Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.quote:
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje jammer, maarr je hebt het altijd koud en gebruikt weinig gas?
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo eet mijn vader dus geen konijn, want in Indonesië zijn dat luxe huisdieren,
Wij zouden wel hond eten daar.
Naja mn moeder heeft 1 keer hond geweigerd, maar dat was omdat ze bij mn tante daar waren en die de honden dus al de hele tijd hadden voor het naderend communiefeest van mn nichtje, ik zou ook geen hond eten die ik ken hoor .
Zelfs geen kat die ik ken
Ik denk dat ik die ook maar oversla dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh dat is een filmhttp://www.imdb.com/title/tt1179904/ daarna durf je echt niet meer alleen naar de plee
Ik moest huilen lachenquote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.![]()
Nee ben zo al bang in het donker, heb Mr overal extra lichtknoppen laten inbouwen en zit op de telefoon als ik alleen thuis ben. Dus ik kijk wegmisbruikersquote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je paranormal activity kijken![]()
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?
Hmmm good point inderdaad. Krok heb ik ook nog nooit geproefd, ook wel nieuwsgierig naar welquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?
En varkens en kippen vreten ook echt alles , die eten ook vlees en zo ....
WTF dat kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Een goeie lamsshoarma.quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
En ja konijn is toevallig wel echt heerlijk vlees![]()
Konijn in het zuur![]()
![]()
Net als paardenrookvlees, mjammie![]()
En lammetjes zijn ook echt keilief en ooooh zo lekker
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopenquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Naja dat dus.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeentequote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Das de enige shoarma die ik lustquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopen
Idd geen verwarming dan kan ik niet typen om de huur over te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeente
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik een zak geld krijg wel ja. Wij wonen in een kubuswoning er gaat echt duizende euro's inzitten om dat te isoleren en dat haal je er natuurlijk nooit uit.
Woensdag komen ze dan eindelijk voor de verwarming als er niet weer afgebeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |