Tsja emotie en die pdd-nossers van mij gaat niet echt lukken dat kan ik je garanderen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef MrSubtle het volgende:
Lief aangeboden in ieder geval, maar ik wil voorlopig alleen screenings met kids als ik er zelf bij ben, dan kan ik de emotie rechtstreeks toetsen en aanpassingen doen om te zien hoe ze dan reageren.
Hoe oud is ie?quote:Op zondag 1 november 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Hij vond nijn als geheel niet specifiek leuk of schattig trouwens eerder gewoon nijn.
Net 4.quote:
Nu zie ik welke kant jij op denkt met die tekening. Ik heb gewoon nijn van het boek van kikker in mijn hoofd en dat zoek jij absoluut niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
overigens is dit het model
Herken je de voorpootjes en oogjes aan de zijkant?
[ afbeelding ]
Nee inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nu zie ik welke kant jij op denkt met die tekening. Ik heb gewoon nijn van het boek van kikker in mijn hoofd en dat zoek jij absoluut niet.
Ja ook mee zitten prutsenquote:Op zondag 1 november 2009 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
en als je de lijn van het oogje dunner maakt, en hem vervolgens gaat uitsmeren?
Ja, daarom was ik ook zo blij dat het tot nu toe aardig lukte met alleen een muisquote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
tis alleen jammer dat die wacom tabletjes zo duur zijn
Hij heeft soms wenkbrouwen inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 11:07 schreef Re het volgende:
ik vind hem gewoon tof hoor dat konijn...misschien wat wenkbrauwen ter ondersteuning van verschillende enoties...
morghuh
More, morequote:Op zondag 1 november 2009 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
slecht teken dit, ik zit weer konijntjes te tekenen ... da's meestal niet goed voor de plinten
Wil je die van mijn beeb ff lenen om het te proberen?quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, daarom was ik ook zo blij dat het tot nu toe aardig lukte met alleen een muis
Ik zit nu tenminste al te tekenen met verfkleding aanquote:
Jij woont niet echt in de buurt meen ik he? Lief in ieder gevalquote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je die van mijn beeb ff lenen om het te proberen?
uhmmmmquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Re vergeten naar de kapper te gaan!
En MrSubtle had een interessant aanbod van een stijl/krultang gevonden.
Ik zeg: één en één is twee!
Haar, we hebben weer een model voor je gevonden!
Oh blergh, da's geen leuke reden om te moeten poetsen/opruimenquote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Nu snel mn huis nog wat fatsoeneren, om 13.00 visite![]()
Oh trouwens Re, lees jij meestal deze topics terug?quote:
Hihihihiquote:
Dat ligt er aan hoe leuk de visite isquote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh blergh, da's geen leuke reden om te moeten poetsen/opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |