin zit. vaak is hij dan nl niet goed geplaatstquote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de arm
Ik heb maxalt gehad (migraine) ooit. Ik had bijna elke week wel 1 doosje nodig. Die doosjes kosten iets van 60 a 70 euro ofzo voor 3 pillenquote:Op maandag 2 november 2009 16:03 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Inegy,dat is een cholesterol verlagend middel. Die kost 36 euro voor 15 dagen. Lang leve de zorgverzekering!!
Gezien het p_iglet betrof die arts wordt neem ik aan dat ie destijds wel goed geplaatst was. Ik heb niet meer gelezen hoe de nieuwe afspraak is verlopen om 'm als nog te vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet ook controlleren of hij erin zit. vaak is hij dan nl niet goed geplaatst
hier iig erg blij met de nuvaring
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?quote:alcohol drinken?
Het gebruik van alcohol is niet aan te raden. Zowel alcohol als azathioprine hebben een negatieve invloed op de lever. Door de combinatie is de kans op een leveraandoening groter
Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maxalt gehad (migraine) ooit. Ik had bijna elke week wel 1 doosje nodig. Die doosjes kosten iets van 60 a 70 euro ofzo voor 3 pillen
Ik heb ze helemaal niet meer nodig. Ik had vroeger ook imigran injectiesquote:Op maandag 2 november 2009 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Ikke afwassenquote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef Bamba het volgende:
Ik ga boodschappen doen!Tot later!
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Dat ja...quote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
neequote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
Das toch niet zo schokkend veel?quote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
needaar vroeg die ook niet naar
Maar het valt de laatste tijd eigk wel mee. Nou ja, oke. Nu ik even terug denk niet
Zaterdag nog iets van 7 bier gehad.
Nou, ik zal anders de internist wel eens eventjes bellen
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever nietquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nee, dat vind ik ook niet. En vrijdag 4 wodka. Door de weeks drink ik namelijk niet.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nou ja kijk, das opzich geen probleem hoor als ik moet stoppen. Maar met verjaardagen en oud en nieuw zou ik wel wat glaasjes willen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever niet
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Het is dus sowieso slim om zolang ik de prednison heb niet te drinken? No problemo. Als ik iig met kerst en oud en nieuw maar wat biertjes kan pakken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.
Lever moet de tijd hebben al die rommel (prednisolon en azathioprine) te verwerken.
Prednisolon heb je een afbouwschema van en 5 mg tabl.
Dus 2 weken 6 van 5 mg, daarna 2 weken 5 van 5 mg. enz.
Je moet ze dan allemaal tegelijk innemen.
Qua anticonceptie snap ik de tegens van het spiraal niet.
Mirena gaat bij ons als een tiet echt allemaal zijn ze tevreden.
Wat ik me dan afvraagquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in Deurne en zit bij de eerste selectie.
t enige nadeel Het betreft hier een woonhuis voor 2 zeer nette bewoners, alleen geschikt voor 2 goede bekenden van elkaar, bij voorkeur een stelletje.
maar hey, k ga gewoon reageren want
Indien wij tot de conclusie komen dat jij niet de persoon bent die wij voor dit pand zoeken kunnen we je op een wachtlijst plaatsen, bij geschikte woonruimte zullen wij je dan als eerste benaderen!
en dat voor maar 175 euro huur per maand
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomenquote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag![]()
Wil je niet echt gewoon lekker een stekkie voor jezelf en niet meer dat gedoe met huisgenoten e.d.?
En nu niet met alle F&F-SC'ers haar daar sterkte gaan wensen hèquote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
ow en dracu is in t ziekenhuis Zwangerschap en geboorte deel 584
Ohhh ik las ook verkeerdquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomen
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohhh ik las ook verkeerd![]()
Het ís ook iets voor jezelf toch? Of wonen er al mensen?
Ik las het alsof er dus al 2 mensen wonen, maar ze bedoelen dat het te huur is voor 2p bij voorkeur.quote:Op maandag 2 november 2009 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.
en t gaat om een boerderijtje met stallen
quote:Op maandag 2 november 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss kan die hygienische huisgenoot van je mee als "goede bekende"![]()
Zou mooi zijn als je dat zou krijgen....en wat heerlijk goedkoop!
175 euroquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in Deurne en zit bij de eerste selectie.
t enige nadeel Het betreft hier een woonhuis voor 2 zeer nette bewoners, alleen geschikt voor 2 goede bekenden van elkaar, bij voorkeur een stelletje.
maar hey, k ga gewoon reageren want
Indien wij tot de conclusie komen dat jij niet de persoon bent die wij voor dit pand zoeken kunnen we je op een wachtlijst plaatsen, bij geschikte woonruimte zullen wij je dan als eerste benaderen!
en dat voor maar 175 euro huur per maand
Hier 310quote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
175 euri.
WTF
Ik betaal 375 ofzo voor een klein flatje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
Hey vraagje...Wat kan ik innemen om mn
Gebroken lijnzaad ((Zonatura) tien minuutjes laten weken in glas heet water, daarna water opdrinken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
Word wat slij,erig, het water dan hé, maar helpt goed.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik neem vaak een lepeltje olijfolie werkt ook is alleen erg goor dus ik doop er altijd bruin brood in en dat eet ik op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Kan ik gewoon bij de kruidvat ofzo halen?quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Gebroken lijnzaad ((Zonatura) tien minuutjes laten weken in glas heet water, daarna water opdrinken,
Word wat slij,erig, het water dan hé, maar helpt goed.
Oeh!quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik neem vaak een lepeltje olijfolie werkt ook is alleen erg goor dus ik doop er altijd bruin brood in en dat eet ik op.
Thnxquote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Strega het volgende:
Trouwens Q, heel veel beterschap hé! Crohn is niet fijn, een oom van me heeft het.
lauw water drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
en veel vezels etenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
Word je daar alleen niet dik van? En een eetlepel of een thee lepel?
*zometeen olijf olie gaat halen. Welk merk? maakt dat nog uit?
Maakt geen bal uit welk merk je zou zelfs zonnebloemolie kunnen halen. Een eetlepeltje is echt genoeg meer kun je toch niet eten/drinkenquote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!![]()
Succes!quote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben werken vanaaf komt het nieuwe aquarium en daar ben ik dan dus druk mee. Later.....
Lik mn abcesquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!![]()
Mooi. ff halen. En dan 1x per dag?quote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit welk merk je zou zelfs zonnebloemolie kunnen halen. Een eetlepeltje is echt genoeg meer kun je toch niet eten/drinken
Nee je wordt er niet dik van dit bevat meervoudig onverzadigde vetzuren en die zijn
Ja hoor, de meeste supermarkten hebben het ook, Je moet wel gebroken lijnzaad nemen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ik gewoon bij de kruidvat ofzo halen?
quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
ow en dracu is in t ziekenhuis Zwangerschap en geboorte deel 584
Zonde van de koelkast.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Robbie Ronalds?
Robbie Ronalds, really?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké thats it. Ik ga aan het werk.quote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En allemaaaaal![]()
Ik loop met jou naar de regenbooooog
Neem je een Fransie-cd mee de auto in?quote:Op maandag 2 november 2009 19:21 schreef JJH het volgende:
Ok
[..]
Oké thats it. Ik ga aan het werk.
Morgen weekend.
Nee,quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je een Fransie-cd mee de auto in?![]()
Werkse
Je leeft nog!quote:Op maandag 2 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, het is niet bepaald een display van goede smaak he Ll?
Die is wel goed jaquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
Dees maar eens luisteren.
OMGGGGGquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Ik wilde net smsen waar je uithing, een hele dag bijna niet geFOK!t of wel?
Leg es uit?quote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De zangeres wel ja, verder heb ik niet zo op Anoukjes![]()
Zij jou ook niet gok ik?quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Zoals het er staat.
Ken nog een Anouk, maar die vinnik niet zo lief
Yes please, on the buttocks pleaaaasequote:
Iets met foute foto's in een vliegtuig?quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehehe zo zou je het kunnen stellen
Een ex?quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die waar 'ie zaterdag mee uit eten is geweest? Nu al ruzie mee?quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met foute foto's in een vliegtuig?
Of is dat Miss 7even 7ins?
Das 7.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met foute foto's in een vliegtuig?
Of is dat Miss 7even 7ins?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das 7.
Verder heb ik alweer veel te veel gezegd
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar héquote:Op maandag 2 november 2009 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was wel een schattig meisje btw![]()
Ik ook niet, tis pure interessequote:
Ja, ik ben niet onnozelquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar hé![]()
Wat vinden jullie trouwens van een eventueel vertrek van JP Balkenende naar de EU?
Exactlyquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, tis pure interesse![]()
Iemand Muis nog gezien btw?
Zal het wel druk hebben? Verder ging het juist goed met haar toch!quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exactly![]()
Ik al een poos niet meer. Maar ik lees ook nooit terug.
Mwehehehehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehehehe.
En ik ken d'r niet eens, maar ik mot 'r ook niet!
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal het wel druk hebben? Verder ging het juist goed met haar toch!
Omdat we hier haske goeie spiegiejaters zijn....het glijdt er zo uit...ongemerkt.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggen![]()
En laten we miss 7 niet vergetenquote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook!![]()
Maar vertel verder over Anouk
Omdat je een aandachtshoer bent mop.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggen![]()
Nahhh laat ik het zo zeggen; ik was niet diegene die een spiegiejater nodig had.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat we hier haske goeie spiegiejaters zijn....het glijdt er zo uit...ongemerkt.
Q had het ook vaak bij ons
quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens even een bakje chipolatapudding nemen. Met slagroom![]()
Tot zo!
Ik dacht het dus niet he? Hierrrrrrkomenquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nahhh laat ik het zo zeggen; ik was niet diegene die een spiegiejater nodig had.
En nu ga ik spelletje spelen
Mips is een aandachtshoer. Ze lag net als een model op m'n bed te paraderen. Zo ff foto's uploadenquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je een aandachtshoer bent mop.
Maar wel mijn favo aandachtshoer![]()
Nee grapje. Die naam triggert je gewoon. Logisch toch!
Wat is dat 7even 7ins?
Ik zal wel weer oud zijn, maar ik snap het wéér niet
Morgan Freeman!quote:Op maandag 2 november 2009 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En 7even wordt zo geschreven in die leuke fillum
Heb je niet een lekker kroketje dat je voor op je brood kunt bakken ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog avondeten. Nou, ik neem wel een broodje
Mips, lekkere sloeriequote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips is een aandachtshoer. Ze lag net als een model op m'n bed te paraderen. Zo ff foto's uploaden![]()
Seven Sins = Zeven zonden = het restaurant waar ik heen was dit weekend
Nee, heb volgensmij niks lekkers voor op een broodje ofzo. Nouja, salami is ook lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet een lekker kroketje dat je voor op je brood kunt bakken ofzo?
Sounds appealingquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een housewarming van een FOK!ker die ik nooit heb gezien, altijd af zit te zeiken, en tot vanmiddag dacht dat ik een vrouw was![]()
Ja wie is dat nou? Een crewlid toch?quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een housewarming van een FOK!ker die ik nooit heb gezien, altijd af zit te zeiken, en tot vanmiddag dacht dat ik een vrouw was![]()
okeeeeeee we gaan raden!quote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wie is dat nou? Een crewlid toch?
Praat niet zo in raadselen
Hallo, ik ben stoer. Daar kom je niet nu fucking pas achter hea?quote:
Porp een broodje in de oven met kaas en hamquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, heb volgensmij niks lekkers voor op een broodje ofzo. Nouja, salami is ook lekker
Ik kreeg er gratis microgynon bij. Dus ik dat wijf helemaal naar de tering schelden. Want daar heb ik natuurlijk niks aanquote:
Kan dat ook door de cola?quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg er gratis microgynon bij. Dus ik dat wijf helemaal naar de tering schelden. Want daar heb ik natuurlijk niks aan
tong80 is geen crewquote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
okeeeeeee we gaan raden!
Hij is vrij gezet. Staat bekend als Miley Cyrus-fan en 'tag-collector'
Moet je d'r wel elke dag cola gevenquote:
Ooh daar had ik toch al niks aanquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Nu loop je een jaarvoorraad condooms mis.
Dat was de prijs
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?quote:
Buiten F&F kom ik nergens eiks.quote:
Ik heb geen keuzequote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?
Nou het is geen pretje natuurlijk. Maar kom op, eckte mannen laten zich niet door een milimetertje latex tegenhoudenquote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
En Knorretje!quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buiten F&F kom ik nergens eiks.
En de enige mods die ik "ken" zijn Snes, Elies, MB, Re en Hara
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussiequote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mr. Goodbye is over drie kwartier thuis.
roodquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En Knorretje!
En Iteejert!
Maar dat zijn geen mods natuurlijk, dat zijn oranjes!
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
Que?quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussie
You lost me..quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nevermind![]()
Beter dat we dat hele onderwerp sowieso later varen![]()
Het doet pijn aan mijn hersens
Ja nou, dáár wilde ik niets over zeggen... maar wat een crappy foto'squote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja crappy foto's, met telefoon genomen
Spiderwebsquote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nog even om mijn kutmuziek van net goed te maken:
Sexah muziekjes van hoe Gwen Stefani hoort te zijn![]()
Waar overheen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spiderwebs![]()
en lul er maar overheen ja
quote:
Hahahah ik strijk niks geen beddegoed. Die ligt er sinds gister op, die 2 kreukels zijn er na 2 nachtjes ook weer uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar je mag je dekbedovertrek wel es strijken zeg![]()
Cat![]()
Was je op tijd op het werk vanochtend?![]()
Potver, meneer I. en ik vandaag cheap ass goulash+rijst en opwarmpannekoeken als diner en Baloe die vreet vandaag biefstuk
Laat maarquote:
Zit je nog steeds in over Anouk en Miss 7even?quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik kan daar echt niet tegen, maar da's mijn probleem![]()
Je was er gisteravond of eergisteravond zeker niet?quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrek strijken?![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg Ing, strijk je ook je vaatdoekjes?
Nee joh!quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in over Anouk en Miss 7even?
Gisteravond was ik uit eten!quote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was er gisteravond of eergisteravond zeker niet?![]()
Ik heb geen eens een strijkijzert
Graag, en de rest van dat zootje uitvreters er achteraan. Bij nieuwe verkiezingen maken we helaas een ruk naar rechts, maar hebben we iig. weer een beetje scheiding van staat en kerk, waar het nu absoluut niet op lijkt.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar hé![]()
Wat vinden jullie trouwens van een eventueel vertrek van JP Balkenende naar de EU?
Link!quote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef ElisaB het volgende:
Een nieuw hoogtepunt; ons miniatuurtje heeft een dansje opgenomen en dat op Youtube gezet
Uiteraerd.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Was je op tijd op het werk vanochtend?![]()
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me doodquote:
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Graag, en de rest van dat zootje uitvreters er achteraan. Bij nieuwe verkiezingen maken we helaas een ruk naar rechts, maar hebben we iig. weer een beetje scheiding van staat en kerk, waar het nu absoluut niet op lijkt.![]()
![]()
![]()
Geloof moet je voor jezelf houden en niet willen opdringen aan andere mensen. Als je tegen euthenasie bent, prima, maar laat mij ff me eigen keuze maken ipv het ook voor mij te willen verbieden. 't is maar een voorbeeldje
Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplekquote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Uiteraerd.![]()
Kwart over zeven vertrokken, tien over 8 opput werk. Keurig om 5 uur weggegaan en mezelf getrakteerd op een handtas voor de volgende trein vertrok.
Zo grappigquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Ze zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zo grappig![]()
Is die met of zonder muts jullie miniatuurtje?
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |