Ja graag en veul.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 07:44 schreef nieslief het volgende:
Tsjonge jonge zeg wat gezellig zo op de vroege morgen.
was't maar waarquote:Op zondag 1 november 2009 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
en toen was iedereen weer in slaap gevallen
Zeg dat wel ja.....quote:
Nauwelijks gelezen nog, ik probeer het te bewaren voor een vakantie... maar of me dat luktquote:Op zondag 1 november 2009 08:06 schreef nieslief het volgende:
Is dat nieuwe boek van Dan Brown wat??
quote:Op zondag 1 november 2009 08:10 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, en plintenladdertjes bestaan echt. Mijn vader verkocht die dingen in zijn zaak (het is een uitklapladdertje dat verstopt zit onder de plint van je keukenkastje). Was altijd prachtig als er dan van die jonge gastjes kwamen vragen om een plintenladdertje, gestuurd door hun baas of collega's om in de stad zo'n ding te gaan zoeken, en dan verkocht mijn vader ze zo'n ding. Kwamen ze altijd een uur later met rood hoofd weer terugbrengen
Er zijn ook zat plintenladders die niet terug komen, of waarbij inderdaad de bewuste collega 't ding komt terugbrengenquote:Op zondag 1 november 2009 08:14 schreef nieslief het volgende:
't is dat ik er niet ingetrapt ben toen mijn vader me dat vroeg anders had ik je vader opgezocht. Had pa mooi met een plintladdertje gezeten. Ik had hem echt niet teruggebracht hij vroeg er toch om. En datzelfde had ik tegen de baas gezegd: hallo jij vroeg erom dan krijg je hem ook. Wil je hem niet breng zelf maar terug.
Maarja dan had hij die lades uit de plinten moeten halen. (Pa is heel handig en heeft i.p.v. plinten onder de keukenkastjes lades gemaakt.)
Deze snap ik niet ws is het gewoon nog iets te vroeg voor mijn hersentjes.quote:Op zondag 1 november 2009 08:20 schreef MrSubtle het volgende:
Wij sturen mensen overigens altijd voor een doosje windows resources naar de IT afdeling
Mogge Nieslief, en recources zijn bronnen/voorraden normaal maar die kun je voor windows niet in een doosje krijgenquote:Op zondag 1 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Deze snap ik niet ws is het gewoon nog iets te vroeg voor mijn hersentjes.
MI'tje
Oh wacht de lol zit 'm in het doosje.....quote:Op zondag 1 november 2009 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Nieslief, en recources zijn bronnen/voorraden normaal maar die kun je voor windows niet in een doosje krijgen
Goedemorgenquote:Op zondag 1 november 2009 08:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh wacht de lol zit 'm in het doosje.....
Ja echt wel.... Ben een beetje brak..... En ik heb niet eens gedronken...quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 08:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja echt wel.... Ben een beetje brak..... En ik heb niet eens gedronken...
Nee niet eens lag om half 11 al in bed geslapen als een os maar ik kan nog wel een paar uurtjes erbij trekken eerlijk gezegd. Alleen mr.Lief en ik slapen omstebeurt uit en het is mijn beurt vandaag om met de jongens op te staan.....quote:
Pfff wat een plaatjes zo op de vroege morgen. Enneh dat speelgoed komt er hier niet in!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
bewijs dat japanners raar zijn:
[ afbeelding ]
Sorry zo wordt ik thuis en inmiddels door sommigen hier genoemd.quote:
Ik zit de hele tijd op mijn handen me in te houden om te antwoorden en jij onderbreekt zomaar zijn zwabje......quote:Op zondag 1 november 2009 09:22 schreef MrSubtle het volgende:
Hij heeft dat laatst 'n keer gedaan jasindsdien heet het zo
Een JJH is vier op een rij dat kan nooit meer een zwabje worden.quote:
Ja je had hem bijna........quote:Op zondag 1 november 2009 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh op die manier, viel me niet eens op dat je er vijf had gemaakt
dan probeer ik het later nog wel es xD
edit: he pm, dat had ik eerder moeten weten![]()
Ja maar het gaat geen niesje heten, want zoiets kun je nooit naar jezelf noemen. Als zwab en ik nu spontaan hadden geroepen "een niesje!quote:Op zondag 1 november 2009 09:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een JJH is vier op een rij dat kan nooit meer een zwabje worden.
Vandaar ook dat ik een Niesje heb gemaakt: 5 op een rij.
Best wel triest eigenlijk zo op de vroege morgen![]()
Oh dat was ikquote:Op zondag 1 november 2009 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
oh ja, nu ik toch in jullie kliekje aan het infiltreren ben![]()
iemand vroeg wat mijn relatie was tot het abortiekonijn ofzo?
ehh, please elaborate
En zo onorigineelquote:
Zie mijn knipoog vlak voor mijn post jeweets dat plaatje ernaast.quote:Op zondag 1 november 2009 09:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar het gaat geen niesje heten, want zoiets kun je nooit naar jezelf noemen. Als zwab en ik nu spontaan hadden geroepen "een niesje!" ... maar helaas
Hoiquote:
Pics or it didn´t happen.quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, ik teken dit konijntje nog even af, en dan ga ik douchen en actief worden
heus waar![]()
Ben nog steeds bezig aan het stylen van de eerste tekening. Die moet helemaal goed zijn voor ik verder kan.quote:Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pics or it didn´t happen.
Ben eiglijk heel nieuwschierig naar het nijntje
En als je nou de ogen iets meer naar het midden doet en iets zachter de omlijning van de oogjes doet. Dit is nu zo´n ´harde´ lijn.quote:Op zondag 1 november 2009 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
Dit is 'm tot nu toe, maar ik ben niet tevreden over de neus en ogen (passen niet bij de rest), maar ik krijg de ogen niet goed met een muis... op papier lukt het wel. Toch maar eens kijken naar een teken-tabletje anders. Dan kan ik de haren ook mooier maken, die vind ik nu te steriel, mag wel wat slordiger, maar ook dat is moeilijk met een muis. Op papier kan ik 'm veel meer karakter geven telkens dan op het scherm
. En ik ben nog niet helemaal happy met de vorm van de oren en de voor-pootjes, maar ik krijg ze nog niet beter voorlopig.
Die harde lijn van de ogen is nou precies het probleem inderdaad wat mij betreft. Ik kan geen mooie echte cirkeltjes tekenen met muis, dus heb ik nu gewoon een cirkel-functie gebruikt, maar dan wordt ie veel te strak. Met een pen lukt een cirkel tekenen zonder probleem... Dichter bij elkaar zetten ga ik overigens niet doen, dat is een bewuste plaatsing, geeft 'm een beetje domme uitstraling en wil ik zo houdenquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
En als je nou de ogen iets meer naar het midden doet en iets zachter de omlijning van de oogjes doet. Dit is nu zo´n ´harde´ lijn.
Dat gevoel had ik precies hetzelfde, maar als ik ze uit elkaar trek ziet het er niet leuk uit. Heb ik al geprobeerd. Maar ook hierbij geldt, de pootjes dicht bij elkaar geeft 'm een beetje 'domme' uitstraling, dus da's weer wel de charme waar ik naar op zoek benquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef nieslief het volgende:
En die voorpootjes vind ik persoonlijk iets te dicht naast elkaar ietsje ruimte ertussen zou natuurlijker zijn.
Hmm okayquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef nieslief het volgende:
Dat met die haartjes ben ik niet met je eens die vind ik eiglijk heeeel leuk zo.
En als je die oogjes nou eens met kleine stipjes doet i.p.v. een rondje tekenen. Vaak lukt het dan wel.quote:Op zondag 1 november 2009 10:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die harde lijn van de ogen is nou precies het probleem inderdaad wat mij betreft. Ik kan geen mooie echte cirkeltjes tekenen met muis, dus heb ik nu gewoon een cirkel-functie gebruikt, maar dan wordt ie veel te strak. Met een pen lukt een cirkel tekenen zonder probleem... Dichter bij elkaar zetten ga ik overigens niet doen, dat is een bewuste plaatsing, geeft 'm een beetje domme uitstraling en wil ik zo houden![]()
[..]
Dat gevoel had ik precies hetzelfde, maar als ik ze uit elkaar trek ziet het er niet leuk uit. Heb ik al geprobeerd. Maar ook hierbij geldt, de pootjes dicht bij elkaar geeft 'm een beetje 'domme' uitstraling, dus da's weer wel de charme waar ik naar op zoek ben
[..]
Hmm okay![]()
...
ik ga trouwens deze week verschillende tekeningen laten zien aan kleine kinderen en hun reacties screenen. Daar gaat veel van af hangen
De oortjes gebruik ik om een deel van de emotie weer te geven. Er zijn verschillende tekeningen met gebogen, hangende, staande, etc oren... maar ik zit vooral nog te spelen met de breedte onderaan, en de afstand tussen de oren. Heel smalle oren maakt 'm wat "sneller" en slimmer bijv, rondere vormen (boven breed, onder smal) maakt 'm vrouwelijker, oren wat verder uit elkaar maakt 'm wat dommer, etc... Tot nu toe vind ik een andere schets waarbij de oren wat boller zijn, het leukste effect, maar dat heb ik nog niet goed kunnen overbrengen in de uiteindelijke tekeningquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef nieslief het volgende:
Oortjes ik zit nog eens te kijken heb je al met een knik erin geprobeerd?? Ik heb nog nooit een nijn gezien met twee rechtopstaande oren.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:32 schreef nieslief het volgende:
Ben benieuwd wat kids zeggen. Doe eens een lijstje met plaatjes er staat er nu een naast me nijntje te roepen.
Die zijn net zo strak als de oogjes, maar door kleur blending zie je dat niet zo goed... (ik kan ze trouwens maken in alle formaten hoor, dat is niet echt een probleem, dus knippen/plakken is niet nodig gelukkigquote:Op zondag 1 november 2009 10:35 schreef nieslief het volgende:
Ik zie net die rondjes in de pootjes van nijn. Kun je die niet knippen en plakken voor de oogjes??
Lijken me perfect van formaat
Tsja emotie en die pdd-nossers van mij gaat niet echt lukken dat kan ik je garanderen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef MrSubtle het volgende:
Lief aangeboden in ieder geval, maar ik wil voorlopig alleen screenings met kids als ik er zelf bij ben, dan kan ik de emotie rechtstreeks toetsen en aanpassingen doen om te zien hoe ze dan reageren.
Hoe oud is ie?quote:Op zondag 1 november 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Hij vond nijn als geheel niet specifiek leuk of schattig trouwens eerder gewoon nijn.
Net 4.quote:
Nu zie ik welke kant jij op denkt met die tekening. Ik heb gewoon nijn van het boek van kikker in mijn hoofd en dat zoek jij absoluut niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
overigens is dit het model
Herken je de voorpootjes en oogjes aan de zijkant?
[ afbeelding ]
Nee inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nu zie ik welke kant jij op denkt met die tekening. Ik heb gewoon nijn van het boek van kikker in mijn hoofd en dat zoek jij absoluut niet.
Ja ook mee zitten prutsenquote:Op zondag 1 november 2009 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
en als je de lijn van het oogje dunner maakt, en hem vervolgens gaat uitsmeren?
Ja, daarom was ik ook zo blij dat het tot nu toe aardig lukte met alleen een muisquote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
tis alleen jammer dat die wacom tabletjes zo duur zijn
Hij heeft soms wenkbrouwen inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 11:07 schreef Re het volgende:
ik vind hem gewoon tof hoor dat konijn...misschien wat wenkbrauwen ter ondersteuning van verschillende enoties...
morghuh
More, morequote:Op zondag 1 november 2009 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
slecht teken dit, ik zit weer konijntjes te tekenen ... da's meestal niet goed voor de plinten
Wil je die van mijn beeb ff lenen om het te proberen?quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, daarom was ik ook zo blij dat het tot nu toe aardig lukte met alleen een muis
Ik zit nu tenminste al te tekenen met verfkleding aanquote:
Jij woont niet echt in de buurt meen ik he? Lief in ieder gevalquote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je die van mijn beeb ff lenen om het te proberen?
uhmmmmquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Re vergeten naar de kapper te gaan!
En MrSubtle had een interessant aanbod van een stijl/krultang gevonden.
Ik zeg: één en één is twee!
Haar, we hebben weer een model voor je gevonden!
Oh blergh, da's geen leuke reden om te moeten poetsen/opruimenquote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Nu snel mn huis nog wat fatsoeneren, om 13.00 visite![]()
Oh trouwens Re, lees jij meestal deze topics terug?quote:
Hihihihiquote:
Dat ligt er aan hoe leuk de visite isquote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh blergh, da's geen leuke reden om te moeten poetsen/opruimen
Ja maar ik ruim liever op voor mezelf als ik er zelf aan "toe ben"quote:
Oh ik doe het liever als het moet en onder tijdsdruk, ik ga zo presteren in een uur waar ik normaal de heeeeeeele dag over doequote:Op zondag 1 november 2009 11:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ik ruim liever op voor mezelf als ik er zelf aan "toe ben"als het moet is het nooit leuk
Oooh goeie... Eens kijken of ik mensen kan uitnodigen om naar de plinten te komen kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik doe het liever als het moet en onder tijdsdruk, ik ga zo presteren in een uur waar ik normaal de heeeeeeele dag over doe
nee ik heb het druk genoeg op het forum met modden dus ik lees meestal de SCen niet terug nee... maar nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh trouwens Re, lees jij meestal deze topics terug?Nee he?
. Staat niets in hoor, dus doe geen moeite
Nothing to see... move alongquote:Op zondag 1 november 2009 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik heb het druk genoeg op het forum met modden dus ik lees meestal de SCen niet terug nee... maar nu ben ik benieuwd
Er komt toch wel een postbode bij jou in de buurt af en toequote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef MrSubtle het volgende:
Jij woont niet echt in de buurt meen ik he? Lief in ieder geval
Jawel, maar ik vind zo'n ding eigenlijk te duur en kwetsbaar om met de post te laten versturenquote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er komt toch wel een postbode bij jou in de buurt af en toe
Hij is ooit eens helemaal vanuit Taiwan hier beland. Zal wat wezen als ie nu de reis naar Maastricht e.o. niet overleeftquote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef MrSubtle het volgende:
Jawel, maar ik vind zo'n ding eigenlijk te duur en kwetsbaar om met de post te laten versturen![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is ooit eens helemaal vanuit Taiwan hier beland. Zal wat wezen als ie nu de reis naar Maastricht e.o. Weert niet overleeft
Zelf weten hoor
Je mag hier wel koffie komen drinken en de keuken bekijkenquote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hou van een opgeruimd huis, en als ´t een rommel is irriteer ik me er al snel aan
quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is ooit eens helemaal vanuit Taiwan hier beland. Zal wat wezen als ie nu de reis naar Maastricht e.o. niet overleeft
Zelf weten hoor
quote:
Kan ik meteen die tekenpad meenemen bedoel je.quote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag hier wel koffie komen drinken en de keuken bekijken
quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hou van een opgeruimd huis, en als ´t een rommel is irriteer ik me er al snel aan
Ja da's dan weer WEL zoquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
In het noorden he? Want noorden is noorden.
Oh mooiquote:
Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
Weet ik veelquote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef MrSubtle het volgende:welke heeft ze? Weet je iets van type / merk?
Wel ja; hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik meteen die tekenpad meenemen bedoel je.![]()
Zal ik de katten ook meenemen dan? Vinden ze allemaal vast supergezellig.![]()
Waar woon jij ook alweer? In het noorden he? Want noorden is noorden.
Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Uur rijden en koffie drinken/ 10 minuten rijden en plinten verven / 0 minuten rijden en bankhangen....
Moeilijke keuze.....![]()
Fijn dat jullie zo meedenken om mijn lege dag te vullen.![]()
Info: Iklege dagen van tijd tot tijd.
Tis echt geen 10 minuten rijdenquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Uur rijden en koffie drinken/ 10 minuten rijden en plinten verven / 0 minuten rijden en bankhangen....
Moeilijke keuze.....![]()
Fijn dat jullie zo meedenken om mijn lege dag te vullen.![]()
Info: Iklege dagen van tijd tot tijd.
Jij zou mij ook komen helpen met verven he?quote:
Wil je het adres van mijn poets?quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.
Doet ze het gratis?quote:
Acherrum.... maar ik heb nu net mijn huispak aangetrokken.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis echt geen 10 minuten rijden
En je mag ook hier niets komen doen terwijl ik plinten verf...
* MrSubtle heeft gewoon geen zin in die kale ruimte een paar uur alleen te zitten![]()
Waar!?!?!quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef MrSubtle het volgende:
JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje
stofzuigen is altijd zo gebeurd en niet veel werk ansichquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.
quote:
Ik wil eigenlijk zo echt gaan beginnen, want ik wil straks nog even het bos in om te wandelenquote:Op zondag 1 november 2009 12:14 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum.... maar ik heb nu net mijn huispak aangetrokken.En dat gaat vandaag niet meer uit maar is ook niet voor het openbaar.
Ik had 4 posts op rij lieverdquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stofzuigen is altijd zo gebeurd en niet veel werk ansich
quote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Nee
[..]
Ik wil eigenlijk zo echt gaan beginnen, want ik wil straks nog even het bos in om te wandelen![]()
Herfst
[..]
Ik had 4 posts op rij lieverd
Lekker! Ik ben jaloers op jequote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Maes het volgende:
Hoi
Rondje bos heb ik al gedaan, nu rest mij nog een was in de wasmachine gooien en dan op de bank met mijn zojuist gekocht chocola en dvd'tjes kijken
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben jaloers op je
Hier eerst die stomme Formule 1 (schoonouders zouden komen maar Heer G wil eerst F1 kijken) en dan hopelijk nog ff de deur uit. Als die palingboer open is tenminste. Bink heeft ook zin in paling. Bink heeft ALTIJD zin in paling!
Het is duidelijk dat jij Bink niet kent. Tuurlijk zegt ze dat zelfquote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?wat zegt ie dan?
Ik vroeg 't toch maar gewoonquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij Bink niet kent. Tuurlijk zegt ze dat zelf
Daar hoef je toch niet om te huilen? Ik gaf gewoon antwoordquote:
Je sloeg mequote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet om te huilen? Ik gaf gewoon antwoord
Que?quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
Flirt je stijf om kwart voor 1
(sorry, 3FM, leuk vast item)
Met een knuppel?quote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
Het was meer een hypothetisch klapje, zo van suffie hoe kan je dat nou niet weten....
quote:
Mannen moeten wel weten wie de baas is heequote:
Item waarbij iemand live op de radio flirt met iemand die hij/zij kent via werk/uitgaan/vakantie/etc. DJ belt dan naar de flirt-ontvang(st)er en die krijgt de keuze: een romantisch diner met de flirt(st)er, of 75 euro cash in het handje... Het is eigenlijk het leukst als ze kiezen voor de 75 euroquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef MrSubtle het volgende:
Jij zou mij ook komen helpen met verven he?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Item waarbij iemand live op de radio flirt met iemand die hij/zij kent via werk/uitgaan/vakantie/etc. DJ belt dan naar de flirt-ontvang(st)er en die krijgt de keuze: een romantisch diner met de flirt(st)er, of 75 euro cash in het handje... Het is eigenlijk het leukst als ze kiezen voor de 75 euro![]()
en en en? gelukt?quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
over 1 minuut is het 1 uur... en om 1 uur zou ik gaan schilderen
... zou het dan toch gebeuren?
Ben je nu aan het schilderenquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
over 1 minuut is het 1 uur... en om 1 uur zou ik gaan schilderen
... zou het dan toch gebeuren?
Ik ben daar eerder geweest en Bink wordt (serieus!) helemaal WILD van de lucht en smaak van paling. Het is normaal een mutsenhondje, maar als er paling in de buurt is, zoek dan maar dekking!quote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?wat zegt ie dan?
Het is daar zoooooooooo lekker!quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef ElisaB het volgende:
Paling
Eveleens s er een om te onthouden
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Tering anders doen jullie ff rustig aan
quote:
NET niet... maar ik ga *NU*quote:
Yeps, laatste race van het seizoen, 't schijnt een heel bijzondere te worden, met zonsondergang tijdens de racequote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Plannen voor vandaag:
- Rondje bos met Da Bink
- Laatste F1 race van het seizoen (toch?)
- Paling halen bij Eveleens (even kijken of ze wel open zijn)
Ga maar gauw het wordt slecht weer!quote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Plannen voor vandaag:
- Rondje bos met Da Bink
- Laatste F1 race van het seizoen (toch?)
- Paling halen bij Eveleens (even kijken of ze wel open zijn)
die kop ook van die Kimberleyquote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
NET niet... maar ik ga *NU*![]()
![]()
Ik moest trouwens echt enorm hard lachen om de arrogantie (en afstraffing) van dit mannetje: http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Maar dat kan pas na 15.45quote:Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga maar gauw het wordt slecht weer!![]()
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Echt een aanrader die film.quote:
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...quote:Op zondag 1 november 2009 11:45 schreef MrSubtle het volgende:
02. 181 MrSubtle
06. 158 Greys
10. 108 Ml-etje
13. 104 oh-oh
15. 103 JJH
31. 078 Loveless85
45. 068 Harajuku.
62. 059 nieslief
64. 057 Goodbye
77. 049 Ynske
quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...
Of toch je dates maar niet cancellen
Uhuh, want dat heb jij nooit gehad op een weekend-avond gelukkigquote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...
Nee, nooitquote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, want dat heb jij nooit gehad op een weekend-avond gelukkig![]()
Joah, echt errug lekker gegeten. Restaurant is écht een aanrader voor als je in de regio hier bent. Best klein, heel knus, super lekker eten, en voor 24,50 heb je een 3-gangen keuze menu. Kan je gewoon alles van de kaart kiezen, geen gedoe dat je dan maar bepaald aantal gerechten mag. Het heet de 7 zeven zonden, dus ze hebben om de zoveel maanden wisselende kaart van 7 voor-, hoofd-, en nagerechten. 7 wijnen, 7 bieren op fles etc.quote:Op zondag 1 november 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Heb je je te vieren feestje in stijl gevierd?
En dat dan tussen twee nachtdiensten en 10u slaap door.quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was heel braaf aan het werk.quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien doelde ik op mn PBP-homie, die niet gaat daten maar dan de hele avond hier zit![]()
Thats not cool homie
Klinkt gaaf!quote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, echt errug lekker gegeten. Restaurant is écht een aanrader voor als je in de regio hier bent. Best klein, heel knus, super lekker eten, en voor 24,50 heb je een 3-gangen keuze menu. Kan je gewoon alles van de kaart kiezen, geen gedoe dat je dan maar bepaald aantal gerechten mag. Het heet de 7 zeven zonden, dus ze hebben om de zoveel maanden wisselende kaart van 7 voor-, hoofd-, en nagerechten. 7 wijnen, 7 bieren op fles etc.
En in het weekend dan nog 2 á 3 extra hoofdgerechten die je kan kiezen buiten de kaart om.
Daarna Inglourious Basterds, echt een aanrader! Wel 2,5 uur lang, maar een hele coole film, super dialogen, Brad Pitt was echt supergrappig! Leuke actie, maar niet teveel, tis geen oorlogsfilm ofzo, er zijn maar weinig echte actiescene's eigenlijk. Maar tis echt knap hoe ze in die film allerlei diverse emoties weten te stoppen.
Hoi.quote:
Wat kan hij er nou aan doen als de date afgezegd wordt?quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien doelde ik op mn PBP-homie, die niet gaat daten maar dan de hele avond hier zit![]()
Thats not cool homie
Ahhhhhhhhhquote:Op zondag 1 november 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was ook weer wakker. (Thanks to Geer, ze zag me als een soort van stormbaan. Ken je Simons Cat? Dat idee.)
Word!quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Thats not cool homie
't werd niet afgezegdquote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan hij er nou aan doen als de date afgezegd wordt?
goed werk!quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Word!
[..]
't werd niet afgezegdwe waren gewoon te laat met definitief afspreken... 't was meer zo "zullen we dan zaterdag afspreken?" ... en daarna kwam het er niet op tijd van
en ik zit het uit te leggen waarom?![]()
Anyway, ik ben aan het vervenheb effe pauze, deur en deurpost is al af
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dank!Een deur en deurposten zijn toch best makkelijk met een lakrollertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je aan de plinten begint dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tis een oud huis, dus die deurposten bestaan uit een heleboel groefjes en sierseltjes... De deur was inderdaad zo gebeurd met een rollertjequote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Een deur en deurposten zijn toch best makkelijk met een lakrollertje?
Wacht maar tot je aan de plinten begint dan
Feestje? Me likes!quote:
Ik heb hier ook die ouderwetse deurposten, maar met zo'n klein lakrollertje een beetje schuin er in poeren en dan ging dat toch. Maar ik ben dan ook vrij luiquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een oud huis, dus die deurposten bestaan uit een heleboel groefjes en sierseltjes... De deur was inderdaad zo gebeurd met een rollertje, maar de posten waren klote met een klein kwastje en alles afplakken
Wie is er jarig? Ben je jarig?quote:
Van harte dan maarquote:
Gefeliciteerd!quote:
Succes en sterkte!quote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Sorry hoor, ik ben er even weinig. We hebben dit weekend de katten verhuisd en ik ben grondig mijn huis aan het opruimen zodat het leeg kan straks.
27quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe jong ben je geworden?
Raar. Ze liggen nu lekker te pitten maar gisteren heeft de schuwe tijger zich de hele dag onder de bank verschanst. De andere is van nature opener en die struint wel wat rond.quote:
Mooie leeftijd!quote:
Awquote:Op zondag 1 november 2009 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raar. Ze liggen nu lekker te pitten maar gisteren heeft de schuwe tijger zich de hele dag onder de bank verschanst. De andere is van nature opener en die struint wel wat rond.
Ik moet er 1 dec. uit zijn Greysie.
dit is echt de eerste keer dat ik het niet erg vind als het nog harder zou regenenquote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooie leeftijd!
Wat een rotweer zeg! Nou ja, kan ik wat regenwater opvangen voor mijn vleesetende planten!
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.quote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef muisje-eliza het volgende:
gratis breedbeeld tv voor de jarige![]()
![]()
![]()
hij is echt gratis! foutje van de BCC
grappig is het welquote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.
Was wel een leuk kadootje geweest.
Heuj grees!quote:
Ik ben dan ook te nuchter en denk "nah" ... maar het ZOU toch eens gewoon bezorgd worden hequote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.
Was wel een leuk kadootje geweest.
gebeurt ook wel, denk aan de printer van de Wehkamp, maar je krijgt wel een rekening nagestuurdquote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben dan ook te nuchter en denk "nah" ... maar het ZOU toch eens gewoon bezorgd worden he
quote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebeurt ook wel, denk aan de printer van de Wehkamp, maar je krijgt wel een rekening nagestuurd
quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
.
Oh... en:... IK BEN KLAAR MET SCHILDERENvoor vandaag
Jup. 12:30 afspraak op de poliquote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
Fijn dat het al opknapt![]()
Morgen moet je weer naar het zkh toch?
Hoe gaat 't met Jazz en Spaz?quote:Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
5 pagina's teruglezen of niet, hmmmmmmm.
Oooooooooooooh ja. k Zal dat eens weer aanzetten.quote:
is t zo'n biogashaard? dan hebben mn ouders er eentje, nog best lekker warmquote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen? ik overweeg zo'n ding hier te monteren in de slaapkamer, puur decoratief, hoeft niet echt warmte vanaf te komen. Maar nu schijnt dat je geen afvoer nodig hebt... is dat dan niet super ongezond?
[ afbeelding ]
Ja dat is het inderdaad... weet je toevallig meer? Hoe vul je zo'n ding, hoe steek je 'm aan, is er afvoer nodig, ziet het er mooi uit als ie brandt? .. dat soort dingenquote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t zo'n biogashaard? dan hebben mn ouders er eentje, nog best lekker warm
Even uitzoeken of dit een elektrische is of niet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen? ik overweeg zo'n ding hier te monteren in de slaapkamer, puur decoratief, hoeft niet echt warmte vanaf te komen. Maar nu schijnt dat je geen afvoer nodig hebt... is dat dan niet super ongezond?
[ afbeelding ]
Ooooh leuk!quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Kijk mij even creatief zijn, ik heb tijdens de saaie F1 race en het slechte weer mijn netbookje gepimpt!![]()
[ afbeelding ]
de biogashaard van mn ouders hangt aan de muur, geen planten oid eromheenquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad... weet je toevallig meer? Hoe vul je zo'n ding, hoe steek je 'm aan, is er afvoer nodig, ziet het er mooi uit als ie brandt? .. dat soort dingen
Geweldig!quote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
de biogashaard van mn ouders hangt aan de muur, geen planten oid eromheen
dr zit een bak aan, waar je die biogasvloeistof in stopt. met een extra lange aansteker steek je die vloeistof aan. en door de deksel erop te doen, gaat t weer uit. er zit geen afvoer aan, tis gewoon een achterwand met bak bij hen. in t begin zie je de vlammen bijna niet, later weer wel, doordat er een zwarte plaat achterzit, is de kleur mooi.
die vloeistof zit overigens in flessen van geloof 1 liter
hangt gewoon aan de muurquote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geweldig!
En laatste vraag, monteer je dat gewoon op een muur? Of moet het half in de muur en hangt er iets aan de andere van de muur dat uitsteekt of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Hmm maar die bak zie ik niet op het plaatje uit die folder hierboven? Of zit dat achter het alu-frame of zo?quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Ynske het volgende:
n
[..]
hangt gewoon aan de muur
van de zijkant bekeken ziet t er zo uit bij hen
|
|_
|_|
quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
In de lente wil ik trouwens een gashaard laten inbouwen in de serremaar die gaat dus door de hele muur heen (inbouw) en steekt aan de achterkant uit in de garage, en daar komt dan ook de afvoer, daarom dat ik 't vraag
Zo moet dat ongeveer uit komen te zien (tis gefotoshopped, die muur is nu gewoon wit (met schilderij en plant en zo) maar zonder haard uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat weet ik niet, k geef alleen aan zoals hij bij mijn ouders uitzietquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm maar die bak zie ik niet op het plaatje uit die folder hierboven? Of zit dat achter het alu-frame of zo?
Ja maar tis nu gewoon een witte muur nog hoorquote:
ooooh die is ook mooiquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik niet, k geef alleen aan zoals hij bij mijn ouders uitziet
dit systeem zegmaar
[ afbeelding ]
jamaar ik voel me meteen romantisch.. Bij zo n open haard wil ik wel op een berenvelletje liggenquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar tis nu gewoon een witte muur nog hoordus geen
![]()
![]()
![]()
nog voorlopig
Daar vind ik het dan weer iets te strak en modern voor, om die associatie er bij te krijgenquote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik voel me meteen romantisch.. Bij zo n open haard wil ik wel op een berenvelletje liggen![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
MrS: hier zie je plaatjes ook van het aan de muur hangen:
http://www.100procent.nl/artikel/2/185/Haarden_zonder_afvoer.html
't Is een serre, ... van glas... met achterburenquote:Op zondag 1 november 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar vind ik het dan weer iets te strak en modern voor, om die associatie er bij te krijgen
zoek ook even op Safretti, dat is van degene die bij mn ouders hangtquote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]thanks, en goede info over het gebruik in oude huizen (dat gaat dus niet zo super)
Dat klinkt al te duur om te googlenquote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoek ook even op Safretti, dat is van degene die bij mn ouders hangt
Heb jij een berenvel?quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik voel me meteen romantisch.. Bij zo n open haard wil ik wel op een berenvelletje liggen![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat klinkt al te duur om te googlen
ik ben bang als ik die naam google, dat ik dan eerst m'n credit card moet invullen voor ik verder mag klikken op de designer linkjesquote:
Dat snap ik dus ook nog niet helemaal... Ze hebben het over 100% schone verbranding, maar dan nog moet er een bijproduct zijn (water, stikstof, whatever)quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die biogasvloeistof werkt. Er vindt verbranding plaats. Waar gaat dat dan naartoe. Ik zocht al in Google, maar kan het niet vinden.
Mijn hele huis is redelijk oud, en de beetje ouderwetse stijl laat ik overal terug komen in het huis zelf en de tuin, en als compensatie heb ik redelijk strakke meubeltjes (maar niet 'te') en heb ik de serre helemaal strak gehouden als enige ruiimtequote:Dat strakke is trouwens helemaal niet mijn smaak
quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die biogasvloeistof werkt. Er vindt verbranding plaats. Waar gaat dat dan naartoe. Ik zocht al in Google, maar kan het niet vinden.
Dat strakke is trouwens helemaal niet mijn smaak
quote:Gashaard
Ook bestaan er tegenwoordig gashaarden die geen rookkanaal of -afvoer nodig hebben. Hoe dat kan? Deze gashaarden zijn uitgerust met een zeer geavanceerde verbrandingstechnologie. Deze techniek zorgt ervoor dat bij de verbranding het aardgas wordt omgezet in - het voor mensen onschadelijke - kooldioxide en waterdamp. De verbrandingsgassen gaan door een katalysator in de bovenkant van het toestel. Deze katalysator moet eens per jaar met een stofzuiger en zachte borstel worden schoongemaakt. Net als de elektrische haarden geven ook de gashaarden warmte af. Naast stralingswarmte stroomt uit de bovenkant warme convectielucht. Overigens is zo’n gashaard niet duur in verbruik te noemen: er zijn modellen die bijzonder weinig aardgas verbruiken, tot minder dan 0,2 m3 per uur (op de hoogste stand). Een avondje lekker voor de haard met vrienden kost jou dan minder dan één euro!
Ik vond het ook wat gek klinken, ik kopieer alleen even hoe het uitgelegd wordtquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef nokwanda het volgende:
Kooldioxide niet schadelijk? Dacht het wel.
Zie mijn edit.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ook wat gek klinken, ik kopieer alleen even hoe het uitgelegd wordt
Ja als ze koolmonixide zouden uitscheiden dan zou je binnen een avond het loodje leggen! Lekker knus, zo'n ding in je slaapkamerquote:
met krantenquote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb jij een berenvel?... ik kan de serre wel afplakken met kranten voor 'n keertje
Ja ramen afplakken met berenvellen leek me niet zo praktischquote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met krantendag romantisch gevoel
quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja als ze koolmonixide zouden uitscheiden dan zou je binnen een avond het loodje leggen! Lekker knus, zo'n ding in je slaapkamer![]()
![]()
En kooldioxide is voor de mens wel onschadelijk, maar voor het milieu niet echt natuurlijk (als broekaseffect-gas), ik dacht dat jij dat bedoelde
en een leuk gordijntje danquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ramen afplakken met berenvellen leek me niet zo praktisch
Pics or didn´t happenquote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net uit bad en het was zaaaaaaaaaaaaalig![]()
Ik had alleen geen badschuim meer, dus heb er maar wat douchespul in gegooid
Dat vraag je ook niet als Loveless in bad is geweestquote:
Als ik erachter kom dat Loveless do-able is doe ik dat in het vervolg welquote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vraag je ook niet als Loveless in bad is geweest
Dat weet je ook heul niet van mij!quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat Loveless do-able is doe ik dat in het vervolg wel
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.quote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Lieve nijnen![]()
En die gave hondenbeachbank, die heeft Bil zn fokster maar dan in het groot, voor mensen , zo gaaf dat dingEn daar liggen dan altijd alle honden op ( een bulldog, een chihuahua , 3 chineesjes, de podenco, een poedel en een peruaan
).
Oh koop dan meteen een echte voor jezelf joh!quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.
Bedankt hé...quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi nog 1 erbij?quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh koop dan meteen een echte voor jezelf joh!
Ik zal es een foto zoeken van die van Kel
Weer, na de F1 nog weer ff liggen pitten.quote:
Gefeliciteerd Bamba!quote:
Oh hoe doe je dat zelf?quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Kijk mij even creatief zijn, ik heb tijdens de saaie F1 race en het slechte weer mijn netbookje gepimpt!![]()
[ afbeelding ]
Paar biertjes nemenquote:Op zondag 1 november 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer, na de F1 nog weer ff liggen pitten.
Maar daar baal ik wel van. Vanavond op tijd pitten zit er nu niet meer in
Van rode wijn ook niet?quote:
Niet bijzonder. Dat heb ik sowieso niet echt met drank. Of ik moet heel moe zijn. En ik ben nu lekker uitgeslapen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van rode wijn ook niet?
Dat zakt mij altijd direct de benen in.
tis iig iets wat de brandweerman in mijn vader wel in huis gebruikt, terwijl een gewone haard etc echt t huis niet in komt wegens te gevaarlijkquote:
Kijk dan!quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.
Een soort stickertjes besteld op Ebay (was 7,-- incl. verzendkosten vanuit Duitsland).quote:
Ik heb een heul vette BNN sticker op mijn laptop.quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een soort stickertjes besteld op Ebay (was 7,-- incl. verzendkosten vanuit Duitsland).
En dan netjes er op wrijven! Easy as that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |