Jij ook hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef quatara het volgende:
je bent zeer geliefd marokaanse18
Wil je met die huil-smilie zeggen dat je niets ziet in een Nederlands-Marokkaanse jongen die eveneens accentloos Nederlands spreekt?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wil je met die huil-smilie zeggen dat je niets ziet in een Nederlands-Marokkaanse jongen die eveneens accentloos Nederlands spreekt?
Ik heb hier geen microfoon momenteel.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee was niets persoonlijk, had het iemand geweest met een andere afkomst (met of zonder accent) had ik hetzelfde gereageerd.
Laat maar horen dan
Duidelijk toch?!quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Todesschwalben het volgende:
Jij komt als het goed is uit 't Gooi?
Recep Ivedik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Sjaakz het volgende:
Oh ja... Ik herinner met net dat ik Recep Ivedik 2 in de bioscoop gezien heb.
Deel 1 is veel beter.
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van...quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Recep Ivedik.![]()
Deel I is inderdaad beter.
Oke helaas.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb hier geen microfoon momenteel.
Jij komt als het goed is uit 't Gooi?
Ik vind het bij sommige mannen best aantrekkelijk als er een lichte vorm van accent aanwezig isquote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef quatara het volgende:
sorry voor al mijn mede allochtonen maar ik vind het hebben van een accent echt zwaar lelijk, een heel lichte accent is niet erg maar meeste allochtonen hebben dat zware accent
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke helaas.
Nee. Helaas niet..
quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van.... En sommige dingen vond ik echt grappig, maar dan was iedereen verder stil.
Ik ken genoeg Marokkanen in Rotterdam die ook gewoon accentloos Nederlands (kunnen) praten. Dat accent gebruiken we alleen als er Nederlanders in de buurt zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).
Dat zijn import-Rotterdammers.quote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Marokkanen in Rotterdam die ook gewoon accentloos Nederlands (kunnen) praten. Dat accent gebruiken we alleen als er Nederlanders in de buurt zijn.
Misschien later wanneer(ja wanneer niks te als !) ik rijk benquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).
Je hoeft echt niet rijk te zijn om in het Gooi te wonen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien later wanneer(ja wanneer niks te als !) ik rijk ben
Hoe kom ik aan dat idee? Oja..Gooische vrouwenquote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet rijk te zijn om in het Gooi te wonen hoor.
Whehehequote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het ís toch gezellig..
Of ben ik de enige die dat vindt? Dat zou namelijk pijnlijk zijn en in dat geval dient deze reactie te worden genegeerd
Hababam.nl, onderdeel van Marokko.nl / Etnomarketing.quote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Sjaakz het volgende:
Bestaat er trouwens geen Turks equivalent van marokko.nl?
Ja, er zijn natuurlijk ook veel meer Marokkaanse fora... maar ik bedoelde een beetje een grote/bekende, waar eventueel vaak naar verwezen wordt omdat er allemaal stoute dingen gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
Er zijn volgens mij wel 100 Turks-Nederlandse forum sites
Recep Ivedik is zeg maar trash humor.quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van.... En sommige dingen vond ik echt grappig, maar dan was iedereen verder stil.
Ja sorry, ik was ondertussen druk aan het posten op Hababam.nl.quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Triggershot het volgende:
HEY KLOON NEGEER MIJN POST EENS NIET.
Ik vroeg het me vooral af omdat er hier op FOK! bijvoorbeeld veel meer Turken dan Marokkanen lijken te zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turksnl.net misschien? Maar die is ook uitgestorven. Verder weet ik dat ChatNu.nl wel bekend is onder veel Turken. Het is een Nederlandse forum site met vooral Turkse gebruikers. Alleen is die site eigenlijk ook niet meer wat het was.
Omdat er meer Turkse nerds zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik vroeg het me vooral af omdat er hier op FOK! bijvoorbeeld veel meer Turken dan Marokkanen lijken te zijn.
Welk nick?quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was ondertussen druk aan het posten op Hababam.nl.
Of gewoon toeval?quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Of Marokkanen doen meer aan direct chat... MSN/IRC... En datingsites natuurlijk.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
sjaakz is geen trigger.
Sjaakmat.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar hier de hamvraag: is Sjaakz nou onderdeel van een groots trollplan van trollmod Triggershot om al trollend fok! ten onder te trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |