Dat vraag je ook niet als Loveless in bad is geweestquote:
Als ik erachter kom dat Loveless do-able is doe ik dat in het vervolg welquote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vraag je ook niet als Loveless in bad is geweest
Dat weet je ook heul niet van mij!quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat Loveless do-able is doe ik dat in het vervolg wel
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.quote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Lieve nijnen![]()
En die gave hondenbeachbank, die heeft Bil zn fokster maar dan in het groot, voor mensen , zo gaaf dat dingEn daar liggen dan altijd alle honden op ( een bulldog, een chihuahua , 3 chineesjes, de podenco, een poedel en een peruaan
).
Oh koop dan meteen een echte voor jezelf joh!quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.
Bedankt hé...quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je >150 posts op een zaterdagavond hebt moet je misschien toch es nadenken over een sociaal leven...
Of toch je dates maar niet cancellen
Hihi nog 1 erbij?quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh koop dan meteen een echte voor jezelf joh!
Ik zal es een foto zoeken van die van Kel
Weer, na de F1 nog weer ff liggen pitten.quote:
Gefeliciteerd Bamba!quote:
Oh hoe doe je dat zelf?quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Kijk mij even creatief zijn, ik heb tijdens de saaie F1 race en het slechte weer mijn netbookje gepimpt!![]()
[ afbeelding ]
Paar biertjes nemenquote:Op zondag 1 november 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer, na de F1 nog weer ff liggen pitten.
Maar daar baal ik wel van. Vanavond op tijd pitten zit er nu niet meer in
Van rode wijn ook niet?quote:
Niet bijzonder. Dat heb ik sowieso niet echt met drank. Of ik moet heel moe zijn. En ik ben nu lekker uitgeslapen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van rode wijn ook niet?
Dat zakt mij altijd direct de benen in.
tis iig iets wat de brandweerman in mijn vader wel in huis gebruikt, terwijl een gewone haard etc echt t huis niet in komt wegens te gevaarlijkquote:
Kijk dan!quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het bankje erg leuk en we hebben straks een tuin op het zuiden dus dan kan ik er best eens over denken.
Een soort stickertjes besteld op Ebay (was 7,-- incl. verzendkosten vanuit Duitsland).quote:
Ik heb een heul vette BNN sticker op mijn laptop.quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een soort stickertjes besteld op Ebay (was 7,-- incl. verzendkosten vanuit Duitsland).
En dan netjes er op wrijven! Easy as that!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |