Natuurlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik per dag meer en meer op krijg met het beetje eer en traditie die Marokkanen nog hebben en die ik bij teveel Nederlanders steeds meer mis, is het okee als ik hier ook af en toe iets neerplemp?
Klinkt goed... alleen... Amsterdamquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Burakius het volgende:
btw moet ik zeggen dat ik alleen maar Berber Marokkanen ken...
En ze zijn ALTIJD grappig.
Er is niets gezelligers dan met een groep te gaan eten in A'dam met daarin: Turken, Berbers, Arabieren en Spanjaarden. Gouden tip!
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt Islamstadquote:
Antilliaan!quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
''-topic. Dus Triggershot is Marokkaan?
Maakt het wat uit, jij bent ik.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En wikwakka2 dan? van jou of van mij?
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...quote:
Ik zei toch dat het geen wet is ofzo, alleen mijn ervaringen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Klopt wel.. niet dat ik het goed kan vinden met alle Marokkanen, maar heb "goed" contact met meer Marokkanen dan Nederlanders, ligt niet aan mij, want bij de Marokkaan doe ik niet meer moeite dan bij de Nederlander.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Ik zal volgende keer eens kijken of ik iets moois kan maken. Nu geen zin inquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
BTW maak eens een mooie OP? Moskee van Casablanca enzo en dan Marakech 's nachts etc.
Ja, we krijgen wat Turkse hulpquote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
die ander alweer gesloten dat is snel gegaan.
Burgemeester de Vlugtlaan, mijn buurtjequote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt IslamstadAlleen maar Mocro's en Turken.
Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Burakius het volgende:
Wat vinden Marokkanen van Fransen?
Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.
Dit lijtk me wel een béétje overdrevenquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit lijtk me wel een béétje overdreven.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
Hadden wij een dealquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.
En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je van mocroboys houd kan je beter achter CS kijken![]()
Wat een bedroevend geslijm zeg, tering...
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van
Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?
Ik ben er gewoonlijk niet voor, maar als je dan echt wil weten of ik me aan het "inlikken" ben, klik maar op mijn posthistorie, en kijk naar een jaren oude lijst van mijn hekel aan Wilders-gedrag en mijn waardering voor Marokkaanse mensen, dat stamt al van 3 of 4 jaar terug.quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.
Heb overigens helemaal niks tegen Marokkanen ofzo, daar gaat dit niet om. Maar het valt me op dat jij als soort van experiment bij steeds anderen groepen jezelf aan het inlikken bent. Je hebt de Crew gehad, je hebt de KLB SC gehad, en zo nog eea
waar woon je in Amsterdam?quote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt IslamstadAlleen maar Mocro's en Turken.
Ik woon niet in Amsterdam...quote:
Ikke nee man.quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:
Jij bent echt de raarste Marokkaan ooit. Ben je Berber?
Is dat zo? Niets van gemerkt.quote:Op maandag 2 november 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
de laatste tijd zijn er heel wat mocrovluchtelingen overgestapt van hun mocroforum na wat strengere moderatie aldaar op Fok!?
Geen ervaring mee, dus eigenlijk ook geen mening over. Ik heb nooit iets van een relatie (Goed, slecht of onderdanig of neerbuigend - die laatste twee zijn overigens redelijk tegenstrijdig) tussen Marokko of Marokkanen en Frankrijk gemerkt of ooit een Marokkaan in Marokko over Frankrijk horen praten, maar dat kan ook met de regio te maken hebben. Bij 'ons' heeft men meer met Spanje.quote:Op zondag 1 november 2009 22:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |