quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geïnterpreteerd en misbruikt door een fundamentalistische moslim?
Dat wist ik ook wel.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geïnterpreteerd en misbruikt door een hypocriete fundamentalistische moslim?
Die staat er alvast bij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Todesschwalben het volgende:
Oja, misschien kunnen we dit plaatje in de OP voegen!:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 18:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb je je opdrachten enzo nog op tijd afgekregen?
Goed bezig.quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa *kijkt stoer*
Nu nog even leren
Uh het vak heet Inleiding tot de rechtswetenschapquote:
Wat een waardeloos vakquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh het vak heet Inleiding tot de rechtswetenschap![]()
Hierbij moet je echt alles letterlijk weten en kun je in tegenstelling tot rechtssociologie niet een heel onzinverhaal ophangen
Tell me about it..quote:
Dan moet je vooral niet je pauze gaan verpesten door daar bij stil te staan. Ik ga er ten minste vanuit dat dit je pauze isquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tell me about it..![]()
Pauze houden is zo fijn..maar als die pauze voorbij is voel je je nog rotter
Nee, hier is het gewoon werkweek.quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Meki het volgende:
wie heft er deze week studieweek ?
Nee dit is mijn pre-pauze..de zogenaamde voorpauze..hierbij bereid ik me voor op het werkelijke gepauzequote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet je pauze gaan verpesten door daar bij stil te staan. Ik ga er ten minste vanuit dat dit je pauze is
Het is wat!quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
[...] pre-pauze [...] voorpauze [...] gepauze
quote:
Vrouwenhanden zijn kinderhanden... maar vertel.quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol![]()
9;30 ga ik aan de slag..nee echt.
Ik heb trouwens vandaag een zalig luchtje ontdekt. Ben weer helemaal blij.
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Vraagje: kunnen de meeste Marokkanen het Saoedische Arabisch (grotendeels) verstaan, of zijn de verschillen te groot?
En is er een groot verschil tussen wat ze in Egypte en in Marokko srpeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Alien van Thierry Mugler..als je ooit wat voor je zus moet halen raad ik je deze aanquote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vrouwenhanden zijn kinderhanden... maar vertel.
Ok, ik kan namelijk wel wat (Omaans, lijkt op Saudisch volgens mij) Arabisch en toen ik in Egypte was verstonden ze me soms wel, soms niet maar dachten altijd meteen dat ik Saudisch sprakquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef Suisse het volgende:
Marokanen.![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 1 k nog wel:)
Volgens mij klopt dit welquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat alle betrokkenen redelijk Arabisch kunnen, en niet slechts een streekdialect/taal, kunnen ze elkaar allemaal vrij goed verstaan. Vooral die ene uit Egypte, omdat daar vrij veel muziek/series/films vandaan komen.
Als je ze allemaal afzonderlijk hun "eigen taal" hoort spreken lijkt het niet echt op elkaar.
Mensen die geen ABN/ABA kunnenquote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel![]()
Mn moeder kan ook gewoon communiceren met elk Arabisch volk ik daarentegen snap het al niet als iemand van een andere streek in Marokko Arabisch tegen me spreekt. Alles is dan zo verbogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |