Proficiat, jij had het grote LaPo spel gewonnenquote:
Als je t tegen mij hebt , zoals ik al zei, Karel die laat zich niet "ophitsen".quote:
quote:
Geen idee, hond = hond.quote:Op zondag 1 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je t tegen mij hebt , zoals ik al zei, Karel die laat zich niet "ophitsen".
Dus ik doe maar alsof![]()
Oh Cat, volgens mij deed ik t bij jou met Billy toch?
Als die aangelijnd is en ik zeg waar zijn de poesjes , dan wordt ie helemaal waus en gaat ie piepen en springen en op zn achterpoten lopen.
Dat vindtie leuk, dat is spelen
[kleuterschool]Een duif zegt roekoe.quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt niet op mijn helderst, want ik snap het ROEKOE dus gewoon niet
quote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
[kleuterschool]Een duif zegt roekoe.[/kleuterschool]
Bil, die grote kale met dat witte haar.quote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Laat het maar aan Yns over om een nieuw topic aan te maken.![]()
![]()
[..]
Geen idee, hond = hond.![]()
Maar ik vond het wel grappig hoor. 'No cats were harmed in the making of this conversation'.
Ja snap ik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
[kleuterschool]Een duif zegt roekoe.[/kleuterschool]
dr moet altijd heeeeeeel veel hooi aanwezig zijn niet maar 200 gram. moet onbeperkt zijnquote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef hecoson het volgende:
zal weer even reageren
er is dus als ik het goed begrijp geen mogelijkheden of geuren die een konijn haat .
en mrsubtle de andere oplossing is een stalen plaatje plaatsen zodat dit hok niet kapot gaat .
tanden uittrekken enz vind ik zielig dus dat doen we ff niet .
en we geven ze ruim hooi * zeker meer dan 200 gram per dag *
Wat Hara zei, een stukje hout in het hok waar ze wel op mogen knagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef hecoson het volgende:
zal weer even reageren
er is dus als ik het goed begrijp geen mogelijkheden of geuren die een konijn haat .
en mrsubtle de andere oplossing is een stalen plaatje plaatsen zodat dit hok niet kapot gaat .
tanden uittrekken enz vind ik zielig dus dat doen we ff niet .
en we geven ze ruim hooi * zeker meer dan 200 gram per dag *
En je hebt van die knaagstenen, die vinden nijnen meestal ook wel chillquote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Hara zei, een stukje hout in het hok waar ze wel op mogen knagen.
Of Ynske zei wilgentakken geven om op te knagen. Kon je daar niets mee dan?
Nee, Ll deed gewoon onbenullig.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja snap ik.
En? Dat is de grap?
Ik heb het idee dat ik ergens een hele bladzijde gemist heb ofzo![]()
*kras*
quote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
"Als u zegt stop, dan stop ik"en dan gewoon midden op de 80 km weg stil gaan staan als de politie "stop - politie" bordje aanzet
Doe ikquote:Op zondag 1 november 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ml-tje, ik ga t denk ik niet redden tot na Boer zoekt dinges, want ik ga zo de was uit de droger halen en vouwen ( niet strijken!) en dan een dvd dr in gooien denk ik, en ik verwacht morgen en de rest van de week niet veel hier te zijn, dus doe de borstomvang en ruglengte ff per pm straks dan ok?
Nay, die zijn slecht.quote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hebt van die knaagstenen, die vinden nijnen meestal ook wel chill
Oh wedje gewonnen ik ren eff naar boven voor meetlint.quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe iken sorry wil het echt eff afzien (wedje met Mr hier
).
Maakt niet uit joh, ik lees t wel in pm en dan kijk ik of ik iets passends heb wat niet gebruikt wordt, want ik moet echt de kledingkast van de honden weer eens uitmestenquote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
).
Oh haha ok, dan wacht ik nog wel ff, doe maar rustig aanquote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wedje gewonnen ik ren eff naar boven voor meetlint.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
).
Dat doe je snel.quote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wedje gewonnen ik ren eff naar boven voor meetlint.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Een lekker dagje nog even afgesloten met uit eten met het vriendje
Heerlijk gegeten en het was superfijn!
Oh is dat zo?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
OH-oh 93 borstomvang en van staartbegin tot halsbandje is 111.
Ja héquote:
Ja, helemaal als je bedenkt dat ik ook heerlijk heb uitgeslapen en twee uur in bad heb liggen wekenquote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]Dat klinkt als een prrrrrrrima dagje!
Hoe cutequote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Nooit geweten, mijn nijnen zaten nooit lang in een hok, die zaten altijd los en knaagden alleen op mijn potlodenDaar apporteerden ze ook mee en zo
Sprongen ze via mn bed op mn bureau en dan pikten ze die
quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Nooit geweten, mijn nijnen zaten nooit lang in een hok, die zaten altijd los en knaagden alleen op mijn potlodenDaar apporteerden ze ook mee en zo
Sprongen ze via mn bed op mn bureau en dan pikten ze die
quote:Feiten en fabels over knaagstenen
In elke zaak waar ze dierenvoer verkopen zie je ze: knaagstenen. Volgens de verpakking, en meestal ook volgens de verkoper, zijn deze onontbeerlijk voor je konijn. Er wordt je verteld dat deze stenen goed zijn voor het gebit van je konijn zodat de tanden flink slijten. Helaas, is deze informatie onjuist.
Knaagstenen, ook wel bekend onder de naam lik- of zoutstenen, zijn namelijk ontzettend schadelijk voor een konijn. Maar waarom, dan? Knaagstenen bestaan voornamelijk uit calcium. Natuurlijk is calcium goed voor de botten, maar een konijn krijgt al genoeg calcium binnen. Het teveel hiervan veroorzaakt blaasproblemen. Je konijn kan last krijgen van gruis, ook wel zand genoemd, in de blaas, wat het bemoeilijkt om te plassen. Of erger..er kunnen ook blaasstenen van onstaan. [lees hier meer over blaasproblemen]
Er wordt ook wel gezegd dat wanneer konijnen je hand likken dat zij een tekort aan zout hebben. Ook dit is een fabel. Een konijn heeft namelijk helemaal geen zout nodig.
Mocht het zo zijn dat je konijn een slecht gebit heeft en dat je deze steen geeft om het slijten van zijn tanden te bevorderen, doe het dan anders. De tanden van een konijn slijten goed van het eten van hooi en van het knagen op een verse wilgentak.
Heeft je konijn doorgroeiende tanden ga dan naar de dierenarts om deze te laten slijpen. Al geef je tien knaagstenen en een heel bomenbos aan je konijn, de tanden zullen hoe dan ook verkeerd blijven doorgroeien.
Goed uitgangspunt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja héik wed alleen als ik weet dat ik ga winnen
57 borstomvang en 48 lengte sorry verkeerde kant lintquote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
een jr????????
Dat kan echt nooit toch???
Meer dan een meter lang????
Ja toen studeerde ik en woonde ik op kamers, in t weekend gingen ze mee naar mn ouders in zo een reismandje, maar dan lagen ze los naast me in de trein te chillen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe cute![]()
Ik heb nog nooit een konijn op zo'n steen zien knagen, maar ik heb er ook nog nooit een in een hokje gehouden dus misschien werkt het dan wel
quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
57 borstomvang en 48 lengte sorry verkeerde kant lint![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
57 borstomvang en 48 lengte sorry verkeerde kant lint![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt.
*Note to self; Niet met Ml etje wedden
quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja toen studeerde ik en woonde ik op kamers, in t weekend gingen ze mee naar mn ouders in zo een reismandje, maar dan lagen ze los naast me in de trein te chillen.
Dan is ie niet bijzonder slim, ik zou na drie keer verliezen al mijn trots opzij zetten en geen nieuwe weddenschappen meer aangaan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb hier een man in huis die altijd graag wil winnen en er steeds weer intrapt.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Onze nijnen waren daar nooit rustig genoeg voor... die wilden alleen maar rondjes rennen, binkys doen en spelenals ie 5 minuten stil lag op de bank was dat omdat ie effe moe was
11 kilo, ze is hoogbenig en kortharig en vrij groot voor een jackquote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik schrok echt ff, maar dan is ze nog groter dan ik dacht, hoeveel weegt ze?
Heel mss heb ik 1 dekje dat Chico te groot is, ik ga es ff zoeken ...
* Greys veegt kwijl van kinquote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je bedenkt dat ik ook heerlijk heb uitgeslapen en twee uur in bad heb liggen weken![]()
Oh, en mijn nagerecht was echt goddelijk. Een klein, warm chocoladetaartje, wat helemaal zacht/nat was aan de binnenkantIk barst echt uit mijn voegen nu
Jammer, de grootste die ik heb is 52 cm borst en 27 cm lang.quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
11 kilo, ze is hoogbenig en kortharig en vrij groot voor een jack
Als je het wil doen graag en anders ga ik gewoon eens in die winkel hier kijken, die pakjes waren allemaal ook niet groot.
Ik heb maar één nijn gehad, toen ik nog een klein catje was.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Onze nijnen waren daar nooit rustig genoeg voor... die wilden alleen maar rondjes rennen, binkys doen en spelenals ie 5 minuten stil lag op de bank was dat omdat ie effe moe was
Hihi!quote:
Oh ja mijnes was ook altijd druk in de weer, maar in de trein lag ze altijd tegen me aan te knorrenquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Over drie jaar moeten alle gloeilampen uit de handel zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat je geen normale gloeilampen meer kunt kopen denken jullie?
Als ik hier alle lampen voor ledlampen moet vervangen ben ik alleen aan die lampjes 400 euro kwijt
Goed plan, ze vindt een tuigje (voor in de fietsbak) al niets al vindt ze het fietsen prachtig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer, de grootste die ik heb is 52 cm borst en 27 cm lang.
Die had je zo mogen hebben.
Maar nu weet je wel dr maten voor als je dr een wil gaan kopen![]()
Ik zou geen pakje kopen, maar een fijn dekje met een dichte onderkant.
Pakjes vinden de meeste honden die geen kleding gewend zijn echt niet fijn en al helemaal niet zo een oud dingetjeGewoon iets zonder mouwen en pijpen dus.
Echt een schoolvoorbeeld van hoe alles fout kanquote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb maar één nijn gehad, toen ik nog een klein catje was.
Die altijd in zijn hokje zat.![]()
En volgens mij heel verkeerd voer kreeg waardoor zijn keuteltjes aan zijn billetjes bleven plakken.![]()
![]()
Waarna hij de 'vrijheid' kreeg in de wei.![]()
En de dag erna verdronken uit het eendebadje is gehaald door mijn vader.![]()
Wat ik jaaaaren later pas te horen kreeg. Mij werd verteld dat hij zich onder de omheining door een gat naar de vrijheid had gegraven en nu met de nijntjes in het bos speelde.![]()
Gelukkig hebben mijn ouders daarna nooit meer een nijn voor ons gekocht, het was gewoon zielig voor het beestje.
Och meisje toch.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En volgens mij heel verkeerd voer kreeg waardoor zijn keuteltjes aan zijn billetjes bleven plakken.![]()
![]()
Wat ik jaaaaren later pas te horen kreeg. Mij werd verteld dat hij zich onder de omheining door een gat naar de vrijheid had gegraven en nu met de nijntjes in het bos speelde.![]()
Gelukkig hebben mijn ouders daarna nooit meer een nijn voor ons gekocht, het was gewoon zielig voor het beestje.
Ah dat had ik even gemist! Thanks!quote:Op zondag 1 november 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over drie jaar moeten alle gloeilampen uit de handel zijn.
Door ledlampen? Dat kan niet hoor, die zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld. Spaarlampen blijven daarom wel bestaan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat je geen normale gloeilampen meer kunt kopen denken jullie?
Als ik hier alle lampen voor ledlampen moet vervangen ben ik alleen aan die lampjes 400 euro kwijt
Beetje jammer, maarr je hebt het altijd koud en gebruikt weinig gas?quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
De meterstand van het gas doorgegeven. Dit jaar geen melding met u heeft wel erg weinig verbruikt dus dit jaar zal de rekening wel hoger liggen.
Ik kreeg mn eerste knijn voor mn communie, dan ben je 7 of zo toch?quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar je gaat toch niet alles in één keer vervangen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dat had ik even gemist! Thanks!
(Ik vroeg het omdat ik net las dat een gloeilamp het ideale licht geeft voor een vleesetend plantje als je ze niet op de vensterbank zet, vandaar).
Nou zit ik toch weer The Day After Tomorrow te kijken met een half oog. Het blijft een toffe film
De 100 Watt lamp is al uit productie genomen las ik.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Door ledlampen? Dat kan niet hoor, die zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld. Spaarlampen blijven daarom wel bestaan.
En ze zullen nog niet 100% verboden worden, er zijn nog niet voor alle speciale lampen alternatieven
Ze hebben nog steeds niets voor die leuke design gloeilampen voor in bijv een kroonluchter dus die blijven nog even.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Door ledlampen? Dat kan niet hoor, die zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld. Spaarlampen blijven daarom wel bestaan.
En ze zullen nog niet 100% verboden worden, er zijn nog niet voor alle speciale lampen alternatieven
Ja, vind ik ook! Maar toch véél indrukwekkender in de bios. Toen zat ik echt zo vanquote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dat had ik even gemist! Thanks!
(Ik vroeg het omdat ik net las dat een gloeilamp het ideale licht geeft voor een vleesetend plantje als je ze niet op de vensterbank zet, vandaar).
Nou zit ik toch weer The Day After Tomorrow te kijken met een half oog. Het blijft een toffe film
Yepquote:Op zondag 1 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De 100 Watt lamp is al uit productie genomen las ik.
Een konijn dat de baas is over een hond.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kreeg mn eerste knijn voor mn communie, dan ben je 7 of zo toch?
Witje![]()
Zo een wit dwergknijntje met rode oogjes![]()
Die was tammer dan een hondje en daar was ik de hele dag mee in de weer![]()
En een jaar later of zo wilde mn zusje een hondje omdat ik een knijn had, dat was een beetje jouw verhaal, dat beest bekeek ze al snel niet meer, dus toen had ik een hond en een knijn![]()
En de knijn was de baas over de hond![]()
Maar ze speelden ook heel leuk samen.
Ik liet echt altijd elke dag drie keer de hond uit, mn ouders waren natuurlijk ook bereid dat te doen maar t was niet nodig. Hondje is 17 geworden en dr zijn nog heel wat knijnen na Witje gekomen maar hondje bleef bang voor knijnen![]()
Konijnen heb ik echt altijd gehad tot ik eigen honden nam.
die zijn hartstikke slecht voor konijnen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hebt van die knaagstenen, die vinden nijnen meestal ook wel chill
Voor de meeste vormen zijn al spaarlampen alternatieven inmiddels, inclusief "kaarsjes" etcquote:Op zondag 1 november 2009 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niets voor die leuke design gloeilampen voor in bijv een kroonluchter dus die blijven nog even.
Hmm ja zonde, Whoopie is ook zo'n raar hondje daardoor.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Mijn ouders waren niet echt goed met de meeste huisdieren. De kanarie is zo ook 'per ongeluk' ontsnapt.
Maar onze hond werd wel goed verzorgd. Helaas geen puppycursus gehad, dus echt luisteren deed hij niet.
Nu hebben ze al jaren geen beestjes meer (ik heb de katten mee uit huis genomen). Beter voor hen en heel veel beter voor de dieren. Huisdieren zijn gewoon niet hun ding en ik denk dat ze er meer voor ons aan begonnen. Leek mij toen een goede reden maar achteraf.
Mijn plantjes staan gewoon in de vensterbank, dus zat lichtquote:Op zondag 1 november 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet alles in één keer vervangen?
En anders moet je voor je plantje gewoon even een voorraadje inslaan, voordat je de handel uitgaan.
Die foto blijft zooooooo leukquote:
Die lampen die gedraaid zijn en in een puntje uitlopen ook?quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor de meeste vormen zijn al spaarlampen alternatieven inmiddels, inclusief "kaarsjes" etc
Ieks!quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Een konijn dat de baas is over een hond.
[ afbeelding ]
Jeeeee die is mega!quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yepquote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die lampen die gedraaid zijn en in een puntje uitlopen ook?
Heel slecht dat ik er aan denk natuurlijk, maar met kerst enzo, en de oven. Dat past toch niet?quote:
Gister die nieuwere versie van 'Halloween' gekeken. Ik vond het zóooo'n enge film, gatverdamme. En uiteraard moest ik toen 's nachts twee keer plassen (dat heb je altijd he, als je denkt Ohhhhh als ik nu maar niet hoef... dan moet je!quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Maar toch véél indrukwekkender in de bios. Toen zat ik echt zo van
Rubber? Puntje?quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yepalleen is het dan niet van glas maar zit er een doorzichtig rubber laagje over het lampje in een puntje
Oh ik snap dat nooit , voor de kinderen, alsof die de verantwoording voor die dieren kunnen dragen normaal gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Mijn ouders waren niet echt goed met de meeste huisdieren. De kanarie is zo ook 'per ongeluk' ontsnapt.
Maar onze hond werd wel goed verzorgd. Helaas geen puppycursus gehad, dus echt luisteren deed hij niet.
Nu hebben ze al jaren geen beestjes meer (ik heb de katten mee uit huis genomen). Beter voor hen en heel veel beter voor de dieren. Huisdieren zijn gewoon niet hun ding en ik denk dat ze er meer voor ons aan begonnen. Leek mij toen een goede reden maar achteraf.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel slecht dat ik er aan denk natuurlijk, maar met kerst enzo, en de oven. Dat past toch niet?
quote:
Ziet Grees met een zaklampje naar de wc toe sluipen, en heel hard weer terugrennen en op bed springen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister die nieuwere versie van 'Halloween' gekeken. Ik vond het zóooo'n enge film, gatverdamme. En uiteraard moest ik toen 's nachts twee keer plassen (dat heb je altijd he, als je denkt Ohhhhh als ik nu maar niet hoef... dan moet je!) en deed ik mooi eerst alle lampen aan. Brrrrrrrrrr.
Ow moet ik beter zoeken euhh de magazijnjongen beter laten zoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yepalleen is het dan niet van glas maar zit er een doorzichtig rubber laagje over het lampje in een puntje
Gheghe, nee man, mijn Witje woog denk ik 1 kilo, albino mini dwerknijntje.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die films zijn dus echt niets voor mij en ik ben geen leuke kijker. Ik zat bij vrienden en die hadden hem ook opstaan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister die nieuwere versie van 'Halloween' gekeken. Ik vond het zóooo'n enge film, gatverdamme. En uiteraard moest ik toen 's nachts twee keer plassen (dat heb je altijd he, als je denkt Ohhhhh als ik nu maar niet hoef... dan moet je!) en deed ik mooi eerst alle lampen aan. Brrrrrrrrrr.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft nu wel goudvissen voor de kinderen, ze hebben al heel vaak nieuwe gekregen zonder dat ze t wisten
Owquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In stukkies past dat primaquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel slecht dat ik er aan denk natuurlijk, maar met kerst enzo, en de oven. Dat past toch niet?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn jullie nou ook zo nieuwsgierig hoe hond smaakt?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Serieus, ik zou het eten denk ik, als ik het voorgeschoteld kreeg ik Indonesië of zoquote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het eten denk ik, als ik het voorgeschoteld kreeg ik Indonesië of zo![]()
Kat ook![]()
Ik eet ook lam, koe , vis,paard, kip weet ik veel wat, en dat vind ik ook mooie/ leuke beesten.
Je knijntje isquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, knijnenbouten halen op de markt?
En cavia's zijn gewoon gekweekt om mee te gaan op schepen van de VOC, want ze waren handzaam en hadden veel vleesquote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.
Ja omdat wij die dieren verkozen hebben tot 'huisdieren' in andere landen is dat weer andrs.
Maar niet jouw boutjes mop!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, knijnenbouten halen op de markt?
Als in: reality serie?quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je paranormal activity kijken![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar niet jouw boutjes mop!
Kom op, mn opa had vlaamse reuzen, daar speelde ik mee, ik verzorgde ze, en we slachtten ze samen en dan aten we ze op. Zelfde met zijn kippen, en sommige van zijn duiven belandden in de soep.
Ik weet psies hoe je een nijn moet slachten ( knuppel in de nek, snel en pijnloos ) en moet villen en zo, kip slachten ( kop dr af hakken ) en duiven ( nekkie omdraaien ) zou ik ook kunnen als het echt zou moeten.
![]()
Circle of life en zo
neh konijn eet ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
neeh dat is een filmquote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als in: reality serie?
Daar krijg ik dus wel de kriebels van.
Ja , zo eet mijn vader dus geen konijn, want in Indonesië zijn dat luxe huisdieren,quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.
Ja omdat wij die dieren verkozen hebben tot 'huisdieren' in andere landen is dat weer andrs.
Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.quote:
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje jammer, maarr je hebt het altijd koud en gebruikt weinig gas?
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo eet mijn vader dus geen konijn, want in Indonesië zijn dat luxe huisdieren,
Wij zouden wel hond eten daar.
Naja mn moeder heeft 1 keer hond geweigerd, maar dat was omdat ze bij mn tante daar waren en die de honden dus al de hele tijd hadden voor het naderend communiefeest van mn nichtje, ik zou ook geen hond eten die ik ken hoor .
Zelfs geen kat die ik ken
Ik denk dat ik die ook maar oversla dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh dat is een filmhttp://www.imdb.com/title/tt1179904/ daarna durf je echt niet meer alleen naar de plee
Ik moest huilen lachenquote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.![]()
Nee ben zo al bang in het donker, heb Mr overal extra lichtknoppen laten inbouwen en zit op de telefoon als ik alleen thuis ben. Dus ik kijk wegmisbruikersquote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je paranormal activity kijken![]()
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?
Hmmm good point inderdaad. Krok heb ik ook nog nooit geproefd, ook wel nieuwsgierig naar welquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?
En varkens en kippen vreten ook echt alles , die eten ook vlees en zo ....
WTF dat kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Een goeie lamsshoarma.quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
En ja konijn is toevallig wel echt heerlijk vlees![]()
Konijn in het zuur![]()
![]()
Net als paardenrookvlees, mjammie![]()
En lammetjes zijn ook echt keilief en ooooh zo lekker
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopenquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Naja dat dus.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeentequote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Das de enige shoarma die ik lustquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopen
Idd geen verwarming dan kan ik niet typen om de huur over te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeente
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik een zak geld krijg wel ja. Wij wonen in een kubuswoning er gaat echt duizende euro's inzitten om dat te isoleren en dat haal je er natuurlijk nooit uit.
Woensdag komen ze dan eindelijk voor de verwarming als er niet weer afgebeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |