Ik heb hier ook die ouderwetse deurposten, maar met zo'n klein lakrollertje een beetje schuin er in poeren en dan ging dat toch. Maar ik ben dan ook vrij luiquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een oud huis, dus die deurposten bestaan uit een heleboel groefjes en sierseltjes... De deur was inderdaad zo gebeurd met een rollertje, maar de posten waren klote met een klein kwastje en alles afplakken
Wie is er jarig? Ben je jarig?quote:
Van harte dan maarquote:
Gefeliciteerd!quote:
Succes en sterkte!quote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Sorry hoor, ik ben er even weinig. We hebben dit weekend de katten verhuisd en ik ben grondig mijn huis aan het opruimen zodat het leeg kan straks.
27quote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe jong ben je geworden?
Raar. Ze liggen nu lekker te pitten maar gisteren heeft de schuwe tijger zich de hele dag onder de bank verschanst. De andere is van nature opener en die struint wel wat rond.quote:
Mooie leeftijd!quote:
Awquote:Op zondag 1 november 2009 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raar. Ze liggen nu lekker te pitten maar gisteren heeft de schuwe tijger zich de hele dag onder de bank verschanst. De andere is van nature opener en die struint wel wat rond.
Ik moet er 1 dec. uit zijn Greysie.
dit is echt de eerste keer dat ik het niet erg vind als het nog harder zou regenenquote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooie leeftijd!
Wat een rotweer zeg! Nou ja, kan ik wat regenwater opvangen voor mijn vleesetende planten!
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.quote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef muisje-eliza het volgende:
gratis breedbeeld tv voor de jarige![]()
![]()
![]()
hij is echt gratis! foutje van de BCC
grappig is het welquote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.
Was wel een leuk kadootje geweest.
Heuj grees!quote:
Ik ben dan ook te nuchter en denk "nah" ... maar het ZOU toch eens gewoon bezorgd worden hequote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken. Er zijn al vaker topics op fok hierover geweest. Maar dit is niet een prijs die je redelijkerwijs kunt verwachten dus ze gaan hem echt niet leveren en hebben heel veel poten om op te staan in deze.
Was wel een leuk kadootje geweest.
gebeurt ook wel, denk aan de printer van de Wehkamp, maar je krijgt wel een rekening nagestuurdquote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben dan ook te nuchter en denk "nah" ... maar het ZOU toch eens gewoon bezorgd worden he
quote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebeurt ook wel, denk aan de printer van de Wehkamp, maar je krijgt wel een rekening nagestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |