Hoezo accent? Ik praat hartstikke niet stad gerelateerd Nederlands..quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Jongens... laat die Turkse Arabieren lekker met rust, neem een chocoladeletter en raad waar het accent van Marokkaanse18 vandaan komt.
Nee jij door mij een mierenneuker te noemen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn post ging niet over wat de verschillen in de verschillende stromingen tussen de Arabieren zijn, maar over dat er verschillen zijn. Die hele discussie ging niet over het Alewitisme noch Soennisme. Het was niets meer dan een typefout. Maar jij maakt een hele drama om niks.
Nuhuh! Die "R"!quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo accent? Ik praat hartstikke niet stad gerelateerd Nederlands..![]()
lol.
Altijd altijd?!quote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies! Turken zijn altijd gezellig, vind ik
Mierenneuker is geen scheldwoord oid. Jij bent hier een hele drama om niks aan het maken en zit mij persoonlijk te beledigen en dat allemaal om een typefout. Is dat geen muggenzifterij?quote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee jij door mij een mierenneuker te noemen.
je klinkt zo jongquote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo accent? Ik praat hartstikke niet stad gerelateerd Nederlands..![]()
lol.
Ik vind het een denigrerende opmerking, en ik vermoed dat jij je hier volledig van bewust bent. Nu kap ik met het reageren op je gezever.quote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mierenneuker is geen scheldwoord oid. Jij bent hier een hele drama om niks aan het maken en zit mij persoonlijk te beledigen en dat allemaal om een typefout. Is dat geen muggenzifterij?
Sommige Turken wel.quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Todesschwalben het volgende:
Is het waar dat Turken heel erg neerkijken op Arabieren?
quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maar goed, welk liedje wilde je gaan zingen?
Ja en Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Todesschwalben het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Ik ga het zeggen waar het op staat (het zal niet totaal gelden natuurlijk):
Turken die op AKP stemmen: Kijken NIET neer op Arabieren
De rest van Turkije wel.
Ik ben een AKP'er. Ik hou van Arabieren.
Dit stond op de vorige pagina: http://nl.tinypic.com/r/33z30qa/4quote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Todesschwalben het volgende:
Hoe weten jullie nou hoe zij klinkt?
Een beetje maar...quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Burakius het volgende:
Öke ik besef me net dat het een beetje erg kort door de bocht is:P
Zie me post eronderquote:
Ach ja... zolang je maar kan dansen!quote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen! Ik kan niet zingen..en ook niet een beetje![]()
Het klinkt afschuwelijk..snik
Vond het al raar, dacht dat jij er juist niet van hield om zo te praten.quote:
Mwah, ik heb het idee dat ze elkaar gewoon keihard naaien.quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Todesschwalben het volgende:
Was weer te impulsiefquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vond het al raar, dacht dat jij er juist niet van hield om zo te praten.
Nee, ik zie mierenneuker of muggenzifter niet als een denigrerende opmerking. Jij hebt gewoon lange tenen. En als er hier iemand aan het zeveren is dan ben jij het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind het een denigrerende opmerking, en ik vermoed dat jij je hier volledig van bewust bent. Nu kap ik met het reageren op je gezever.
Dat kan ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ach ja... zolang je maar kan dansen!
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Todesschwalben het volgende:
Maar waar komt die arrogantie jegens Arabieren dan vandaan? Heeft dat te maken met het verraad tijdens de 1e wereldoorlog?
arabische regeringquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Todesschwalben het volgende:
Maar waar komt die arrogantie jegens Arabieren dan vandaan? Heeft dat te maken met het verraad tijdens de 1e wereldoorlog?
Je reageert wel vaker "anders" als het over Arabieren gaat. Terwijl niet iedereen die niet op AKP stemt anti-Arabisch is.quote:
Arabieren houden zich niet bezig met Turken, maar over het algemeen wordt er gewoon positief over hen gedacht. Overigens is wat jij zegt wel waar, de praktiserende Turken zijn erg aangenaam om mee te converseren over dergelijke onderwerpen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...
En meestal zie ik dan bij de nationalistische Turken inderdaad haat etc.
Hoe zit het met Arabieren tegenover Turken dan?
Zo gezien klopt het wel, betere uitlegquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...
En meestal zie ik dan bij de nationalistische Turken inderdaad haat etc.
Hoe zit het met Arabieren tegenover Turken dan?
Inderdaad... En je weet iets van economie geloof ik...quote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet![]()
Ik kan wel uh..praten en lachen. Dat zijn opzich ook al talenten.hehe
Lolquote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Inderdaad... En je weet iets van economie geloof ik...
Ja dus?quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik zocht nog een intelligente berberse vrouw om mee te trouwen.
Marokkaanse18quote:
Je bent te jong!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dus?![]()
Jouw reactie kan je op verschillende manieren opvatten hehe.
Ik kan er ook mee levenquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Marokkaanse18Ohja volgens mij kom ik dan over als slijmbal
Kan er mee leven.
Kom op die heb je vast wel eens gehoord toch?quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol![]()
Krijgen we jouw stem niet te horen Sjaakz
Hahhaah oja vergetenquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kom op die heb je vast wel eens gehoord toch?
Jij ook hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef quatara het volgende:
je bent zeer geliefd marokaanse18
Wil je met die huil-smilie zeggen dat je niets ziet in een Nederlands-Marokkaanse jongen die eveneens accentloos Nederlands spreekt?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wil je met die huil-smilie zeggen dat je niets ziet in een Nederlands-Marokkaanse jongen die eveneens accentloos Nederlands spreekt?
Ik heb hier geen microfoon momenteel.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee was niets persoonlijk, had het iemand geweest met een andere afkomst (met of zonder accent) had ik hetzelfde gereageerd.
Laat maar horen dan
Duidelijk toch?!quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Todesschwalben het volgende:
Jij komt als het goed is uit 't Gooi?
Recep Ivedik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Sjaakz het volgende:
Oh ja... Ik herinner met net dat ik Recep Ivedik 2 in de bioscoop gezien heb.
Deel 1 is veel beter.
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van...quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Recep Ivedik.![]()
Deel I is inderdaad beter.
Oke helaas.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb hier geen microfoon momenteel.
Jij komt als het goed is uit 't Gooi?
Ik vind het bij sommige mannen best aantrekkelijk als er een lichte vorm van accent aanwezig isquote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef quatara het volgende:
sorry voor al mijn mede allochtonen maar ik vind het hebben van een accent echt zwaar lelijk, een heel lichte accent is niet erg maar meeste allochtonen hebben dat zware accent
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke helaas.
Nee. Helaas niet..
quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van.... En sommige dingen vond ik echt grappig, maar dan was iedereen verder stil.
Ik ken genoeg Marokkanen in Rotterdam die ook gewoon accentloos Nederlands (kunnen) praten. Dat accent gebruiken we alleen als er Nederlanders in de buurt zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).
Dat zijn import-Rotterdammers.quote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Marokkanen in Rotterdam die ook gewoon accentloos Nederlands (kunnen) praten. Dat accent gebruiken we alleen als er Nederlanders in de buurt zijn.
Misschien later wanneer(ja wanneer niks te als !) ik rijk benquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Hmm da's vreemd, had dat wel verwacht namelijk. Aangezien de meeste allochtonen daar zonder accent spreken (en ik daar ook vandaan kom).
Je hoeft echt niet rijk te zijn om in het Gooi te wonen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien later wanneer(ja wanneer niks te als !) ik rijk ben
Hoe kom ik aan dat idee? Oja..Gooische vrouwenquote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet rijk te zijn om in het Gooi te wonen hoor.
Whehehequote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het ís toch gezellig..
Of ben ik de enige die dat vindt? Dat zou namelijk pijnlijk zijn en in dat geval dient deze reactie te worden genegeerd
Hababam.nl, onderdeel van Marokko.nl / Etnomarketing.quote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Sjaakz het volgende:
Bestaat er trouwens geen Turks equivalent van marokko.nl?
Ja, er zijn natuurlijk ook veel meer Marokkaanse fora... maar ik bedoelde een beetje een grote/bekende, waar eventueel vaak naar verwezen wordt omdat er allemaal stoute dingen gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
Er zijn volgens mij wel 100 Turks-Nederlandse forum sites
Recep Ivedik is zeg maar trash humor.quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat op zich wel lachen was... Zulke vertalingen zijn altijd kut... en Turkse humor is een beetje... apart geloof ik. Dus wanneer de hele zaal in een deuk lag had ik zoiets van.... En sommige dingen vond ik echt grappig, maar dan was iedereen verder stil.
Ja sorry, ik was ondertussen druk aan het posten op Hababam.nl.quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Triggershot het volgende:
HEY KLOON NEGEER MIJN POST EENS NIET.
Ik vroeg het me vooral af omdat er hier op FOK! bijvoorbeeld veel meer Turken dan Marokkanen lijken te zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turksnl.net misschien? Maar die is ook uitgestorven. Verder weet ik dat ChatNu.nl wel bekend is onder veel Turken. Het is een Nederlandse forum site met vooral Turkse gebruikers. Alleen is die site eigenlijk ook niet meer wat het was.
Omdat er meer Turkse nerds zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik vroeg het me vooral af omdat er hier op FOK! bijvoorbeeld veel meer Turken dan Marokkanen lijken te zijn.
Welk nick?quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was ondertussen druk aan het posten op Hababam.nl.
Of gewoon toeval?quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Of Marokkanen doen meer aan direct chat... MSN/IRC... En datingsites natuurlijk.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
sjaakz is geen trigger.
Sjaakmat.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar hier de hamvraag: is Sjaakz nou onderdeel van een groots trollplan van trollmod Triggershot om al trollend fok! ten onder te trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |