Och heden het is nog niet eens half 12 en ik lig al onder m;n bureau van het lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
Een stoeipartij met een wátquote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Och heden het is nog niet eens half 12 en ik lig al onder m;n bureau van het lachen.
Was niet echt iets wat ik verwacht had na een stoeipartij met een maalmolen.
FF linkje zoeken..... in ieder geval niet dat ding.quote:
En zolang mensen zich aan hem blijven ergeren en dat laten merken blijft ie voet aan de grond houdenquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Marokkanen op FOK! #3 - Speciaal voor Lamon.
Lamon krijgt geen voet aan de grond bij de Nederlandse FOK!kers, dus likt zich in bij Marokkaanse. Ik vind het echt tenenkrommend hoe hij zit te slijmen
Ik ben uit de klei getrokken en snap het ook niet en dat ding wat Elisa postte; keine ahnung.quote:Op zondag 1 november 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat dan?
Ik ben vast te stads, ik snap 't niet
Goed linkjequote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
FF linkje zoeken..... in ieder geval niet dat ding.
Internal Error.quote:
Oh god...ik zat al met een smile van oor tot oor door je samenvatting, maar nu ist misquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, een vrij klein, iel Hollandsch mannetje. Maar met een dinges waar een paard de hik van krijgt
Ik krijg gewoon jeuk van de plaatsvervangende schaamte... Dan moet ik gewoon wat zeggen...quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En zolang mensen zich aan hem blijven ergeren en dat laten merken blijft ie voet aan de grond houden
Ja, maar de stakkert had er wel slecht van geslapenquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een slecht verhaal van die VVN kerel
Ja ik heb 2 kinderen van 8 en 11
Ja dus? Je rijd te hard beunhaas
quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van de plaatsvervangende schaamte... Dan moet ik gewoon wat zeggen...
Tis toch sneu hoe hij zit te slijmen daar over dat ze meer trots hebben dan Nederlanders (ok kan ik nog inkomen) en dan dat ze films beter weten te waarderen daar Nederlanders ()
Wat ik al zei daar; die gast is gewoon met een of ander sociaal experimentje bezig ofzo... Iedere keer zit hij zich weer bij een ander 'clubje' in te likken.
Ik heb wel een eckte eckte Lamon fobo-bericht
Nieuw linkjequote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet het wel hier.
Maar wat moet ik daar nu mee?
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoetquote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh god...ik zat al met een smile van oor tot oor door je samenvatting, maar nu ist mis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef JJH het volgende:
Elisa, was het...
Feliciteer hier RacerDKB met zijn grote piemel
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |