Que?quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
Flirt je stijf om kwart voor 1
(sorry, 3FM, leuk vast item)
Met een knuppel?quote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Maes het volgende:
Het was meer een hypothetisch klapje, zo van suffie hoe kan je dat nou niet weten....
quote:
Mannen moeten wel weten wie de baas is heequote:
Item waarbij iemand live op de radio flirt met iemand die hij/zij kent via werk/uitgaan/vakantie/etc. DJ belt dan naar de flirt-ontvang(st)er en die krijgt de keuze: een romantisch diner met de flirt(st)er, of 75 euro cash in het handje... Het is eigenlijk het leukst als ze kiezen voor de 75 euroquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef MrSubtle het volgende:
Jij zou mij ook komen helpen met verven he?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Item waarbij iemand live op de radio flirt met iemand die hij/zij kent via werk/uitgaan/vakantie/etc. DJ belt dan naar de flirt-ontvang(st)er en die krijgt de keuze: een romantisch diner met de flirt(st)er, of 75 euro cash in het handje... Het is eigenlijk het leukst als ze kiezen voor de 75 euro![]()
en en en? gelukt?quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
over 1 minuut is het 1 uur... en om 1 uur zou ik gaan schilderen
... zou het dan toch gebeuren?
Ben je nu aan het schilderenquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
over 1 minuut is het 1 uur... en om 1 uur zou ik gaan schilderen
... zou het dan toch gebeuren?
Ik ben daar eerder geweest en Bink wordt (serieus!) helemaal WILD van de lucht en smaak van paling. Het is normaal een mutsenhondje, maar als er paling in de buurt is, zoek dan maar dekking!quote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?wat zegt ie dan?
Het is daar zoooooooooo lekker!quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef ElisaB het volgende:
Paling
Eveleens s er een om te onthouden
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Tering anders doen jullie ff rustig aan
quote:
NET niet... maar ik ga *NU*quote:
Yeps, laatste race van het seizoen, 't schijnt een heel bijzondere te worden, met zonsondergang tijdens de racequote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Plannen voor vandaag:
- Rondje bos met Da Bink
- Laatste F1 race van het seizoen (toch?)
- Paling halen bij Eveleens (even kijken of ze wel open zijn)
Ga maar gauw het wordt slecht weer!quote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Plannen voor vandaag:
- Rondje bos met Da Bink
- Laatste F1 race van het seizoen (toch?)
- Paling halen bij Eveleens (even kijken of ze wel open zijn)
die kop ook van die Kimberleyquote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
NET niet... maar ik ga *NU*![]()
![]()
Ik moest trouwens echt enorm hard lachen om de arrogantie (en afstraffing) van dit mannetje: http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Maar dat kan pas na 15.45quote:Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga maar gauw het wordt slecht weer!![]()
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Echt een aanrader die film.quote:
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...quote:Op zondag 1 november 2009 11:45 schreef MrSubtle het volgende:
02. 181 MrSubtle
06. 158 Greys
10. 108 Ml-etje
13. 104 oh-oh
15. 103 JJH
31. 078 Loveless85
45. 068 Harajuku.
62. 059 nieslief
64. 057 Goodbye
77. 049 Ynske
quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...
Of toch je dates maar niet cancellen
Uhuh, want dat heb jij nooit gehad op een weekend-avond gelukkigquote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...
Nee, nooitquote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, want dat heb jij nooit gehad op een weekend-avond gelukkig![]()
Joah, echt errug lekker gegeten. Restaurant is écht een aanrader voor als je in de regio hier bent. Best klein, heel knus, super lekker eten, en voor 24,50 heb je een 3-gangen keuze menu. Kan je gewoon alles van de kaart kiezen, geen gedoe dat je dan maar bepaald aantal gerechten mag. Het heet de 7 zeven zonden, dus ze hebben om de zoveel maanden wisselende kaart van 7 voor-, hoofd-, en nagerechten. 7 wijnen, 7 bieren op fles etc.quote:Op zondag 1 november 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Heb je je te vieren feestje in stijl gevierd?
En dat dan tussen twee nachtdiensten en 10u slaap door.quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was heel braaf aan het werk.quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien doelde ik op mn PBP-homie, die niet gaat daten maar dan de hele avond hier zit![]()
Thats not cool homie
Klinkt gaaf!quote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, echt errug lekker gegeten. Restaurant is écht een aanrader voor als je in de regio hier bent. Best klein, heel knus, super lekker eten, en voor 24,50 heb je een 3-gangen keuze menu. Kan je gewoon alles van de kaart kiezen, geen gedoe dat je dan maar bepaald aantal gerechten mag. Het heet de 7 zeven zonden, dus ze hebben om de zoveel maanden wisselende kaart van 7 voor-, hoofd-, en nagerechten. 7 wijnen, 7 bieren op fles etc.
En in het weekend dan nog 2 á 3 extra hoofdgerechten die je kan kiezen buiten de kaart om.
Daarna Inglourious Basterds, echt een aanrader! Wel 2,5 uur lang, maar een hele coole film, super dialogen, Brad Pitt was echt supergrappig! Leuke actie, maar niet teveel, tis geen oorlogsfilm ofzo, er zijn maar weinig echte actiescene's eigenlijk. Maar tis echt knap hoe ze in die film allerlei diverse emoties weten te stoppen.
Hoi.quote:
Wat kan hij er nou aan doen als de date afgezegd wordt?quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien doelde ik op mn PBP-homie, die niet gaat daten maar dan de hele avond hier zit![]()
Thats not cool homie
Ahhhhhhhhhquote:Op zondag 1 november 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was ook weer wakker. (Thanks to Geer, ze zag me als een soort van stormbaan. Ken je Simons Cat? Dat idee.)
Word!quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Thats not cool homie
't werd niet afgezegdquote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan hij er nou aan doen als de date afgezegd wordt?
goed werk!quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Word!
[..]
't werd niet afgezegdwe waren gewoon te laat met definitief afspreken... 't was meer zo "zullen we dan zaterdag afspreken?" ... en daarna kwam het er niet op tijd van
en ik zit het uit te leggen waarom?![]()
Anyway, ik ben aan het vervenheb effe pauze, deur en deurpost is al af
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dank!Een deur en deurposten zijn toch best makkelijk met een lakrollertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je aan de plinten begint dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tis een oud huis, dus die deurposten bestaan uit een heleboel groefjes en sierseltjes... De deur was inderdaad zo gebeurd met een rollertjequote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Een deur en deurposten zijn toch best makkelijk met een lakrollertje?
Wacht maar tot je aan de plinten begint dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |