Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hou van een opgeruimd huis, en als ´t een rommel is irriteer ik me er al snel aan
Weet ik veelquote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef MrSubtle het volgende:welke heeft ze? Weet je iets van type / merk?
Wel ja; hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik meteen die tekenpad meenemen bedoel je.![]()
Zal ik de katten ook meenemen dan? Vinden ze allemaal vast supergezellig.![]()
Waar woon jij ook alweer? In het noorden he? Want noorden is noorden.
Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Uur rijden en koffie drinken/ 10 minuten rijden en plinten verven / 0 minuten rijden en bankhangen....
Moeilijke keuze.....![]()
Fijn dat jullie zo meedenken om mijn lege dag te vullen.![]()
Info: Iklege dagen van tijd tot tijd.
Tis echt geen 10 minuten rijdenquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Uur rijden en koffie drinken/ 10 minuten rijden en plinten verven / 0 minuten rijden en bankhangen....
Moeilijke keuze.....![]()
Fijn dat jullie zo meedenken om mijn lege dag te vullen.![]()
Info: Iklege dagen van tijd tot tijd.
Jij zou mij ook komen helpen met verven he?quote:
Wil je het adres van mijn poets?quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.
Doet ze het gratis?quote:
Acherrum.... maar ik heb nu net mijn huispak aangetrokken.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis echt geen 10 minuten rijden
En je mag ook hier niets komen doen terwijl ik plinten verf...
* MrSubtle heeft gewoon geen zin in die kale ruimte een paar uur alleen te zitten![]()
Waar!?!?!quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef MrSubtle het volgende:
JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje
stofzuigen is altijd zo gebeurd en niet veel werk ansichquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik erger me aan rommel dus regelmatig raas ik door het huis en ruim alles wat geen plekje heeft op, maar ik erger me niet aan stof. Daar ligt mijn knelpunt.
quote:
Ik wil eigenlijk zo echt gaan beginnen, want ik wil straks nog even het bos in om te wandelenquote:Op zondag 1 november 2009 12:14 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum.... maar ik heb nu net mijn huispak aangetrokken.En dat gaat vandaag niet meer uit maar is ook niet voor het openbaar.
Ik had 4 posts op rij lieverdquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stofzuigen is altijd zo gebeurd en niet veel werk ansich
quote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Nee
[..]
Ik wil eigenlijk zo echt gaan beginnen, want ik wil straks nog even het bos in om te wandelen![]()
Herfst
[..]
Ik had 4 posts op rij lieverd
Lekker! Ik ben jaloers op jequote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Maes het volgende:
Hoi
Rondje bos heb ik al gedaan, nu rest mij nog een was in de wasmachine gooien en dan op de bank met mijn zojuist gekocht chocola en dvd'tjes kijken
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben jaloers op je
Hier eerst die stomme Formule 1 (schoonouders zouden komen maar Heer G wil eerst F1 kijken) en dan hopelijk nog ff de deur uit. Als die palingboer open is tenminste. Bink heeft ook zin in paling. Bink heeft ALTIJD zin in paling!
Het is duidelijk dat jij Bink niet kent. Tuurlijk zegt ze dat zelfquote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie zin heeft in Paling?wat zegt ie dan?
Ik vroeg 't toch maar gewoonquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij Bink niet kent. Tuurlijk zegt ze dat zelf
Daar hoef je toch niet om te huilen? Ik gaf gewoon antwoordquote:
Je sloeg mequote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet om te huilen? Ik gaf gewoon antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |