Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meetsquote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ye right.
Mensen die een leven hebben gekregen bij elkaar zetten.
dat gaat niet werken
Eigenlijk moet ook iedereen van toen een uitnodiging krijgen. Angelo enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meets
Ben benieuwd. ik zal wel vanaf de overkant toekijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat denk jij met je beperkte geest misschien, maar wij zien elkaar niet meer puur als mede-fokkers, dus het wordt een meet van heel andere aard dan de standaard PUB-meets
Sowieso, die italiaanse loodgieterquote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ook iedereen van toen een uitnodiging krijgen. Angelo enzo
Ja want alleen bb kan dat beslissenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
In dat geval klopt deze uitspraak niet.
[..]
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want alleen bb kan dat beslissen?
Indirect wel ja.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, want ik kan er gewoon naar toe.
Oh mevrouw loopt bijdehand te doen. Moet je eerst weten waar het is.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook gewoon naartoe?
Care.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh mevrouw loopt bijdehand te doen. Moet je eerst weten waar het is.
Je kan wel gaan forceren om toch die meet bij te wonen. Maar gezelliger wordt het er niet van hoor. Leg het naast je neer, het is niet het einde van de wereld.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Care.
Ik vind het zo jammer dat dit soort dingen gebeuren.
Vorig jaar was er constant gezeik over die oude en nieuwe garde.
En nu begint dat gekanker gewoon weer.
Gast.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan wel gaan forceren om toch die meet bij te wonen. Maar gezelliger wordt het er niet van hoor. Leg het naast je neer, het is niet het einde van de wereld.
KOM OP ZEGquote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor Do als je het niet erg vindt.
Als je gewoon niet op dat gezeik reageert komt het ook niet terug. Ik vind het namelijk niet erg dat ze een meet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast.Ik forceer helemaal niks. Als ik niet welkom ben, ben ik niet welkom. Dat boeit met echt geen fuck. Het enige wat ik niet kan hebben is het feit dat het hele oude garde nieuwe garde gezeik terugkomt door dit soort topics te openen.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of heeft ie serieus player skills?
OMG! Neem gewoon D_A!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor Do als je het niet erg vindt.
Dat was toch niks zei je?quote:
Pff waar ik op uit kom..quote:Op woensdag 4 november 2009 23:42 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
Ik open ff een SC van vroegäh. Zien we meteen weer wie er allemaal bijwaren toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |