quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- nooit meer zo'n grote gezien![]()
- sokken vergeten uit te doen![]()
- auw, hoofdeind van het bed, auw hoofdeind van het bed![]()
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht opvallen!![]()
- ow... hi buurman (voor het raam)![]()
- hoezo je bent je condoom kwijt![]()
- bedankt Rutgerstichting voor de MAP
Dawast
Puntje voor in de toekomst.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers.![]()
Ik hoef natuurlijk niet over me heen te laten lopen maar ik kan - zeker in mijn proeftijd- met een jaarcontract ook geen stennis gaan schoppen. Niet nadat ik ruim een half jaar gesolliciteerd heb voordat ik deze baan kreeg. En inhoudelijk is de baan heel leuk.
?quote:
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvattingquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit echt zoooooooooooooo vol.
OMG! Jij hebt alles ineens meegemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht omvallen!![]()
Dawast
Dat zei ik eerder. En toen kwam jij er met net zo'n reactie achteraan.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar je sbscampingzendertvzondagavondtopic toe.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvatting
Nee, dit was een tussendoortjequote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En toen ging je over op het andere geslacht?
Ik zat net nog m'n lachen in te houden, maar nu lukt dat niet meer.quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik nog vergeten in mijn samenvatting
Wehehe. Die viel dus wat verkeerd.quote:
Doorslaand succesquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samenvatting?
- pas op; die schemerlamp gaat zo écht omvallen!![]()
Dawast
Pesies.quote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doorslaand succes![]()
Ach dan heb je wel alles in één keer gehad en gebeurt er niet zo af en toe ineens één van die dingen gedurende de jaren
Hmm nee idd, ik bemerk weer dat ik het erg goed heb.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers.![]()
Ik hoef natuurlijk niet over me heen te laten lopen maar ik kan - zeker in mijn proeftijd- met een jaarcontract ook geen stennis gaan schoppen. Niet nadat ik ruim een half jaar gesolliciteerd heb voordat ik deze baan kreeg. En inhoudelijk is de baan heel leuk.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En er is echt geen woord van gelogen
Hij is fijn hoorquote:
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee. Ik kon er wel om lachen. Mijn broer overigens ook toen ie me de volgende dag met de MAP zag thuiskomenquote:
Vast wel. Maar dik 20 jaar geleden was dat nog een hele happeningquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
MAP kan je tegenwoordig trouwens toch zo zonder recept oid bij apotheek halen?
Ik heb een voorraadje die ik altijd preventief bij mijn dates door de cola doequote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dik 20 jaar geleden was dat nog een hele happening
Heb je ook geleerd dat niet meer zo te melden @ work? Oh nee jij werkt voor jezelfquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee. Ik kon er wel om lachen. Mijn broer overigens ook toen ie me de volgende dag met de MAP zag thuiskomen
Ow ja, deze was ook leuk: omdat ik naar de Rutgerstichting moest, moest ik vrij vragen van mijn werk. Dus ik zeg tegen mijn bazin: "Nou ja, ik was daar dus op visite en toen belandden we horizontaal." Zegt ze (bloedserieus): "Hoezo danHeeft ie geen stoelen
"
![]()
![]()
Ben jij ook zo onhandig met condooms danquote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een voorraadje die ik altijd preventief bij mijn dates door de cola doe
Je snapt wel dat jij nooit een foto moet postenquote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een nette manier van zeggen dat ik ... uh, nou ja; dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je ook geleerd dat niet meer zo te melden @ work? Oh nee jij werkt voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |