dan doen ze T_L_K of t_l_k of tlkquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik las in fobo van Marli, over dat mensen vaak je afkorting verkeerd hebben.
ff goed geketst?quote:
Joooooo3w33quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen gister opstap was vet, maarja ik ga nu naar de stad want de prins word straks uitgeroepen
Jij zéker niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen gister opstap was vet, maarja ik ga nu naar de stad want de prins word straks uitgeroepen
3uur toch pas?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
Bummer..quote:
ik lag er rond 6 uur in en om 10 uur werd ik weer wakker :Squote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, lekker uitgeslapen, ben net een halfuur wakker![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
Jaquote:
Bedrijfsorganisatie en Organisatie arbeidsvoorzieningenquote:
Ja eerst ff naar Minckeleersquote:
Ik heb moprgen Wiskunde tentamenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedrijfsorganisatie en Organisatie arbeidsvoorzieningen![]()
Vrijdag werd het pas bekend dat we maandag tentamen hebbenquote:
Ik moet vandaag met mn kutlamme kop een presentatie Engels in mkaar zetten, we hebbben alleen een onderwerpquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vrijdag werd het pas bekend dat we maandag tentamen hebben![]()
Gezelligquote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet vandaag met mn kutlamme kop een presentatie Engels in mkaar zetten, we hebbben alleen een onderwerp.
WK 2006.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gezellig
Welk onderwerp dan?
Hey VASND![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |