Vond het al raar, dacht dat jij er juist niet van hield om zo te praten.quote:
Mwah, ik heb het idee dat ze elkaar gewoon keihard naaien.quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Todesschwalben het volgende:
Is het waar dat Turken heel erg neerkijken op Arabieren?
Was weer te impulsiefquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vond het al raar, dacht dat jij er juist niet van hield om zo te praten.
Nee, ik zie mierenneuker of muggenzifter niet als een denigrerende opmerking. Jij hebt gewoon lange tenen. En als er hier iemand aan het zeveren is dan ben jij het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind het een denigrerende opmerking, en ik vermoed dat jij je hier volledig van bewust bent. Nu kap ik met het reageren op je gezever.
Dat kan ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ach ja... zolang je maar kan dansen!
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Todesschwalben het volgende:
Maar waar komt die arrogantie jegens Arabieren dan vandaan? Heeft dat te maken met het verraad tijdens de 1e wereldoorlog?
arabische regeringquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Todesschwalben het volgende:
Maar waar komt die arrogantie jegens Arabieren dan vandaan? Heeft dat te maken met het verraad tijdens de 1e wereldoorlog?
Je reageert wel vaker "anders" als het over Arabieren gaat. Terwijl niet iedereen die niet op AKP stemt anti-Arabisch is.quote:
Arabieren houden zich niet bezig met Turken, maar over het algemeen wordt er gewoon positief over hen gedacht. Overigens is wat jij zegt wel waar, de praktiserende Turken zijn erg aangenaam om mee te converseren over dergelijke onderwerpen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...
En meestal zie ik dan bij de nationalistische Turken inderdaad haat etc.
Hoe zit het met Arabieren tegenover Turken dan?
Zo gezien klopt het wel, betere uitlegquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie in mijn buurt geen arrogantie jegens Arabieren? Het is maar net met welke Turk je praat eigenlijk. Meestal zie je bij praktiserende Turken totaal geen arrogantie of haat tegenover Arabieren...
En meestal zie ik dan bij de nationalistische Turken inderdaad haat etc.
Hoe zit het met Arabieren tegenover Turken dan?
Inderdaad... En je weet iets van economie geloof ik...quote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet![]()
Ik kan wel uh..praten en lachen. Dat zijn opzich ook al talenten.hehe
Lolquote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Inderdaad... En je weet iets van economie geloof ik...
Ja dus?quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik zocht nog een intelligente berberse vrouw om mee te trouwen.
Marokkaanse18quote:
Je bent te jong!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dus?![]()
Jouw reactie kan je op verschillende manieren opvatten hehe.
Ik kan er ook mee levenquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Marokkaanse18Ohja volgens mij kom ik dan over als slijmbal
Kan er mee leven.
Kom op die heb je vast wel eens gehoord toch?quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lol![]()
Krijgen we jouw stem niet te horen Sjaakz
Hahhaah oja vergetenquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kom op die heb je vast wel eens gehoord toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |