quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Babovic --> 4 wedstrijden, de 020 commissie is weer op dreef.
HELAAS dit jaar weer geen kampioen ondanks hulp van KJNB uit Zeist.
Paupers.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Babovic --> 4 wedstrijden, de 020 commissie is weer op dreef.
HELAAS dit jaar weer geen kampioen ondanks hulp van KJNB uit Zeist.
Paupers.
penalty's??? het was er 1 en die was in mijn ogen redelijk terecht, hij werd aangetikt en dat mag niet in het 16 meter gebiedquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig accepteerden jullie de penalty's die Mols kreeg wel zonder morren.
mols?quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig accepteerden jullie de penalty's die Mols kreeg wel zonder morren.
2 jaar achter elkaar tochquote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
penalty's??? het was er 1 en die was in mijn ogen redelijk terecht, hij werd aangetikt en dat mag niet in het 16 meter gebied
Met als enig groot verschil dat Ajax zonder het versieren van een penalty ook wel had gewonnen.quote:
en ze zijn nogeens eigewijs ook!quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Genius-F het volgende:
Mag ik jullie Feyenoorders erop wijzen dat jullie typisch jodengedrag vertonen?
Ik vertoon toch heul geen jodengedragquote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Genius-F het volgende:
Mag ik jullie Feyenoorders erop wijzen dat jullie typisch jodengedrag vertonen?
nee 1tje maarquote:
Ik was het in ieder geval met 1tje eensquote:
Je loopt te janken op de scheidsquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vertoon toch heul geen jodengedrag
Dat doen ze bij Az nooit want daar zijn ze correct en lopen ze alleen irritant te klapperen met die kutklappersquote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je loopt te janken op de scheids.
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Az nooit want daar zijn ze correct en lopen ze alleen irritant te klapperen met die kutklappers
Alleen bij de ekte ekte top bois is dat zoquote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.
http://blomiseenjood.hyves.net/quote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Meer als in dat Ajacieden vaak zo goed zijn in de schuld verleggen en vaak niet naar zichzelf kijken. Al valt dat bij de eckte eckte vast wel mee.
Nou, ze hebben in ieder geval wel paintskillsquote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
http://blomiseenjood.hyves.net/
Tuurlijk, ik hou van mensen die zichzelf onderkotsen maakt niet uit voor welke voetbalclub ze zijnquote:Op maandag 2 november 2009 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Reken je mij wel bij die 20%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |