Toch vind ik dat wel grappig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt benedenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel irritant als je uit je bed valt, dan rol je meteen naar de punt beneden
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraanquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een metrosexueel met een roze bandana gillend door de AH rent
LEAVE ALL THOSE ANIMALS ALOOOONE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
Wat vinden jullie van bloedworst
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met m'n armen zwaai ik dan heen en weer boven m'n hoofd, en dan ren ik heen en weer langs de schappen, terwijl ik AAAAAAAAAAHHH roepik snap niet wat daar leuk aan is
[..]
quote:
Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg: met belasting! Het licht moet tenslotte branden
ben jij datquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
AND BRITNEY!!! (... roep ik er dan meestal achteraan)
Konijn kun je alle kanten mee op hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook weleens konijn eten, maar ik weet niet hoe je het klaar moet maken...
Wat vinden jullie van bloedworst
quote:
Ik zag de balkenbrij inderdaad alweer bij de slager in de supermarkt liggen inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
jamaar kan je dat beest gewoon in de pan flikkeren of moet het eerst "zacht" gemaakt worden...naja misschien ga ik t n x proberen.. Jammer dat er in heul t gooi maar 1 slager is die wild verkooptquote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn kun je alle kanten mee op hoor![]()
En bloedworst en balkenbrij zijn erggggggg lekker![]()
Tis weer de tijd van het jaar daarvoor idd, kan ik vrijdag ook wel op de markt scoren
Leenderheide? Waar the f is dat in hemelsnaam?quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Vanaf morgen is het DRAMA file bij Leenderheide iedere ochtend t/m 31 jan...
Wish me luck morgen... welterusten allemaal
Trusten, gelukkig hoef ik daar niet langs.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
Vanaf morgen is het DRAMA file bij Leenderheide iedere ochtend t/m 31 jan...
Wish me luck morgen... welterusten allemaal
En toch is het heerlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij
*Trekt een vies gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |