Natuurlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik per dag meer en meer op krijg met het beetje eer en traditie die Marokkanen nog hebben en die ik bij teveel Nederlanders steeds meer mis, is het okee als ik hier ook af en toe iets neerplemp?
Klinkt goed... alleen... Amsterdamquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Burakius het volgende:
btw moet ik zeggen dat ik alleen maar Berber Marokkanen ken...
En ze zijn ALTIJD grappig.
Er is niets gezelligers dan met een groep te gaan eten in A'dam met daarin: Turken, Berbers, Arabieren en Spanjaarden. Gouden tip!
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt Islamstadquote:
Antilliaan!quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
''-topic. Dus Triggershot is Marokkaan?
Maakt het wat uit, jij bent ik.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En wikwakka2 dan? van jou of van mij?
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...quote:
Ik zei toch dat het geen wet is ofzo, alleen mijn ervaringen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Klopt wel.. niet dat ik het goed kan vinden met alle Marokkanen, maar heb "goed" contact met meer Marokkanen dan Nederlanders, ligt niet aan mij, want bij de Marokkaan doe ik niet meer moeite dan bij de Nederlander.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Ik zal volgende keer eens kijken of ik iets moois kan maken. Nu geen zin inquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
BTW maak eens een mooie OP? Moskee van Casablanca enzo en dan Marakech 's nachts etc.
Ja, we krijgen wat Turkse hulpquote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
die ander alweer gesloten dat is snel gegaan.
Burgemeester de Vlugtlaan, mijn buurtjequote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt IslamstadAlleen maar Mocro's en Turken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |