Allemaal lijkt me.quote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
aan hoeveel van de voorwaarden moet je voldoen?
Zie het als een reünie.quote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
We kijken dit maar even aan denk ik.. Het is namelijk de bedoeling dat meets voor iedereen zijn.
Há, ik voel een FOT-achtige rel aankomenquote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
We kijken dit maar even aan denk ik.. Het is namelijk de bedoeling dat meets voor iedereen zijn.
Als ik aan alle voorwaarden zal voldoen, wat ik niet doe, want grolsch, zou ik graag meedoen, maar inderdaad, je kan dit het beste via PM regelen, want zoals gezegd, open karakterquote:Op zondag 1 november 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Há, ik voel een FOT-achtige rel aankomen
Maar zie het anders als een animocheck, dan doen we het echt plannen e.d. van de meet wel via PM, om het open karakter van de meets niet te schaden
Half jaartjequote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben er net iets minder lang dan Nijn
Als je een beetje ballen toont en gewoon zelf even dit regelt dan welquote:
Nee manquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef Merel1808 het volgende:
Laten we iets doen met datums prikken enzo, ik zie dit hele gebeuren graag nog dit jaar plaatsvinden
Ach, zat meets waar dat geen eis isquote:
Ik niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Blaxje het volgende:
Ik voldoe aan de eisen. Ik kom sowieso. Geen gezeik, gewoon Blaxje.
Wel aan nummer 3?quote:
Oh wacht kut, de eerste twee niet.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 10:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil best komen, maar ik voldoe vast aan geen enkele voorwaarde?
Hoeveel meets heb je nu al achter de rug manquote:Op maandag 2 november 2009 @ 10:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil best komen, maar ik voldoe vast aan geen enkele voorwaarde?
Kankerstrakke tijd.quote:
Geen idee, ben de tel kwijt denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je nu al achter de rug man.
QFT.quote:Op maandag 2 november 2009 15:38 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Kankerstrakke tijd.
Anders het criterium: postende in '06/'07?
Kusjes
Maakt het nog uit met welke account?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
Anders gewoon zo doen, als je voor 2005 bent geregisteerd mag je sowieso komen?
Waar zit je bij dan?quote:Op maandag 2 november 2009 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
Grolsch in A'dam is geen punt, mijn vereniging borrelt in een Grolsch-café, zelfs de Gieter heeft Grolsch
quote:3. Bezoekers dienen geclassificeerd te kunnen worden als 'oude PUB-rot'.
Uit de gloriedagen met RJ, Vladje en XBM op stage.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit is wel het belangrijkste punt uiteraard![]()
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uit de gloriedagen met RJ, Vladje en XBM op stage.
Moet ik nogsteeds een keer meeten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RrrrrrrrrrrrrrrDie moet er sowieso bij zijn
Vanaf 12 nov ben ik werkeloos dus ik kan vanaf dan elke donderdag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef Merel1808 het volgende:
Streepje zetten als je niet kan:
12 november -
19 november - |
26 november - |
3 december -
10 december -
17 december -
Toch wel minimaal voor jan. 2008quote:
Check.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch wel minimaal voor jan. 2008
Was 27 december 2007 de meet met Cafe Belgie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Was 27 december 2007 de meet met Cafe Belgie?
Nee omdat dat een flinke uitgave is en de datum nog niet vast staat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 13:43 schreef Merel1808 het volgende:
Jij viert elke donderdag in december je verjaardag?
Daarom mag jij ook niet komen, dwaasquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef remmertjuh het volgende:
Ik voldoe geloof ik alleen aan voorwaarde 2
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doenquote:
Hee, ik heb (heel goed van mij) een hele tas vol met oude-spullen-van-bart hier in A'dam staan! Wanneer wil je die?quote:
En dit kan niet gewoon in FC omdat...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doen
Oh en jij was altijd zwaar tegen, dus waarom post jij hier?!
OMG! GOEIE.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hee, ik heb (heel goed van mij) een hele tas vol met oude-spullen-van-bart hier in A'dam staan! Wanneer wil je die?
Willen de FA's ook komen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doen
Oh en jij was altijd zwaar tegen, dus waarom post jij hier?!
Het is ook veel besproken in FC, en het is volgens mij geen geheim dat FOK! zich hier eigenlijk niet voor leent (meets die niet voor iedereen toegankelijk zijn), maar omdat ik de insteek van jullie begrijp geef ik jullie tot zondag. Dit wil niet zeggen dat FA's of andere mods dit topic niet kunnen sluiten. Mijn waarschuwing zou zijn, als je het hier gaat plannen etc. dan krijg je toch weer dat anderen zien van: Oh, maar het is op die datum daar, dus gaan we ook gewoon, ofzo...quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit kan niet gewoon in FC omdat...Lijkt me dat je daar naar hartelust kan kibbelen met FA's etc.
Het zou wel geniaal zijn om hier een datum, tijd en locatie te plannen en dan aan de overkant in een café te gaan zitten kijken wie er allemaal op komen dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is ook veel besproken in FC, en het is volgens mij geen geheim dat FOK! zich hier eigenlijk niet voor leent (meets die niet voor iedereen toegankelijk zijn), maar omdat ik de insteek van jullie begrijp geef ik jullie tot zondag. Dit wil niet zeggen dat FA's of andere mods dit topic niet kunnen sluiten. Mijn waarschuwing zou zijn, als je het hier gaat plannen etc. dan krijg je toch weer dat anderen zien van: Oh, maar het is op die datum daar, dus gaan we ook gewoon, ofzo...
En dan vervolgens naar binnen lopen en hun uitlachen zo van:quote:Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijn om hier een datum, tijd en locatie te plannen en dan aan de overkant in een café te gaan zitten kijken wie er allemaal op komen dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, voel je je buitengesloten meid
Oh wacht, dan heb ik het begrip VPZ niet goed begrepen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.
Ben ik dan wel VPZ, of ben ik geadopteerd door de VPZ'ers als cool kutjong, en dat ik daarom mag komen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, dan heb ik het begrip VPZ niet goed begrepen.
Jij hebt het zeker begrepen. Twee andere mensen in dit topic nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In dat geval klopt deze uitspraak niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker begrepen. Twee andere mensen in dit topic niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat nou faalquote:
welk kinderfeestje?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet uitgenodigd op je kinderfeestje! Jij discrimineert mij!
Ye right.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat nou faalDeze meet wordt legendarischer dan de vorige 7 bij elkaar
Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meetsquote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ye right.
Mensen die een leven hebben gekregen bij elkaar zetten.
dat gaat niet werken
Eigenlijk moet ook iedereen van toen een uitnodiging krijgen. Angelo enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meets
Ben benieuwd. ik zal wel vanaf de overkant toekijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meets
Sowieso, die italiaanse loodgieterquote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ook iedereen van toen een uitnodiging krijgen. Angelo enzo
Ja want alleen bb kan dat beslissenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
In dat geval klopt deze uitspraak niet.
[..]
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want alleen bb kan dat beslissen?
Indirect wel ja.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.
Oh mevrouw loopt bijdehand te doen. Moet je eerst weten waar het is.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook gewoon naartoe?
Care.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh mevrouw loopt bijdehand te doen. Moet je eerst weten waar het is.
Je kan wel gaan forceren om toch die meet bij te wonen. Maar gezelliger wordt het er niet van hoor. Leg het naast je neer, het is niet het einde van de wereld.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Care.
Ik vind het zo jammer dat dit soort dingen gebeuren.
Vorig jaar was er constant gezeik over die oude en nieuwe garde.
En nu begint dat gekanker gewoon weer.
Gast.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan wel gaan forceren om toch die meet bij te wonen. Maar gezelliger wordt het er niet van hoor. Leg het naast je neer, het is niet het einde van de wereld.
KOM OP ZEGquote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor Do als je het niet erg vindt.
Als je gewoon niet op dat gezeik reageert komt het ook niet terug. Ik vind het namelijk niet erg dat ze een meet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast.Ik forceer helemaal niks. Als ik niet welkom ben, ben ik niet welkom. Dat boeit met echt geen fuck. Het enige wat ik niet kan hebben is het feit dat het hele oude garde nieuwe garde gezeik terugkomt door dit soort topics te openen.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of heeft ie serieus player skills?
OMG! Neem gewoon D_A!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat was toch niks zei je?quote:
Pff waar ik op uit kom..quote:Op woensdag 4 november 2009 23:42 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
Ik open ff een SC van vroegäh. Zien we meteen weer wie er allemaal bijwaren toen
Ik kom niet in dat topic voorquote:Op woensdag 4 november 2009 23:47 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Pff waar ik op uit kom..![]()
PUB SC #1938 [Maaike is lief O+]
Anyway, iedereen die daarin staat is oldbie!
Waarom zou ik hem anders aanradenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:46 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Dat was toch niks zei je?
Gast je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kom niet in dat topic voorNu mag ik niet meer komen, boehoeee
![]()
Gaat een zeer gezellige meet worden
Weet ikquote:Op donderdag 5 november 2009 00:06 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Gast je snapt wat ik bedoel
Noesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Toen postte ik ook al mee in de SC, geeft dit mij dan ook een uitnodigingquote:Op woensdag 4 november 2009 23:47 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Pff waar ik op uit kom..![]()
PUB SC #1938 [Maaike is lief O+]
Anyway, iedereen die daarin staat is oldbie!
PUB SC #661 Een zondag huiswerk maken..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Same.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef Rauw. het volgende:
Tevens, Tijgertje. niet huilen.
Jij bent ook medeplichtig aan het bashen van enkele vrij recente " nieuwe gezichten " in de SC.
En nu ben jij een keer niet gewenst en begin je een drama.
Zoals?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef Rauw. het volgende:
Tevens, Tijgertje. niet huilen.
Jij bent ook medeplichtig aan het bashen van enkele vrij recente " nieuwe gezichten " in de SC.
En nu ben jij een keer niet gewenst en begin je een drama.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zoals?
Ik begin geen drama. Ik geef alleen mijn mening.
Jij altijd weerquote:
Had jij haar toch even tuk.quote:
Makkie!quote:
Zekerzzzs makker.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Had jij haar toch even tuk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Makkie!
[..]
Zekerzzzs makker.
Noh boefje.quote:
Nog maar een keer in het rijtje danquote:Op donderdag 5 november 2009 @ 08:11 schreef VASND het volgende:
[..]
PUB SC #661 Een zondag huiswerk maken..
Wij zijn meer oldbie dan dat.
Coolheidscredits+1
De hele groep hier heeft al genoeg meets gehad laatste maanden, laat een wat selecter groepje ook eens hun lol hebben danquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zoals?
Ik begin geen drama. Ik geef alleen mijn mening.
[WinterPUB SC #1452] K3 is tofff! :')quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef Bravebart het volgende:
De Pub [ 1125 ] - Amen.
Mijn eerste postIk was er weer eens laat bij
Ik heb een post op pagina 1.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
PUB Slowchat topic
Wie daar post is pas oldschool
Doe maarquote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb een post op pagina 1.
Misschien kom ik ook wel, ligt aan de datum.![]()
Eix.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Eix het volgende:
[..]
En toch ben ik al langer geregistreerdquote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik own jou vet.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En toch ben ik al langer geregistreerd
Als je op deze meet aanwezig wilt zijn,quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En toch ben ik al langer geregistreerd
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je op deze meet aanwezig wilt zijn,
moet je vroeger al in de Pub SC hebben gepost.
Daar gaat het om!
Begint 'ie weerquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je op deze meet aanwezig wilt zijn,
moet je vroeger al in de Pub SC hebben gepost.
Daar gaat het om!
ImTheBase heeft daar gepost, onder een ouder account van 'm.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
PUB Slowchat topic
Wie daar post is pas oldschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |