abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74296503
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Antilliaan!
Met Surinaamse roots?
Cool story, Hansel.
  zondag 1 november 2009 @ 22:15:50 #27
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74296677
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Met Surinaamse roots?
Uit Rotterdam
pi_74297087
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Uit Rotterdam
Aruba!
  zondag 1 november 2009 @ 22:24:06 #29
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74297231

Les autres peuvent vous indiquer la voie, mais il faut la parcourir soi-même.
Others can show you the way, but you must walk it yourself.

Mooie site voor wie van kalligrafie houdt: http://pagesperso-orange.fr/hassan.massoudy/galerie.htm
pi_74297269
Triggershot is een Zimbabwiaan die zich schaamt voor zijn land en zich als Antilliaan voordoet.

(alhoewel dat niet echt"improvement" is )
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74297321
Wat vinden Marokkanen van Fransen?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 1 november 2009 @ 22:32:21 #32
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74297729
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Burakius het volgende:
Wat vinden Marokkanen van Fransen?
Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.
pi_74297941
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik heb de beste Marokkaanse bruiloften in Frankrijk meegemaakt.
Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?
pi_74298462
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
pi_74298673
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
Ben ik trouwens heel generaliserend bezig als ik zeg dat Marokkanen vaak de echte toffe films zoals Scarface, The Godfather, Carlito's Way, Goodfella's, American Gangster, The Departed, en Heat op waarde weten te schatten?
Dit lijtk me wel een béétje overdreven .
Cool story, Hansel.
pi_74298743
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit lijtk me wel een béétje overdreven .
Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.
pi_74298826
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:

Als je van mocroboys houd kan je beter achter CS kijken
Wat een bedroevend geslijm zeg, tering...

Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van
pi_74298885
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gaan wij eigenlijk nog matten op CS Leiden? We HADDEN een deal.
Hadden wij een deal ? Of verwar je mij met iemand anders?
Cool story, Hansel.
pi_74299038
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je van mocroboys houd kan je beter achter CS kijken
Wat een bedroevend geslijm zeg, tering...

Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van
En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?
pi_74299139
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En hij gaat maar door... Wat is je probleem nou echt? Want je kunt me niet met rust laten, dus er zit je iets dwars?
Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.

Heb overigens helemaal niks tegen Marokkanen ofzo, daar gaat dit niet om. Maar het valt me op dat jij als soort van experiment bij steeds anderen groepen jezelf aan het inlikken bent. Je hebt de Crew gehad, je hebt de KLB SC gehad, en zo nog eea
pi_74299615
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik zag die TT dus klikte uiteraard even. En dan vind ik dat geslijm echt tenenkrommend, sorry hoor.

Heb overigens helemaal niks tegen Marokkanen ofzo, daar gaat dit niet om. Maar het valt me op dat jij als soort van experiment bij steeds anderen groepen jezelf aan het inlikken bent. Je hebt de Crew gehad, je hebt de KLB SC gehad, en zo nog eea
Ik ben er gewoonlijk niet voor, maar als je dan echt wil weten of ik me aan het "inlikken" ben, klik maar op mijn posthistorie, en kijk naar een jaren oude lijst van mijn hekel aan Wilders-gedrag en mijn waardering voor Marokkaanse mensen, dat stamt al van 3 of 4 jaar terug.
En deze topicreeks is vrij nieuw, dus het is niet zo gek dat ik dat nu in een topic nog even duidelijk maak.

Doe niet zo krampachtig, dude.
pi_74299781
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Burakius het volgende:

[..]

Sahbi! Wij hebben klein-Marokko ook wel : Bos&Lommer a.k.a. Burgemeester de Vugtlaan! Dat is echt Islamstad Alleen maar Mocro's en Turken.
waar woon je in Amsterdam?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74299837
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

waar woon je in Amsterdam?
Ik woon niet in Amsterdam...
pi_74300275
haha oke

hahah Ik heb auteursrechten van deze topic
pi_74300554
Jij bent echt de raarste Marokkaan ooit. Ben je Berber?
pi_74303552
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:
Jij bent echt de raarste Marokkaan ooit. Ben je Berber?
Ikke nee man.
K kom uit Tetouan...

hahah waarom vind je mij de raarste Mocro...
pi_74306312
Meki, ben je in het echt ook zo?
pi_74306740
Vinden jullie ook niet dat Fok! subsidie moet krijgen want de laatste tijd zijn er heel wat mocrovluchtelingen overgestapt van hun mocroforum na wat strengere moderatie aldaar op Fok!?
  maandag 2 november 2009 @ 09:41:45 #49
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74306972
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
de laatste tijd zijn er heel wat mocrovluchtelingen overgestapt van hun mocroforum na wat strengere moderatie aldaar op Fok!?
Is dat zo? Niets van gemerkt.
  maandag 2 november 2009 @ 09:45:42 #50
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74307070
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:35 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wij Turken (in het algemeen, niet ik)denken vaak dat jullie Marokkanen nogal onderdanig, neerbuigen zijn tegenover Fransen. Wat vind jij hiervan?
Geen ervaring mee, dus eigenlijk ook geen mening over. Ik heb nooit iets van een relatie (Goed, slecht of onderdanig of neerbuigend - die laatste twee zijn overigens redelijk tegenstrijdig) tussen Marokko of Marokkanen en Frankrijk gemerkt of ooit een Marokkaan in Marokko over Frankrijk horen praten, maar dat kan ook met de regio te maken hebben. Bij 'ons' heeft men meer met Spanje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')