quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
mss doet die het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Misschien doen ze het op Maandagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef jampot het volgende:
[..]
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwd
10 min wachten en kijken of die eruit gaat..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien doen ze het op Maandag![]()
Hebben ze weeknd
Ze zijn voor Feyenoord, maar voor de rest is het gewoon objectief hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
Nee volgende weekquote:
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullenquote:
WIJ GAAN WIIIIIIIINNEN!quote:Op zondag 1 november 2009 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullen
Ik heb ze goed gehoordquote:
tuurlijk knulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
er gaan geen feyenoord supporters mee dus het zal wel meevallen met de rellenquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
Er zijn geen uitsupportersquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
Ind vieze loopneuzenquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAN HET GAS JULLIE !![]()
KAKKERLAKKEEEEEEE, BITTERBALLEN PAKKEEEEN![]()
Dapperquote:
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dapper
Az supporters die stoer doen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind vieze loopneuzen![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
stinkjoden![]()
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
Juist jammer... -10 sfeerquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
ahum kuch 2-4 kuchquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Jodequote:
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijd
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligansquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Genius-F het volgende:
Wel weer mazzel dat jullie niet hoeven te rennen dan.
"gewoon"quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahum kuch 2-4 kuch
En Ajax wint ook gewoon van Feyenoord
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stadquote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligans![]()
Doe niet zo mans joh
Laatste 4 jaar ongeveer is et alleen nog maar 4-1 4-0 zoietsquote:
Deden we toch ook afgelopen zondag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Pics anders gtfoquote:
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
Is toch goed. Als jullie dan maar gewoon verliezen van Psv en Twente.quote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jode![]()
[..]
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenZie je die lui uit de fside altijd dik losgaan op elkaar
!
Iedereen was op de vlucht voor jou en je top boys uit alkmaarquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stad
Het was dan ook fuckin niet normaalquote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjes
Alkmaar voor jou.quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen was op de vlucht voor jou en je top boys uit alkmaar
Sneu figuurquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stad
Ik werk in Alkmaar dus dat zal wel mee vallenquote:
Jij bent toch helemaal geen geweldadige persoon??quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Michielos het volgende:
De laatste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging, kwam ik in een vechtpartij terecht. Wat ze echter niet wisten was dat ik vele vechtkunsten studeer. M.a.w. het was mij vs 3 hools.. en het liep slecht voor ze af.
Needless to say, im for AFCA![]()
Klappertjes, ANTIquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sneu figuurMoet je niet met je klappertjes spelen?
quote:
Waarom moet jij in elke post zeggen dat je aan een vechtsport doetquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Michielos het volgende:
De laatste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging, kwam ik in een vechtpartij terecht. Wat ze echter niet wisten was dat ik vele vechtkunsten studeer. M.a.w. het was mij vs 3 hools.. en het liep slecht voor ze af.
Needless to say, im for AFCA![]()
Bron?quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klappertjes, ANTI
Maar kom op. Je gaat toch geen Amsterdam hooligans roepen en dan rennen?![]()
Ren dan en zeg niks.
Nou, ze schenen aan de coke te zitten ofzo en waren bijzonder agressief. Ik trof iig geen blaam.quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen geweldadige persoon??
Hang eens niet de hooligan uit sukkeltjequote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klappertjes, ANTI
Maar kom op. Je gaat toch geen Amsterdam hooligans roepen en dan rennen?![]()
Ren dan en zeg niks.
Hoezo hang ik een hooligan uit?quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hang eens niet de hooligan uit sukkeltje
Je doet echt net of je een topboy van de "harde kern" van Az bent, wil jou weleens zien als die groep of je afkomt en wat je dan doet, waarschijnlijk snel een topic openen erover op fok wat je nu allemaal wel niet gezien hebt
Ajax is ook niet normaal!quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het was dan ook fuckin niet normaal
In groepsverband zijn ze inderdaad zeer stoer. Ik had een paar van de harde kern op mijn Muay Thai club en sloeg ze zonder problemen de ring uitquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoezo hang ik een hooligan uit?Ik ga niet eerst mans doen om vervolgens te rennen. Vind het sowieso vrij kansloos die hooligan shit. Fascinerend is het wel.
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??quote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoezo hang ik een hooligan uit?Ik ga niet eerst mans doen om vervolgens te rennen. Vind het sowieso vrij kansloos die hooligan shit. Fascinerend is het wel.
Klopt, het is de enige topclub die veel meer geld dan de rest heeft en al jaren geen kampioen wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ajax is ook niet normaal!
Het is een bijzondere club
besides.. ajax is DE clubquote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??
Reetveter vroeg ook al om een bron en je komt alleen terug met poepopmerkingen
Jij neemt internet echt te serieusquote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??
Reetveter vroeg ook al om een bron en je komt alleen terug met poepopmerkingen
Levens van mensen verpesten en geld die je niet hebt (hun geld!\) uitgeven is natuurlijk echt iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klopt, het is de enige topclub die veel meer geld dan de rest heeft en al jaren geen kampioen wordt.
Godenzonenquote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het was dan ook fuckin niet normaal
Ik neem jou echt niet serieus hoor, en wat op tv gekomen is 20 seconden beeld van een hele dag vol onzin. Je neemt de media te serieusquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij neemt internet echt te serieus. Bovendien heb ik geen zin om een bron te vinden maar dat was toen overal op tv.
Ja, want dat deed AZquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Levens van mensen verpesten en geld die je niet hebt (hun geld!\) uitgeven is natuurlijk echt iets om trots op te zijn.
Indirect wel tochquote:
Je hoeft me niet te vertellen hoe de media werkt. Maar elke keer als je dat zegt worden die Ajacieden helemaal gek. Aangezien ik me toch de teftes verveel dacht ik laat ik gaan muiten. Met succes blijktquote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem jou echt niet serieus hoor, en wat op tv gekomen is 20 seconden beeld van een hele dag vol onzin. Je neemt de media te serieus
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.quote:
Daarom kan je niet zomaar mensen oplichtenquote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.
Hoezo met succes??quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vertellen hoe de media werkt. Maar elke keer als je dat zegt worden die Ajacieden helemaal gek. Aangezien ik me toch de teftes verveel dacht ik laat ik gaan muiten. Met succes blijkt
Ze hebben het toch zelf getekend. Bovendien heeft AZ geen schuld. Het is nog steeds een lening die afgelost wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Uhh ja anders hadden velen hun geld niet verloren en had AZ nu geen schuld van 14 miljoen
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.quote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.
Je koopt toch ook niet binnen een paar uur een huis? Beetje verdiepen in die dingen is zo gek nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.
Ik geef Dirk geen ongelijk in wat hij gedaan heeft, iedereen zou hetzelfde doen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.
Iedereen doet dat op fok, dat maakt het allemaal ook zo leukquote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat er pittig wat figuren happen. Ik geef ze geen ongelijk want ik doe hetzelfde
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je koopt toch ook niet binnen een paar uur een huis? Beetje verdiepen in die dingen is zo gek nog niet.
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.quote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef Dirk geen ongelijk in wat hij gedaan heeft, iedereen zou hetzelfde doen.
Hoezo levens verneuken, mensen die een lening nemen en dan gaan lopen huilen vind ik slechter. Je weet echt wel waar je aan begint en het zijn ook altijd dezelfde soort mensen die er in trappen. Ik heb werkelijk waar geen enkele medelijden met dat soort mensenquote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.
[..]
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.
Dan neem je maar iemand mee die er een beetje verstand van heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.
[..]
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.
Daar ben ik het dus helemaal met je mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan neem je maar iemand mee die er een beetje verstand van heeft.
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halenquote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo levens verneuken, mensen die een lening nemen en dan gaan lopen huilen vind ik slechter. Je weet echt wel waar je aan begint en het zijn ook altijd dezelfde soort mensen die er in trappen. Ik heb werkelijk waar geen enkele medelijden met dat soort mensen
Moet?quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Ik moet morgen naar de Ikea om half 1GVD
Naar de Ikea gaan terwijl de klassieker gespeeld wordt??quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Dan heb je mazzel want dan zit iedereen al binnenquote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft. Ik ben zelf ook geen held in hypotheken gelul dus ik had me ex mee genomen die er wel verstand van heeft dus ik heb niet iets gedaan waar ik later dikke spijt van zou krijgen. Mensen zijn jarenlang gewoon te simpel geweest en die zijn er nu voor aan het boetenquote:Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halen
Elk bedrijf doet dat bijna maar hij was gewoon extreem.
Ik vind 16.30 wel een mooie tijd eigelijk, of net zoals jaren terug om 18.00quote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want dan zit iedereen al binnen.
Gigantische kuttijd trouwens 12:30. Normaal gesproken ben je dan brak van de avond ervoor, dan is 14:30 net wat lekkerder ook voor de sfeer.
Diezelfde mensen nemen de tijd om een telefoonabonnementje af te sluiten, maar een lening/hypotheek doen ze zo wel even.quote:Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halen
Elk bedrijf doet dat bijna maar hij was gewoon extreem.
Zaterdagavondquote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind 16.30 wel een mooie tijd eigelijk, of net zoals jaren terug om 18.00
Klopt, maar het gaat mij om zijn bedoeling...quote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft. Ik ben zelf ook geen held in hypotheken gelul dus ik had me ex mee genomen die er wel verstand van heeft dus ik heb niet iets gedaan waar ik later dikke spijt van zou krijgen. Mensen zijn jarenlang gewoon te simpel geweest en die zijn er nu voor aan het boeten
Ik heb momenteel geen bed op mijn nieuwe kamer... en afspraak is afspraak, ware het niet dat ik er pas eergister achter kwam dat dé klassieker op dat tijdstip gespeeld wordt.quote:
Ja maar dan heb ik weer niks te doen op zondag en naar de Ikea gaan is niet echt mijn dingquote:
Achja hij is weer terug bij af, karma is bitchquote:Op zondag 1 november 2009 01:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij om zijn bedoeling...
Op tv hoorde ik ook dat zijn werknemers zoveel mogelijk geld binnen moesten halen. Klopt gewoon niet.
En dat ie dan ook nog met geld wat mensen daar hebben zitten sparen AZ, zijn museam etc. heeft betaald....
Alsof ik het voor de lol doe?quote:Op zondag 1 november 2009 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik weer niks te doen op zondag en naar de Ikea gaan is niet echt mijn ding
Zondag moet je lekker de hele dag voetbal kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik weer niks te doen op zondag en naar de Ikea gaan is niet echt mijn ding
Jij slaapt op een bed zonder matras?quote:Op zondag 1 november 2009 01:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Alsof ik het voor de lol doe?
Moet gewoon een bed hebben, enige optie is morgen anders slaap ik weer een week op een matrasje.
En zó is het...quote:Op zondag 1 november 2009 01:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zondag moet je lekker de hele dag voetbal kijken
Ja en de hele dag bier drinken en vies voedsel eten hehequote:Op zondag 1 november 2009 01:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zondag moet je lekker de hele dag voetbal kijken
ik heb 50 euro gezet op 5-1quote:
Vies voedsel of vet voedsel?quote:Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en de hele dag bier drinken en vies voedsel eten hehe
quote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja hij is weer terug bij af, karma is bitch
Nou nou...quote:
50 Euro op 5-1?quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb 50 euro gezet op 5-1
3x Suarez
1x Pantelic
1x de Zeeuw
Feyenooit schoort uit een penalty
combi ervanquote:
Feyenoord is net als vorig jaar een grote zeepbel, het is helemaal niks dat team dus ik denk echt dat het 5-1 wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 01:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
50 Euro op 5-1?
Het wordt hoogstens 2-1 of 3-1..
Ik verwacht er niet teveel van eerlijk gezegd, denk dat het nog een lastige wedstrijd gaat worden voor Ajax.
Morgen alleen maar worteltjes, stukjes appel met kaneel, banaanplakjes en wat kaas neerzetten.quote:
Dat hebben ze niet in de Arenaquote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Morgen alleen maar worteltjes, stukjes appel met kaneel, banaanplakjes en wat kaas neerzetten.
Kan ook gewoon goed met bier.
Ja het was de Ikea of de Arena, voor beide sta je in de file maar ik ga toch maar voor het alcohol vrije bier van de Arena morgenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was de Ikea of de Arena, voor beide sta je in de file maar ik ga toch maar voor het alcohol vrije bier van de Arena morgen
hij moet naar de ikeaquote:Op zondag 1 november 2009 02:18 schreef maess het volgende:
waarom alles via je mobiel live volgen als je het toch oop tv gaat terug kijken?
hehehe live vanuit de Arena waar ik een feestje vier vanwege me 980 euro winst hahahahaquote:
Ow ik heb met hele kickboxclub gewedquote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef BluesRebel het volgende:
Nogal een verschil tussen 980 euro en 2000(of 2500) euro winst...
Tering, achterlijke gek je hebt het nog goed ook.quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
HAHA WTF!?quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Respect voor deze voorspellende gavequote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Ben jij paranormaal ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
hehe ik heb 980 euro gewonnen, wat een feest met de penalty van Suarezquote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gefeliciteerd BluesRebel! Moest meteen aan dit topic denken..
Goede deal gedaanJe zal wel blij geweest zijn.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Damn wat een gelukquote:Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe ik heb 980 euro gewonnen, wat een feest met de penalty van Suarez
Morgen geld maar gaan innen
Oh sorry jij gefeliciteerd danquote:Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe ik heb 980 euro gewonnen, wat een feest met de penalty van Suarez
Morgen geld maar gaan innen
quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
de sms-jes komen weer binnen hier en dan ook nog eens van iemand die alleen in de arena was toen U2 er afgelopen zomer optrad
Had ik het via unibet gedaan dan had ik 2000 gehadquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Tommeke het volgende:
Held
Gefeliciteerd met je 980 euro man!
teletekst supportersquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
de sms-jes komen weer binnen hier en dan ook nog eens van iemand die alleen in de arena was toen U2 er afgelopen zomer optrad
Zou ik ook zijnquote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had ik het via unibet gedaan dan had ik 2000 gehad![]()
Maar met 1000 ben ik ook zeer tevreden
Ik niet hequote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gefeliciteerd BluesRebel! Moest meteen aan dit topic denken..
Goede deal gedaanJe zal wel blij geweest zijn.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben voor ajax, maar echt dat soort mensen
Zit je te balen omdat ze verliezen en na 2 uur ofzo komt 1tje
HAHA ik zag op teletekst dat ajax heeft verloren
Zulke mensen![]()
Vast met de rest mee naar Zeist om de KNVB van samenzwering te beschuldigen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen de overwinningsbiertje smaakt extra lekker nu thuis met het idee dat ik morgen wat extra centjes heb hahaha.
Ik vind het overigens wel erg rustig qua feyenooit praatjes, bedoel waar is Winner-Taco???
Niet knvb maar de KNJB en vanavond massaal allemaal niet naar Studio Joodsvoetbal kijken met cheque van Gelderquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vast met de rest mee naar Zeist om de KNVB van samenzwering te beschuldigen.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
5-1
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Heb je ook gewed met deze uitslag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Als een van de weinigen heeft hij dus geen Suarezquote:Op zondag 1 november 2009 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu zie ik ook nog eens dat mijn vader de Zeeuw in z'n profcoachteam heeft, dadelijk haalt ie me nog in
Mijn oma heeft Stekelenburg en m'n neefje Vertonghenquote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als een van de weinigen heeft hij dus geen Suarez.
In mijn team is hij zo'n beetje de enige die behoorlijk wat punten binnenhaaltquote:Op zondag 1 november 2009 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft Stekelenburg en m'n neefje Vertonghen
Mijn oma staat met Stekelenburg anders al wel het hele seizoen bovenaan in onze familie-subleaguequote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In mijn team is hij zo'n beetje de enige die behoorlijk wat punten binnenhaalt.
Dan vond ze die goal van Landzaat zeker wel vervelendquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn oma staat met Stekelenburg anders al wel het hele seizoen bovenaan in onze familie-subleague
En dat vind je dus weerzin?quote:Op zondag 1 november 2009 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu zie ik ook nog eens dat mijn vader de Zeeuw in z'n profcoachteam heeft, dadelijk haalt ie me nog in
De biertje...quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen de overwinningsbiertje smaakt extra lekker nu thuis met het idee dat ik morgen wat extra centjes heb hahaha.
Ik vind het overigens wel erg rustig qua feyenooit praatjes, bedoel waar is Winner-Taco???
Had je maar niet voor feyenord moeten zijnquote:
Op FM win ik wel heel vaak hoe kan dat dan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Had je maar niet voor feyenord moeten zijn
Dan is et je lot en verdien je niet beter dan altijd en alles te verliezen
Omdat FM virtueel is, nep dus.quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op FM win ik wel heel vaak hoe kan dat dan?
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Ze noemen me ook welees Nostradamusquote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik moet het je nageven kerel, je voorspelling was
Je mag wel met mij mee hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Adidah het volgende:
Kutkankerkakkerlakken. Ajax is gewoon de baas in Amsterdam en 010
. Ik kan nu al niet meer wachten op de uitwedstrijd. Alleen jammer dat er dan geen Ajax supporters mee mogen
.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef Shefkeeey het volgende:
Geilll screentje dan? Of zit dat er niet in?
ik ook??quote:
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 2 november 2009 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze noemen me ook welees Nostradamus
hehe mijn ex wou er altijd in slapenquote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Soweiso soms als je chimi je jodeshirt leent ziet ze er in1x NOG lekkerder uit:~
Ik had echt een serieuze voorgevoel hierover, feyenoord was in slechte doen en Suarez in topvorm en heel Ajax was op Dord uit na in goede doenquote:
Je bent wel realistischquote:Op maandag 2 november 2009 18:19 schreef casual010 het volgende:
Allemaal een grote mond omdat er voor de zoveelste keer gewonnen wordt van ons. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op het feit dat jullie jaar in jaar uit van ons winnen. Daartegenover zou ik voor geen goud willen ruilen met dat smerige stinkvolk uit die grafstad. Ben er afgelopen zondag weer geweest, maar het is armoe troef hoor wat er bij jullie op de tribunes zit. Geen moment had ik ook maar enigszins het idee bij een klassiekerT te zitten. Vaders met kinderen die totaal geen besef hebben wat het inhoudt om bij de klassiekerT aanwezig te zijn. Nee doe mij dan maar ergens in januari die thuiswedstrijd, 50.000 bloedfanatieke supporters die er een heerlijke sfeer van maken, om vervolgens om half 3 zwaar ontgoocheld weer naar huis te keren omdat we weer eens op onze klote hebben gekregen.
Nee, voor geen goud naar 020.
Van dat typische fyenrd publiekquote:Op maandag 2 november 2009 18:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik was een keer ballenjongen () bij ADO-Fijenoord in het oude zuiderpark...
Ik stond bij de achterlijn, precies voor het fijenoord vak.
Geweldige sfeer van beide supportersgroepen trouwens, maar als ik keek naar de feijenoordsupporters, vond ik er voor het grootste deel veel rare figuren zittengewoon van die rare oude dunne mannetjes in een veel te grote trui die de hele wedstrijd een shaggy roken
Wedstrijd was erg mooi, denk dat een aantal m wel herinneren:
ADO krijgt in de eerste minuut een penalty na hands van Bosschaart. Den Ouden maakt de pingel geloof ik. het wordt 2-0 nog en feijenoord maakt nog wel 2-1 maar ze dropen wel af.
Heb genoten van de scheldkannonade die ik van die feijenoorders kreeg![]()
80%? Ben je in een milde bui vandaag?quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Van dat typische fyenrd publiek![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, want er zullen ook wel een heleboel normale bij zitten maar ik krijg altijd een beetje et gevoel alsof 80% van de feyenrd supporters retarded is
1-2quote:Op maandag 2 november 2009 18:50 schreef Ad_rem het volgende:
Steven mag ik van je weten wat de uitslag van Twente-Ajax gaat worden?
Reken je mij wel bij die 20%?quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Van dat typische fyenrd publiek![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, want er zullen ook wel een heleboel normale bij zitten maar ik krijg altijd een beetje et gevoel alsof 80% van de feyenrd supporters retarded is
Ik denk serieus 1-3quote:Op maandag 2 november 2009 18:50 schreef Ad_rem het volgende:
Steven mag ik van je weten wat de uitslag van Twente-Ajax gaat worden?
Ik dacht vorige keer ook 5-1 en nu 1-2.. maar misschien heb jij wel gelijkquote:
Laten we gewoon ervan uitgaan dat 1 van ons gelijk heeft dan heeft Ajax iig 3 puntenquote:Op maandag 2 november 2009 18:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik dacht vorige keer ook 5-1 en nu 1-2.. maar misschien heb jij wel gelijk
wordt echt een belangrijke wedstrijd i.i.g. , heb er al zin inquote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we gewoon ervan uitgaan dat 1 van ons gelijk heeft dan heeft Ajax iig 3 punten
Wordt een spannende pot, en twente uit is altijd sfeervol alleen de tijd is weer iets minderquote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
wordt echt een belangrijke wedstrijd i.i.g. , heb er al zin in
Heb alweer 50 gedaan het zal alleen niet weer 980 opleveren maar rond de 650, is ook leukquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ookGoed teken, mss moet ik ook eens iets inzetten
de KNJBquote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Babovic --> 4 wedstrijden, de 020 commissie is weer op dreef.
HELAAS dit jaar weer geen kampioen ondanks hulp van KJNB uit Zeist.
Paupers.
De eerste 20minuten werden jullie compleet weggespeeld. Mijn inziens had Ajax sowieso gewonnen al zou het dan niet met zo'n verschil geweest zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Paupers.
Ik dacht zondag inderdaad tot de 40e minuut dat het een close call zou worden maar goed om nou de scheids de schuld te geven en nu weer de KNJBquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
De eerste 20minuten werden jullie compleet weggespeeld. Mijn inziens had Ajax sowieso gewonnen al zou het dan niet met zo'n verschil geweest zijn.
Nouja, ik vond het gevalletje Babovic identiek aan wat Suarez deed. Op die manier kan je het zo bekijken, maar kampioen wordt je niet door 1 wedstrijd.quote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht zondag inderdaad tot de 40e minuut dat het een close call zou worden maar goed om nou de scheids de schuld te geven en nu weer de KNJB
Ja ik heb het nog steeds niet gezien wat Suarez deed aangezien ik op dat moment aan het pissen was en daarna drinken ging halenquote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het gevalletje Babovic identiek aan wat Suarez deed. Op die manier kan je het zo bekijken, maar kampioen wordt je niet door 1 wedstrijd.
ahhh noesquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Paupers.
Paupers.
penalty's??? het was er 1 en die was in mijn ogen redelijk terecht, hij werd aangetikt en dat mag niet in het 16 meter gebiedquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig accepteerden jullie de penalty's die Mols kreeg wel zonder morren.
mols?quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
2 jaar achter elkaar tochquote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
penalty's??? het was er 1 en die was in mijn ogen redelijk terecht, hij werd aangetikt en dat mag niet in het 16 meter gebied
Met als enig groot verschil dat Ajax zonder het versieren van een penalty ook wel had gewonnen.quote:
en ze zijn nogeens eigewijs ook!quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Genius-F het volgende:
Mag ik jullie Feyenoorders erop wijzen dat jullie typisch jodengedrag vertonen?
Ik vertoon toch heul geen jodengedragquote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Genius-F het volgende:
Mag ik jullie Feyenoorders erop wijzen dat jullie typisch jodengedrag vertonen?
nee 1tje maarquote:
Ik was het in ieder geval met 1tje eensquote:
Je loopt te janken op de scheidsquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vertoon toch heul geen jodengedrag
Dat doen ze bij Az nooit want daar zijn ze correct en lopen ze alleen irritant te klapperen met die kutklappersquote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je loopt te janken op de scheids.
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Az nooit want daar zijn ze correct en lopen ze alleen irritant te klapperen met die kutklappers
Alleen bij de ekte ekte top bois is dat zoquote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.
http://blomiseenjood.hyves.net/quote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.
Nou, ze hebben in ieder geval wel paintskillsquote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
http://blomiseenjood.hyves.net/
Tuurlijk, ik hou van mensen die zichzelf onderkotsen maakt niet uit voor welke voetbalclub ze zijnquote:Op maandag 2 november 2009 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Reken je mij wel bij die 20%?
Dat was ook echt 1 van de grootste schwalbe's die ik ooit heb gezienquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga anders even de reacties van je mede feyenoorders bekijken, zelfs jij gaat je schamenquote:
Mijn merken ABN AMRO???quote:
Bovendien leest ze een boek (?) van rasamsterdammer Andre Hazes.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn merken ABN AMRO???
Is de Abn niet een "jode" bank
Ja maar die was dan weer getrouwd met een kakkerlakquote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bovendien leest ze een boek (?) van rasamsterdammer Andre Hazes.
What's hannenin' pimpin'?quote:Op maandag 2 november 2009 18:19 schreef casual010 het volgende:
Allemaal een grote mond omdat er voor de zoveelste keer gewonnen wordt van ons. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op het feit dat jullie jaar in jaar uit van ons winnen. Daartegenover zou ik voor geen goud willen ruilen met dat smerige stinkvolk uit die grafstad. Ben er afgelopen zondag weer geweest, maar het is armoe troef hoor wat er bij jullie op de tribunes zit. Geen moment had ik ook maar enigszins het idee bij een klassiekerT te zitten. Vaders met kinderen die totaal geen besef hebben wat het inhoudt om bij de klassiekerT aanwezig te zijn. Nee doe mij dan maar ergens in januari die thuiswedstrijd, 50.000 bloedfanatieke supporters die er een heerlijke sfeer van maken, om vervolgens om half 3 zwaar ontgoocheld weer naar huis te keren omdat we weer eens op onze klote hebben gekregen.
Die spaarzaame keren dat wij winnen zijn dan extra mooi. Feyenoorder zijn betekend meer diepte- dan hoogtepunten en dat weet je. Love it!
wtf waar komt die muziek vandaanquote:
uit een gezwel genaamd kankerquote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wtf waar komt die muziek vandaan
Dit is trouwens weer zon voorbeeld van die tokkie supporters van feyenrdquote:
Ja en bij mijn merken ABN-AMRO neerzettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit is trouwens weer zon voorbeeld van die tokkie supporters van feyenrd
En machlas tegen zoetebierquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat was ook echt 1 van de grootste schwalbe's die ik ooit heb gezien![]()
![]()
Net als die van farfan een xtje tegen urby
quote:
Het is altijd leuk om de kakkerlakken te vernederenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ajax - Feyenoord is toch al jaren geen zak meer aan. Ajax wint met dikke cijfers in een doodsaaie wedstrijd.
Echt iets om naar uit te kijken hoor.![]()
De afgelopen wedstrijd was niet doodsaai wel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ajax - Feyenoord is toch al jaren geen zak meer aan. Ajax wint met dikke cijfers in een doodsaaie wedstrijd.
Paupers.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Die was zo legend
![]()
![]()
Wat een baas![]()
![]()
Die van michael mols was echt gewoon een schoolvoorbeeld van schwalbe.. hoe je daar als scheids nou in kan trappen.. met 2 benen gelijk naar de grond
Net alsof Ajax nooit gedist wordt door die scheidsrechtersquote:
quote:
Voor de neutrale fan niet neequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik zeg voor deze keer dat het 2-4 wordtquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb er nu al zin in
Om nog even inhoudelijk te reageren:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef jampot het volgende:
Dat het Ziggo proefabonnement dus vandaag afloopt, de dag voor de Klassieker.
Klacht: Dat ik Ajax - Feyenoord niet live op tv kan zien.
1x de Baab en 1x de Tomquote:
Niet, want je had ook nog 50 gezet op 1-3 bij twente-ajax en dat was na ajax-Feyenoord, dus de vorige keer had je het foutquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had het de vorige keer ook goed dus deze keer weer
ja maar dat was geen ajax-feyenoord of feyenoord-ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet, want je had ook nog 50 gezet op 1-3 bij twente-ajax en dat was na ajax-Feyenoord, dus de vorige keer had je het fout
Precies en ook deze x ga je weer gelijk krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat was geen ajax-feyenoord of feyenoord-ajax
Ik heb nog nooit ongelijk gehad met wedstrijden tussen die 2
Joden zijn altijd de baas in rotterdam!quote:
Net alsof feyenoord serieus een kans maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies en ook deze x ga je weer gelijk krijgen![]()
Ja. Ajax is namelijk ook bagger. Maar goed 0-1 moet kunnen, als onze miljonairs van het meest verdienende elftal er zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof feyenoord serieus een kans maakt
2-4 pannekoekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ja. Ajax is namelijk ook bagger. Maar goed 0-1 moet kunnen, als onze miljonairs van het meest verdienende elftal er zin in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |