Toch vind ik dat wel grappig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt benedenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt beneden
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraanquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een metrosexueel met een roze bandana gillend door de AH rent
LEAVE ALL THOSE ANIMALS ALOOOONE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
Wat vinden jullie van bloedworst
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
[..]
quote:
Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg: met belasting! Het licht moet tenslotte branden
ben jij datquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraan)
Konijn kun je alle kanten mee op hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
quote:
Ik zag de balkenbrij inderdaad alweer bij de slager in de supermarkt liggen inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
jamaar kan je dat beest gewoon in de pan flikkeren of moet het eerst "zacht" gemaakt worden...naja misschien ga ik t n x proberen.. Jammer dat er in heul t gooi maar 1 slager is die wild verkooptquote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
Leenderheide? Waar the f is dat in hemelsnaam?quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Vanaf morgen is het DRAMA file bij Leenderheide iedere ochtend t/m 31 jan...
Wish me luck morgen... welterusten allemaal
Trusten, gelukkig hoef ik daar niet langs.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
En toch is het heerlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij
*Trekt een vies gezicht.
* muisje-eliza wishes you luckquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Truste MrS en suc6 morgenquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Dat was een garpje.quote:
Sterkte en truste!quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Het is er ook niet minder lekker om. Zo wil ik ooit ook nog wel eens haggis proberen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het heerlijk!
Mn oma maakte dat vroeger zelf.
Kochten ze een heel geslacht varken op, mn opa ging dat dan helemaal uitbenen en in porties in de vriezer mikken. En van alle rommel maken ze dan idd balkenbrij
Knooppunt van de A2 met A76 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtendsquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leenderheide? Waar the f is dat in hemelsnaam?Succes though, en trusten!
Google even op recepten!quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar kan je dat beest gewoon in de pan flikkeren of moet het eerst "zacht" gemaakt worden...naja misschien ga ik t n x proberen.. Jammer dat er in heul t gooi maar 1 slager is die wild verkoopt
Das ook lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er ook niet minder lekker om. Zo wil ik ooit ook nog wel eens haggis proberen.
dat snapte ik wel. Vond het alleen een beetje een tja opmerking. Die iedereen bij zo'n huis maakt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was een garpje.![]()
[..]
Sterkte en truste!
Ik ga morgen een half uur eerder treinen. Kom ik in ieder geval op tijd.
Verse balkenbrij.quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het heerlijk!
Mn oma maakte dat vroeger zelf.
Kochten ze een heel geslacht varken op, mn opa ging dat dan helemaal uitbenen en in porties in de vriezer mikken. En van alle rommel maken ze dan idd balkenbrij
jewel, maar niet op maandag... ik werk van di tm zatquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Google even op recepten!
Ik koop meestal bouten, zelfs bij de Aldi verkopen ze in het seizoen konijnenparten in de vriezer hoor!
En is er in het Gooi nergens markt?
Kun je fijn een half uur daar zitten wachtenquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen een half uur eerder treinen. Kom ik in ieder geval op tijd.
Het was een cheap shot ook, sorryquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat snapte ik wel. Vond het alleen een beetje een tja opmerking. Die iedereen bij zo'n huis maakt.
Daar zullen ze alleen delicatessenzaken en traiteurs hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Google even op recepten!
Ik koop meestal bouten, zelfs bij de Aldi verkopen ze in het seizoen konijnenparten in de vriezer hoor!
En is er in het Gooi nergens markt?
Hij strekt zich niet uit naar Heerlen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knooppunt van de A2 met A76 A67 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtends
bloedworst niet, maar balkenbrij dan weer welquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Ah, in het Zuidenquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knooppunt van de A2 met A76 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtends
Dat dacht ik dus niet he?quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je fijn een half uur daar zitten wachten
Was dat auto + trein geen optie?quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he?Ik verzin wel wat.
Die van de supermarkt lust ik ook niet, maar op de markt verkopen ze van die echte ambachtelijkequote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse balkenbrij.![]()
![]()
Dat was de enige die ik lustte.
![]()
Als oma in die grote pan stond te roeren en mijn nichtje en ik ieder wat op een bordje kregen. Daarna heb ik hem nooit meer echt lekker gevonden.
Ik ga altijd op vrijdag in mn pauzequote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel, maar niet op maandag... ik werk van di tm zat
quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
(en nu echt naar bedjetrusten allemaal)
dat kan er dinsdag ook nog wel bijquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Dat ze dat niet beter oplossenquote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je fijn een half uur daar zitten wachten
jamaar ik werk in Woerden... Eer ik thuis ben, is dat konijn allang zelf weggelopen denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van de supermarkt lust ik ook niet, maar op de markt verkopen ze van die echte ambachtelijke![]()
Kun je heel fijn in plakjes invriezen![]()
[..]
Ik ga altijd op vrijdag in mn pauze![]()
En op woensdag ook vaak.
Maar wij hebben dan ook een super markt in Maastricht
Mag je niet flexibel werken? Half uurtje eerder binnen, half uurtje eerder weg?quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he?Ik verzin wel wat.
Die ga ik zeker verkennen. Maar morgen ga ik eerst nog reeds gekochte treinkaartjes opmaken.quote:
Is dr in Woerden geen markt dan?quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik werk in Woerden... Eer ik thuis ben, is dat konijn allang zelf weggelopen denk ik
en het gebeurd regelmatig dat ik daar wat op de markt koop, in de koelkast doe, en er thuis pas achterkom wat ik al die tijd vergeten ben![]()
Ik ben ontmaagd in een kubus. Dat was in meerdere opzichten een beproevingquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
dat snapte ik wel. Vond het alleen een beetje een tja opmerking. Die iedereen bij zo'n huis maakt.
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag je niet flexibel werken? Half uurtje eerder binnen, half uurtje eerder weg?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ontmaagd in een kubus. Dat was in meerdere opzichten een beproeving
Hopelijk komt er een goede oplossing uit, voor zowel jou als je baas!quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker verkennen. Maar morgen ga ik eerst nog reeds gekochte treinkaartjes opmaken.
En kijken of de baas me erop aanspreekt dat ik mijn overuren van vrijdag niet meteen compenseer. Ik wil ze eigenlijk stiekum naar mijn weekje UK smokkelen.
* Cat22 is stoute werknemer*
Overuren direct compenseren, jeetje ik ben dat bedrijf nu al beu.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker verkennen. Maar morgen ga ik eerst nog reeds gekochte treinkaartjes opmaken.
En kijken of de baas me erop aanspreekt dat ik mijn overuren van vrijdag niet meteen compenseer. Ik wil ze eigenlijk stiekum naar mijn weekje UK smokkelen.
* Cat22 is stoute werknemer*
Owwwwwquote:
Ik hoop het ook. Ik ben best tot compromissen bereid maar als de andere kant zich zo star opstelt dan word ik ook dwars.quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een goede oplossing uit, voor zowel jou als je baas!
Whut.quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ontmaagd in een kubus. Dat was in meerdere opzichten een beproeving
Sorry, dat heb ik dan weten te missen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.Een paar toipics geleden staat een hele klaagzang.
De kern is: tussen half 9 en 9 binnen, tussen 5 en half zes eruit. Wat je voor of na die tijd doet mag je zelf weten zoalng je het maar niet beschouwt als de baas zijn tijd. En laat dat nu net kut uitkomen met mijn treinverbinding. Door een krappe overstap ben ik zo een half uur later.
De baas van Veilig Verkeer Nederland die 30 km per uur te hard rijdt in de bebouwde komquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Politieagenten die te hard rijden na het flitsen
DAT DAT KAN IN NEDERLAND![]()
![]()
Ga eens lekker naar je sbscampingzendertvzondagavondtopic toe.quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Politieagenten die te hard rijden na het flitsen
DAT DAT KAN IN NEDERLAND![]()
![]()
Een samenvatting?quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Wil je erover praten?
Ik wil jou er in ieder geval wel over horen praten.
Die moet nog komen tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De baas van Veilig Verkeer Nederland die 30 km per uur te hard rijdt in de bebouwde kom
DAT DAT KAN IN NEDERLAND OMYGODDD NOES!![]()
![]()
Beggars can't be choosers.quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overuren direct compenseren, jeetje ik ben dat bedrijf nu al beu.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De baas van Veilig Verkeer Nederland die 30 km per uur te hard rijdt in de bebouwde kom
![]()
En neem haar mee.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Oh komt dat op tv, joh? Ik had het op nu.nl gelezen deze weekquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- nooit meer zo'n grote gezien![]()
- sokken vergeten uit te doen![]()
- auw, hoofdeind van het bed, auw hoofdeind van het bed![]()
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht opvallen!![]()
- ow... hi buurman (voor het raam)![]()
- hoezo je bent je condoom kwijt![]()
- bedankt Rutgerstichting voor de MAP
Dawast
Puntje voor in de toekomst.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers.![]()
Ik hoef natuurlijk niet over me heen te laten lopen maar ik kan - zeker in mijn proeftijd- met een jaarcontract ook geen stennis gaan schoppen. Niet nadat ik ruim een half jaar gesolliciteerd heb voordat ik deze baan kreeg. En inhoudelijk is de baan heel leuk.
?quote:
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvattingquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit echt zoooooooooooooo vol.
OMG! Jij hebt alles ineens meegemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht omvallen!![]()
Dawast
Dat zei ik eerder. En toen kwam jij er met net zo'n reactie achteraan.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar je sbscampingzendertvzondagavondtopic toe.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvatting
Nee, dit was een tussendoortjequote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En toen ging je over op het andere geslacht?
Ik zat net nog m'n lachen in te houden, maar nu lukt dat niet meer.quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wehehe. Die viel dus wat verkeerd.quote:
Doorslaand succesquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht omvallen!![]()
Dawast
Pesies.quote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doorslaand succes![]()
Ach dan heb je wel alles in één keer gehad en gebeurt er niet zo af en toe ineens één van die dingen gedurende de jaren
Hmm nee idd, ik bemerk weer dat ik het erg goed heb.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers.![]()
Ik hoef natuurlijk niet over me heen te laten lopen maar ik kan - zeker in mijn proeftijd- met een jaarcontract ook geen stennis gaan schoppen. Niet nadat ik ruim een half jaar gesolliciteerd heb voordat ik deze baan kreeg. En inhoudelijk is de baan heel leuk.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En er is echt geen woord van gelogen
Hij is fijn hoorquote:
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee. Ik kon er wel om lachen. Mijn broer overigens ook toen ie me de volgende dag met de MAP zag thuiskomenquote:
Vast wel. Maar dik 20 jaar geleden was dat nog een hele happeningquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
MAP kan je tegenwoordig trouwens toch zo zonder recept oid bij apotheek halen?
Ik heb een voorraadje die ik altijd preventief bij mijn dates door de cola doequote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dik 20 jaar geleden was dat nog een hele happening
Heb je ook geleerd dat niet meer zo te melden @ work? Oh nee jij werkt voor jezelfquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee. Ik kon er wel om lachen. Mijn broer overigens ook toen ie me de volgende dag met de MAP zag thuiskomen
Ow ja, deze was ook leuk: omdat ik naar de Rutgerstichting moest, moest ik vrij vragen van mijn werk. Dus ik zeg tegen mijn bazin: "Nou ja, ik was daar dus op visite en toen belandden we horizontaal." Zegt ze (bloedserieus): "Hoezo danHeeft ie geen stoelen
"
![]()
![]()
Ben jij ook zo onhandig met condooms danquote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een voorraadje die ik altijd preventief bij mijn dates door de cola doe
Je snapt wel dat jij nooit een foto moet postenquote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een nette manier van zeggen dat ik ... uh, nou ja; dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je ook geleerd dat niet meer zo te melden @ work? Oh nee jij werkt voor jezelf
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn dan ook ondingen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij ook zo onhandig met condooms dan
quote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, als het nog niet serieus is is het wel een nodeloos kwaad
Jaaaaaaa gezellig, super gegeten en Inglourious Basterds was een aanrader!quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gister dus ook? Hoe was het eiks gister, lekker gegeten, gezellig?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een nette manier van zeggen dat ik ... uh, nou ja; dat dus
Lekker avondje gehad dus, die tent zag er ook leuk uit! En ik ben al naar Inglourious Bastards geweest, so I knowquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa gezellig, super gegeten en Inglourious Basterds was een aanrader!
Wil ook wel maar Mr wil PeterR afkijken.Dus ja ik hang nog even.quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Was het eigenlijk een donkere meneer?
Ehmm dan gaat de gemiddelde vrouw ook op de loopquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
*Proest.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
Te klein, te groot, tis ook niet gauw goed bij julliequote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm dan gaat de gemiddelde vrouw ook op de loop
Als het ons niet bevalt ruilen we ze inquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te klein, te groot, tis ook niet gauw goed bij jullie
Och heden het is nog niet eens half 12 en ik lig al onder m;n bureau van het lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een stoeipartij met een wátquote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Och heden het is nog niet eens half 12 en ik lig al onder m;n bureau van het lachen.
Was niet echt iets wat ik verwacht had na een stoeipartij met een maalmolen.
FF linkje zoeken..... in ieder geval niet dat ding.quote:
En zolang mensen zich aan hem blijven ergeren en dat laten merken blijft ie voet aan de grond houdenquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Marokkanen op FOK! #3 - Speciaal voor Lamon.
Lamon krijgt geen voet aan de grond bij de Nederlandse FOK!kers, dus likt zich in bij Marokkaanse. Ik vind het echt tenenkrommend hoe hij zit te slijmen
Ik ben uit de klei getrokken en snap het ook niet en dat ding wat Elisa postte; keine ahnung.quote:Op zondag 1 november 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat dan?
Ik ben vast te stads, ik snap 't niet
Goed linkjequote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
FF linkje zoeken..... in ieder geval niet dat ding.
Internal Error.quote:
Oh god...ik zat al met een smile van oor tot oor door je samenvatting, maar nu ist misquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van de plaatsvervangende schaamte... Dan moet ik gewoon wat zeggen...quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En zolang mensen zich aan hem blijven ergeren en dat laten merken blijft ie voet aan de grond houden
Ja, maar de stakkert had er wel slecht van geslapenquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een slecht verhaal van die VVN kerel
Ja ik heb 2 kinderen van 8 en 11
Ja dus? Je rijd te hard beunhaas
quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van de plaatsvervangende schaamte... Dan moet ik gewoon wat zeggen...
Tis toch sneu hoe hij zit te slijmen daar over dat ze meer trots hebben dan Nederlanders (ok kan ik nog inkomen) en dan dat ze films beter weten te waarderen daar Nederlanders ()
Wat ik al zei daar; die gast is gewoon met een of ander sociaal experimentje bezig ofzo... Iedere keer zit hij zich weer bij een ander 'clubje' in te likken.
Ik heb wel een eckte eckte Lamon fobo-bericht
Nieuw linkjequote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet het wel hier.
Maar wat moet ik daar nu mee?
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoetquote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh god...ik zat al met een smile van oor tot oor door je samenvatting, maar nu ist mis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef JJH het volgende:
Elisa, was het...
Feliciteer hier RacerDKB met zijn grote piemel
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |