Duidelijk.quote:
ja een luchtje maar .. wilde die ookquote:
Ah, wel leuk, welke?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja een luchtje maar .. wilde die ook![]()
Mexx Ice Touch.quote:
ik heb fotos van de meet in mn Foboquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, mijn eigen account ook maar even aangeslingerd
Bart is aan het afwassen![]()
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, mijn eigen account ook maar even aangeslingerd
Bart is aan het afwassen![]()
Waar was je vanmorgen trouwens? We hebben nog op je gewachtquote:
Verslapen, mn pa kwam om 7.34 binnen; "MEREL! HET IS HALF 7!! JE MOET AAN HET WERK!!"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar was je vanmorgen trouwens? We hebben nog op je gewacht
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Verslapen, mn pa kwam om 7.34 binnen; "MEREL! HET IS HALF 7!! JE MOET AAN HET WERK!!"![]()
Had niet gekundquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Mischien hadden we je toch moeten bellen, dan was je wakker geworden
Als ik straks thuis ben komen er ook wat inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb fotos van de meet in mn Fobo
wat leuk lisannequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef liiszle het volgende:
whaaa, hoe vet is dit.. een vakantie vriend uit Italie (dus ook een italiaan) heeft me ineens naar 2 jaar toegevoegd!
Schatjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef Wezzel het volgende:
hoi fvivif
NWLY BFFL KusJ4H + 10 KudiiEs!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Schatje![]()
ik nu gaan sorry hhvvj wjnnmk jeweets ntb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
wat lieffquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef fvivif het volgende:
en een kusje voor Liiszle als ze dit leest
Lengte Geslachtsdeel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef nijnja het volgende:
Hehe, Léon, Deventer, Waterpolo, Groot, Breed (valt wel mee). Verder nog iets? uhm, Lerarenopleiding, LUI (uiteraard
)
Dat komt dan goed uit... Je kunt hier altijd terecht, je mag alleen niet over bans van anderen praten, want dan krijg je er zelf 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef nijnja het volgende:
Altijd fijn om ergens welkom te zijn
En ik ben ook goed in het praten zonder onderwerp dus ik zal me hier wel thuis voelen denkik (als ik alles zo een beetje lees)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |