quote:
Ziet Grees met een zaklampje naar de wc toe sluipen, en heel hard weer terugrennen en op bed springen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister die nieuwere versie van 'Halloween' gekeken. Ik vond het zóooo'n enge film, gatverdamme. En uiteraard moest ik toen 's nachts twee keer plassen (dat heb je altijd he, als je denkt Ohhhhh als ik nu maar niet hoef... dan moet je!) en deed ik mooi eerst alle lampen aan. Brrrrrrrrrr.
Ow moet ik beter zoeken euhh de magazijnjongen beter laten zoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yepalleen is het dan niet van glas maar zit er een doorzichtig rubber laagje over het lampje in een puntje
Gheghe, nee man, mijn Witje woog denk ik 1 kilo, albino mini dwerknijntje.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Een konijn dat de baas is over een hond.
[ afbeelding ]
Die films zijn dus echt niets voor mij en ik ben geen leuke kijker. Ik zat bij vrienden en die hadden hem ook opstaan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister die nieuwere versie van 'Halloween' gekeken. Ik vond het zóooo'n enge film, gatverdamme. En uiteraard moest ik toen 's nachts twee keer plassen (dat heb je altijd he, als je denkt Ohhhhh als ik nu maar niet hoef... dan moet je!) en deed ik mooi eerst alle lampen aan. Brrrrrrrrrr.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft nu wel goudvissen voor de kinderen, ze hebben al heel vaak nieuwe gekregen zonder dat ze t wisten
Owquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In stukkies past dat primaquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel slecht dat ik er aan denk natuurlijk, maar met kerst enzo, en de oven. Dat past toch niet?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn jullie nou ook zo nieuwsgierig hoe hond smaakt?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Serieus, ik zou het eten denk ik, als ik het voorgeschoteld kreeg ik Indonesië of zoquote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het eten denk ik, als ik het voorgeschoteld kreeg ik Indonesië of zo![]()
Kat ook![]()
Ik eet ook lam, koe , vis,paard, kip weet ik veel wat, en dat vind ik ook mooie/ leuke beesten.
Je knijntje isquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, knijnenbouten halen op de markt?
En cavia's zijn gewoon gekweekt om mee te gaan op schepen van de VOC, want ze waren handzaam en hadden veel vleesquote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.
Ja omdat wij die dieren verkozen hebben tot 'huisdieren' in andere landen is dat weer andrs.
Maar niet jouw boutjes mop!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, knijnenbouten halen op de markt?
Als in: reality serie?quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je paranormal activity kijken![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar niet jouw boutjes mop!
Kom op, mn opa had vlaamse reuzen, daar speelde ik mee, ik verzorgde ze, en we slachtten ze samen en dan aten we ze op. Zelfde met zijn kippen, en sommige van zijn duiven belandden in de soep.
Ik weet psies hoe je een nijn moet slachten ( knuppel in de nek, snel en pijnloos ) en moet villen en zo, kip slachten ( kop dr af hakken ) en duiven ( nekkie omdraaien ) zou ik ook kunnen als het echt zou moeten.
![]()
Circle of life en zo
neh konijn eet ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
neeh dat is een filmquote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als in: reality serie?
Daar krijg ik dus wel de kriebels van.
Ja , zo eet mijn vader dus geen konijn, want in Indonesië zijn dat luxe huisdieren,quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen, tenslotte eet ik ook kip/koe enz. dus waarom geen andere dieren.
Ja omdat wij die dieren verkozen hebben tot 'huisdieren' in andere landen is dat weer andrs.
Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.quote:
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje jammer, maarr je hebt het altijd koud en gebruikt weinig gas?
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , zo eet mijn vader dus geen konijn, want in Indonesië zijn dat luxe huisdieren,
Wij zouden wel hond eten daar.
Naja mn moeder heeft 1 keer hond geweigerd, maar dat was omdat ze bij mn tante daar waren en die de honden dus al de hele tijd hadden voor het naderend communiefeest van mn nichtje, ik zou ook geen hond eten die ik ken hoor .
Zelfs geen kat die ik ken
Ik denk dat ik die ook maar oversla dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh dat is een filmhttp://www.imdb.com/title/tt1179904/ daarna durf je echt niet meer alleen naar de plee
Ik moest huilen lachenquote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij buigt zijn koppie al voor oh-oh's nekslag.![]()
Nee ben zo al bang in het donker, heb Mr overal extra lichtknoppen laten inbouwen en zit op de telefoon als ik alleen thuis ben. Dus ik kijk wegmisbruikersquote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je paranormal activity kijken![]()
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik zou twijfelen bij hond en kat is omdat het roofdieren zijn... ik weet eigenlijk gewoon niet of dat heel gezond is?
Hmmm good point inderdaad. Krok heb ik ook nog nooit geproefd, ook wel nieuwsgierig naar welquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja daar zit wel wat in, maar krokodil kun je toch ook zo eten?
En varkens en kippen vreten ook echt alles , die eten ook vlees en zo ....
WTF dat kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Een goeie lamsshoarma.quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
En ja konijn is toevallig wel echt heerlijk vlees![]()
Konijn in het zuur![]()
![]()
Net als paardenrookvlees, mjammie![]()
En lammetjes zijn ook echt keilief en ooooh zo lekker
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopenquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Naja dat dus.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ken je dat ook? ouders komen thuis van vakantie in Thailand, en ja ik heb ratten, en dan denken dat ik helemaal shocked zou zijn als ik een foto zie van gefrituurde ratten aldaar. En dan zitten mn ouders, vooraf duidelijk smullend naar me te kijken als die foto voorbij komt![]()
Ja mam pap...dat eten ze daar, nou en
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeentequote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming mag niet aan omdat de verwarmingnog niet gecontroleerd is.
Mag die wel aan dan is het huis ook niet warm te krijgen. Het tocht redelijk en door de vorm trekt alle warmte naar boven (zolder) toe. Beneden blijft het max 18 graden en boven is het dan ongeveer 30graden. Dan staat wel heel de dag de verwarming te loeien.
Das de enige shoarma die ik lustquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hahahah leuk... ik vind zo veel beestjes leuk, dan zou ik iedere dag in blinde paniek en shock in de supermarkt lopen
Idd geen verwarming dan kan ik niet typen om de huur over te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik het zo hoort laat je je echt bedotten. Sorry maar zoveel dingen kan gewoon echt niet. Kaart het aan bij huurcommissie, bouwcommissie (rot hout e.d.) of de gemeente
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik een zak geld krijg wel ja. Wij wonen in een kubuswoning er gaat echt duizende euro's inzitten om dat te isoleren en dat haal je er natuurlijk nooit uit.
Woensdag komen ze dan eindelijk voor de verwarming als er niet weer afgebeld wordt.
Toch vind ik dat wel grappig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt benedenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt beneden
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraanquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een metrosexueel met een roze bandana gillend door de AH rent
LEAVE ALL THOSE ANIMALS ALOOOONE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
Wat vinden jullie van bloedworst
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
[..]
quote:
Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg: met belasting! Het licht moet tenslotte branden
ben jij datquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraan)
Konijn kun je alle kanten mee op hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
quote:
Ik zag de balkenbrij inderdaad alweer bij de slager in de supermarkt liggen inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
jamaar kan je dat beest gewoon in de pan flikkeren of moet het eerst "zacht" gemaakt worden...naja misschien ga ik t n x proberen.. Jammer dat er in heul t gooi maar 1 slager is die wild verkooptquote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
Leenderheide? Waar the f is dat in hemelsnaam?quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Vanaf morgen is het DRAMA file bij Leenderheide iedere ochtend t/m 31 jan...
Wish me luck morgen... welterusten allemaal
Trusten, gelukkig hoef ik daar niet langs.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
En toch is het heerlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij
*Trekt een vies gezicht.
* muisje-eliza wishes you luckquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Truste MrS en suc6 morgenquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Dat was een garpje.quote:
Sterkte en truste!quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Het is er ook niet minder lekker om. Zo wil ik ooit ook nog wel eens haggis proberen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het heerlijk!
Mn oma maakte dat vroeger zelf.
Kochten ze een heel geslacht varken op, mn opa ging dat dan helemaal uitbenen en in porties in de vriezer mikken. En van alle rommel maken ze dan idd balkenbrij
Knooppunt van de A2 met A76 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtendsquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leenderheide? Waar the f is dat in hemelsnaam?Succes though, en trusten!
Google even op recepten!quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar kan je dat beest gewoon in de pan flikkeren of moet het eerst "zacht" gemaakt worden...naja misschien ga ik t n x proberen.. Jammer dat er in heul t gooi maar 1 slager is die wild verkoopt
Das ook lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is er ook niet minder lekker om. Zo wil ik ooit ook nog wel eens haggis proberen.
dat snapte ik wel. Vond het alleen een beetje een tja opmerking. Die iedereen bij zo'n huis maakt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was een garpje.![]()
[..]
Sterkte en truste!
Ik ga morgen een half uur eerder treinen. Kom ik in ieder geval op tijd.
Verse balkenbrij.quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch is het heerlijk!
Mn oma maakte dat vroeger zelf.
Kochten ze een heel geslacht varken op, mn opa ging dat dan helemaal uitbenen en in porties in de vriezer mikken. En van alle rommel maken ze dan idd balkenbrij
jewel, maar niet op maandag... ik werk van di tm zatquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Google even op recepten!
Ik koop meestal bouten, zelfs bij de Aldi verkopen ze in het seizoen konijnenparten in de vriezer hoor!
En is er in het Gooi nergens markt?
Kun je fijn een half uur daar zitten wachtenquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen een half uur eerder treinen. Kom ik in ieder geval op tijd.
Het was een cheap shot ook, sorryquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat snapte ik wel. Vond het alleen een beetje een tja opmerking. Die iedereen bij zo'n huis maakt.
Daar zullen ze alleen delicatessenzaken en traiteurs hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Google even op recepten!
Ik koop meestal bouten, zelfs bij de Aldi verkopen ze in het seizoen konijnenparten in de vriezer hoor!
En is er in het Gooi nergens markt?
Hij strekt zich niet uit naar Heerlen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knooppunt van de A2 met A76 A67 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtends
bloedworst niet, maar balkenbrij dan weer welquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Ah, in het Zuidenquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knooppunt van de A2 met A76 bij Eindhoven... inmiddels een dagelijkse file, dus hij wordt al een poos niet meer genoemd 's ochtends
Dat dacht ik dus niet he?quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je fijn een half uur daar zitten wachten
Was dat auto + trein geen optie?quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet he?Ik verzin wel wat.
Die van de supermarkt lust ik ook niet, maar op de markt verkopen ze van die echte ambachtelijkequote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse balkenbrij.![]()
![]()
Dat was de enige die ik lustte.
![]()
Als oma in die grote pan stond te roeren en mijn nichtje en ik ieder wat op een bordje kregen. Daarna heb ik hem nooit meer echt lekker gevonden.
Ik ga altijd op vrijdag in mn pauzequote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel, maar niet op maandag... ik werk van di tm zat
quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
(en nu echt naar bedjetrusten allemaal)
dat kan er dinsdag ook nog wel bijquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Dat ze dat niet beter oplossenquote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je fijn een half uur daar zitten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |