Maakt het nog uit met welke account?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
Anders gewoon zo doen, als je voor 2005 bent geregisteerd mag je sowieso komen?
Waar zit je bij dan?quote:Op maandag 2 november 2009 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
Grolsch in A'dam is geen punt, mijn vereniging borrelt in een Grolsch-café, zelfs de Gieter heeft Grolsch
quote:3. Bezoekers dienen geclassificeerd te kunnen worden als 'oude PUB-rot'.
Uit de gloriedagen met RJ, Vladje en XBM op stage.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit is wel het belangrijkste punt uiteraard![]()
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uit de gloriedagen met RJ, Vladje en XBM op stage.
Moet ik nogsteeds een keer meeten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RrrrrrrrrrrrrrrDie moet er sowieso bij zijn
Vanaf 12 nov ben ik werkeloos dus ik kan vanaf dan elke donderdag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef Merel1808 het volgende:
Streepje zetten als je niet kan:
12 november -
19 november - |
26 november - |
3 december -
10 december -
17 december -
Toch wel minimaal voor jan. 2008quote:
Check.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch wel minimaal voor jan. 2008
Was 27 december 2007 de meet met Cafe Belgie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Was 27 december 2007 de meet met Cafe Belgie?
Nee omdat dat een flinke uitgave is en de datum nog niet vast staat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 13:43 schreef Merel1808 het volgende:
Jij viert elke donderdag in december je verjaardag?
Daarom mag jij ook niet komen, dwaasquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef remmertjuh het volgende:
Ik voldoe geloof ik alleen aan voorwaarde 2
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doenquote:
Hee, ik heb (heel goed van mij) een hele tas vol met oude-spullen-van-bart hier in A'dam staan! Wanneer wil je die?quote:
En dit kan niet gewoon in FC omdat...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doen
Oh en jij was altijd zwaar tegen, dus waarom post jij hier?!
OMG! GOEIE.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hee, ik heb (heel goed van mij) een hele tas vol met oude-spullen-van-bart hier in A'dam staan! Wanneer wil je die?
Willen de FA's ook komen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem op slot gooi, maar misschien een FA ofzo wel, of BT. Ik zeg gewoon dat het plannen ervan in dit topic wel FA's trekt, dus dat je het beter niet kan doen
Oh en jij was altijd zwaar tegen, dus waarom post jij hier?!
Het is ook veel besproken in FC, en het is volgens mij geen geheim dat FOK! zich hier eigenlijk niet voor leent (meets die niet voor iedereen toegankelijk zijn), maar omdat ik de insteek van jullie begrijp geef ik jullie tot zondag. Dit wil niet zeggen dat FA's of andere mods dit topic niet kunnen sluiten. Mijn waarschuwing zou zijn, als je het hier gaat plannen etc. dan krijg je toch weer dat anderen zien van: Oh, maar het is op die datum daar, dus gaan we ook gewoon, ofzo...quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit kan niet gewoon in FC omdat...Lijkt me dat je daar naar hartelust kan kibbelen met FA's etc.
Het zou wel geniaal zijn om hier een datum, tijd en locatie te plannen en dan aan de overkant in een café te gaan zitten kijken wie er allemaal op komen dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is ook veel besproken in FC, en het is volgens mij geen geheim dat FOK! zich hier eigenlijk niet voor leent (meets die niet voor iedereen toegankelijk zijn), maar omdat ik de insteek van jullie begrijp geef ik jullie tot zondag. Dit wil niet zeggen dat FA's of andere mods dit topic niet kunnen sluiten. Mijn waarschuwing zou zijn, als je het hier gaat plannen etc. dan krijg je toch weer dat anderen zien van: Oh, maar het is op die datum daar, dus gaan we ook gewoon, ofzo...
En dan vervolgens naar binnen lopen en hun uitlachen zo van:quote:Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijn om hier een datum, tijd en locatie te plannen en dan aan de overkant in een café te gaan zitten kijken wie er allemaal op komen dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, voel je je buitengesloten meid
Oh wacht, dan heb ik het begrip VPZ niet goed begrepen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.
Ben ik dan wel VPZ, of ben ik geadopteerd door de VPZ'ers als cool kutjong, en dat ik daarom mag komen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, dan heb ik het begrip VPZ niet goed begrepen.
Jij hebt het zeker begrepen. Twee andere mensen in dit topic nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In dat geval klopt deze uitspraak niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker begrepen. Twee andere mensen in dit topic niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat nou faalquote:
welk kinderfeestje?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet uitgenodigd op je kinderfeestje! Jij discrimineert mij!
Ye right.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat nou faalDeze meet wordt legendarischer dan de vorige 7 bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |