Dat is mischien nog leuk, ik moet Engelse woordjes stampenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedrijfsorganisatie en Organisatie arbeidsvoorzieningen![]()
dat is niet zo moeilijk, ik hoef alleen maar engelse woordjes te kijken en ik ken ze alquote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is mischien nog leuk, ik moet Engelse woordjes stampen.
Nee? Maak eens een indeling van deelonderwerpen danquote:Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
stem !quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef VASND het volgende:
Meet nummero 3: Waar, wanneer, hoelaat?
Nijmegen
Maastrichtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef VASND het volgende:
Meet nummero 3: Waar, wanneer, hoelaat?
Nijmegen
Ok, je hebt gelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee? Maak eens een indeling van deelonderwerpen dan.
Ik hoop dat ik mijn stage straks ook betaald krijg, anders vind ik het helemaal bagger.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zojuist mn stagevergoeding gekregen![]()
Mn hele dag is goed
Daar doen we niet aan hoorquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zojuist mn stagevergoeding gekregen![]()
Mn hele dag is goed
'leuk'quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is mischien nog leuk, ik moet Engelse woordjes stampen.
Aalten - Maastricht: 3:30 en 4x overstappenquote:
Leuk is mischien anders, maar volgens mij is dat echt zo'n vaak waarbij je dat even door moet lezen en dan kan je het wel.quote:
begin juni ben ik 4 jaar samen met mn vriendquote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan hoor
Behalve begin Juni tijdens PP
ik zou niks krijgen, op het einde kwam mn baas even vertellen dat hij vond dat we zó goed ons best hadden gedaan en mooie dingen hadden gemaakt. Dat we een bescheiden vergoeding zouden krijgenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mijn stage straks ook betaald krijg, anders vind ik het helemaal bagger.
blijf je maar slapenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aalten - Maastricht: 3:30 en 4x overstappenDan kan nooit goed gaan
![]()
Ochquote:Op zondag 29 januari 2006 13:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Leuk is mischien anders, maar volgens mij is dat echt zo'n vaak waarbij je dat even door moet lezen en dan kan je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |