quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje die ik altijd preventief bij mijn dates door de cola doe
Ja, maar het zijn dan ook ondingen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij ook zo onhandig met condooms dan
quote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, als het nog niet serieus is is het wel een nodeloos kwaad
Jaaaaaaa gezellig, super gegeten en Inglourious Basterds was een aanrader!quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gister dus ook? Hoe was het eiks gister, lekker gegeten, gezellig?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een nette manier van zeggen dat ik ... uh, nou ja; dat dus
Lekker avondje gehad dus, die tent zag er ook leuk uit! En ik ben al naar Inglourious Bastards geweest, so I knowquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa gezellig, super gegeten en Inglourious Basterds was een aanrader!
Wil ook wel maar Mr wil PeterR afkijken.Dus ja ik hang nog even.quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvatting
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Was het eigenlijk een donkere meneer?
Ehmm dan gaat de gemiddelde vrouw ook op de loopquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
*Proest.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
Te klein, te groot, tis ook niet gauw goed bij julliequote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm dan gaat de gemiddelde vrouw ook op de loop
Als het ons niet bevalt ruilen we ze inquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te klein, te groot, tis ook niet gauw goed bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |