quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
.
Oh... en:... IK BEN KLAAR MET SCHILDERENvoor vandaag
Jup. 12:30 afspraak op de poliquote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
Fijn dat het al opknapt![]()
Morgen moet je weer naar het zkh toch?
Hoe gaat 't met Jazz en Spaz?quote:Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
5 pagina's teruglezen of niet, hmmmmmmm.
Oooooooooooooh ja. k Zal dat eens weer aanzetten.quote:
is t zo'n biogashaard? dan hebben mn ouders er eentje, nog best lekker warmquote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen? ik overweeg zo'n ding hier te monteren in de slaapkamer, puur decoratief, hoeft niet echt warmte vanaf te komen. Maar nu schijnt dat je geen afvoer nodig hebt... is dat dan niet super ongezond?
[ afbeelding ]
Ja dat is het inderdaad... weet je toevallig meer? Hoe vul je zo'n ding, hoe steek je 'm aan, is er afvoer nodig, ziet het er mooi uit als ie brandt? .. dat soort dingenquote:Op zondag 1 november 2009 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t zo'n biogashaard? dan hebben mn ouders er eentje, nog best lekker warm
Even uitzoeken of dit een elektrische is of niet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen? ik overweeg zo'n ding hier te monteren in de slaapkamer, puur decoratief, hoeft niet echt warmte vanaf te komen. Maar nu schijnt dat je geen afvoer nodig hebt... is dat dan niet super ongezond?
[ afbeelding ]
Ooooh leuk!quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Kijk mij even creatief zijn, ik heb tijdens de saaie F1 race en het slechte weer mijn netbookje gepimpt!![]()
[ afbeelding ]
de biogashaard van mn ouders hangt aan de muur, geen planten oid eromheenquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad... weet je toevallig meer? Hoe vul je zo'n ding, hoe steek je 'm aan, is er afvoer nodig, ziet het er mooi uit als ie brandt? .. dat soort dingen
Geweldig!quote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
de biogashaard van mn ouders hangt aan de muur, geen planten oid eromheen
dr zit een bak aan, waar je die biogasvloeistof in stopt. met een extra lange aansteker steek je die vloeistof aan. en door de deksel erop te doen, gaat t weer uit. er zit geen afvoer aan, tis gewoon een achterwand met bak bij hen. in t begin zie je de vlammen bijna niet, later weer wel, doordat er een zwarte plaat achterzit, is de kleur mooi.
die vloeistof zit overigens in flessen van geloof 1 liter
hangt gewoon aan de muurquote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geweldig!
En laatste vraag, monteer je dat gewoon op een muur? Of moet het half in de muur en hangt er iets aan de andere van de muur dat uitsteekt of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Hmm maar die bak zie ik niet op het plaatje uit die folder hierboven? Of zit dat achter het alu-frame of zo?quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef Ynske het volgende:
n
[..]
hangt gewoon aan de muur
van de zijkant bekeken ziet t er zo uit bij hen
|
|_
|_|
quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
In de lente wil ik trouwens een gashaard laten inbouwen in de serremaar die gaat dus door de hele muur heen (inbouw) en steekt aan de achterkant uit in de garage, en daar komt dan ook de afvoer, daarom dat ik 't vraag
Zo moet dat ongeveer uit komen te zien (tis gefotoshopped, die muur is nu gewoon wit (met schilderij en plant en zo) maar zonder haard uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat weet ik niet, k geef alleen aan zoals hij bij mijn ouders uitzietquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm maar die bak zie ik niet op het plaatje uit die folder hierboven? Of zit dat achter het alu-frame of zo?
Ja maar tis nu gewoon een witte muur nog hoorquote:
ooooh die is ook mooiquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik niet, k geef alleen aan zoals hij bij mijn ouders uitziet
dit systeem zegmaar
[ afbeelding ]
jamaar ik voel me meteen romantisch.. Bij zo n open haard wil ik wel op een berenvelletje liggenquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar tis nu gewoon een witte muur nog hoordus geen
![]()
![]()
![]()
nog voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |