Natuurlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik per dag meer en meer op krijg met het beetje eer en traditie die Marokkanen nog hebben en die ik bij teveel Nederlanders steeds meer mis, is het okee als ik hier ook af en toe iets neerplemp?
Klinkt goed... alleen... Amsterdamquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Burakius het volgende:
btw moet ik zeggen dat ik alleen maar Berber Marokkanen ken...
En ze zijn ALTIJD grappig.
Er is niets gezelligers dan met een groep te gaan eten in A'dam met daarin: Turken, Berbers, Arabieren en Spanjaarden. Gouden tip!
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt Islamstadquote:
Antilliaan!quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
''-topic. Dus Triggershot is Marokkaan?
Maakt het wat uit, jij bent ik.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En wikwakka2 dan? van jou of van mij?
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...quote:
Ik zei toch dat het geen wet is ofzo, alleen mijn ervaringen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Klopt wel.. niet dat ik het goed kan vinden met alle Marokkanen, maar heb "goed" contact met meer Marokkanen dan Nederlanders, ligt niet aan mij, want bij de Marokkaan doe ik niet meer moeite dan bij de Nederlander.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier bij de mocro's gaan slijmen omdat hun nog wel waardigheid hebben en de nederlanders zogezegd niet meer...
Ik zal volgende keer eens kijken of ik iets moois kan maken. Nu geen zin inquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
BTW maak eens een mooie OP? Moskee van Casablanca enzo en dan Marakech 's nachts etc.
Ja, we krijgen wat Turkse hulpquote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
die ander alweer gesloten dat is snel gegaan.
Burgemeester de Vlugtlaan, mijn buurtjequote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt IslamstadAlleen maar Mocro's en Turken.
Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Burakius het volgende:
Wat vinden Marokkanen van Fransen?
Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.
Dit lijtk me wel een béétje overdrevenquote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit lijtk me wel een béétje overdreven.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
Hadden wij een dealquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.
En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je van mocroboys houd kan je beter achter CS kijken![]()
Wat een bedroevend geslijm zeg, tering...
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van
Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?
Ik ben er gewoonlijk niet voor, maar als je dan echt wil weten of ik me aan het "inlikken" ben, klik maar op mijn posthistorie, en kijk naar een jaren oude lijst van mijn hekel aan Wilders-gedrag en mijn waardering voor Marokkaanse mensen, dat stamt al van 3 of 4 jaar terug.quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.
Heb overigens helemaal niks tegen Marokkanen ofzo, daar gaat dit niet om. Maar het valt me op dat jij als soort van experiment bij steeds anderen groepen jezelf aan het inlikken bent. Je hebt de Crew gehad, je hebt de KLB SC gehad, en zo nog eea
waar woon je in Amsterdam?quote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt IslamstadAlleen maar Mocro's en Turken.
Ik woon niet in Amsterdam...quote:
Ikke nee man.quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:
Jij bent echt de raarste Marokkaan ooit. Ben je Berber?
Is dat zo? Niets van gemerkt.quote:Op maandag 2 november 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
de laatste tijd zijn er heel wat mocrovluchtelingen overgestapt van hun mocroforum na wat strengere moderatie aldaar op Fok!?
Geen ervaring mee, dus eigenlijk ook geen mening over. Ik heb nooit iets van een relatie (Goed, slecht of onderdanig of neerbuigend - die laatste twee zijn overigens redelijk tegenstrijdig) tussen Marokko of Marokkanen en Frankrijk gemerkt of ooit een Marokkaan in Marokko over Frankrijk horen praten, maar dat kan ook met de regio te maken hebben. Bij 'ons' heeft men meer met Spanje.quote:Op zondag 1 november 2009 22:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Daar heb je gelijk in... Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Een nieuwe loverboy bijvoorbeeld? Jij past vast wel in mijn straatje.quote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Begrijp ik, moslims merken nergens wat van zolang het in hun straatje past.
Nee dank je, ben al voorzien en heb ook geen behoefte aan middeleeuwse toestanden zoals ooit in de verfilming "Not Without my Daughter"quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in... Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Een nieuwe loverboy bijvoorbeeld? Jij past vast wel in mijn straatje.
Nee, ik vind wel dat mensen die in Hongarije wonen preventief gebanned moeten worden, aangezien er een grote kans is dat ze neonazistisch zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Fok! subsidie moet krijgen want de laatste tijd zijn er heel wat mocrovluchtelingen overgestapt van hun mocroforum na wat strengere moderatie aldaar op Fok!?
Hoe ?quote:Op maandag 2 november 2009 09:04 schreef Todesschwalben het volgende:
Meki, ben je in het echt ook zo?
Mensen die met de dood in hun nickname paraderen en om een ban verzoeken noem ik niet alleen debiel maar ook erg kinderlijk. Zoals ik al eerder steldde, je hebt nog luieruitslag wat je weer met je reactie bewijst ondanks de geplaatste kinderlijke zonnebrilsmiley. Kinderen plegen vaak met stripplaatjes te communiceren daar ze zich niet op een normale manier kunnen uitdrukken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, ik vind wel dat mensen die in Hongarije wonen preventief gebanned moeten worden, aangezien er een grote kans is dat ze neonazistisch zijn.
Ga jij nou maar doen waar je goed in bent, Marokkaantjes in de oven stoppen. De kinderen waar jij het over hebt kunnen tenminste nog communiceren, dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mensen die met de dood in hun nickname paraderen en om een ban verzoeken noem ik niet alleen debiel maar ook erg kinderlijk. Zoals ik al eerder steldde, je hebt nog luieruitslag wat je weer met je reactie bewijst ondanks de geplaatste kinderlijke zonnebrilsmiley. Kinderen plegen vaak met stripplaatjes te communiceren daar ze zich niet op een normale manier kunnen uitdrukken.
Ben je geband op die geweldige site van marokko omdat je te extreem bent?
Ik weet nog steeds niet wat zo betekent....quote:
Helaas kunnen sommige mensen dat nietquote:Op maandag 2 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kletsen over niks zodat er geen gedrukte sfeer ontstaat
een gekke en rare Marokkaanquote:Op maandag 2 november 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat zo betekent....
Heb je je opdrachten enzo nog op tijd afgekregen?quote:Op maandag 2 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kletsen over niks zodat er geen gedrukte sfeer ontstaat
Heb je het nou nog steeds over het kapitalisme?quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Todesschwalben het volgende:
They will not force us!!!!!!!!
They will stop degrading us!!!!!!!
They will not controooooool us!!!!!!
We will be victorious!!!!!!!!!
Spreek je hier als een fundamentalistische moslim?quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Todesschwalben het volgende:
They will not force us!!!!!!!!
They will stop degrading us!!!!!!!
They will not controooooool us!!!!!!
We will be victorious!!!!!!!!!
Het zijn gewoon de lyrics van een heel tof liedjequote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek je hier als een fundamentalistische moslim?
Geïnterpreteerd en misbruikt door een fundamentalistische moslim?quote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de lyrics van een heel tof liedje
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geïnterpreteerd en misbruikt door een fundamentalistische moslim?
Dat wist ik ook wel.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geïnterpreteerd en misbruikt door een hypocriete fundamentalistische moslim?
Die staat er alvast bij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Todesschwalben het volgende:
Oja, misschien kunnen we dit plaatje in de OP voegen!:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 18:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb je je opdrachten enzo nog op tijd afgekregen?
Goed bezig.quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa *kijkt stoer*
Nu nog even leren
Uh het vak heet Inleiding tot de rechtswetenschapquote:
Wat een waardeloos vakquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh het vak heet Inleiding tot de rechtswetenschap![]()
Hierbij moet je echt alles letterlijk weten en kun je in tegenstelling tot rechtssociologie niet een heel onzinverhaal ophangen
Tell me about it..quote:
Dan moet je vooral niet je pauze gaan verpesten door daar bij stil te staan. Ik ga er ten minste vanuit dat dit je pauze isquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tell me about it..![]()
Pauze houden is zo fijn..maar als die pauze voorbij is voel je je nog rotter
Nee, hier is het gewoon werkweek.quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Meki het volgende:
wie heft er deze week studieweek ?
Nee dit is mijn pre-pauze..de zogenaamde voorpauze..hierbij bereid ik me voor op het werkelijke gepauzequote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet je pauze gaan verpesten door daar bij stil te staan. Ik ga er ten minste vanuit dat dit je pauze is
Het is wat!quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
[...] pre-pauze [...] voorpauze [...] gepauze
quote:
Vrouwenhanden zijn kinderhanden... maar vertel.quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol![]()
9;30 ga ik aan de slag..nee echt.
Ik heb trouwens vandaag een zalig luchtje ontdekt. Ben weer helemaal blij.
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: kunnen de meeste Marokkanen het Saoedische Arabisch (grotendeels) verstaan, of zijn de verschillen te groot?
En is er een groot verschil tussen wat ze in Egypte en in Marokko srpeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Alien van Thierry Mugler..als je ooit wat voor je zus moet halen raad ik je deze aanquote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vrouwenhanden zijn kinderhanden... maar vertel.
Ok, ik kan namelijk wel wat (Omaans, lijkt op Saudisch volgens mij) Arabisch en toen ik in Egypte was verstonden ze me soms wel, soms niet maar dachten altijd meteen dat ik Saudisch sprakquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef Suisse het volgende:
Marokanen.![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 1 k nog wel:)
Volgens mij klopt dit welquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.
Als je ze allemaal afzonderlijk hun "eigen taal" hoort spreken lijkt het niet echt op elkaar.
Mensen die geen ABN/ABA kunnenquote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel![]()
Mn moeder kan ook gewoon communiceren met elk Arabisch volk ik daarentegen snap het al niet als iemand van een andere streek in Marokko Arabisch tegen me spreekt. Alles is dan zo verbogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |